Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Știe cineva dacă si la modelul acesta există filtrul acela lung de pe o conductă  nu stiu exactcum se numește 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi. Mă poate ajuta și pe mine cineva intr-o problema sa imi spună ce are?IMG_20160606_51288.jpg Nu imi baga aer rece asa ca am înlocuit freonul. Din 600g cât are normal s-a recuperat 550g. Problema este ca în staționare (semafor, așteptând în parcare) nu mai baga cum trebuie și se încălzește în masina. În mers baga f bine dar în momentul când am oprit începe sa se încălzească. Compresorul cuplează, conducta se răcește destul de bine  ventilatorul mic se învârte. Am pus niste poze din grupul de valori. Clima era data pe low.Mulțumesc 

IMG_20160606_39422.jpg

IMG_20160606_51634.jpg

IMG_20160606_10415.jpg

IMG_20160606_2666.jpg

IMG_20160606_43269.jpg

IMG_20160606_7213.jpg

IMG_20160606_37607.jpg

IMG_20160606_5873.jpg

IMG_20160606_2346.jpg

IMG_20160606_38373.jpg

IMG_20160606_48534.jpg

IMG_20160606_11250.jpg

IMG_20160606_28609.jpg

IMG_20160606_28609.jpg

IMG_20160606_44645.jpg

IMG_20160606_57666.jpg

Modificat de relugeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03.06.2016 at 6:47 PM, EWS said:

Din ciclul "am si eu o problema", in ultima vreme cand e cald se aude un huruit de la compresorul de clima (banuiesc). E zgomot asemanator cu cel pe care-l aveam la Logan, cand era prea cald si compresorul se chinuia sa scada temperatura. Cauza acolo era subdimensionarea instalatiei de a/c. Aici nu e cazul. Frig face, poate chiar prea tare, uneori. Nu s-a umblat vreodata la instalatia a/c din ce stiu eu.

 

On 03.06.2016 at 7:17 PM, black999 said:

Am avut si eu un huruit doar pe timpul functionarii compresorului. Problema a fost lipsa uleiului din el si s-a rezolvat prin completare cu cateva seringi de ulei (40-60g, nu stiu de cat era seringa :D) si, bineinteles, reumplere cu freon.

 

On 04.06.2016 at 5:38 PM, kleinsorin said:

revin si eu cu o noua problema  dupa o luna jumate timp in care clima a functionat normal m-am trezit ca dintr-o data  nu se mai face rece in masina  m-am dat jos si m-am uitat la compresor se invartea normal si axul de pe mijloc ...am vb cu un prieten sa bagam freon din nou dar spre mirarea noastra nu mai cupleaza compresorul  si nu face frig ...am verificat la mufa daca vine curent  si este dar nu cupleaza  am dat jos electro valva de pe compresor am suflato cu aer si pe urma am verificato clasic cu ,curent de pe o baterie si se aude un clik deci ar trebui sa mearga am reumplut instalatia cu freon dar tot nu face frig si vad ca nu intra compresorul in functie deoarece pe consumul instant e doar 0,6 la ora cand ar fi trebuit sa creasca la 1 cel putin daca aveti ceva idei  va rog 

o sa ii fac o diagnoza cu vcds-ul sa vad daca da ceva acolo desi nu prea stiu unde sa ma uit dar ii dau o scanare automata  ...

 

Compresorul e dus. Fix simptomul de mai sus e si la mine. Cuplul este 0 Nm. Tocmai m-a sunat mecanicul: compresor si condensatorul cu filtru uscator 1900 lei, manopera 600 lei.

Modificat de EWS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 minutes ago, EWS said:

 

 

Compresorul e dus. Fix simptomul de mai sus e si la mine. Cuplul este 0 Nm. Tocmai m-a sunat mecanicul: compresor si condensatorul cu filtru uscator 1900 lei, manopera 600 lei.

Simptome la mine: cald afara, porneam motorul, clima si plecam. Dupa vreo 5 minute aprox incepea sa bage ceva aer,anemic cei drept,intre timp ajungeam acasa fleasca. ÏLa drum lung parca parca mergea mai bine, parea de parca era strict legat de turatia motorului,adica  cu cat era mai turat cu atat baga mai bine rece. Rezolvarea a fost inlocuirea electrovalvei,cost 250 ron plus manopera 100. Rezultatul,frig in masina de merg la minim cu ventilatia. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un compresor reconditionat cu piese noi costa 800 ron. Un condenser nissens costa 300-400 ron, diferenta de pret de la 1200 ron la 1900 este fenomenala de-a dreptul.

 

Manopera de 600 ron este hilara, sa dai jos un compresor si sa-l inlocuiesti iti ia 100-150 ron la orice service, mai pui 150 ron sa-ti dea jos bara fata si sa schimbe condenserul, si cu 300 ron speli toate conductele de clima. 

 

Apeleaza la alt service si cumpara-ti piesele de pe internet prin comanda online, cu drept de returnare fara motiv 10 zile lucratoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu rezolvarea problemei desi nu stiu care e cauza dar va spun cum sa intamplat ,, am pornit masina  am dat drumul la clima pe lo pe minim  si am plecat la drum desi clima nu funciiona  am zis ca macar sa intre aier de afara  cu toate ca era foarte cald  ,,,asa dupa aproximativ 60 km  dintr-o data se simte un aer rece  ma opresc si astept cu motorul in relantiu ,tot mai rece  , si bine inteles ma dau jos ma uit afara la ventilatoare  ,pun mana pe conducta  deja era brumata     si asa functioneaza si azi  fara sa mai faca vreo figura .....

Acum ma intreb ce sar fi putut intampla  ,,,,,

sa fi fost un contact  imperfect sa fie de la mufa  sa fie electroventilul  ????

mai vreau sa adaug  ca in momentul cand sa bagat freon dupa ce sa facut vacumarea  a intrat doar 450 g freon si pe urma zicea si prietenul care a facut  lucrarea ca nu mai intra  in instalatie ,,,a pornit si masina sa  cupleze compresorul  dar fara nici un rezultat  si acum a pornit asa din senin...poate aveti si voi o explicatie ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalva. Maine nu va mai merge iar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi piște spune și mie cineva pana la urma ce are clima la mașina mea? Este compresorul sau vestita electorala? IMG_20160606_51288.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta este sa razi de noi ?:banghead:

Am inteles (partial) pe cei care isi cumpara interfete in romana.... dar acum trebuie sa invatam si maghiara ?? In rest, daca citesti un pic - in romana :) - pag anterioare, o sa gasesti valorile pentru verificarea electrovalvei - curentul este ok... la cuplu trebuie sa mearga spre 7Nm.

 

 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa înțeleg ca este compresorul? Florin,diseară pana la cât te găsesc la garaj?Mulțumesc 

Modificat de relugeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, F l o r i n said:

[...]In rest, daca citesti un pic - in romana :) - pag anterioare, o sa gasesti valorile pentru verificarea electrovalvei - curentul este ok... la cuplu trebuie sa mearga spre 7Nm.

 

 

La mine Nm=0. Cica-i compresorul blocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ralu - ma suni inainte.... sunt acolo, in rest.

ews - si ce verificari s-au facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca exista comanda pe electrovalva - este, daca exista presiune in sistem si e la valori normale - este (cica s-a cuplat un aparat la instalatia de climatizare si cu ala s-a masurat presiunea), care e cuplul in VCDS (ma rog, KTS in cazul asta) - zero Nm.

Eu am sesizat un zgomot anormal (ca de drujba) in urma cu cateva luni, si am zis ca pierde freon si nu mai face fata instalatia, nu m-am prea ingrijorat, am zis c-o duc saptamana asta la o verificare. Duminica seara am venit spre casa, am facut un drum de 260 km si nu prea facea rece A/C-ul. In plus, mi s-a parut ca masina trage mai greu decat de obicei. Luni la amiaza am plecat cu masina si pe drum am cuplat A/C-ul. Mi s-a parut ca masina intra in frana de motor, fapt pe care l-am mai sesizat doar la motoarele mici atunci cand cupleaza compresorul. Nu venea aer rece.

Sincer sa fiu, acum imi pare rau ca mi-am dat acceptul sa-l inlocuiasca, am vorbit cu "prietenul unui prieten", si mi-a spus ca, exceptand cazuri grave in care compresorul se blocheaza si se rup cilindrii prin el, poate fi reconditionat cu costuri minime (4-500 lei).

Modificat de EWS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

De ceva timp aud un huruit in zona de accesorii; azi am dat jos curea de accesorii si se pare ca problema e de la fulia compresorului de AC.

1. exista pericol sa se blocheze?

2. masina are 8 ani in care nu s-a umblat la freon deoarece nu e cazul - raceste f bine; e posibil ca acel huruit sa necesite ulei in freon?

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa a fost si la mine: 8 ani in care nu s-a umblat la freon, ca era OK, apoi huruit, si in cele din urma pauza aer rece. S-a schimbat compresorul si filtrul uscator. Am primit in brate si compresorul vechi: "Daca tu ai timp si poti sa-l reconditionezi...". O sa incerc sa-l trimit omului care se pricepe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la VW B 6 unde e filtrul uscator??

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander
7 hours ago, EWS said:

Asa a fost si la mine: 8 ani in care nu s-a umblat la freon, ca era OK, apoi huruit, si in cele din urma pauza aer rece. S-a schimbat compresorul si filtrul uscator. Am primit in brate si compresorul vechi: "Daca tu ai timp si poti sa-l reconditionezi...". O sa incerc sa-l trimit omului care se pricepe.

Cat te-a costat toata treaba? Compresor nou sau second-hand? Ce cod de compresor aveai inainte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1600 compresor, 300 filtru uscator, 600 manopera. Pe compresorul vechi scrie: Delphi DH5. Made in Hungary. VW AG 5N0 820 803A. Preturile sunt pentru piese noi.

 

LE: cand rotesc fulia compresorului vechi, se roteste cu un pic de efort initial si scartaie "fier pe fier".

Modificat de EWS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.Am si eu o problema si apelez la ajutorul vostru pentru o rezolvare.Pe scurt: am un passat b6 HL din 2006 ce nu mai băga aer suficient de rece avand simultan si un ,,șuierat" cand functiona clima.Am incarcat instalatia cu freon,a disparut acel fasait,baga aer rece,totul bine si frumos pana aici.Problema mea este ca am aer rece doar pe partea pasagerului iar pe partea soferului clima e blocata pe cald(cred ca pe high).Practic clima soferului este blocata pe cald iar cea a pasagerului functioneaza exact la temperatura setata cald/rece.Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lipsa uleiului in primul compartiment ..are pe fiecare pistonas cate doua pastile si din cauza lipsei de ulei se duce cimentarea de pe pastile si incepe bucuria  din cauza uzuri pistoanelor uleiul trece din compartiment in instalatie si asa se gata 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, angelgab said:

Va salut.Am si eu o problema si apelez la ajutorul vostru pentru o rezolvare.Pe scurt: am un passat b6 HL din 2006 ce nu mai băga aer suficient de rece avand simultan si un ,,șuierat" cand functiona clima.Am incarcat instalatia cu freon,a disparut acel fasait,baga aer rece,totul bine si frumos pana aici.Problema mea este ca am aer rece doar pe partea pasagerului iar pe partea soferului clima e blocata pe cald(cred ca pe high).Practic clima soferului este blocata pe cald iar cea a pasagerului functioneaza exact la temperatura setata cald/rece.Multumesc anticipat!

Fa o diagnoza si vezi starea motoraselor de reglare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, angelgab said:

Va salut.Am si eu o problema si apelez la ajutorul vostru pentru o rezolvare.Pe scurt: am un passat b6 HL din 2006 ce nu mai băga aer suficient de rece avand simultan si un ,,șuierat" cand functiona clima.Am incarcat instalatia cu freon,a disparut acel fasait,baga aer rece,totul bine si frumos pana aici.Problema mea este ca am aer rece doar pe partea pasagerului iar pe partea soferului clima e blocata pe cald(cred ca pe high).Practic clima soferului este blocata pe cald iar cea a pasagerului functioneaza exact la temperatura setata cald/rece.Multumesc anticipat!

schimba servomotorul de pe partea soferului - V158

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut 

EWS - optimismul tau e debordant; sper sa nu am aceeasi soarta.

Poate huruit e mult spus, mai degraba e un zgomot uniform de rulare, care variaza in functie de turatie motor. Il cam aud de doi ani de zile de cand s-a schimbat alternator in service VW asa ca ceea ce banuiesc acum este faptul ca tot ce aud e un cumul de  zgomot in angrenajului de pe cureaua de accesorii, cu o componenta importanta din partea alternatorului.

Din pacate, la toti mecanicii / specialisti in electromotoare (chiar f ok oamenii) am venit cu opiniii diferite. A mea personala este ca zgomotul e cel al unui alternator nu foarte silentios.

Acum vin de la masina si, dupa cateva opriri/porniri de AC si cca 15 minute rulaj, in partea de jos a motorului (ascultat prin grila de la bara pentru a filtra mai bine sursele) nu se aude nimic.

Maine sper sa ajung sa verific freon+ulei in instalatie pentru a-mi lua o grija.

Stie cineva ce ulei de freon se baga?

Multumesc de opinii si sprijin

Revin cu informatii noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa ma insel in ceea ce priveste problema ta. Daca zgomotul pe care-l auzi e unul "de drujba", foarte probabil sa fie compresorul.

Deocamdata nu am timp sa fac investigatii asupra celui vechi si nici bani sa platesc pentru a-l reconditiona, daca se poate. Din ce am intrebat insa in stanga si in dreapta, am obtinut numai raspunsuri contradictorii:

A. Daca se aude zgomot "fier pe fier", sigur e rupt axul in interior. L-am intors stanga/dreapta, sus/jos dar nu am auzit miscari in interior

B. In niciun caz nu e axul, cedeaza fulia inainte sa se rupa axul. Zgomotul ala e de la "arc/lamela" (n-am inteles la telefon) rupta. Schimbi fulia si e ca nou. Ai luat teapa cu schimbarea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e zgomot de drujba si nici metalic; stiu cum suna un rulment ruginit (am refacut alternator Corsa sotie si a avut problema asta).

Lamela de la fulie e cea din poza si e usor de inlocuit.

Oricum, pretul platit de tine pe un compresor e mare; am gasit de la 475 lei (entry level) pana pe la 900 lei (valeo/Denso): http://www.epiesa.ro/compresor-climatizare-vw-passat-3c2-1-8-tsi-lucas-electrical-acp222/27545/10454/piesa-1296237/

Nu am luat teapa cu nimic - compresorul e pe masina, iar alternatorul a fost schimbat pe Casco (a fost o mica inundatie si au considerat ca trebuie inlocuit)

Multumesc de sugestii

 

 

fulie-compresor-a-c-pitesti.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!