Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Zgomotul nu este normal, cred ca din cauza lui ai luat seama ca porneste :coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiala sa confirmat, ventilatorul mare tre schimbat, la turatie mare face urat. La turatie mica cand se incalzeste motorul si porneste si ventilatorul mic, de merg amndoua, nu se aude deloc :D . Curios!!

Nu ar trebui sa faca putin urat si la turatie mica?

Ambele radiatoare sunt fixate pe o placa ( suport) de plastic care placa e pusa pe niste suporti de cauciuc.

Ambele ventilatoare si placa de plastic costa 15 mil si ceva (mi se pare cam scump), iar numai pt ventilatorul mare ... astept oferta de pret.

Mi-a facut si o scanare a sistemului si nu este nici o eroare, deci e mecanica treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mentionez ca porneste numai unu, acela mai mare din stanga, si face foarte urat, zici ca isi ia zborul , oricum azi merg la service sa vedem poate are ceva ventilatorul, vreun lagar de la ax sau rulment ce o fi acolo....

Teoretic ar trebui sa porneasca ambele la pornirea AC. Pe turatie mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa se uite careva , sa-mi zica exact cum face?

Porneste numai unu, pornesc ambele, turatie mare , mica?

Daca ar fi un FSI ar fi si mai bine, dar cred ca e la fel la toti...

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ieri am avut si eu o problema, afara ningea si dupa ce s-a incalzit motorul am observat ca baga aer cald doar in parte soferului, la pasager aerul era rece ca de afara. Am oprit motorul, am scos cheia si am pornit din nou dar tot asa, pana am ajuns unde trebuia sotia mea era inghetata toata. Seara si-a revenit (masina). Este a doua oara cand patesc asa ceva, stie cineva ce ar putea fi? Multumesc mult !

Salut! am avut si eu problema asta la golf, dar pe partea stanga, problema a fost un motaras care actioneaza o clapeta nu functiona corespunzator (se bloca). L-am schimbat singur iar motorasul l-am cumparat de la midocar vitan cu 350 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea si eu o intrebare legata de climatronic...Am constatat de curand atunci ca setez temperatura ridicata pe partea dreapta imi bag cald iar pe partea soferului foarte rece,am auzit ca ar exista o clapa ceva care remediaza problema.Este adevarat,aveti ceva idei sau trebuie sa ma duc obligatorie la service cu ea???De curand am pus'o si pe tester si nu mi'au depistat nici un fel de problema :|:|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

"am si io o problema" laitmotivul ariei asteia...

In seara asta, 13-14 grade afara, 22 setat interior, baga oarecum cald...

Drum de cca..7 km in oras dus, 7 intors.

La dus..impecabil..la intors..o duhoare de...amoniac, de Cif, de statut..bleah..

Idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"am si io o problema" laitmotivul ariei asteia...

In seara asta, 13-14 grade afara, 22 setat interior, baga oarecum cald...

Drum de cca..7 km in oras dus, 7 intors.

La dus..impecabil..la intors..o duhoare de...amoniac, de Cif, de statut..bleah..

Idei?

e mai mult ca sigur de la "bacteriile" de pe instalatia climei.....si alta solutie decat sa o dezinfectezi nu cred ca ai:)....eventual uita-te si la filtru de polen poate sa fie imbacsit sau ceva de genu si cand iti baga aer cald sa puta in ultimu hal.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudat ca s-a manifestat dintr-o data..adica la dus nimic iar la intors..hell!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bai, am patit si io odata chestia asta, un miros cumplit de amoniac de mi-au dat lacrimile. da totu a durat fro 5 min dupa care gata n-a mai miros nimic sau n-am mai mirosit io.

e foarte nasol, mai ales ca io merg si cu copii in fiecare zi, iar pana acum nu m-a convins nici o solutie minune de curatat ac-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragii mei ..mare problema mare ..cum se reseteaza motorasele de la clima ?! chiar si cu vagu ...dar numai sa aflu cum ..mentionez ca nu am gasit nici pe net nimic :))((nu am noroc la sarci :D(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

Tot din ciclul "Am si eu o problema..."

Nu merge clima pe passat B6 din 2006 :icon_thumright:. L-am cumparat anul trecut in toamna-iarna si bineinteles ca atunci "mergea" ca era frig afara dar acum de cand s-a incalzit observ ca nu raceste aerul :biggrin: ba mai mult pare mai rece cand e pe ECON decat cu AC pornit. Am fost la reprezentanta in Iasi si diagnostic: compresor defect -> piese plus manopera 3400 RON :-| Pe diagnoza nu apare nici o eroare, freonul l-am verificat si e ok, dar din cate observ nu se intampla nimic cand pornesc AC (motorul nu isi schimba turatia), totusi o usoara racire a conductelor de AC de pe langa motor se simte (cu mana). Pentru cei care ati avut / rezolvat probleme asemanatoare.. ce as mai putea sa incerc pana sa ma decid sa schimb compresorul? Mentionez ca inainte sa o cumpar... masina a stat pe dreapta cam 7 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mai mult ca sigur e dus compresorul ..da vezi ca gasesti si mai ieftin zic eu ... nu neaparat nou ..vindeau baietii si second aici pe site ...n-are treaba ca a stat masina pe loc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat sigurantele? eu asa am patit, s-a ars siguranta de la ventilatoarele din spatele radiatorului si nu imi mai baga rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu parere de rau iti spun ca am patit o si eu cu compresorul si l am inlocuit 250

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare la toata lumea .

La mine la afisajul de clima in loc de grade afiseaza de la LO INCEPAND CU 60.61,62 ....pana la HI .Totul functioneaza bine .Se poate seta din Vag sa treaca pe grade ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tie iti afiseaza in grade Fahrenheit. Cel mai probabil merge setat in celsius cu un vag-com!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

solutia este mult mai simpla decat cu vag-com

1. din meniul calculatorului de bord daca ai computer bord plus (optional), daca nu, vezi varianta 2

2. este o combinatie de taste care schimba f. usor intre C si F, econ si ceva parca, eu prefer versiunea 1 dar am citi pe undeva ca se poate si asa

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
... econ si ceva parca

ECON + AUTO

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc ,maine o sa incerc sa fac aceasta setare si o sa va spun cum a fost .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema noua: AC-ul ori merge ori nu merge, adica de obicei merge dar se intampla uneori sa nu mearga, si cu oricate insistente nu vrea sa porneasca decat cand vrea el, a doua, a trei-a zi, merge cateva zile, iar se strica cateva zile si tot asa

am verificat pe meniul ala ascuns si atunci cand nu merge, raporteaza ca compresorul ar merge pe la 80 (probabil procentual), dar temperatura din vaporizator sta la 28-30 grade constant, deci nu intra freon rece, ventilatorul din habitaclu merge, dar da aer de afara, nu rece, ventilatorul de la motor nu merge, poate o fi ala de vina sa faca figuri sa nu vrea sa porneasca? am verificat siguranta dar nu am gasit-o, ma gandeam poate face contact rau sau ceva, dar nu am gasit-o, am gasit o siguranta, pe pozitia 39, panoul din stanga, care opreste ventilatorul din habitaclu, dar la ventilatorul de la motor nu stiu unde sa caut

am mai obeservat o chestie, la alta masina, tot vw dar golf, presiunea din instalatie (pe canalul 10.3 parca), sta pe la 11-12, in timp ce la passatul care face probleme de mai sus sta pe la 6, oare sa fi pierdut lichit de racire si are presiune prea putina si intra o protectie ceva care nu da voie sa mearga compresorul cu presiune asa mica? la voi la cat sta presiunea la lichirul de racire? atunci cand merge am vazut ca urca pe la 8-9, cand nu merge sta la 6

parerea mea e ca ori ventilatorul de la motor, ori presiune prea mica, oare ce sa fie si cum sa-mi dau seama care din ele e problema? sau ce altceva sa mai verific

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia e presiunea freonului, nicidecum a lichiudului de racire. Si e OK la 6 daca afara sunt vreo 25 grade. Cand nu functioneaza vezi ce zice la starea compresorului, curent cerut, curent actual, cuplu absorbit. Astea le vezi cu vag-com. Eu banuiesc a fi acea electrovalva de pe compresor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vag-com nu am, prin meniul ala cu econ si sageata in sus este canalul 11 parca unde zice de compresor si toate valorile is pe la 80 cand dau sa raceasca, daca pun pe econ adica fara compresorul totul e pe 0 parca, deci din punctul asta de vedere pare totul in regula, doar ca nu functioneaza

daca e o electrovalva oare sa iau o surubelnita si sa ciocanesc putin compresorul? sau mai bine stau cumine sa nu-l strici mai tare? m-am gandit sa ii dau o palma ca la televizoarele vechi dar e cam greu de ajuns la el, sau nu l-am gasit eu bine compresorul? dupa cum se duc conductele e in fata destul de jos pus, asa este?

lichid de racire ma refeream la freonul ala care defapt nu mai contine freon, dar probabil mai bine ii zic gresit freon pt. ca intelege toata lumea :)

faza e ca la golf in primele 2-3 secunde sta presiunea la 10 si apoi urca destul de repede la 13, la passat sta la 6, si in mom cand chiar merge, o data la doua zile, urca pe la 10, deci ar avea sens sa fie o supapa ceva blocata cum spui, dar exista protectie la presiune prea mica? sau nu exista asa ceva, doar scade randamentul daca e prea putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat bogdan?... sunt curios ce avea...

Modificat de jetta li
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu s-a rezolvat inca, o sa se duca tata la reprezentata sa puna masina pe calculator sa vada ce erori da,

a fost la doua service mai mici unde are cunostinte si in ambele locuri a verificat presiunea si era ok, a golit instalatia si umplut si tot lafel face, a reusit sa porneasca cumva si ventilatorul dar ac-ul tot nu merge

daca afla ceva la reprezentanta o sa revin cu info, eu sunt aproape sigur ca ei o sa zica ca e stricat compresorul

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!