Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

De la motorasul de reglaj de pe partea dreapta, posibil. FA o diagnoza si vezi functionarea lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎09‎.‎05‎.‎2015 at 8:39, EEXCALADE a scris:

1K0820803S  compresor SANDEN PXE16-8680 (verifica)   .Supapa N280  Vemo Vierol cod V15-77-1014 Pret 289 ron

Salutare,

se poate verifica functionalitatea valvei N280 cu VCDS? ......la mine parca tot mai greu (si nu suficient) baga rece si ma gandeam sa o schimb.

Nu stiu ce cod am la compressor, dar masina este cea din semnatura (CBDC - 110PS)...... imi puteti da asa codul si pretul estimative al electrovalvei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, urmareste curent cerut, curent absorbit si cuplul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi spui te rog si ce campuri trebuie urmarite  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu le stiu pe de rost, dar le vezi in VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit asta pe google acum.... sunt ok campurile ?

f06bcdad.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce google? Vezi tu cand pui VCDS pe masina....

Ce ai gasit tu e de la Audi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Nu sunt sigur daca am ales topicul corespunzator, dar imi incerc norocul ;). Azi dimineata m-am trezit cu un sunet foarte dubios cand aleg a 4-a treapta la sistemul de AC. Ati mai intalnit asa ceva sau stiti care ar putea fi problema. Aici am atasat o inregistrare: http://s.go.ro/h93iplku

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei acesta este - jos cu el, curatat, gresat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎2‎/‎15‎/‎2016 at 14:43, Al Bundy a scris:

Ce google? Vezi tu cand pui VCDS pe masina....

Ce ai gasit tu e de la Audi...

am pus VCDS pe masina.... avand clima noua, nu am 08....cum pot verifica ?

clima.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adv.Meas.Value .La modelele noi nu mai este disponibil 08-Meas.Blocks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrat peste tot si nu gasesc nimic despre N280....imi poti spune mai exact te rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 13.02.2016 at 9:04 AM, Botanu said:

Salut, am aceeasi problema, si mie mi-au inghetat pasagerii :)) , Ai rezolvat-o pana la urma?

PS: Nu iti vazusem comentul de mai jos, deci trebuie schimbat radiatorul din bord :(

Dap. Din pacate trebuie schimbat. Toti mecanicii mi.au zis k nu are cum sa fie radiatorul infundat partial. Si eu speram sa scap mai simplu si mai ieftin. 

Problema s.a rezolvat cand am schimbat radiatorul. 

Cand o sa am timp. O sa sectionez radiatorul demontat si o sa postez doua poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, brigocan said:

Dap. Din pacate trebuie schimbat. Toti mecanicii mi.au zis k nu are cum sa fie radiatorul infundat partial. Si eu speram sa scap mai simplu si mai ieftin. 

Problema s.a rezolvat cand am schimbat radiatorul. 

Cand o sa am timp. O sa sectionez radiatorul demontat si o sa postez doua poze.

Mersi frumos, nu stiu daca te afecteaza cu ceva vara ( gen baga aer cald inloc de rece) dar va fii pe lista mea de schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. 

Mar interesa daca ma pot ajuta colegii unde este pozitionat filtru de polen la passat din 2009 tdi.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deasupra picioarelor pasagerului, inspre centrul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Mihai.

 Clipul este ok, ar trebui facute mai multe de acest gen ca sa nu aruncam banii pe ferestra :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

Salut, baieti. Vin si eu cu o problema. Am dat sa pornesc azi AC-ul la masina si pauza, nu baga deloc. Am verificat si vad ca atunci cand cuplez AC ventilatoarele nu pornesc. Am facut o diagnoza si nu am nicio eroare, am masurat parametrii pe measuring blocks si mi-au rezultat ca in imaginea atasata cu presiunea agentului frigorific de 6.4-6.6 bar. Am citit topicul si inca nu reusesc sa ma lamuresc ce ar fi. Tind spre acea electrovalva. De asemenea, am incercat sa fac output test si pe Engine sa vad daca sunt ok ventilatoarele si nu reusesc. Cu contactul pus, motorul oprit imi apare "Output test condtions not met". Ca si valoare a temperaturii lichidului de racire, are cineva idee la cat ar trebui sa porneasca ventilatoarele? 

Masina este Passat 2.0 FSI 110KW BLR.

Multumesc anticipat!

Untitled.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander
1 hour ago, Al Bundy said:

Schimba electrovalva.

Am inteles? E vreo metoda prin care sa o pot verifica inainte? Macar cu aparatul de masura? Si ai cumva idee la ce temperatura a lichidului de racire trebuie sa porneasca ventilatorul principal de pe radiator?

Multumesc!

Scuze. Am vazut in celalat topic. Mersi!

Modificat de dumitrualexander
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!