Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

verifica cu VCDS-ul cum lucreaza clapetele, eventual da jos torpedoul si vezi daca lucreaza ok servomotorul.

 

daca da, este vorba de calorifer partial infundat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am mai cautat pe forum si nu prea am gasit rezolvare, problema e cam asa: dupa apx 1 ora de mers cu masina, nu mai baga caldura decat daca este motorul turat, la relanti nimic. Apa sta la 90 grade, nivelul de antigel e ok. Masina are si webasto ttv din fabrica care functioneaza atata timp cat motorul este pornit, daca opresc motorul si incerc sa pornesc doar webasto acesta va functiona max 1 minut pana cand se incalzeste apa din el apoi intra la repaus. Am schimbat si pompa v55 care se aude mergand dar nu face recirculare, apa din webasto ajunge imediat la 90-100 grade, daca pornesc si motorul temp din webasto va incepe sa scada apoi porneste si el.

Exista ceva pe circuit care sa blocheze?

Problema mai grava e ca nu am caldura cum trebuie. Daca cunoaste cineva circuitul de antigel sa imi dea o idee cu aceasta anomalie aa fi recunoscator

Modificat de nitzupower
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu asta la masina anterioara, tot Passat B6 AC automat. Dupa n`spe mii de testere s-au schimbat senzorii de temperatura ambientala ai masinii. Cica nu mai transmiteau valori reale unitatii centrale si de asta nu aveam caldura iarna. La un moment dat dadea caldura pe stanga si pe dreapta dadea aer rece de afara. La -12 grade din aceasta cauza mi-a crapat parbrizul pe toata lungimea. Dupa schimbarea senzorilor situatia a revenit la normal.

Modificat de AkaManah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Daca spui ca ai Webasto pe masina (iar pompa de recirculare a fost schimbata) la modelele cu motor CR cei de la VW a montat la intrarea furtunelor de apa in Habitaclu supapa M434 ce are rolul de a ghida apa ce o incalzeste WEBASTO sa treca intai prin interiorul masinii si abia apoi sa intre in motor .

Colegii ce au ETKA pot identifica codul de piesa .

Verifica-o pe aia si dupa asta vezi daca ai caldura .

Fa si o scanare sa vezi ce erori ai pe la motorasele de la climatronic .

O zi buna .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. Pai eu am caldura dar numai daca turez mai tare motorul. Iar webasto nu vrea sa plece cu motorul oprit. Ori pompa lui nu circula apa din el, dar ea se aude mergand, ori ceva obtureaza circulatia apei. Dar cand pornesc motorul ea incepe sa circule din webasto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut cateva probe.. cum am vazut si pe la altii. Atasez poza. Masina are sistem Climatic. Nu este bi-zonal. Cred ca Din cauza asta nu apar la masuratori pozitiile pentru stanga si dreapta separat. Ci doar ce se vede in poze. Am incercat de 2 ori resetarea pozitiei clapetelor.. dar nici o schimbare. Urmeaza sa dau jos torpedoul.

post-150442-0-34637400-1453300402_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am desfacut torpedoul si am constatat faptul ca motorasul de pe traseul aerului de la picioarele pasagerului functioneaza... Cel putin asa imi pare.

Am comandat deja un calorifer de bord ... 

Sper sa se rezolve... Va tin la curent.

 

https://onedrive.live.com/redir?resid=16645E6F949B90F2!6033&authkey=!AKsMOB01yDF5YPY&ithint=video%2cmp4

 

 

Am o rugaminte totusi.

Masina are in fata un radiator de caldura si in bord un "calorifer" electric cred da?

Eu ala electric ar trebui sa-l schimb nu?

Modificat de KISSSKY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cel electric trebuie schimbat, celalalt.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am și eu o problemă, la passat B6, ori la modulul climatronic, ori la ventilatorul de habitaclu. Uneori se oprește ventilatorul din senin, chiar dacă pe climatronic are comandă, după care își revine tot așa din senin, după cum s-a oprit. Dacă apăs butonul OFF și pe urmă repornesc, pleacă și ventilatorul, dar nu de fiecare dată. Să fie de la ventilator? (am văzut că e cam scump)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cele mai multe ori, de la ventilator este - da-l jos, desfa-l, curata colectorul, greseaza-l... si trebuie sa mearga ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru răspuns. Cred că se blochează tocmai de la substanțele folosite pentru curățare/degresare. Am fost acum o lună la un electrician, deoarece aveam acel scârțâit la ventilator. L-a demontat, curățat ... etc, dar acum m-am pricopsit cu această problemă. (scârțâia, dar aveam geamurile uscate și căldură la genunchi). Voi merge să repete operațiunea, dar să schimbe degresantul, ori schimb eu electricianul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da... una sau alta...  :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, treabă a făcut, adică, a dispărut șoricelul, de fapt ...... a murit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau,

 

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat.

In sezonul acesta temperatura apei imi creste foarte greu. trebuie sa fac aproximativ 50 km sa imi creasta temperature la 55-60 de grade. 

Am urmatoarea erroare la test:

-------------------------------------------------------------------------------
Address 7D: Aux. Heat        Labels: 1K0-963-235.lbl
   Part No SW: 1K0 963 235 E    HW: 1K0 963 235 E
   Component: PTC-Element         0404 
   Revision: 00800000    Serial number:              
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 2D577F73B4DE0849F59-8078

1 Fault Found
00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35)
            014 - Defective

 

Poate sa fie din cauza ca am aceasta erroare sa se incalzeasca asa greu apa?

Poate sa fie si o alta problema ?

Mentionez ca masina este Passat b6 cod motor BMP-2 litri-140cp.

 

Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

z35-ul trebuie reparat, ca sa iti bage mai repede cald, in masina.

 

nu are legatura cu faptul ca se incalzeste greu masina - verifica/schimba termostatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos Florin.

Poti sa imi spui si cum pot localiza z35?

Am fost la doi mecanici si mi-au spus ca nu am incalzire auxiliara, dar la test imi aparte ca este defecta.

 

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai.... 

 

ca sa o localizezi/demontezi/repari - trebuie sa dai jos placa de sub bord la picioare sofer si lateral consola centrala - mai scoti capacul de pe ea... si o sa o vezi....

 

poate ei se gandeau la Webasto... dar nu despre asta e vb...ci grupul de rezistente electrice, Z35

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm la masina din semnatura, cand conduce mandra mea si evident subturat...chiar daca e motorul cald nu baga caldura. Nu am erori stocate si (mai mult ca sigur) nici Webasto. Prima data si eu m-am intrebat de ce intra aer rece indiferent de temperatura setata pe clima, dar apoi mi-am dat seama :soothe[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema asemenatoare la Passat ,CR, pe partea soferului da caldura si la picioare si in fata pe bord ,pe partea cealalta doar baga aerul caldut,spre rece.

 

Am incercat si pe dual si pe HI,si nu se schimba nimic,ar putea sa ma ajute cineva,sa remediem problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o verificare/diagnoza - sa vedem daca e problema de servomotor sau calorifer, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am probleme cu caldura de mai bine de 1 an.In partea stanga si la mijloc baga aer caldut in dreapta rece de afara,asta pana cand am depistat ceva si anume daca bat cu un ciocanel in cele 2 tevi de aluminiu care intra in caloriferul de caldura sunt deasupra pedalei de acceleratie,atunci merge caldura la maxim prin toate accele grile de ventilatie.Asta dureaza 1-2 zile dupaceea dinou treptat caldura tot mai slab.Aveti idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar cu ce se infunda ca antigelul e curat? eu l am schimbat odata cu distributia era curat si limpede, oare depune din el ceva pe celule.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum topicurile de probleme la b6 s-au inchis voi posta aici. Imi baga fum in masina de la motor si nu gasesc de unde scapa. Am verificat flexibilul de la toba si nu e spart. Alte idei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!