Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Cei cu probleme de caldura stanga-dreapta....cum ati rezolvat-o.

Poate postati si niste solutii. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu o mai lungim la infinit ... fiecare zona este controlata de un servomotoras. Daca intr-o zona temperatura aerului difera mult fata de ce s-a setat iar restul zonelor au o temperatura corespunzatoare atunci, in 90% din cazuri, este de vina servomotorul!

Nu este obligatoriu sa dea eroare pe vcds si in prima faza este recomandat sa se faca un basic setting. Daca nici asa nu isi revine atunci va trebui inlocuit.

In total un climatronic are 6 servomotoare si exista metode, pentru fiecare, de a se demonta fara a fi necesar a se demonta bordul, trebuie doar sa gasiti persoana potrivita care stie exact cum se unde sa umble.

Au fost cazuri mai rare unde se infunda caloriferul. Pana acum singura solutie a fost inlocuirea lui care presupune demontarea bordului.

Spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D@ny - Caloriferul se poate schimba fara a fi necesar sa dai bordul jos. Inclusiv eu am facut aceasta operatiune la un prieten.

Daca nu sunt errori pe motorase de la clima, se verifica in Basic Setting sau Blocurile de masura la climele mai noi. Daca motorasele isi fac cursa pana la capat: 28....223 (sper ca am retinut bine) si, in continuare, este diferenta mare de temperatura in grilele de aerisire (in blocuri se poate vedea), atunci clar este caloriferul de vina.

Inlocuirea caloriferului a durat 60min (este primul calorifer care l-am schimbat !).

In cazul meu pe stanga aveam temperatura de 52grade, iar pe dreapta 17grade!

Modificat de humerg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. da, la generatia asta - Passat B6, Golf 5, Octavia 2.. sa.m.d.. se da jos caloriferul pe la picioare sofer - nu se da bordul jos.

2. legat de verificarea temperaturilor - si daca ai clapeta blocata/defecta.... sau radiator infundat, tot diferenta de temperatura ai intre senzorii de pe tubulatura aer... ca asta se intampla - nu baga cald.

3. capatul cursei il ai afisat in vcds la valoare specificata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După Basic Settings am următoarele valori:

 

post-43737-0-59085200-1452276579_thumb.j

 

post-43737-0-77259800-1452276597_thumb.j

 

Întreb dacă sunt normale deoarece în continuare am impresia că la picioare bagă aer mai rece.

Oricum situația s-a îmbunătățit un pic... s-a încălzit afară  :D

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bifeaza la fel ca in poza 2, te intereseaza Right si Left.

Si modifici temperatura din potentiometru la minim si atunci trebuie la ambele: Secified Value - 0%, respectiv Cold Stop 30 la left si 26 la right. La fe c cand cresti temperatura, 100%, si warmstop 228.

In cazul asta motorasele functioneaza perfect si diVina e caloriferul de caldura !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , eu am reusit sa rezolv foarte simplu cu caldura, am schimbat caloriferul si am scapat de problema.

 

Jordy nu mai cauta alte probleme ca am cautat eu destul cu mecanicu si numai ne-am facut de lucru, schimba caloriferul si scapi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si multumesc de sfaturi. Probabil unii vor spune ca sunt încăpățînat dar va dau doua argumente legate de problema căldurii (asta nu exclude deloc problema caloriferului)..

Astăzi dimineața am pornit masina, am dat drumul instalației de climă si am plecat de pe loc. Geamurile aveau consens pe interior din cauza ploii. Asadar, am plecat de pe loc si in cativa metri vedeam cum parbrizul se dezabureste mai repede pe partea stÂngă decat pe dreapta.

Motorul era rece, ca il pornisem de 15 secunde, ceea ce m a dus cu gândul la un defect care obtureaza circulația aerului. Mai mult, acum pe seara cu motorul cald am vazut ca baga ceva aer cald dar cu intensitate mai redusă pe partea dreapta.

In plus, eu am un zgomot in zona bordului pe care il aud la fiecare denivelarea si despre care cred ca este de la o clapeta sau ceva care se misca liber pe acolo. Ma gândesc la o clapeta sau tija ruptă sau desprinsă.

Aveti idee care clapeta ar putea cauza asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jordi , eu am desfacut tot bordul pana a mai ramas doar parbrizul si unitatea de climatizare ,am vazut clapeta care lucreaza si veci nu are cum sa se infunde ,e ceva extrem de simplu , este exact cum am vazut in imaginea pe care mi-ai recomandat-o , are 3 clapete in partea de sus care sunt actionate de un singur motoras si doua clapete in partea de jos care inchide sau deschide aerul cald si fiecare dintre aceste doua clapete sunt actionate separat de cate un motoras.....etanseitatea e facuta cu o guma aplicata pe clapeta care nu are cum sa se desprinda(eu am crezut ca e ceva burete si s-a dezlipit)....acolo nu are ce sa se strice....dupa ce am vazut asta am schimbat caloriferul si merge excelent.....cu toata increderea iti recomand sa schimbi caloriferul pentru ca la servomotor te-ai uitat si ai zis ca lucreaza....multa bafta....eu deja am dat de alta problema :) ,cu masina asta nu ai cum sa te plictisesti :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, si atunci de ce debitul de aer  pe dreapta este mai redus ca pe stanga, asta coroborate cu dezaburirea mai putin eficienta si cu zgomotul de care va povesteam?. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum crezi Jordi , dar si la mine era exact ca la tine ,diferenta a fost ca la mine au fost -17 grade si am inghetat in masina si iarna inca nu a trecut...daca da si la tine un -20 sunt sigur ca ai sa schimbi caloriferul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@jordi.

Pt.ca traseul tubulaturii in dreapta e mai lung decat in stanga/de aici dif.de volum.

Una peste alta tot la calorifer schimbat o sa ajungi si asta pt.ca toata mizeria se opreste in bazinul din dreapta a caloriferului/in stanga intra lichidul prima oara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un calorifer care nu e înfundat complet, a încercat cineva spălarea pe mașină, fără demontare? ...cu apă sub presiune și/sau cu diverse soluții/detergenți. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge incercata si varianta aceasta - la modelele anterioare, unele spalari au dat rezultat pozitiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA ce am gasit in ultimul calorifer, nu avea cum sa iasa cu jet de apa.

 

De ce va cramponati de chimbarea caloriferului, cand se face elegant fara demontarea bordului la passat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit am reusit sa ma fac diagnozele neceare (am probleme cu bateria la laptop).

Din ce observ nu par a fi probleme insa atat eu cat si prietena (care ingheata in dreapta :) ) suntem de parere ca intra aer rece la picioarele pasagerului...

 

post-43737-0-78490900-1452893908_thumb.j

 

post-43737-0-61937500-1452893926_thumb.j

 

Nu am erori stocate ...

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa arata si un calorifer de golf 5 schimbat acum 2 zile si"disecat" de curiozitate/cateva poze.

Ca simptom..aer rece in partea dreapta.

post-24028-0-82867800-1452924995_thumb.j

post-24028-0-54385000-1452925075_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

KISSSKY 

Radiatorul jos, si altul in locul lui !

 

romytaxy

Dupa cum sustin unii pe aici, ce importanta are ce este in radiator, nu mai bine desfacem masina, si lasam radiatorul in pace ?! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare face ce/cum crede, eu repet ca in proportie de 95% DACA motorasele/clapetele sunt ok, si ca sindrom e lipsa aerului cald in partea dreapta e radiatorul.

Golful a avut doar antigel(cel putin de 2 ani de cand imi este client), in schimb inainte de a veni la schimbat radiatorul a incercat sa l curete cu nu stiu ce solutie, acum ce sa gasit in el..o poza spune mai mult decat o mie de cuvinte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut sunt nou pe forum si am si eu o problema la climatronic imi apare eroare la afișaj 4FA si nu stiu despre ce e Vb pot să spun k masina imi baga aer cald doar cand o accelerez daca sta la relatii intra aer rece care ar fi problema...?multumesc frumos

Salut sunt nou pe forum si am si eu o problema la climatronic imi apare eroare la afișaj 4FA si nu stiu despre ce e Vb pot să spun k masina imi baga aer cald doar cand o accelerez daca sta la relatii intra aer rece care ar fi problema...?multumesc frumos

Salut sunt nou pe forum si am si eu o problema la climatronic imi apare eroare la afișaj 4FA si nu stiu despre ce e Vb pot să spun k masina imi baga aer cald doar cand o accelerez daca sta la relatii intra aer rece care ar fi problema...?multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de un cod al acestui calorifer. Mașina e 2.0 140CP, an 2010, motor CBAB.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.

Modificat de cosmin.golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!!

Din pacate si eu ma confrunt cu aceeasi problema. Masina din semnatura. CBAB. In dreapta vine doar o tentativa de aer cald. Pasagerul se ingheata. Am citit aproape comlet acest tooic. Dar pana la urma nu am reusit sa ma decid. Sa schimb mai intai radiatorul din bord sau sa verific fizic funtionarea corecta a clapetelor. La diagnoza cu vag com nu imi da nici o eroare legat de climatizare si nici la servomotorase care actineaza clapetele.

In schimb.. Cand dau pe recirculare.. atunci si pe dreaota da cald.

Ms pr sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!