Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

da..exact..eu am curatat potentiometrul, putin spray de contact..si merge ca uns.. si au trecut ceva luni de atunci si nu a mai facut figuri. mai am unul de facut.dar nu stiu care e...se aude de undeva din partea pasagerului, doar ca nu face tot timpul, foarte rar si pentru scurt timp, asa ca nu am putut sa il identific la scanare. 

da, sunt de acord ca mai bine il schimbi, dar doar daca o sa cumperi unul nou, pentru ca unul de la dezmembrari, curatat, poate sa prezinte aceleasi simptome in timp. ;)

Mult success, ca de dat jos, e greu..sunt 2 suruburi, la unul ai acces, la celalalt...nu prea.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nou....este foarte scump.

 

sper ca la rezistor ai intarit un pic lamelele contactoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am intarit...doar l-am curatat bine si dat cu spary de contact.. momentan este ok..daca o sa mai faca zgomote o sa repet procedura...si o sa intaresc lamelele(doar ca nu stiu cum :P)

Multumesc Florin ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le mai arcuiesti un pic....ca sa atinga mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha...ok...aia am facut...le-am "arcuit" putin.. deci cred ca este ok. Multumesc de informatii ;)

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce se poate intampla rau daca nu pun toate suruburile inapoi? 

Mai precis, unul din suruburile [2] din pozitia cea mai de sus. Nu am mai reusit sa ajung sa-l pun inapoi si nu am mai gasit modalitati noi de torsionat maini.

Cat am lucrat la mizeria aia de servomotor, vreo 2-3 ore, mi-a murit si bateria. Nici asta nu e normal, nu? 

 

post-133132-0-12674200-1446023463_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kinzo_2004

 

Din cate inteleg eu ai avut probleme la V158(partea stanga), acolo trebuie data aceea parte metalica jos care se vede in poza ta...

Spune-mi te rog e dificil de demontat, eu am probleme la V107(nu-si invata cursa si se tot blocheaza) si comform schemelor se situeaza deasupra lui V158. Inca nu m-am apucat de demontat...dar o sa mi fac curaj.. :). Ceva indicatii, poze..mi ar fi de folos. Mersi


Pozitionare servomotoraselor la passat B6 pentru ce-i ce au nevoie..


si schema..

post-81714-0-75248900-1446456039_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-mi o adresa de e-mail pe privat si o sa-ti trimit procedurile de service (K0059020120-General_body_repairs__interior - pentru panourile din interior si K0059020520-Heating__air_conditioning pentru instalatia de aer conditionat) in caz ca nu le ai deja. 

Procedura in sine nu e complicata. Problema e ca nu ai loc sa bagi surubelnita/chei sa desfaci suruburi. La cel de care ziceam eu mai sus e foarte greu de ajuns pentru ca trebuie sa-ti strecori mana printre manunchiuri de cabluri, pe langa coloana de directie si alte chestii de metal. Cred ca ar fi o idee buna daca ai putea demonta suportul pedalei de frana (cel putin la automate, la cele manuale nu stiu exact cum e) pentru a mai castiga ceva spatiu de manevra. O alta idee ar fi sa-ti procuri unelte specializate pentru access in spatii stramte. Eu, de exemplu mi-am cumparat o cheie mai speciala, ceva de genul asta, si o surubelnita suport de biti cu maner scurt. Ajuta mult dar nu complet. Iti mai trebuie ceva atentie si muuuuuuulta rabdare. Ar putea fi utila si o oglinda cum au dentistii. Probabil ca si cheia aia combinata de 5.5 de care se pomeneste in manual. 

Ca idee, potentiometrul ala din interior de la V158 pare sa fie la fel cu cel de la V159 (4.7KOhm logaritmic) si probabil ca si la celelalte e la fel. 

 

Am si vreo 3 poze dar sunt pe telefon si nu se vede mare lucru. Daca vrei, pot sa-ti descriu pasii pe care i-am facut eu, desi nu cred ca te-ar ajuta cu nimic in plus fata de ce e descris in manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

@ kinzo_2004 multumesc mult de sfaturi, o sa mi iau scule necesare pt spatii mici, ti-am trimis adresa pe PM...mi de multumiri!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. Am o problema la un B6 2010, dublu climatronic. Am observat ca pe gura de aerisire de pe partea dreapta, deși baga aer si incet si tare, baga numai aer rece. cand ii dau sa bage cal (HI) apare doar o adiere călâie.  l-am oprit, l-am dat mai tare mai incet, degeaba, tot numai rece si un pic calâi bagă.

Puteti sa-mi spuneti care  ar fi problema si solutia. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In bord nu. O sa o pun pe tester sa vedem.

Calorifer Infundat? Adica...inteleg ca nu ajunge apa pe partea dreapta a blocului si din cauza asta nu incalzeste.
Totusi, cand dau cald-rece se vede ca se intampla ceva.

Cand dau rece face ca in frigider, iar cand dau cald, e o adiere calâie. Volumul aerului este la fel pe toate aerisirile.

Deblocarea clapetei presupune demontarea bordului sau se poate cu el sus. Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o diagnoza competenta inainte.... e posibil sa fie vorba de un servomotor blocat - in majoritatea cazurilor, de la acesta este.

 

daca nu-si revine cu o setare de baza, etc.... si e de la servomotor, trebuie inlocuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Am si eu o problema cu clima. Atasez codurile de eroare. Precizez ca am facut setarile de baza dar ramane la fel. As aprecia si un ajutor cu documentatie despre partea de clima(sau  toata masina cine are--please!!!!!!!!!!!!!). Despre care motoras este vorba ? Va multumesc anticipat.

 

Address 08: Auto HVAC (J255)       Labels: 5K0-907-044.clb

   Part No SW: 5K0 907 044 BT    HW: 5K0 907 044 BT

   Component: Climatronic   H15 0709 

   Revision: 00003001   

   Coding: 0000000003

   Shop #: WSC 00028 028 00305

   ASAM Dataset: EV_Climatronic A01006

   ROD: EV_Climatronic_VW46.rod

   VCID: 7EF9E021E1EC549

 

9484401 - Motor for Indirect Ventilation Flap

          B10B8 71 [008] - Actuator stuck

          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 254

                    Reset counter: 14

                    Mileage: 127598 km

                    Date: 2035.14.28

                    Time: 16:52:37

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In bord nu. O sa o pun pe tester sa vedem.

Calorifer Infundat? Adica...inteleg ca nu ajunge apa pe partea dreapta a blocului si din cauza asta nu incalzeste.

Totusi, cand dau cald-rece se vede ca se intampla ceva.

Cand dau rece face ca in frigider, iar cand dau cald, e o adiere calâie. Volumul aerului este la fel pe toate aerisirile.

Deblocarea clapetei presupune demontarea bordului sau se poate cu el sus. Multumesc,

Revin cu precizari.

Pe gura dreapta de aerisire din cele doua centrale iese aer clad/f. cald (deci pe ambele centrale), in timp ce pe cea din extremitatea dreapta iese aer calâi.

Când comut la picioare pe partea stanga iese aer f cald, iar pe partea dreapta călîi, așa cum este și pe dreapata bordului. am comutat in sus și jos temperatura și am auzit cum se intampla ceva pe acolo. Rece baga maxim,  doar la cald este problema.

Inteleg din ce-mi spuneti ca ar putea fi o clapeta actionata de un motoras sau eventual caloriferul.

Daca era caloriferul nu ar fi trebuit sa apara si pe stanga.

Incă ceva, fluxul de aer este identic și pe stanga si pe dreapta.

Daca ar fi un motoras, cam care ar fi preturile  si modalitatea de inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut. Aveti idee ce pot face sa rezolv problema de mai jos?

dress 08: Auto HVAC        Labels: 3C0-907-044.lbl

   Part No SW: 3C0 907 044 AH    HW: 3C0 907 044 AH

   Component: ClimatronicPQ46 050 0505 

   Revision: 00050005    Serial number: 00000000000000

   Shop #: WSC 00000 000 00000

   VCID: 67DBCDC756EF0619CE1-8032

1 Fault Found:

01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158)

            000 -  -  - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100000

                    Fault Priority: 3

                    Fault Frequency: 254

                    Reset counter: 70

                    Mileage: 160492 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2015.10.07

                    Time: 21:26:29

Nu vad a fi o problema mare dar as rezolva-o totusi daca se poate.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba motorasul de caldura de pe stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau da.l jos...curata potentiometrul si da.i cu un spray de contact. ;) o sa mearga ca uns.. unul nou este destul de scump..iar unul la mana a doua poata sa iti faca aceleasi figuri dupa timp..... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA cat e de munca acolo de demontat, nu merita operatiunea. De unde stii ca e potentiometrul dus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la fel de mult de munca este si sa il inlocuiesti...pai eu zic ca este de la potentiometru pt ca asta este cauza cea mai intalnita...asat daca nu e rupta vreo rotita inauntru...dar nu cred..si acuma ii da doar eroarea dar curand o sa ii scoata si zgomote..daca nu o face deja..pentru curatarea potentiometrului nu e neaparat nevoie sa il dai jos...dai doar capacul de la aux heater jos(dupa ce ai dat plasticul lateral si cel de sub volan jos) ..dupa care daca ai un pic de indemanare dai capacelul de la motoras jos..scoti potentiometrul ..il verifici/cureti..il pui la loc si testezi din nou..din "experienta" mea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,ma numesc Adrian si va scriu ca mi-a aparut si mie o problema asemanatoare cu a voastra. Acum ca a venit sezonul rece de dimineata am dat si eu drumul la caldura dar spre surprinderea mea pe partea stanga imi da cald si pe partea dreapta imi baga aer rece....mentionez ca am dublu climatronic si am setat pe HI si pe dreapta baga aer cald normal si pe stanga rece ; abia am dezaburit parbrizul pe partea dreapta.....are cineva vreo idee? exista radiatoare separate in bord pentru incalzire sau e doar unul? daca sunt doua se poate sa fie infundat cel de pe dreapta?    Va multumesc si astept cu interes parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hotaraste-te pe care parte nu da cald, stanga sau dreapta?

 

partea stanga imi da cald si pe partea dreapta imi baga aer rece sau pe dreapta baga aer cald normal si pe stanga rece 

 

 

Deci, ai un singur radiator de caldura si ai 2 servomecanisme care regleaza temparatura. La tine, cel de pe partea care da rece (ca nu inteleg care) este defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Al ,scuze,greseala mea ,pe stanga baga normal si pe dreapta baga rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci ai raspunsul mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!