Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Florin - Este ambreiajul si axul, si daca il opresc tot se aude ca freaca, o sa cumpar un compresor de la dezmembrari ca nu am bani de unul nou...am gasit la 150 de euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu ma pricep si de aceea am intrebat unde trebuie sa fac diagnoza,vroiam ceva mai explicit .ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai VCDS  ? daca da, intai fa o scanare pe climatronic si posteaza erorile - daca ai. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci cel mai sigur e sa apelezi la cineva care are si care se pricepe - si asteptam sa vedem rezultatul, in functie de asta vedem ce schimbam.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca sunt mai multe modele de compresoare pentru B6, oare la codul motor CBAB pot fi mai multe modele? Am decis sa iau unul la mana a doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

 

De curand am sesizat o problema la climatronic (Passat B6 2006), cand vreau sa comut de pe  dezaburire -> sa sufle frontal(pe pasageri), la o temperatura setata pe ambele parti de > 22gr  pana la HI nu.mi comuta clapeta si ramane pe dezaburire. Daca scad temperatura <22 - LO atunci practic clapeta comuta si trecerea aerului se face f bine de pe dezaburire - frontal si invers.

Puteti sa ma ajutati cu o idee??. sa inteleg din asta ca sunt doua clapete una pt aer cald si una pt aer rece.... cam ciudat??

 Am facut testul climatronic prin el (ECON+ recirculare) si mi-a dat eroare pe partea stanga 02C 6 iar pe partea dreapta 00i nimik.

 

Am sa incerc si o reinvatare a curselor motoraselor cu VCDS...o sa fac si o scanare si revin cu log-ul erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scaneaza, fa procedura de setare de baza - repeta de mai multe ori... si vedem daca isi revine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

 

revin cu problema la climatronic de mai sus:

 

Am facut scanare si am urmatoarea eroare

 

           Address 08: Auto HVAC       Labels: 3C0-907-044.LBL
Control Module Part Number: 3C0 907 044 Q    HW: 3C0 907 044 Q
  Component and/or Version: ClimatronicPQ46 042 0202
           Software Coding: 
            Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
                      VCID: 2F670BFCBEE38D663D9-807A
1 Fault Found:
 
00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107) 
            000 - -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 254
                    Reset counter: 93
                    Mileage: 202361 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.04.01
                    Time: 12:40:29
 
 Cu VCDS-ul am facut base settings de mai multe ori la pozitie flapsuri si motorase, dar degeaba, la fel problema persista si peste 23 grade pur si simplu cand comut de pe dezaburire  pe pozotia frontal aerul nu se redirectioneaza. Ramane tot timpul pe dezaburire.
 
Mentionez ca sub 23 grade pur si simplu functioneaza corect!
 
 
Sa fie motorasul (V107) defect, sau pur si simplu clapeta e blocata???? dar cand este setata temperatura mica functioneaza. Sunt cumva doua clapete una pt aer cald si una pentru rece???  please help me cu ceva info!

Un alt logo de alarma:

 

Address 08: Auto HVAC        Labels: None
   Part No SW: 3C5 907 044 T    HW: 3F0 907 041 Q
   Component: ClimdtronicUQ46 047 0202  
   Revision: 00042054    Serial number: 05000000500000
   Shop #: WSC 65536 002 00000
   VCID: 3777339C46B345A6659-8062
 
1 Fault Found:
00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107) 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent
 
Mentionez ca am facut setari de baza cred ca de vreo 10 ori...  Atasat si un output test.
 
Astept pareri. Multumesc

post-81714-0-21087000-1443963795_thumb.j

Modificat de Nutzu84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V 107 a fost inlocuit cumva? Nu ti-a luat basic settings-ul.

Sau l-ai inebunit de nu mai stie cursa de capat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

 

Nu stiu daca a fost inlocuit inainte,eu de cand am masina nu am umblat.....i-am dat prima data Base settings, apoi am incercat sa vad daca merge...si nu a functionat..apoi i-am dat iarasi de vreo 2-3 ori....Apoi i-am dat si cu aerul pornit... Prima data am facut doar cu contact pus fara clima pornita.


si  fara nici un efect....Ma gandesc sa fie blocata clapeta...cum pot ajunge la V107,ceva doc pentru demontare, please daca se poate..

Sau ce altceva i-as mai putea face???

 

Mersi


Eroarea asta la (V107) daca mi amintesc o am de mai mult timp...dar pana acum nu a afectat cumva functionarea....de vreo 4 zile mi-a aparut problema..Nu redirectioneaza aerul de pe dezaburire - frontal la temp >23 gr. Ramane blocat pe dezaburire.masina o am de 5 ani si nu am avut prblm pana acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Azi am observat o problema la AC la passat b6 2006 bkc 1.9 ca nu baga deloc aer in habitaclu,nici pe econ nici pe normal,nimic nimic chiar daca il dau la maxim. Din buton in bord porneste ca aspect,dar e mort,misc de viteza degeaba,nu am nici o eroare in bord,in mers imi face un pic caldura,mai trece slab printre grile. Tin sa mentionez ca park nu are freon,sa terminat acum o luna(nu mai facea rece) dar de functionat,functiona fara probleme,baga caldura pana azi cand am aboservat.

Inainte cand opream motorul cand era AC pornit se mai auzea un fel de ventilator(vuiet de ventilator) care se opreste din turatie timp de 5-10 sec,ma rog....poate e vreun indiciu de ceva si asta?

Compresorul este angrenat de curea se invarte...

Aveti idee ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in afara de diagnoza o parere nu pot sa aflu si eu de la voi?ca dorm in stress :)),prea aproape de un tester nu stau,stau la tzara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica ventilatorul din interior - in spatele torpedoului - da-l jos si vezi daca e gripat, daca nu merge, carbunii, etc.

 

in rest, fara diagnoza, ne ramane datul in bobi..... :lol: ... din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc florin.si eu zis ca sigur este el....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am reusit si eu intr-un final sa schimb V159. Greu, atat de greu incat imi pare rau ca nu am cumparat unul nou!  :tuktuk:

Acum trebuie sa-mi fac curaj sa ma apuc si de V158... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate e un pic de chin cu ele.... din lipsa spatiului/accesului la suruburi, etc - dar asta este...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit si eu intr-un final sa schimb V159. Greu, atat de greu incat imi pare rau ca nu am cumparat unul nou!  :tuktuk:

Acum trebuie sa-mi fac curaj sa ma apuc si de V158... 

Daca la v159 ti s-a parut greu, stai sa vezi ce e la V158....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce problema ai cu V158? si eu am avut probleme cu el.. aparea eroare si la scanare si scotea un sunet ciudat ca de pacanit..incerca sa isi faca cursa si se tot bloca si juca fata-spate(de acolo si sunetul si eroarea). teoretic daca ai simptome asemanatoare este destul de usor de "reparat", fara sa fie nevoie sa il dai jos..trebuie doar sa ajungi la el si ai ai un pic de loc. depinde ce probleme ai cu el. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy, multumesc de incurajare! :)) Planul meu e sa demontez panourile alea, sa ma uit pe acolo si daca e prea complicat sa ma descurc cu ce am deja sa ma duc sa-mi cumpar scule mai potrivite (surubelnite flexibile, chei, nu stiu, vad eu).

Danutzzz, problema e similara cu a ta. Se aude acel sunet sacadat-continuu, eroarea apare la scanare si nu reuseste sa-si invete cursa. Solutie simpla de rezolvat as avea din moment ce am potentiometrul de la motorasul de pe stanga pe care l-am tratat deja cu spray de contacte si pare sa fi avut efect (testat pe birou cu multimetrul). As putea sa-l curat si pe asta si va functiona. 

Ideea e ca prefer sa pun unul nou ca sa nu trebuiasca sa ma chinui din nou dupa 6 luni. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu s-au spart angrenajele/rotitele din interior, solutia cu desfacut, curatat, reparat rezistoarele - functioneaza.

 

daca sunt probleme la mecanism mecanic, nu prea ai ce sa le mai faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!