Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

OFF TOPIC

Al bandy mulțumesc. Am să caut in sectiunea audio.

TOPIC

Îmi puteți explica diferența dintre compresorul VW si alte compresoare (Nissan / Renault, etc)?

Azi când am mers să schimb valva, meseriașul de acolo s-a supărat că nu l-am ascultat si n-am mers la porche să curețe instalația de A/C. Cică din cauza tehnologiei, compresorul VW merge non-stop si de aici acumularea de mizerie în instalatie. La celelalte (Nissan, Renault, etc) compresorul este cuplat numai când este nevoie, de aici si diferența, adică lipsa mizeriei. Azi am observat ca masina a răcit tot drumul (in afara orașului) adica 50 km sonda mea a indicat că era o temperatura de circa 3-4 grade in grila centrală stg. A avut variatii până la 8-9 grade dar rare. Acest fapt întărește afirmația ca merge compresorul tot timpul (evident, vara când temp sunt peste 5 grade Celsius).

Va rog să-mi explicati dacă stiti.

Mulțumesc anticipat.

Notă

Sunt nou in categoria vw, deci nu vă supărați că doresc să înțeleg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Celelalte compresoare sunt cu ambreiaj, astea de la vw sunt controlate in volum.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pe compresor scrie Valeo (si nu ZEXEL) DCS17E, valva aceasta este cea pe care trebuie sa o cumpar: http://www.epiesa.ro/supapa-regulatoare-compresor-vw-passat-3c2-2-0-tdi-vemo-v15-77-1015/28569/10454/item-2626289/? (Sper sa nu se considere reclama)

Vad ca la descriere este mentionat codul DCS17E, dar ca producator ZEXEL, si nu Valeo.

Multumesc anticipat!

Modificat de rufus15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot eu raspund (in cazul in care se mai loveste cineva de aceeasi problema): Da, valva VEMO V15-77-1015 se potriveste la compresorul Valeo DCS17E, chiar daca nu e Zexel DCS17E. Important este codul produsului, nu si producatorul lui. 

 

Acum baga si la mine din prima si de pe loc aer foarte rece. Inainte, daca nu plecam de pe loc, pe LOW baga intai un aer caldut, care de abia dupa 10-15 minute se mai racea putin. Daca plecam cu masina, incepea sa se raceasca, insa nu intr-atat incat sa fie destul de frig. Acum pe LOW si ventilatie maxima imi ingheata mana. 

Modificat de rufus15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitări. Concediu plăcut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc doar ca, pentru a fi ghinionul maxim, azi a inceput sa bage numai aer cald. 

Freon este in instalatie (am verificat apasand una dintre supape), ventilatoarele pornesc, insa tevile sunt calde/fierbinti si baga doar aer cald. 

O sa imi mai aman putin plecarea si maine incerc sa imi pun supapa veche, sa vad daca e de la ea sau alta e problema. 

 

Are cineva de la ce ar putea fi? Daca e nevoie pot sa revin cu ce informatii sunt necesare pe Measuring Blocks-urile de la Auto HVAC. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

daca, schimb motorasul de la clima, pe partea soferului, parghia care actioneaza pozitiile ,deschis inchis se va calibra singura sau mai voi trezi ca pe partea stanga, va ramane inchisa in timp ce dreapta deschisa si viceversa.(necesitand sa tin cont de pozitia lor la montare)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La schimbarea servomecanismului trebuie facuta calibrarea cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ! Ma poate ajuta cineva cu o schița sau cum pot demonta bordul la bassat b7 an 2007 , sa scot afara aeroterma si motorasele de la clima pentru ca miroase foarte urat in interior, motorasele fac un zgomot permanent si dacă mașina este setată pe 22 grade in stânga bagă rece iar in dreapta cald,asta vara si iarna invers. Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B7 nu e din 2007 este b6 si nu ai de ce sa demontezi bordul pentru a schimba motorasele de clima si aeroterma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze am greșit! Ma poate ajuta cineva cu o informație cum pot sa ajung la motorașe ? Aeroterma știu ca este in spatele la torpedo, dar de fiecare data cand ajung acolo nu știu sa o desfac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Ma poate ajuta cineva cu o parere asupra ac-ului meu? Valorile citite sunt atasate. Normal, clima nu merge. Eventual, cand ii convine, baga aer rece sa zicem vreo 5 min., apoi iar pauza de somn. Valorile citite sunt cand nu aveam aer.

Mersi

post-13592-0-73094800-1442583403_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Ajutati-ma va rog cu urmatoarea problema: dupa ce am incercat cateva combinatii de taste la climatronicul meu model 2010 (se auzeau niste zgomote la clapete si vroiam sa-l resetez, fara sa stiu combinatia corecta), nu-mi mai afiseaza pe Rns temperatura si pictogramele legate de clima. Din meniul settings al Rns este activa optiunea, am incercat sa o activez/dezactivez, oprit motorul, pornit iar, fara succes insa, tot nu afiseaza.  M-am uitat si cu vcds-ul dar nu am gasit de unde ar fi buba. Multumesc anticipat.

Modificat de Ionutd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o diagnoza si o sa-ti spuna din ce motiv nu porneste compresorul.Poate asa are comanda,sa nu porneasca.O sa vezi la diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva o idee de ce nu mai porneste compresorul

 

despre ce masina este vorba ? are AC sau clima ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, am dus si eu masina astazi la service ca nu-mi mai mergea ambreiajul de la compresorul de AC, mi-a spus ca trebuie schimbat tot compresorul si ca daca il las asa mi se rupe in drum, ce s-ar putea rupe? I-am spus sa il lase asa pentru ca ma costa 1400 doar compresorul fara manopera si freon. Chiar nu mai pot merge cu masina daca imi invarte compresorul ala in gol?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica in locurile de masura, cu VCDS-ul - electrovalva, daca ai ceva erori stocate, etc - ca sa incercam sa iti zicem de la ce este.

 

razu - nu am auzit cazuri in care sa se rupa in drum - lasa-l pe ECON si vezi cum sta treaba - ce ti-au zis ca a cedat in el ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa fie.... poate sa fie altceva - diagnoza trebuie sa clarifice acest aspect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!