Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

   In Bucuresti a costat 550 lei la climauto-diag...

 

   Oarecum off-topic: Am mers tot la ei si cu o a doua masina (fiind multumit de prima prestatie), dar la ora programarii oamenii nu raspundeau nici la poarta, nici la telefoane... Dupa 5-6 minute s-a indurat cineva sa raspunda la telefon si fara sa se scuze in vreun fel ca au decalat programarea, mi-a spus ca sunt cu totii la masa si trebuie sa mai asteptam vreo 30 de minute (intre timp venisera si alti clienti programati)  :icon_confused:

 

   Am gasit alti meseriasi care mananca si ei, dar la ora programarii au poarta deschisa.

 

   Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Eexcalade, eu urmez! Vineri plec din Madrid si sper sa bage aer rece pe intensitate mica... Sa imi lasi o adresa, te rog.

Modificat de svg_gabriel10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danutzzz_moto

Salutare, 

 

As avea si eu o "mica" problema cu clima. Tocmai ce am cumparat un Passat B6 BMP din 2006. Fostul proprietar (neamtul) se pare ca avea un obicei destul de prost. A indesat in gurile de ventilatie, cele de pe mijloc, banuti, mai exact de 1-2-5 centi, care probabil au cazut inauntru, iar cand pornesc clima, fie ea cu motorul pornit sau oprit, se aud niste zgomote dubioase. Ca si cand s-ar plimba ceva inauntru. Banutii aucazut in acel compartiment din spatele casetofonului, nu stiu exact ce este acolo, dar intrebarea mea este daca aveti idee cum se poate demonta si scoate banutii de acolo. Nu stiu daca exista vreun risc de a strica ceva, dar cel putin este destul de enervant acel zgomot. 

 

Multumesc anticipat!

 

O zi buna sa aveti ;)

 

P.S. Pentru Florin - - sunt baiatul cu Passatul rosu de brasov. Mi-ai schimbat switchul din usa soferului, pentru ca nu mai afisa martorul in bord. Am schimbat masina acuma. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur ca sunt banuti si ca zgomotul nu apare de la motorasele de clima care nu mai lucreaza cum trebuie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danutzzz_moto

Nu sunt sigur.. dar banuiesc, avand in vedere ca acele guri erau ticsite cu banuti.. de aia si banuiesc ca au cazut cativa inauntru...cum as pute sa imi dau seama daca motorasele nu mai lucreaza cum trebuie? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA o diagnoza vcds, .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danutzzz_moto

urmeaza sa fie facuta si diagnoza astazi. tot ce e posibil..pentru ca dupa 2-3 ore de functionare continua. imi ingheata o conduca. cea care iese din habitaclu si intra in compresor cred.  si nu mai baga rece deloc. trebuie sa opresc clima 5 minute si dupa isi revine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am schimbat modulul de climatronic cu cel nou de 2013, am cateva erori pe mai multe componente ale masinii care arata la fel....mentionez ca modificarea firelor "aferente" nu am facut-o, crezand in prima faza ca functioneaza correct, insa m-am inselat.

Daca fac acea modificare a firelor, erorile vor disparea iar clima va functiona correct ? ....acum pe partea stanga baga total diferit, indifferent daca este setat pe cald sau rece.

post-84251-0-82587500-1438342198_thumb.j

post-84251-0-10703200-1438342255_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai sters si tu erorile dupa montaj ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... Am făcut și o setare de baza a clapetelor, însă eroarea reapare pe toate modulele.

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Va salut, problema de clima a masinii mele a fost rezolvata rapid, multumita colegului Eexcalade :RO flag: . Functioneaza impecabil, aerul rece intrand la cateva secunde de la pornirea motorului.

Cauza problemei a fost electrolalva.

Cu respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut.

Am cumparat vara asta un passat din 2007, B6, climatronic bi-zonal. Motor BKP, 2 l, diesel.

Probleme:

1. AC-ul nu functioneaza normal. Baga rece pana la cca 14 grade (masurat cu sonda la grila centrala, stg.). Parca nu face rece suficient. Porneste cu intarziere racirea (dupa cca 5 min). Surprinzator pentru mine este ca desi imi este cald, turatia ventilatorului din interior (pusa clima pe automat) scade la primele 3 linii, ca si cum el vede ca s-a racorit, lucru fals. In oras este dezastru, mai ales acum pe caldurile astea. In afara orasului, dupa cativa km (5- 10 km) incepe sa se simta ca racoreste, dar nu cum trebuie. (mentionez ca am alta masina care daca o setez pe 21 grade, inghet, fie in oras fie in afara). Din primele 10 pagini citite si inca altele (tot de pe acest forum) am inteles ca am probleme cu sonda de presiune?! Compresorul baga sau nu baga, freon am completat (avea 400 g), filtru polen schimbat ....... Nu are erori pa VAG. (din pacate cand am facut testul nu stiam ce-am citit pe forum ca poti vedea curentul luat de compresor, presiunea in instalatie, etc). Dar am sa refac testul cat de curand. Prin urmare, cum pot verifica ce element este compromis? Imi puteti recomanda un service / persoana care sa se priceapa la AC passat si sa fie de bun simt? (ca si pregatire dar si cost)

2. OFF- topic Spre rusinea mea, am dotari pe masina pe care le cunosc, dar nu stiu codurile lor, ex: ce tip de radio am, etc. Daca atasez o poza cu dotarile masinii imi puteti explica ce si cum? (ex. vreau sa-i pun intrare pe usb si am inteles ca se poate atasa un cablu la unitatea radio-Cd, dar unitatea are mufa respectiva?)

3. Distributia nu a fost schimbata. Imi puteti spune la cati km se face acest lucru? (am verificat masina in service cand i-am schimbat uleiul, filtrele si ce-am gasit defect (placute, bieleta)). In prezent masina are cca 107,000 km. Din carte am citit ca la 150.000 km trebuie VERIFICATA cureaua (nu schimbata).

4. avand in vedere km gasiti pe masina, prin vag se pot citi km REALI? Masina a facut ITP-ul in iunie 2015 si indica pe fisa de la ITP cu 5,000 km mai mult decat atunci cand am cumparat-o (iulie2015).

 

Va multumesc pentru intelegere si evident pentru ajutor.

post-156836-0-65829600-1439879061_thumb.

Modificat de CezarC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Valva de pe compresor trebuie schimbata ! Costa 350lei.

2. Pune o poza cu unitatea media !

3. Din cate stiu eu distributia se schimba la 170k.

4. Km nu se pot citi, doar daca analizezi istoricul la service, daca este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intri aici si bagi toate codurile alea de la pct 3 si 4, cu spatiu intre ele (sau punct si virgula), apoi apesi decode si iti va da toate dotarile masinii. Despre km reali stiam ca pot fi cititi cu VCDS direct din blocul de lumini. Cica multi samsari nu se mai obosesc sa modifice si acolo nr de km atunci cand ii dau inapoi. Daca ma insel, mea culpa. Cel mai bine, atunci cand cumperi o masina sh, daca nu se poate dovedi 100% in cartea service ca distributia a fost schimbata, o schimbi tu ca sa stai linistit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea sunt dotarile pe baza codurilor. Tare asta cu km mai multi in iunie decat iulie :)).

 

PRCode: 0GG = Emission standard EU4

PRCode: 0YC = Weight range 3 installation control only no requirement forecast

PRCode: 1AT = Electronic stabilization program (ESP)

PRCode: 1G3 = Alloy spare wheel with original equipment tires

PRCode: 1JC = Rear shock absorption for sports design

PRCode: 1LH = Disc brakes front

PRCode: 1MH = Leather steering wheel

PRCode: 3S0 = Without roof rails/roof load rack

PRCode: 5RQ = Right exterior mirror: convex

PRCode: 5SL = Left exterior mirror: aspherical

PRCode: 8GV = Alternator 180 A

PRCode: 8T2 = Cruise control system (CCS) electronic

PRCode: B0A = Component parts set without country-specific design requirement

PRCode: CA5 = Alloy wheels 7.5J x 17

PRCode: D3X = 4-cyl. turbo diesel eng.2.0 L/103 kW 16VTDI with pump-jet injection system base engine: T9G/TB3/TM0/TP0/TC3/TD3/TQ0

PRCode: G08 = Front shock absorption

PRCode: G0K = 6-speed manual transmission

PRCode: HK0 = Tires 235/45 R17 97W x1

PRCode: J0L = Battery 340 A (70 Ah)

PRCode: L11 = Suspension range 11 installation control only no requirement forecast

PRCode: QG2 = No possibility of activating service interval prolongation

PRCode: TB3 = 4-cylinder diesel engine 2.0 L unit 03G.B

PRCode: V0A = Tires w/o specification of tire brand

PRCode: X4N = National sales program Romania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.  Am o problema la clima de la VW B6 din 2010 : a mers perfect pana acum doua zile si dintr-o data nu a mai functionat. Am fost la service (nu de la VW) si cei de acolo mi-au spus ca, compresorul nu se mai invarte; mai précis axul compresorului este rupt sau ceva de genu' ,ca se poate vedea cu ochiul liber ca este iesit. Mi s-a recomandat inlocuirea compresorului  cu unul nou (1261 RON cu tot cu manopera). Chiar nu se mai poate repara nimic la cel vechi? Daca cineva stie va rog sa-mi spuneti. Nu cred ca nu se poate face nimic. Service-urile stiu ca mai degraba inlocuiesc decat sa repare ceva. Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o poza cu ce e acolo, la ax.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poze. Sper sa se poata vizualiza.

post-152738-0-28790900-1439908957_thumb.

post-152738-0-61986600-1439908957_thumb.

post-152738-0-94051200-1439908957_thumb.

post-152738-0-27954300-1439908958_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pozitia aia nu vad nimic in neregula, poate doar surubul sa fie iesit in afara, dar se strange si ala la loc si se pne posta contra desfacerii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviu, asa am patit si Passatul din semnatura. Se rup acele suruburi mici care tin contra. Am gasit la un magazin de piese auto, fulie cu rulment cu tot ce trebuie 280 lei. Manopera (montat si verificar freon) a mai fost 200 lei. Daca vrei detalii de magazin, iti trimit in privat pentru a nu se considera reclama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc mult pentru răspunsuri.

Când ajung in București am să pun poze cu radioul.

Humerg: Unde găsesc valva si mecanicul s-o monteze? Trebuie recuperat freonul, montata valva si reumplere cu freon. Nu? Când poti te rog să-mi răspunzi aici sau PM.

Mulțumesc încă odată pentru răspunsuri.

Trimis de pe telefon.

Cezar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Humerg, multe multumiri. Am cumpărat valva, am montat-o si funcționează in parametrii (inghet. Baga până la 3, ceva grade, fata de 14 grade Celsius, initial).

Cost: 305 lei valva + 149 lei manopera (scoatere+umplere freon, montat valva).

Legat de mp3, sunt nou pe forum si nu pot deschide topic. Dacă există asa ceva, va rog să-mi spuneti pt. că vreau să -i pun usb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nevoie sa deschizi un topic nou, deja se discuta despre ceea ce vrei tu sa faci in aria AUDIO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!