Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Trebuia sa se rezolve, mai ales pe caldurile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1K0820803S     se inlocuieste valva 

1K0820803Q    nu se poate inlocui valva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

 

La un passat din 2009 am o problema cu aerul conditionat si anume aerul se raceste destul de greu... si cu cat e mai cald afara cu atat mai greu. Am asteptat 1 min, 2, 3, 4 sa sa raceasca stand pe loc fara succes, asa ca am pornit si dupa alte cateva minute in sfarsit a inceput sa dea aer rece. Din ce am observat incepe sa vina aer rece cam pe cand se incalzeste motorul la 90 (poate e o coincidenta). Problema e ca si cand vine aer rece mi se pare ca acesta nu e suficient de rece. Masina e de putin timp in posesia mea, deci nu stiu cum se comporta inainte, dar prin comparatie la o Mazda 6 din 2003 vine aer mult mai rece si mult mai repede (30 - 60 sec de la pornire). Am fost la un service care mi-a verificat si umplut freonul, dar nu s-a imbunatatit situatia.

 

Din ce am mai citit aici o fi compresorul? Valva?

 

Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai citit 3 pagini si vrei sa schimbi compresorul ? Eu zic sa mai citesti ca e in favoarea bugetului tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

 

La un passat din 2009 am o problema cu aerul conditionat si anume aerul se raceste destul de greu... si cu cat e mai cald afara cu atat mai greu. Am asteptat 1 min, 2, 3, 4 sa sa raceasca stand pe loc fara succes, asa ca am pornit si dupa alte cateva minute in sfarsit a inceput sa dea aer rece. Din ce am observat incepe sa vina aer rece cam pe cand se incalzeste motorul la 90 (poate e o coincidenta). Problema e ca si cand vine aer rece mi se pare ca acesta nu e suficient de rece. Masina e de putin timp in posesia mea, deci nu stiu cum se comporta inainte, dar prin comparatie la o Mazda 6 din 2003 vine aer mult mai rece si mult mai repede (30 - 60 sec de la pornire). Am fost la un service care mi-a verificat si umplut freonul, dar nu s-a imbunatatit situatia.

 

Din ce am mai citit aici o fi compresorul? Valva?

 

Pareri?

 

trebuie verificate valorile din blocurile de masura de pe AutoHvac, cu VCDS-ul - in functie de acestea, vezi daca este electrovalva de vina sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie schimbata electrovalva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie verificate valorile din blocurile de masura de pe AutoHvac, cu VCDS-ul - in functie de acestea, vezi daca este electrovalva de vina sau nu.

 

va rog sa nu dati cu pietre........ care sunt blocurile de masura care trebuie verificate si ce valori ar trebui sa fie ?

....mai exact, care este procedura ? ....... aceleasi simptome le am si eu de ceva vreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la climatronicul care il ai tu acum - cel de B7 , ai blocuri de masura sau numai Advanced meas ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca retin bine, cu clima pe auto si LoW, apesi simultan AC + dezaburire parbriz, si la canalele 6..8...10 (ecranul din stanga) trebuie sa fie temperatura in jur de 4grade C (ecranul din dreapta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la climatronicul care il ai tu acum - cel de B7 , ai blocuri de masura sau numai Advanced meas ?

buna intrebare..........voi verifica cand ajung acasa.

imi poti trimite te rog pe PM cum se face asta ?.....daca e diferit pentru ambele modele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e ce am pe masina si nu am blocuri de masura......

post-84251-0-14370500-1436506211_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la asta de B7, intra pe Adv. Meas. Values - acolo cauta campurile aferente celor doua servomotoare - si vezi cum lucreaza, intre valoarile specificate si cele masurate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si inafara de asta, mai trebuie ceva setari "speciale" ? ..... gen - motor cald, clima pe low, recirculare....etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu are treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi probleme la climatronic:

1. daca il las pe AUTO baga aer numai prin cele 4 guri de pe bord. Stiu ca mai inainte baga si pe la parbriz (ventilatie indirecta).

2. se aude in accelerare un zgomot "ca de drujba", banuiesc ca de la compresor.

3. baga rece in dusmanie, nu mai pot sa-l las pe 22, ci pe 24.

 

M-am uitat azi cu ajutorul meniului ascuns de la climatronic la procentul de deschidere al clapetelor pentru gurile de ventilatie. Aveam asa: frontal 98%, picioare 2%, Defrost(? banuiesc ca e vorba despre fantele de ventilatie din stalpii parbrizului) 10,5%, gura de aer(? banuiesc ca gura de aerisire din mijlocul bordului): 22%

Intr-adevar, pe gurile de ventilatie frontale iese aproape tot fluxul de aer, pe cele din stalpi se simte destul de bine, la picioare si pe gura de aerisire din mijlocul bordului nu se simte nimic.

Daca actionez manual directiile de ventilatie, se simte ca pe gurile de ventilatie frontale iese aerul la fel; pe directia "numai la picioare" sau "ventilatie indirecta" se simte la fel de bine. Pe "AUTO" se comporta total aiurea, aerul se simte venind numai pe cele 4 guri centrale de ventilatie.

 

Singura chestie pe care am stiut sa o fac a fost sa-i dau sa reinvete capetele de cursa. Altceva nu mai stiu ce sa-i fac. Exista vreo metoda de a "reseta" climatronicul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum să-l resetezi dacă funcționează corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valentin: daca la 22% deschidere a clapetei pentru gura de ventilatie de pe mijlocul bordului nu vine aer deloc, mi se pare ca nu functioneaza corect in modul AUTO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In modul Auto gripa centrala este cel mai putin folosita deci me mi se pare normal sa ai acea valoare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. După o inspecție vizuala pe la motor am observat ca am urme de ulei în spatele fuliei de la compresor iar acest ulei vad ca este aruncat Putin și pe conducta de răcire, putin ce este adevărat. Aer rece îmi bagă suficient iar zgomote ciudate nu obs. Este ceva simering pe ax în spatele fuliei și să îmi scape ulei pe acolo? Dacă da se poate schimba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

De cand am luat masina am avut o problema la clima in sensul ca baga foarte rece si la 26-27 de grade. Nu am nici o eroare la motorasele de rece/cald, baga la fel de rece pe ambele parti ale masinii. Exista vreo procedura de reset a motoraselor sau ceva pentru a regla corect temperatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista procedura de setare de baza a clapetelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De un an nu mai functioneaza A/C-ul, iar in primavara cand am schimbat distributia l-am rugat pe mecanic sa verifice si compresorul. Mi-a aratat ca marginea fuliei de la compresor este rupta si ca din cauza nu mai cupleaza compresorul. Am gasit fulie cu rulmenti si suruburi la 280 lei. A mai intampinat careva problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

De cateva luni am inceput sa am erorile 01809 / 01810 actuating motor for temperature left/right - intermitent. La inceput stergeam erorile si aparareau dupa mai mult timp, insa acum dupa ce sterg erorile in 1-2 zile apar din nou.. Dupa stergerea lor am facut si basic settings pe HVAC.

 

Clima merge bine (inca) face rece peste tot, nu se aud zgomote ciudate insa intrebarile mele sunt:

 

1) daca risc sa mai stric si altceva daca mai merg asa pana incep problemele referitor la diferente de temperatura sau mai stiu eu ce altceva..

 

2) dacă e vreo sansa sa "le repar" cumva cat inca eroarile sunt intermitente?

 

Multumesc anticipat!

 

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mod normal le poti da jos, sa le desfaci, sa cureti rezistoarele reglabile... si poate le mai pacalesti o perioada.

 

altfel - inlocuirea lor, rezolva problema. Unul nou, destul de scump

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si eu electrovalva respectiva in urma cu 4 saptamani. totul merge acum cum trebuie, vine aer rece in primul minut,

multumesc colegilor pentru informatii si ajutor :icon_thumleft:

cost 150 manopera si aproximativ 250 electrovalva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!