Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

@Florin

Totul eeste perfect legat de sevomotorase...cu VCDS.

Problema este ca am dat jos caloriferul(bord) pana acum de vreo 3 ori si desfundat...apoi problema rezolvata, dar doar pentru o perioada scurta de timp (max o luna) apoi iar se infunda...el fiind nou, la fel am schimbat si radiatorul de la motor cu unul nou..si la fel antigel G12 am schimbat de 3 ori..

deci ceva este ce imi infunda caloriferul si nu stiu ce. Exista posibilitatea sa fie de la garnitura de chiulasa, sau de la vreun furtun copt pe interior?????

Apa sta la 90 gr , culoare antigelului este la fel curata...si de fiecare data cand am desfundat caloriferul din el a cazut depuneri gen "pilitura" culoare neagra moi si gen "bobite" tari ca si cum ar fi nisip...

ma gandesc sa verific toate furtunele din circuit prima data, dar nu stiu, pe unde le gasesc???

Sau o alta idee??? O schema ceva cu identificarea furtunelor din circuit, va rog??

Mersi

Modificat de Nutzu84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, mai rar - nu am mai intalnit astfel de caz, pana acum.

 

daca ai spalat bine instalatia, trebuie vazut de unde apar acele impuritati care iti infunda caloriferul. A bagat cineva vreodata, solutie sau pilitura care sa astupe gaurile din sistemul de racire, in scopul remedierii unor pierderi de lichid ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin prima data cand mi-a aparut problema asta, am inlocuit caloriferul clima bord cu unul nou, apoi la 2 luni iar s-a infundat. Apoi am bagat o solutie de curatare , desfundare radiator (radiator flush) ca m-am gandit ca se curata instalatia bine, apoi am spalat bine circuitul si am desfundat din nou caloriferul, apoi la 0 luna am inceput sa pierd antigel pe la radiatorul de la motor, si l-am inlocuit cu unul nou,am pus antigel curat totu perfect , dar doar pentru o luna ca iar s-a infundat... simptomul este cand e pe HI baga caldut in dreapta= cocluzie calorifer clima (partial infundat-chiar pe partea dreapta).

doar solutie de curatare am bagat...din aia de lipit NICIODATA.

ma gandesc ca nu cumva solutia de curatare sa nu fi corodat vreun furtun pe interior si de acolo sa se desprinda depunerile..dar nu stiu exact furtunele care trebuie sa le verific??

HAbar nu am ce sa -i mai fac.

Modificat de Nutzu84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, am si eu o intrebare, am observat recent ca daca pornesc ac-ul, atunci cand masina este bagata in viteza(in mers), daca opresc muzica se aude un vajait usor, undeva in dreptul soferului, nu se aude foarte tare, dar se aude doar cand masina este in viteza si cand am AC-ul pornit, daca o pun pe liber si las motorul pornit nu se mai aude, daca opresc AC-ul nu se mai aude, ma gandesc ca daca era de la compresor/role/curea, se auzea si cand era pe liber, nu? a mai intalnit cineva asta?

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e diferenta normala de consum stationar cu si fara AC? La mine acum am observat ca e pe la 0.4-0.5 l/h, ceea ce imi pare cam mult, vara trecuta parca era pe la 0.2? Sa fie vreo problema cu compresorul? Sau asta e consumul normal si confund eu cu alta masina? Mentionez ca i-am facut o verificare si schimbare freon recent, la care aparatul a dat ca ar exista scurgeri, dar mecanicul a verificat si a spus ca e o greseala, ca nu am nici o scurgere si ca sistemul de climatizare este in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as face o gluma dar ma abtin............. inca nu am vazut masina aia care sa aibe consum de 0.2l

este cat se poate de normal un consum de 0.5l la relanti/fara clima........ 0.6/0.7l este cu clima in regim normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu m-am exprimat prea clar: vorbeam de diferenta de consum intre cu AC on si cu AC off. Adica mie momentan imi consuma cam 0.8 l/h cu AC off si 1.3 l/h cu AC on, deci de aici diferenta de 0.5 l/h, nu consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cu motorul cald consum 0.6 in P cu AC OFF si cu AC ON la treapta de ventilatie 2-3 creste la 0.7; 0.8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa inlocuire valva N280 (post #1380) si reumplut cu freon+ulei vine aer rece din primul minut dupa ce pornesc motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu codul compresorului: Sanden 1k0 820 803 s. Puteti sa imi spuneti si mie codul electrovalvei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1K0820803S  compresor SANDEN PXE16-8680 (verifica)   .Supapa N280  Vemo Vierol cod V15-77-1014 Pret 289 ron

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi colegul EExcalade, este r134a 8680p.

Atasez si o poza:

post-110380-14311545908798_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm cele spuse de EEXCALADE, si eu am schimbat supapa.

Daca vrei iti zic pe PM de unde am cumparat eu piesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da chiar te-as ruga daca poti. Orice informatie este binevenita, si este acelasi cod si pt compresorul meu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,ala e codul pentru compresorul tau.Nu am gasit decat Vemo si Repstar.Am preferat Vemo.Schimba supapa si pune ulei+freon .Nu stiu ce cod de motor ai dar e posibil sa trebuiasca sa dai jos compresorul pentru inlocuire valva,e mai simplu decat sa tragi tragerul pe pozitia de service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, o sa cumpar valva respectiva si sa ma duc la un service. Cod motor bkp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ma puteti ajuta va rog cu un sfat in legatura cu ce ar putea fi defect...la pornirea climatronicului imi baga aer rece aprox vreo30 sec-1 min dupa care se inchide clapeta ce lasa aerul sa intre in habitaclu. Interesant e ca daca apas butonul ""econ"" mi se redeschide dar se dezactiveaza compresorul, dupa ce inchid econ la fel...baga rece cateva secunde. Si pe manual si pe auto aceeasi problema....imi intra aer doar fara compresor pornit. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma puteti ajuta va rog cu un sfat in legatura cu ce ar putea fi defect...la pornirea climatronicului imi baga aer rece aprox vreo30 sec-1 min dupa care se inchide clapeta ce lasa aerul sa intre in habitaclu. Interesant e ca daca apas butonul ""econ"" mi se redeschide dar se dezactiveaza compresorul, dupa ce inchid econ la fel...baga rece cateva secunde. Si pe manual si pe auto aceeasi problema....imi intra aer doar fara compresor pornit. Multumesc

Salut Alin. La mine nu stiu ce a avut, dar dupa o recalibrare a motoraselor de la clima nu mi-a mai facut nici o problema. Nu stiu daca a fost chestie de noroc, pentru ca eu incercam sa scap de zgomotul clapetelor din bord..cert este ca nu am mai avut probleme. Modificat de giovani20x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

 

Am si eu o problema cu instalatia de climatizare. Acum doua saptamani am fost sa imi incarc instalatia cu freon. I-am spus baiatului de la service ca am mai facut chestia asta anul trecut si s-ar putea sa fie fisurata instalatia pentru ca aerul rece nu a tinut mult timp. Prin urmare, mi-a bagat si substanta de contrast. Am mers o saptamana si jumatate in care masina baga aer rece dar inainte sa ajung la service s-a terminat, baga aerul de afara. Cand a verificat daca sunt pierderi acesta nu a gasit mai nimic (adica zicea ca a vazut ceva foarte putin dar care nu putea sa afecteze in asa fel incat sa piarda tot freonul intr-o perioada asa scurta de timp).

 

La o scanare cu vagcom mi-a aparut aceasta eroare:

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 3C0-907-044.lbl
   Part No SW: 3C0 907 044 J    HW: 3C0 907 044 J
   Component: ClimatronicPQ46 041 0101  
   Revision: 00041003    Serial number: 00000000000000
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 285F1E2B9B06C05EFC3-807D
 
1 Fault Found:
00229 - Refrigerant Pressure 
            002 - Lower Limit Exceeded
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100010
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 52
                    Reset counter: 36
                    Mileage: 209316 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.02.23
                    Time: 12:07:46
 
Are cineva vreo idee de la ce ar putea sa apara problema asta?
Va multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,instalatia a pierdut din presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La climatronicul 2010, cel care are reglajul de temperatura din 1 in 1, se poate seta din VCDS ca pentru valoarea de 21 grade sa fie 21.5, si prin crestere sa fie 22.5 ?

Intreb pentru ca, constant trebuie sa variez intre 21 si 22. Am incercat cu DUAL pornit si o zona in 21 si cealalta in 22, dar tot nu e ce vreau.

Se poate face un reglaj din VCDS? Are ceva histereza ce se poate regla ?

 

La masina anterioasa, aveam reglajul cu pas de 0.5, si 21.5 era ce imi trebuia.

 

Am cautat pe forum dupa "0.5", "2010",  si alti termeni asemanatori, dar nu am gasit nimic. Poate ca nu am folosit termenul corect.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti pui clima de 2012 si ai rezolvat problema ! :-P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

La climatronicul 2010, cel care are reglajul de temperatura din 1 in 1, se poate seta din VCDS ca pentru valoarea de 21 grade sa fie 21.5, si prin crestere sa fie 22.5 ?

Intreb pentru ca, constant trebuie sa variez intre 21 si 22. Am incercat cu DUAL pornit si o zona in 21 si cealalta in 22, dar tot nu e ce vreau.

Se poate face un reglaj din VCDS? Are ceva histereza ce se poate regla ?

 

La masina anterioasa, aveam reglajul cu pas de 0.5, si 21.5 era ce imi trebuia.

 

Am cautat pe forum dupa "0.5", "2010",  si alti termeni asemanatori, dar nu am gasit nimic. Poate ca nu am folosit termenul corect.. 

 

nu, nu merge - nu ai cum sa faci aceasta modificare.

 

doar asa cum ti-a zis deja Humerg, sa treci la climatronicul nou, dupa 2012 - o sa iti trebuiasca si trimul care vine peste el - si acesta face reglaj si cu jumatate de grad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Multumesc de raspunsuri. 

 

Aveti idee care ar fi costurile pentru un astfel de upgrade ? 

Trebuie inlocuite doar butoanele sau trebuie si altele inlocuite?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

sper sa nu gresesc ... parca in jurul la 400-450 lei climatronicul nou si 200-250 lei trimul care vine peste el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!