Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Salut! La modelul de climatronic cu 3 ochiuri, pe care il am pe masina din semnatura, nu am butonul dual, acesta e inlocuit de butonul de parbriz incalzit. Cum fac sa reglez temperatura  pe ambele parti de la un singur buton?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si tine apăsat pe auto. Stiu ca la Seat mergea treaba asta, nu garantez la tine dar e o idee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspuns pentru post #1082 - Al Bundy

 

 

Shut off compressor = 6

 

Atasez un log facut dimineata unde se observa concomitant cu cresterea temperaturii la evaporator (de la 2 la 16 grade) o scadere a incarcarii ventilatorului (de la 70 la 40% aprox.)

 

Poate fi problema din racire? (ventilator ac relativ nou - 1an)

LOG-08-002-003-006.txt

Modificat de gigi35
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, azi am facut si eu o scanare la masina si mi-s dat o eroare la climatronic, ma puteti ajuta? e ceva grav sau se rezolva? multumesc

 

Address 08: Auto HVAC        Labels: 3C0-907-044.lbl
   Part No SW: 3C0 907 044 DK    HW: 3C0 907 044 DK
   Component: ClimatronicPQ46 133 0909  
   Revision: 00133025    Serial number: 00000000000000
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 6DD12F3F746425764F5-8038
 
1 Fault Found:
01592 - Air Quality Sensor (G238) 
            014 - Defective
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101110
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 244
                    Mileage: 174030 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2057.14.01
                    Time: 18:31:30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Nu este grav, e vb de senzorul de calitate a aerului.

 

in rest, climatronicul iti functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da merge perfect, n-am treaba. dar e usor de ajuns la el, o fi scump? multumesc frumos :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba senzorul. Asta e rezolvarea.

Foarte usor de ajuns la el, este in zona de sub stergatoare pe unde trage aer in habitaclu. E vreo 350 lei.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Al, :salut:  dar e grav daca il las pe mai incolo? :unsure:  ma gandesc ca nu are ce sa strice mai tare, poate e doar prafuit sau nu sta bine in soclu!  :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Nu este grav....

 

Nu e grav...nu se strica nimic altceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va functiona recircularea in modul "Auto". La masina mea am aceeasi problema, am lasat-o asa la sfatul unui mecanic "oricum la praful din Romania o sa se strice din nou in cateva luni, dai banii de pomana"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh ... pe principiul asta renuntam la 80% din optionale sau trecem la Dacie 1310!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari tuturor..ma adaug si eu aici cu o problema pe care am vazut ca au avut-o si alti posesori al acestui model. Problema aparuta de curand, consta in faptul ca uneori, cand pornesc clima pe o temperatura (21 °C - 23 °C), intra aer timp de cateva secunde, ulterior clapetele din bord obturand aerul respectiv (el se aude, turatia se mentine dar el nu mai ajunge in habitaclu pe nici o gura de ventilatie). Am reusit sa gasesc doua solutii din care pot iesi din aceasta situatie pentru moment:

 1. Cresc temperatura cu cateva grade, la 24 °C - 25 °C, si am noroc sa ma bucur totusi de aer cat de cat rece; mentionez ca temperaturile mentionate sunt cele pe care le-am urmarit ultima data..ele pot varia (+/- 0,5 °C - 1 °C).

 2. Cea mai ciudata (si am sa explic si cum am ajuns la ea), trag pe dreapta si fac o cursa completa de volan (stanga - dreapta), urmand ca in secunda urmatoare sa intre aerul rece (la temperatura dorita) prin orificiile de ventilatie. Am reusit sa constat asta, in momentul unor manevre in parcare ce presupuneau viraje maxime. Am constatat in perioada de iarna, ca virand in intersectii, simteam cum in zona consolei centrale intra un aer rece..am urmarit acest lucru mai mult timp si am constat ca se repeta, ba chiar au fost mecanici care au mai auzit persoane ca au sesizat acest lucru. Nu reusesc sa inteleg care este legatura dintre clapetele de la clima si directia masinii, sau felul in care volanul lucreaza..

 Multumesc si astept sfaturi, idei, solutii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Directia este asistata electric, motorasele de la clima sunt electrice ... cine stie ce abracadabra se intampla in momentele alea :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut !!! vin si eu cu o problema urgenta  la passat 1.9 tdi 3c2 2007.nu mai merge ventilatorul de habitaclu .am fost la un service si dupa ce l-a dat jos curatat , uns si remontat a mai mers vreo 2 zile si iar nu a mai mers. dupa a2 a tura de dat jos si curatat cu un spray degresant si nu mai stiu ce .a mers o zi si apoi ....nu. electricianul sustine ca partea mecanica adica ventilatorul nu are nimik ci de vina ar fi modulul ala electronic care i-l comanda cred. ce sa fac??????? ce sa cumpar cum sa incep ? de pe ce site sa comand? cum sa fac?....... desi eu as fi de parere ca ar fi ventilatorul si nu modulul .a si era sa uit la bord se aprinde tot , curent cand a verificat la mufa vine , iar ventilatorul cand il pune pe direct la baterie merge.  orice idee e binevenita! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA-l jos din nou si curata intre lamelele colectorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te referi la santurile rotorului din cupru ? daca poti pune niste poze ceva? 

sa fie gripat vreun rulment la ventilator ? uleiul care a fost pus pe deasupra prima data s-a scurs tot si mai dadea cate o picatura pe ceva pe acolo fierbinte de mai scotea cate un val de fum in masina.se poate desface ventilatorul? in urma cu cava vreme i-mi scoatea un uruit in masina ventilatorul ca pe el i-l banuiesc.sa fie mai teapan si la intensitatea care o da la prima treapta sa nu i-l poata invarti?

electricianul pe tester prima data zicea ca-i da eroare mecanica iar  a2a oara ca nu da minus sau este in scurt?!?! oare se gasesc separat piesele?. in germania sant mai ieftine , mai bune?

sau daca e cazul sa merg pe sh?

Modificat de lucy56
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU la santuri, ci la lamelele lui, curata intre ele, deoarece uleiul cu praful de carbune se baga acolo si da scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU la santuri, ci la lamelele lui, curata intre ele, deoarece uleiul cu praful de carbune se baga acolo si da scurda

da intre lamele ,nu are un canal asa?. cu ce curat? spray ? smirghel fin tare? se poate desface eventual sa ung si axul sau poate mai are ceva pe acolo .

vreau sa stiu in caz ca nu v-a functiona ce sa mai fac? maine sper sa ma apuc de el .multumesc mult de indrumari AL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe cineva care a mai facut operatia asta sa te ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre lamele curata in lung cu varful unui ac ascutit, apoi cu smirghel fin pe colector si dupa cureti toate resturile de acolo cu spray de frane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 spuneam anterior despre  aceeasi problema cu ventilatorul, l-am scos si am uns pe acolo, cei drept nu am curatat nimic, Al bundy te rog daca ai o poza cu locul unde trebuie sa curatim ar fi super. Si dupa cum spuneam... dupa ce am uns ventilatorul, a m invartit un pic de el si a mers, totul bine si frumos, l-am montat la loc, dupa vreo 5 zile cand am pornit la drum nu a mai mers ,, culmea.. e ca dupa ce am mers vreo 60 km, am pornit iarasi sa vad daca merge si A PORNIT,  Deci zice bine colegul .. e un scurt circuit pe undeva. Am patit problema asta de 2 ori si de fiecare data inainte sa pornesc plouase afara, de aici si concluzia de scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colectorul la motoras - se vede cand scoti motorul din suportu, de plastic.

 

inainte, spalat bine cu spray de contacte, curatat, spalat iar si gresat.

 

daca doar l=ai uns, nu ai facut mare treaba.

 

eu zic ca nu ai niciun scurt circuit, deoarece este boala comuna - si in majoritatea cazurilor este de la ventilator - care se umple de apa,mizerie.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In orice caz trebuie sa-l dau iar jos si sa va urmez sfatul. Dar daca nu e un scurt, atunci cum sa-mi explic faptul ca nu porneste doar dupa ploaie? 

Modificat de victor2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine tot in urma unei ploi s-a stricat :grrrrrr:  :icon_cry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intra apa in el si se gripeaza destul de repede, plus ca oxideaza instant, plus mizerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!