Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

e motorasul care baga aer in habitaclu. Nu ai cum sa mergi fara el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg.

 

E usor de demontat si de curatat (eventual sa incerc sa suflu praful de pe el)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@antispam - si eu am avut cam aceeasi probleme ca si tine, numai ca in cazul meu facea foarte putin zgomot, se auzea cand porneam caldura in masina. Ma urcam dimineata in masina si cand porneam caldura se auzea ca un zcartait. Am dat-o jos anul trecut si i-am dat cu niste vaselina. Cateva zile nu a mai facut, dar dupa a revenit acel zgomot. La mine nu facea zgomot rau si in maxim 1-2minute nu se mai auzea acel sunet.

 

Am observat ca facea numai cand era foarte frig afara. Pana acum nu mi s-a mai intamplat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat ieri jos torpedoul si am verificat. Era destul de mult praf, am curatat praful si acum pare ca zgomotul a disparut. Da, @STOE, cred ca facea mai mult zgomot cand era mai frig afara.

 

Sper sa fi fost ceva plastic care intra in rezonanta si nu motorul in sine. Am sa mai incerc si azi sa vad daca a disparut sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca fluxul de aer este mai mic pe partea dreapta la aeratorul de langa portiera ,erori nu sunt ,e posibil sa fie infundat circuitul ?

Am vazut ca se dezabureste mai greu partea dreapta si nu se duce tot condensul de pe geamuri la fel de repede ca in partea opusa.

Pe stanga este totul ok...,daca dau cu o carpa pe parbriz sau un servetel ,se umezeste si este vizibil condensul .

 

 

Posibil sa fie de vina filtrul ,are un an de cand nu este schimbat?

Modificat de polter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor !

Imi cer scuze dar am mai postat odata mesajul asta fara sa vreau in sctiunea "golf v" asa ca il mai postez odata aici...

Am si eu o problema la passatul meu si sper sa ma ajutati... am un passat din 2009 2.0 tdi cr cu dublu climatronic digital. Problema e ca pe partea dreapta nu imi mai baga caldura nici sus nici la picioare nici la parbriz si nici in spate...deci toata partea dreapta a masinii baga nu foarte rece dar oricum rece indiferent pe cate grade setez clima. Are cineva idee de la ce poate fi, ce pot sa verific ? Pe vag-com nu am nici o eroare :|

PS: pe la grila aia mica dupa stalpul din dreapta fata unde baga aer pe geam nu mai sufla aer deloc, iar pe la grilajele din spate pe mijloc sufla foarte incet cu ventilatia la maxim...este normal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema legata de clima,cand motorul este cald si dau drumul la clima pe caldura merge normal, dar cand accelerez peste 2.500 de turatii baga aer rece.stiti ce problema  ce ar putea avea?

 

 

motor 1.9 tdi ajm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Am si eu problema cu z35-ul defect. Am incercat sa il scot pentru a reface lipiturile dar m-am poticnit :(

Am scos aparatoarea de sub bord, masca de plastic din lateral dreapta (cea de jos), reusind astfel sa vad radiatorul. Am desfacut si capacul pus pe capul radiatorului, si aici au inceput problemele. Nu am cum sa il scot deoarece ar lovi intr-un fier prins cu suruburi si in masca laterala bordului (cea care se continua pana in spatele cotierei.

Cum reusesc sa demontez acea masca? am desfacut suruburile, dar nu merge trasa. Vou cum ati reusit sa scoateti ptc-ul? trebuie de demontat si partea inferioara a bordului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, doar il fortezi de plastic inspre interiorul masinii, il curbezi  un pic si e un piciorus acolo de plastic, la unele scapa, la altele nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns.

Ca sa fiu sigur ca vorbim despre acelasi plasic, doresc sa clarific urmatoarele: eu ma refer la plasticul care porneste de sub bord si se continua pana in spatele cotierei, aproape de aerisirile din spatele cotierei. Cel care se scoate in felul descris de tine l-am scos, este cel de jos, care este putin mai scurt. Sau cumva ambele au acelasi sistem de prindere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tubulatura se demonteaza - si brida de metal se desface, ca sa o poti departa si sa-ti faci loc pentru a scoate rezistentele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o pelicula fina pe geam de condens ,bruma ...nici nu stiu cum sa explic ... parca masina nu dezabureste cum e normal...

Am schimbat filtrul si degeaba ,posibil sa fie de la spalatorie ,poate carpele sua substantele  ?

 

 

Clima merge bine ,baga cald nu are eraore in Vag.com .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi daca nu ai praf sau alte substante, pe geamuri - pe interior - curata bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand mi-a lucrat un 'electrician' cu un patent si o surubelnita la partea electrica (mai ales a tot scos si pus la loc sigurante) pana cand! bordul arata ca pomul de craciun si n-am putut sa pornesc motorul ojumatate de ora, am probleme (s-au dereglat serarile) senzorii de lumina si ploaie si climatronicul. Pe scurt, am probleme cu incalzirea, baga aer numai pe laterale si deabia dezmortit.

Parca si motorul (temprratura apei) se incalzeste foarte greu - afara la 5 grade trece o jumatate de ora de mers lejer pana sa ajunga la 90 grade. E normal?

Ceva sfaturi pentru rezolvarea problemelor...

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci posibil sa fie termostatul pe deschis. Ia vezi, radiatoarele se incalzesc in acelasi ritm cu motorul? Acestea ar trebui sa fie reci pana ajunge motorul la 90 grade.

 

O diagnoza ai facut? sa vezi daca ai probleme pe electrica ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor. Am si eu  problema cu clima. Am gasit eroarea  9484401 - Motor for Indirect Ventilation Flap B10B8 71 [008] - Actuator stuck, si ca efect nu regleaza cum trebuie temperatura in masina plus ca mai nou mi se aburesc putin geamurile. Vo rog un pic de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca un basic settings pe unitate.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor.

 

Am un passat b6 din 2006 si am avut probleme cu un motoras de la frana de mana si a trebuit sa-l schimb pierdea ulei pe la crapatura clasica din partea de jos. Ei am demontat etrierul si l-am comandat sa-l schimb. Problema este ca piesa a venit in 5 zile dar eu fiind plecat masina a stat in garaj fara baterie in jur de 20zile. Intors acasa schimb etrierul pun bateria si bineinteles probleme noi. Motorul de la aer nu mai vrea sa pornesca , am facut o scanare si mi-a inregistrat eroarea 08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010  

1 Fault Found:

01273 - Fresh Air Blower (V2) 
            014 - Defective
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01111110
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 6
                    Reset counter: 101
                    Mileage: 176095 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:09:10
Am verificat sigurantele dar in pozitia 41 din panoul din stanga la mine lipseste siguranta. Am verificat toate sigurantele din panourile laterale si nici una nu este arsa. Acum eu ma intreb......sa crape asa singur din senin stand in garaj sau este ceva ce imi scapa mie, sa cumpar alt motor si sa-l schimb.
Daca cineva s-a mai intalnit cu asa ceva si a reusit sa-i dea de cap va rog sa imi spuneti si mie.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie blicat-e vb de aeroterma din spatele torpedoului.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-am dat seama ca este aeroterma....dar asa singura stand in garaj? :bom: Inainte functiona perfect  Trebuie sa o dau jos sa o verific am crezut ca s-a mai intalnit cineva cu asa ceva si imi era mai usor cu niste sfaturi.

Modificat de copoi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demonteza ventilatorul, curata-i colectorul, mai ales intre lamele si greseaza-l cu wd40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

 

Multumesc de sfaturi.

 

Acum am dat jos torpedoul si am verificat mufele.......are doua mufe...una pentru incalzitor cred, deoarece are 4 fire doua groase si doua subtiri si una cu doar doua fire. am masurat amadoua mufe cu manometru , pe mufa mare cu 4 fire exista tensiune dar pe mufa simpla de doua fire unul maro si altul rosu nu vine deloc tensiune cand pornesc ventilatia.

Asta ma duce cu gandul ca computerul il vede defect si l-a anulat pentru siguranta.

 

Daca cineva se pricepe si la alte verificari va rog sa imi spuneti pentru a nu comanda suflanta aeroterma daca altceva este problema.

 

La diagnosticare prin testing toate functioneaza bine ma refer la motorasele de directionare a aerului dar cand ajunge la AIR BLOWER V2 nu se aude minic.

 

Deoarece sunt in Norvegia si aici ora la service este exagerat de scumpa rog cunoscatorii sa ma ajute!!

 

Va multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ai ce sa mai masori, pe cele 2 fire subtiri din mufa maro vine tensiune de comanda pentru treptele de ventilatie. Fa ce ti-am spus mai sus. Verifica si daca sunt carbunii terminati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Al Bundy

 

 Am dat jos motorul. La invartire merge dar infranat adica nu face nici macar o tura singur daca il invarti. L-am dat cu wd-40 si pare s mearga ceva mai usor.

 

La perii nu ma pricep care este limita de uzura de aceea am facut doua poze si te rog sa imi spui daca iti poti da seama de uzura lor partea lunga are cam 1.5 cm si cea scurta cam 8 mm

 

Iti multumesc mult de ajutor!!!

post-13265-0-44419200-1389795227_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!