Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

atunci, stii deja care este urmatorul pas....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara!

 

Am aceeasi problemă. Pe dreapta bagă doar rece indiferent că pe climatronic este HI.

 

Ați remediat problema? Ce este de vină și ce prețuri implică ?

 

Se pare ca nu este motorasul de vina!

 

Am fost la service, au testat-o cu vcds si nu da nicio eroare. Mi s-a spus ca trebuie curatat radiatorul de caldură, sau in cel mai rau caz inlocuit.

 

Dar totusi de ce doar pe dreapta din moment ce exista un sg radiator, pe mijloc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca nu are teaba caloriferul, atata timp cat pe celelalte guri de ventilatie, e cum trebuie.

 

daca ai calorifer infundat - trebuie sa nu bage caldura pe nicaieri. Verifica furtunele care merg la calorifer. Trebuie sa fie amandoua calde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca nu are teaba caloriferul, atata timp cat pe celelalte guri de ventilatie, e cum trebuie.

 

daca ai calorifer infundat - trebuie sa nu bage caldura pe nicaieri. Verifica furtunele care merg la calorifer. Trebuie sa fie amandoua calde.

 

Exact ! Mi s-a spus si ceva de furtune chiar mi le-a si aratat, insa cam greu cred eu ca pot ajunge cu mana la furtune sa vad care e cald care nu.........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claufishi, Florin are dreptate.

Nu cred ca are nici o legatura cu caloriferul.

Daca era caloriferul nu functiona cum trebuie peste tot, nu doar pe o parte.

Si eu am aceiasi problema, exact pe motorasul V159.

Daca ii faci un output test, cand ajungi pe motorasul V159, o sa  constati ca nu se apropie de MINIM TARGET sau de Maximi Target.

MIN parca ii 28 si max 244, ceva de genul.

Si daca faci liniste in masina (geamuri inchise, muzica oprita, etc) o sa auzi cum incearca motorasul sa ajunga la target, in pocanit mic.

La mine se aporpie pe la 32-38 si sus pe la 238-244.

Deci cred ca nu inchide bine.

Deocamdata nu ma deranjeaza asa ca il mai las, deobicei tempertatura in masina e pusa pe AUTO, nu pe DUAL.

Si daca sterg errorile si dau o adaptarea clapetelor, o perioada nu apare erroare.

De asta nici la tine la service nu apare erroarea.

 

PS. Daca vrei sa vezi motorasul, dai jos torpedoul si in stanga jos, o sa vezi motorasul, daca faci un test atunci, il vezi cum se misca.

Eu m-am uitat doar daca il pot da jos, dar sunt 1-2 suruburi la care nu am nici o ideie cum pot ajunge fara sa dau bordul jos.

Cand o sa 'fete" de tot, sa ma stresez sa vad cum il dau jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nu este motorasul de vina!

 

Am fost la service, au testat-o cu vcds si nu da nicio eroare. Mi s-a spus ca trebuie curatat radiatorul de caldură, sau in cel mai rau caz inlocuit.

 

Dar totusi de ce doar pe dreapta din moment ce exista un sg radiator, pe mijloc ?

Poate are dreptate si e infundat doar in dreapta, unde ai probleme!? Glumesc.

 

Nu are cum sa fie de la calorifer daca in partea cealalta a masinii ai caldura.

Asa cum spune humerg mai sus, verifica in output test cursa motorasului. Si eu am erori sporadice pe acelasi motoras. Inca mai misca, sa vedem cat...

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 4 motorase din acestea (de pe un A6) 

BOSCH: 4B1 820 511 C

BOSCH: 4B1 820 511 A

BOSCH: 4B1 820 511 K

BOSCH: 4B1 820 511

 

oare nici unul nu s-ar potrivi?

Fara a da bordul jos nu avem nici o solutie sa ajungem la acel motor?

 

Si daca tot il desfac, in treapa 1 si 2 ventilatorul are un sunet ciudat, nu se poate remedia si acesta?

Modificat de decsei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BA da, se ajunge fara a demonta bordul.

 

DAr nu merg acele motorase de pe audi,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi il mai pun odata pe tester, puteti sa-mi spuneti exact pe vcds unde pot masura cursa motorasului (V159) de climatronic?

Modificat de decsei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In blocurile de masura de pe clima.

mai exact? pe ce canal trebuie sa intru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca o sa iti scrie sub casute, cand intri pe ele. Nu mai imi aduc aminte exact nici eu.... de la 001 si o sa il gasesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau poti incerca sa faci ce zicea humerg mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Mi s-a dus dus modulul de PTC(Z35) la masina din semnatura si as dori sa il schimb.Ma poate ajuta cineva cu informatii legate cum pot afla codul piesei, fara sa il dau jos? La o scanare cu VCDS-ul imi da urmatoarele informatii:

 

Address 7D: Aux. Heat        Labels: 1K0-963-235.lbl
   Part No SW: 1K0 963 235 E    HW: 1K0 963 235 E
   Component: PTC-Element         0404  
   Revision: 00800000    Serial number:               
   Shop #: WSC 00000 000 00000
 

As vrea sa stiu daca codul piesei este intra-adevar 1K0963235E, cat imi zice interfata sau nu ma pot baza pe chestia asta.

Cautand pe net am gasit si alte coduri, diferind intre ele doar ultima litera : F,G ...

 

Va multumesc.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce eroare ai stocata ? ... se poate incerca repararea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Florin,

 

Eroarea este :

 

00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35)
            014 - Defective

 

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, jos cu ea si reparata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Ajutati-ma si pe mine cu un sfat, va rog. Va fi prima iarna cu masina din semnatura. Cum reusesc sa se incalzeasca cat mai repede (in interior) ??? Aici ma refer la ce temperaturi trebuie setate, cu sau fara sa apas pe ECO, ventilare generala sau parbriz, etc. Va multumesc mult deoarece iarna bate la usa si sincer nu ma pricep. Salutare la toata lumea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa faci nimic, decat sa activezi programul automat prin apasarea butonului Auto.

Daca temperaturile nu sunt prea scazute, adica nu sunt negative, poti creste temeratura pana la HI pentru a porni incalzirea electrica. Daca afara este foarte frig, incalzirea aia electrica porneste automat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun,dar cu butnul ECO trebuie sa fie sau nu apasat ? Si am vazut ca pe auto se regleaza automat si viteza ventilatorului. Daca il cresc sare de pe AUTO. ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECO   = caldura in 10-15 minute( in functie de temp. ext)

AUTO = caldura in 3-5 minute( in functie de temp. ext) ( poti regla turatia ventilatorului cum vrei si poti apasa sa vina caldura pe unde vrei)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butonul ECO trebuie sa fie dezactivat.

Daca modifici viteza ventilatorului, sare automat de pe Auto

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Referitor la demontarea Z35 pentru masina din semnatura ,puteti sa imi spune-ti va rog cum ati desfacut capacul acela de plastic care iti da acces la cablaj?

Am scos alimentarea(+ si -), dar nu stiu cum sa scot capacul acela negru?Este lipit sau are niste cleme?

 

Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cu Z35 pentru masina din semnatura cu ajutorul lui Florin.

AM caldura acum in masina imediat.

 

Multumiri lui Florin inca odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare.

 

De cateva zile incoace, de fiecare data cand climatronicul este pornit (Passat 2.0 TDI, 2007, Highline) se aude un sunet ciudat (asa, ca o sirena de locomotiva) din partea dreapta a habitaclului. Am incercat sa imi dau seama de unde vine sunetul si se pare ca e de la motorasul care se afla langa filtrul de polen (undeva sub torpedou). Care este rolul acelui motoras? Ce se intampla daca ii scot mufa de alimentare? Poimaine am de parcurs un drum foarte lung (2000 de km) si nu prea mai am timp de servis. Iar zgomotul este prea puternic ca sa fie tolerat.

 

Mersi mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!