Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Nu pleacă AC nici după câteva minute cu motorul turat? Sau chiar și stat pe loc, dar durează vreo 10-15 minute așa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai 8 bari este f putin. Atat are si cu motorul opriet ... Trebuie sa ai undeva la 12-13 bari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pleacă AC nici după câteva minute cu motorul turat? Sau chiar și stat pe loc, dar durează vreo 10-15 minute așa.

la mers prin oras normal si nici la stationare la ralanti nu a pornit. De ce ar porni daca il tin 10-15 minute pornit?

 

Pai 8 bari este f putin. Atat are si cu motorul opriet ... Trebuie sa ai undeva la 12-13 bari.

Cu motorul pornit are 8-9 bari. Cand pornesc motorul si dau drumul la aer valoare ramane neschimbata. Fluctuatia intre 8.4-9 cred ca e mai degraba datorita variatiei de temperatura ambiante. Ce valori ar trebuii sa aiba in functionare si cand este oprit.

Sa fie oare prea putin freon in instalatie? Desi nu cred ca la o presiune de 8-9 bari nu porneste compresorul si nici nu baga deloc aer rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă este electrovalva, o ia mai greu.

Crezi ca mai are vreo sansa sa porneasca daca a cedat? Din research-ul meu de pana acum nu poate fii schimbata decat prin inlocuirea compresorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multă lume o bună perioadă AC-ul pleca mai greu. Dar impresia inițială e că nu merge absolut deloc.

 

Dacă a murit definitiv, evident că nu mai sunt șanse să pornească.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde gasesc senzorul de presiune G65 ?

Si exista o varianta sa pornesc compresorul fortat, sa il cuplez direct?

Orice sfat pentru alte verificari e binevenita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare electrovalva blocată. Poți să încerci să pornești compresorul ținând turat motorul peste 2000 rot/min. Ce cod ai la compressor shut-off?

Sent from my S500 using Tapatalk 4 Beta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare

electrovalva blocată. Poți să încerci să pornești compresorul ținând

turat motorul peste 2000 rot/min. Ce cod ai la compressor shut-off? Sent

from my S500 using Tapatalk 4 Beta

 

 

codul ar trebui sa il gasesc cu vagcom-ul?

sau te referi la codul de piesa?

Modificat de evildeath
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul de piesa.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am dat search dar nu am gasit raspuns la urmatoarea intrebare. Se poate afisa presiunea din instalatie pe display-ul climatronicului prin vreo combinatie de taste, sau doar cu VagCom se poate citi valoarea ? Daca se poate si prin combinatie de butoane, care este aceasta ?

 

Mai am un Opel Corsa C vechi de 11 ani, si la ala daca dau drumul la clima (manuala) iti ingheata mana la propriu daca pui fantele de aerisire sa bata direct pe tine. La Passat Variant, merge climatronicul (LO sau 16 grade), dar parca nu are aceeasi putere, raceste, dar doar cat sa te simti confortabil nu sa si faca frig in masina. Sa fie din cauza faptului ca si volumul de aer de racit este mult mai mare ? Am climatronicul cu butoanele de AC si DUAL. Si inca o chestie pe care am observat-o, la Opel, imediat dupa ce pornesc motorul, daca dau drumul la clima, baga aer rece, chiar si pe loc. La Passat, in schimb, trebuie sa plec cu masina de pe loc si dupa vreun minut-doua, incepe sa bage aer rece.

Modificat de binisoft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu are nicio legatura.

 

variant am si eu si face frig de paralizezi in ea....

 

ai verificat freonul, cat mai ai ? altfel, cu VCDS-ul, in blocurile de masura, verifica ce presiune ai si cat lucreaza compresorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut

Am urmatoarea problema cu un Passat B6 din 2008 1.9 tdi:Masina a stat parcata 3 ore dupa care la urmatoarea pornire nu a mai mers aerul conditionat- nu mai baga rece absolut deloc, doar aer cu temperatura mediului ambiant.

Am verificat cu vagcom-ul si nu am nici o eroare. Am verificat si parametrii: presiunea freonului o indica undeva intre 8.4-9 bari cu motorul caldut, indiferent daca AC-ul era ON sau OFF. Am verificat si supapele de inalta si joasa si intradevar are freon. Senzorul de temperatura exterioara indica bine.

Comanda pe mufa de la compresor primesc iar pe diagnoza imi indica o tensiune de 0,82A si 1100 rot/min

Am citit topicul dar nu m-am lamurit ce ar putea fii. As vrea sa verific si senzorul G65 (desi nu imi apare nici o eroare pe el) dar nu stiu unde e situat.

Am inteles ca exista o varianta de a cupla compresorul direct doar de test?Am atasat o poza cu codul compresorului

Va multumesc anticipat

se pare ca s-a desfacut surubul central de pe fulia de la compresor. o sa incerc pe seara sa vad daca am cum sa-l strang si daca isi va revenii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

exista coduri de compresor care au fost mai proaste? spre exemplu, eu am cod motor bmp, cod compresor 1k0820803s, marca sanden. as putea sa schimb cumva cu un alt compresor (marca si/sau cod) mai fiabil decat ce am acu pe masina?

 

cu stima,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am dat search dar nu am gasit raspuns la urmatoarea intrebare. Se poate afisa presiunea din instalatie pe display-ul climatronicului prin vreo combinatie de taste, sau doar cu VagCom se poate citi valoarea ? Daca se poate si prin combinatie de butoane, care este aceasta ?

 

Se pare ca nici search-ul nu mai e ce-a fost...

 

Daca climatronicul este din ala "naspa" cu 3 ochiuri, cum am si eu, nu e nevoie de VCDS, desi asta e ideal. In codurile secrete, in canalul 10, subcanalul 1 este afisata presiunea-n instalatie. Nu uitati sa luati in considerare si temperatura de afara. La 34 de grade cu motorul oprit de cateva ore, am 8 beri adica bari. :)

 

 

Pentru a a accesa codurile secrete:

Sper ca ai climatronic, daca da, fa in felul urmator.

- apasa pe Auto

- apasa pe Econ (sau AC, depinde ce buton ai) si TINE APSAT

- in acelasi timp, apasa pe sageata in sus (parca tasta aia cu incalzire/racire indirecta)

- din rotita din stanga, du-te la canalul ...

- din rotita din centru du-te la subcanalul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost cu climatronic-ul la test la o firma specializata pe sisteme de climatizare. Temperatura luata cu termometru digital, in fantele centrale coboara la 5 grade (afara 28), 590g de Freon din 600g cat are instalatia si presiunea 12.5 bari. Ma gandesc ca fiind volumul dublu de racit iar fantele de aerisire la fel de mari (mici), la Corsa intotdeauna voi simti ca "baga" clima mai frig decat in Passat Variant. Oare sa vand Passat-ul si sa folosesc iar Corsa ? :))

Modificat de binisoft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prea mult aer condiționat nu e sănătos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a repetat figura cu "nu mai baga deloc aer, desi ventilatorul suiera la maxim in bord" dupa 1 ora de mers @ 160kph pe autosstrada. AM oprit, repornit clima, si astfel a functionat directionarea. E ca si cum toata clapetele se inchid si obtureaza fluxul de aer spre habitaclu. Ventilatorul merge in blana. 

 

Please sfat: cui sa ma adresez sa-mi desfaca, testeze, repare sistemul de climatizare (verificare freon, verificare clapete, motorase etc)? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Cand ma gandeam ca eu sunt printre norocosii care nu au probleme cu clima, uite ca ,compresorul meu a tinut mortis sa ma contrazica, si nu se putea oprii decat bineinteles cand eram in concediu, "norocul" meu ca eram la munte si cica e mai racoare, am bagat masinutza pe un tester erori pe climatronic nu am, presiunea este de 6 bari , curent ajunge la compresor insa el se incapataneaza sa nu o ia, intrebari am 1000 pentru ca am fost doar la baieti "priceputi". Ce ar putea fi? Se poate strica compresorul asa din senin? Este presiunea prea mica si asta sa fie problema? Este vreo sansa sa fie electrovalva? Pentru ca " baietii" au zis ca nu poate fi verificata decat cu una noua( care costa doar 500ron). Pareri va rog , pentru ca habar nu am de unde sa incep, si unde sa termin cu problema asta, nimeni nu pare sa se priceapa in aceasta ramura(cel putin eu nu am gasit deocamdata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Cand ma gandeam ca eu sunt printre norocosii care nu au probleme cu clima, uite ca ,compresorul meu a tinut mortis sa ma contrazica, si nu se putea oprii decat bineinteles cand eram in concediu, "norocul" meu ca eram la munte si cica e mai racoare, am bagat masinutza pe un tester erori pe climatronic nu am, presiunea este de 6 bari , curent ajunge la compresor insa el se incapataneaza sa nu o ia, intrebari am 1000 pentru ca am fost doar la baieti "priceputi". Ce ar putea fi? Se poate strica compresorul asa din senin? Este presiunea prea mica si asta sa fie problema? Este vreo sansa sa fie electrovalva? Pentru ca " baietii" au zis ca nu poate fi verificata decat cu una noua( care costa doar 500ron). Pareri va rog , pentru ca habar nu am de unde sa incep, si unde sa termin cu problema asta, nimeni nu pare sa se priceapa in aceasta ramura(cel putin eu nu am gasit deocamdata).

Cred ca ar trebui sa schimbi "baietii". Mie 6 bari mi se pare foarte putin, mai putin de jumatate cat e la mine. Eu m-am uitat la service la acel aparat cu care se verifica instalatia si zona verde a presiunii era intre 10 si 15 bari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si din cauza asta compresorul nu porneste? Ar fi cea mai fericita varianta, putin freon si gata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA din cauza asta .

Cred ca a intrat pe PROTECTIE ca sa nu se arda din cauza lipsei / insuficientei freonului si a uleiului .

Mergi si baga freon si ulei ca daca mai fortezi mult o sa-l frigi .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca nu am mai deschis clima, o sa merg sa bag freon. Will see what happens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 bari, trebuie sa cupleze. Schimba electrovalva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am comandat electrovalva, o pun si daca nu e de la ea o dau retur( avantajul meu este ca am firma) multumesc mult de sfaturi, ma ajuta sa urmez un curs normal.

Modificat de Robby1485
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!