Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

LuciAlina2000

merci mult pentru promptitudine! incerc maine:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi-a sarit una si am fortat-o la loc cu un bat de chinese food :)

In alta ordine de idei, am mers in seara asta cu masina prin oras vreo ora- scarba se comporta normal!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

 

Am si eu o problema cu instalatia de climatizare din Passat-ul meu (2.0 TDI, din 2007, 150000 km). Incalzirea functioneaza impecabil. Partea de racire, insa, nu. Instalatia climatronic (indiferent de setari - auto, econ, etc) pur si simplu nu reuseste sa raceasca habitaclul cand temperatura exterioara este mai mare (30 de grade, de exemplu). De asemenea, se aude un pacait (probabil datorat clapetelor care se inchid si se deschid). De asemenea, mi se pare ca la viteze mai mari (peste 100 km/h) debitul de aer nu mai este constant. Am fost anul trecut la reprezentantul VW, au reincarcat freonul, au facut diagnoza computerizata si mi-au spus ca totul este in regula. Acum ca a venit caldura, imi dau seama ca nu este ok. Am refacut diagnoza computerizata si totul pare ok (senzorul arata temperatura corecta, presiunea din compresor pare ok, etc).

 

Are cineva vreo sugestie?

 

Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut cam aceleasi simptome, fara erori la test....am facut o verificare si imi lipsea doar 50gr de freon, problema fiind lipsa presiunii sub 10bari....dupa incarcare, totul este ok, dar daca zici ca la tine presiunea "pare" ok....nu stiu ce sa zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am vazut pe diagnoza, presiunea in compresor era undeva pe la 8 bari, parca. Nu stiu daca e normal sau nu, tot ce am facut a fost sa compar cu o masina similara a unui prieten...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de polen cand a fost schimbat ?

Eu am patit la fel la fosta masina.

Dupa schimbarea filtrului de polen, s-a rezolvat, a crescut debitul la aer la gurile de aerisire si a scazut mult temperatura la aerul ce iesea prin gurile de aerisire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O presiune ideala in compresor ar fi pe undeva la 12-13 bari. Problema la tine cred ca este freonul insa nu completarea este solutia. Ar trebui sa vezi pe unde il pierzi pt ca nu este normal sa "isi paraseasca stapanul" :)

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un Passat din 2010 si are ca si dotare modulul nou de AC ( cu incalzire in scaune etc ) . Am gasit pe net modul identic  ( ca si forma ) dar climatronic . As vrea sa cumpar unul si sa-l inlocuiesc . cel de care le vinde spune ca inlocuieste pur si simplu si se activeaza cu VAG - cumul . dar .....nu stiu daca  e chiar asa . Am mai schimbat cineva ? Ma poate ajuta cineva cu o o info clara ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca tu ai AC in momentul de fata si vrei sa treci pe climatronic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un Passat din 2010 si are ca si dotare modulul nou de AC ( cu incalzire in scaune etc ) . Am gasit pe net modul identic ( ca si forma ) dar climatronic . As vrea sa cumpar unul si sa-l inlocuiesc . cel de care le vinde spune ca inlocuieste pur si simplu si se activeaza cu VAG - cumul . dar .....nu stiu daca e chiar asa . Am mai schimbat cineva ? Ma poate ajuta cineva cu o o info clara ?

Te minte....sigur ca nu e asa. Mai iti trebuie ceva senzori, servomotoare si cablat instalatia. Daca era asa, isi facea toata lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

 

Filtrul de polen a fost schimbat recent. Problema nu pare sa fie debitul de aer (cand ventilatorul e pornit la maxim, debitul de aer e foarte mare, doar ca aerul este cald).

 

Stie cineva (sau imi pote spune unde as putea afla) cat ar trebui sa fie temperatura aerului la gura de racire in anumite conditii (de exemplu: 30 de grade in interior, 35 grade afara, climatronic pornit la maxim pe temperatura cea mai joasa - LO)?

 

De asemenea, din gurile de aerisire se aude un pacanit (stiu ca e normal, dar la mine se aude foarte des).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca imi aduc bine aminte, trebuie sa fie undeva sub +10 grade.... 8...6.... cu atat mai bine.

 

zgomotele pe care le auzi - sunt cel mai probabil de la servomotoare... poti incerca o setare de baza cu VCDS-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

 

Filtrul de polen a fost schimbat recent. Problema nu pare sa fie debitul de aer (cand ventilatorul e pornit la maxim, debitul de aer e foarte mare, doar ca aerul este cald).

 

Stie cineva (sau imi pote spune unde as putea afla) cat ar trebui sa fie temperatura aerului la gura de racire in anumite conditii (de exemplu: 30 de grade in interior, 35 grade afara, climatronic pornit la maxim pe temperatura cea mai joasa - LO)?

 

De asemenea, din gurile de aerisire se aude un pacanit (stiu ca e normal, dar la mine se aude foarte des).

 

Temperatura pe LO, ventilatia pe maxim, dupa cateva minute (nu mai stiu cate) de rulat motorul la peste 2000 rpm trebuie ca aerul din gurile de ventilatie sa aiba cel mult 7C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai pe romaneste, iti ingheata degetele daca le tii lipite de gura de ventilatie. Sau asa ar trebui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare s-a confruntat cineva cu urmatoarea  problema? Climatronicul functioneaza doar in momentele in care merg cu viteza mare de peste 140 km si nici atunci nu prea baga rece , am fost la reprezentanta si au pus-o pe tester si nu are erori pe climatronic iar compresotul este in parametrii , s-a presupus ca ar fi de la radiator, ca ar fi infundat.

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatoarele din fata merg atunci cand cuplezi AC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da totul merge si este ok , aastept telefonul de la service sa imi comunice daca este de la radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce presiune trebuie sa bage compresorul?  in momentul de fata imi baga la 6-7 bari iar cei de la service mi-au spus ca trebuie sa bage la 15-16 bari

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un 12-13 este optim. 6 este f putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care aveti probleme cu climatronicul,cum opriti clima? Folositi butonul de on/off sau il opriti odata cu oprirea motorului? Din experienta mea de 7 veri cu acest climatronic va recomnd sa il opriti din buton si dupa aia  sa opriti motorul.  Si incercati sa nu mergeti cu el numai pe low si eu zic ca va avea viata lunga compresorul.La mine in manual scrie ca diferenta recomandata intre temp. setata pe climatronic si cea exterioara sa nu fie mare de 15 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare cam mare dif.de 25grade.Eu de 3 ani indiferent de frigul sau caldura de afara este setat pe 22grade cum spune producatorul si face fata cu brio.Mentionez ca nu am intervenit niciodata la sistem de cand este masina.Daca merge bine nu-mi fac de treaba.Dar pentru a evita mirosurile neplacute opresc AC din buton mereu inainte de oprirea mororului cu 5min pentru a se usca radiatorul de condens si obligatoriu pe fiecare an in luna iunie schimb filtrul de polen cu unul care contine carbon activ indiferent de km.ca altfel se contamineaza si pute.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA 6-7 bari la temperaturile astea inseamna ca nu ai suficient freon in instalatie



Cei care aveti probleme cu climatronicul,cum opriti clima? Folositi butonul de on/off sau il opriti odata cu oprirea motorului? Din experienta mea de 7 veri cu acest climatronic va recomnd sa il opriti din buton si dupa aia  sa opriti motorul.  Si incercati sa nu mergeti cu el numai pe low si eu zic ca va avea viata lunga compresorul.La mine in manual scrie ca diferenta recomandata intre temp. setata pe climatronic si cea exterioara sa nu fie mare de 15 grade.

De ce? Ca oricum compresorul se invarte tot timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegu calin a retinut mecanismul de refrigerare de generatie veche care se puneau in miscare doar la pornirea climei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am retinut gresit sistemul,stiu compresorul se misca continuu, daca se opreste clima din buton,nu mai raceste de aceea eu il opresc sa se usuce radiatorul de condens sa nu faca bacterii.Cred ca nu gresesc cu nimic in ceea ce spun.Incearca si vei vedea ca este asa cum spun.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!