Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Pai de ce pe "economic" nu face asa, iar dupa ce se raceste in masina totul este ok.

Modificat de cristiano.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca pe anumite setari acel motoras nu este "apelat"! Ti-au raspuns colegii mai sus care este problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok D@NI, cu ECON am inteles, nu este "apelat" motorasul .

Dar dupa ce se raceste in masina de ce nu mai face asa clapeta, nu mai este "apelat" motorasul sau ingheata :).

Cand este cald in masina este "apelat" motorasul si cand se racoreste in masina nu mai este "apelat" motorasul?

 

Merci Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Modificat de cristiano.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiucu83

 am si eu aceeasi problema care a avut-o alex la un passat sin 2007 dar pe partea stanga aveti o schema sa am idee de ce sa desfac ca sa pot schimba motorasul de la clapeta pt ca mi-a ramas blocat pe cald si ma omoara vara va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAi in " romaneste" poti sa scrii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

 am si eu aceeasi problema care a avut-o alex la un passat sin 2007 dar pe partea stanga aveti o schema sa am idee de ce sa desfac ca sa pot schimba motorasul de la clapeta pt ca mi-a ramas blocat pe cald si ma omoara vara va multumesc anticipat

 

sigur ca poti schimba servomotorul. Inainte de toate,  fa o scanare la masina, incearca sa faci o setare de baza la servomotoare, poate se deblocheaza.

 

daca nu, jos cu el si vazut daca mai poti repara ceva la el.... sau nu. Daca nu, altul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiucu83

multumesc florin pt raspuns am facut diagnosticul dar degeaba nu vrea sa mai mearga tr schimbat

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am si eu minunata problema cu servomotorul de la clima, dreapta.

Imi zice ca Circuit Intermitent la Clapeta Dreapta, parca V159.

Am facut testul si nu coboara mai jos de 44-45 (plaja este 28-228).

De la 44 la 228 merge ok, sub 44 nu coboara.

Oare este pe moarte motorasul sau e blocata clapeta ?

Si unde este localizat mai exact acel motoras ?

E musai sa desfact tot bordul ca sa ajung la acel motoras, ma termina psihic gandul sa scot tot bordul.

Mersi mult.

Modificat de humerg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Funny thing- il dau pe FLORIN pe A2 ca sa facem niste loguri in mers, intrucat am niste mici ezitari ( ocazionale) in acceleratie, si daca tot ajung la el, imi dau seama si ca am o problema ( serioasa!) la climatronic. Pe scurt, desi la pornirea motorului si in primii km totul e ok ( adica setez la 23 grade, AUTO, si dracia baga rece pana raceste habitaclul, apoi incetineste viteza ventilatorului), dupa un timp.. setarea asta inseamna fix pix. Adica: desi am incercat diverse variante ( dar pe LO, viteza max- abia sufla un aer un picut rece, nu mai zic ca pe setarea maxim LO ar tb sa-ti inghete mana cand o pui pe grila!). 

 

I-a fost dat un reset climatroniucului si temporar, si-a revenit. Numai ca ... temporar! Pana am ajuns acasa, iar muream de cald. Este clar ca freon este, ventilatorul pe vmax suiera ca un avion cu reactie, insa in cabina nu mai intra nimic! E ca si cum toate gurile ar fi inchis, comuatatorul n-ar mai actiona nimic ( desi zgomotul pneumatic specific se aude!).

 

Ajuns acasa, am oprit motorul, apoi iar am pus contactul (fara sa-l pornesc) si m-am jucat un pic la el- din nou functiona cum trebuie si baga aer rece in draci.

 

Pe tester = zero erori.

 

WTF? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Kegpr, nu cumva iti intra si tie recircularul? Daca apesi pe butonul econ de 2x isi revine?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am incercat, abia in seara asta am realizat problema si am postat si aici..

Chiar si pe recirculare, nu are motive sa nu lase ventilatorul sa sufle @full speed! Ca baga aer de afara sau nu...e alta discutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,am si eu o intrebare:D Am la passat`ul meu dublu climatronic cu afisare digitala,si as vrea sa ii schimb culoarea albastra la lumina si sa pun alba,sa se potriveasca cu lumina din bord (passatul e 2010),credeti ca se poate? Sanatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@keGPR-cand face figura vezi daca pe conducte ai gheata. O chestie asemanatoare am patit in DE dupa ce am mers mult pe bann.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,am si eu o intrebare:D Am la passat`ul meu dublu climatronic cu afisare digitala,si as vrea sa ii schimb culoarea albastra la lumina si sa pun alba,sa se potriveasca cu lumina din bord (passatul e 2010),credeti ca se poate? Sanatate

Se poate. Dar nu mai bine pui noul climatronic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noul climatronic mi se pare un downgrade față de cel clasic, chiar dacă arată mai bine. Să schimb ledurile m-am gândit și eu, dar n-am avut timp până acum.

Sent from my S500 using Tapatalk 4 Beta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pronet- DA!! Avea gheata! Ce inseamna asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine la fel facea - dupa ce am mers mai mult (pest 5 ore) cu clima pornita si al viteze legale (ptr DE). Din ce mi-au spus in DE ca cica ar fi problmema cu nu stiu ce senzor care iti comuta pentru protectia instalatiei - nu am inteles la ce senzor se referea - engleza lor a cam lasat de dorit, iar germana mea..ma dureau mainile (eu aveam vcds-ul dupa mine si nici o eroare pe clima). Mi s-a mai intamplat de doua ori de atunci - odata cand am venit ata de al Arad si odata pe autostrada - de fiecare data erau conductele inghetate. Probabil, ma gandesc eu, ca este acelasi pincipiu ca la AC-urile de apartament. Am fost cu serviciul intr-o zona foarte calda - undeva la 55 grade la soare - si crede-ma, la fel faceau AC-urile - inghetau conductele si nu mai bagau rece deloc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a facut la drum de 45min pana in Titan la FLORIN :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valentin: daca te referi la climatronicul de CC/G6, da, e un downgrade daca nu ai o unitate audio din seria x10. Exista si cealalta versiune de climatronic, mai noua, care are afisaje digitale. La aia ma refeream.

Probabl ca pana la urma voi trece si eu la bordul alb-rosu, CAN mai nou, si climatronicul de care vorbeam, din motive legate de actualizarea protocoalelor de comunicatie intre IC, unitati audio, comenzi pe volan si modulele BT, care si astea au alte protocoale pentru agenda si apeluri. Ce ma deranjeaza este ca nu s-au fabricat IC-uri alb-rosu care sa aiba pe turometru zona rosie corespunzatoare motoarelor PD, de la 4500 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,am si eu o intrebare:D Am la passat`ul meu dublu climatronic cu afisare digitala,si as vrea sa ii schimb culoarea albastra la lumina si sa pun alba,sa se potriveasca cu lumina din bord (passatul e 2010),credeti ca se poate? Sanatate

Se poate. Dar nu mai bine pui noul climatronic?

Te referi la cel 2012-2013 ? adica asta? http://postimg.org/image/s13c7wjx1/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Va salut,am si eu o intrebare:D Am la passat`ul meu dublu climatronic cu afisare digitala,si as vrea sa ii schimb culoarea albastra la lumina si sa pun alba,sa se potriveasca cu lumina din bord (passatul e 2010),credeti ca se poate? Sanatate

Se poate. Dar nu mai bine pui noul climatronic?

Te referi la cel 2012-2013 ? adica asta? http://postimg.org/image/s13c7wjx1/

Da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Va salut,am si eu o intrebare:D Am la passat`ul meu dublu climatronic cu afisare digitala,si as vrea sa ii schimb culoarea albastra la lumina si sa pun alba,sa se potriveasca cu lumina din bord (passatul e 2010),credeti ca se poate? Sanatate

Se poate. Dar nu mai bine pui noul climatronic?

Te referi la cel 2012-2013 ? adica asta? http://postimg.org/image/s13c7wjx1/

Da

Pai si crezi ca e posibil sa pun ala pe un passat b6? e ceva diferenta din cate vad....mai are cineva pus? si daca da,unde gasesc de cumparat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LuciAlina2000

Nu stiu daca scriu unde trebuia dar...

La aeratorul central, in partea dinspre sofer, am observat ca una dintre aripioarele sale e sarita din locas si nu se mai misca concomitent cu celelalte! Intrebarea mea e cum pot scoate aeratorul si daca pot repune la loc acea aripioara! Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva de genu insa il loc de spatula aia poti folosi un card (atentie la colturi pentru ca poti crapa pielea de pe bord)

 

post-6376-0-41747700-1370538077_thumb.pnpost-6376-0-83117500-1370538117_thumb.pn

 

Iti dai seama daca este rupta sau iesita din locas doar daca o demontezi si o analizezi cum trebuie.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!