Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

ce sanse am sa-l repar, la urmatoarele simtome: mi s-a rupt primadata, cauciucu, apoi l-am turnat, atinut citva, pina mi s-au rupt sigurnatele, l-am sudat a tinut, pina mi s-au dus dintii de pe ambreiaj care cupleaza cu axu de la copresor, sa fie oare pistonasu bai? precizez ca uleiul nu l-am schimbat din el de cind o am 2008, si de atunci si am probeleme cu clima, ce credeti sa fie pistonasul problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e pe duca compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am un T5 multivan cu motor de 2.5, 130cp tip BNZ.

Am o problema la aerul conditionat:

 

Am avut o conducta de AC fisurata. Am inlocuit zilele trecute conducta.

 

Dupa reincarcare cu freon+ substanta de contrast pentru depistarea fisurilor AC-ul mi-a mers pentru o zi perfect dupa care a inceput sa mearga cu intermitente.

Cand mergea cand nu mergea.... Pana cand a murit cu totul. Astazi a mai pornit pentru 20 de secunde dupa ce am turat de cateva ori motorul.

 

Eroarea aparuta pe VAG:

1 Fault Found 
00229 - Refrigerant Pressure 
002 - Lower Limit Exceeded

 

 

Am reverificat instalatia de aer conditionat la 4 zile de la reancarcare.  Am freon in instalatie exact cantitatea introdusa initial.... deci nu am pierderi.

Compresorul de AC + supapa de destindere a fost schimbata la reprezentanta VW in august anul trecut.

In septembrie a picat din nou compresorul. A fost reinlocuit..... Asa au zis iei.... iarna trecuta am mers pe eco.... oricum nu cred ca a mai avut freon deoarece am depistat conducta sparta.

 

Astazi am schimbat astazi si senzorul de presiune al instalatiei de AC.

Eroarea inca este prezenta iar ac-ul nu functioneaza.

 

A mai patit cineva asa ceva? Ceva idei? Este posibil sa fi picat din nou compresorul?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce iti pot spune......si eu am avut ceva probleme la masina din semnatura......mai exact nu dadea randamentul necesar, iar la o verificare, a trebuit completat cu freon doar 50gr, insa problema era lipsa presiunii sub 10bar si din cauza asta nu racea suficient. Nu am avut nici o eroare pe tester, dar tind sa cred ca aceeasi problema o ai si tu...lipsa presiune pe instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca la mine nu porneste deloc... am reverificat cantitatea de freon din instalatie si am exact cantitatea necesara... ma gandesc ca o picat iar compresorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu sigur cum e la VW, insa sunt modele la care din lipsa presiunii pe instalatie, nu porneste compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi mi-a pornit compresorul de doua ori si a bagat rece dar cum am trecut de 1100rpm sa oprit... tind sa cred ca-i compresorul iar defect.... sau poate fi infundata instalatia? Daca ar fi un fir intrerupt la compresor ar aparea pe Vag?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inceecat din nou clima si surpriza a pornit... accelerez moare.... o las 5 min... porneste dupa care moare.... ceva idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

daca ai probleme pe cablaj - de la senzor presiune - ai eroare.... la compresor - nu  - verifica sa fie mufa bagata.

 

altfel, trebuie verificat cum incarca alternatorul, relee, etc... trebuie mers pe circuitul electric si verificat, inclusiv compresorul - daca lucreaza pe direct sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfaturi Florin.

Alternatorul baga bine 13,8 la relanti.

Eroarea de la senzorul de presiune a disparut dupa ce am schimbat senzorul... Nu imi mai apare low pressure....

Am mai verificat supapa de destindere... Pare deschisa. Am comandat una noua. Maine ajunge.

 

Tot la diagnoza imi arata ca, compresorul functioneaza. Sper ca si baga... Maine verificam din nou.

 

Cel care sa uitata astazi mi-a zis ca ii posibil ca la ultima reincarcare sa fi bagat mai mult freon decat scrie pe capota si datorita suprapresiunii sa fi "aranjat" si senzorul si supapa... In momentul in care nu a mai bagat era setat pe climatronicul din fata cat si pentru pasageri  AUTO, LOW.... 

Sper sa nu aiba si altceva.... 

 

Cum se verifica compresorul pe direct?

 

Astazi am scos freonul din instalatie... am observat ca, conductele de freon nu mai sunt asa calde + inainte cand aveam freon si nu mergea AC-ul imi baga mai cald :).... care ar fi fenomenul?

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o curiozitate. Acum vara, eu tin climatronicul pe Auto la 22gr. Cum este operatiunea corecta la oprirea motorului? Opresc clima intai si apoi motorul? Ma gandesc ca o oprire brusca a compresorului sa nu ii dauneze in viitor. 

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa apesi A/C sau sa opresti climatronicul. Nu cred ca oprirea motorului ii dauneaza, pentru ca atunci decupleaza si ambreiajul electric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are nici un efect daca opresti climatronicul inainte de a opri motorul.

Compresorul se invarte tot timpul (cat motorul e pornit)...indiferent daca ai AC cuplat sau nu.

 

Am si eu o intrebare: Se poate vedea/monta racordul pt racirea torpedoului daca dau jos torpedoul?

Am observat ca nu imi vine aer in torpedou desi accesul este deschis....

Modificat de Xtremu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Xtremu: eu stiu ca se invarte fulia compresorului, dar daca ambreiajul electric nu primeste comanda, compresorul nu se invarte. In momentul in care ai oprit motorul, tensiunea de comanda a ambreiajului electric e zero, deci va decupla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista ambreiaj electric la acest tip de compresor, asa cum este pe B6. Compresorul se invarte odata cu motorul si este de tip volum variabil



Am o curiozitate. Acum vara, eu tin climatronicul pe Auto la 22gr. Cum este operatiunea corecta la oprirea motorului? Opresc clima intai si apoi motorul? Ma gandesc ca o oprire brusca a compresorului sa nu ii dauneze in viitor. 

Nu-i dauneaza. Eu apasa pe butonul ala de 1-2 ori pe an sa nu intepeneasca butonul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valentin: Stiu ca si la Megane sau Laguna (nu-mi amintesc acum exact) era echiparea tot cu Sanden cu cilindree variabila, si ca sa diagnosticheze o climatizare care nu baga aer, desi butonul era apasat, mecanicul i-a dat comanda "pe direct". Eh, in momentul ala s-a auzit un "clanc" si a pornit, apoi a inceput sa vina aer rece. Fulia se invartea tot timpul si pana atunci dar aer rece - pauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu intelegeti ca de la G5 in sus compresoarele nu mai au ambreiaj ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pana acum, inainte de a opri motorul, opream climatronicul si mai stateam putin la relanti, ca sa se opreasca compresorul.

Imi dadeam seama ca s-a oprit compresorul, fiindca consumul instant scadea de la 0.8 la 0.5.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu intelegeti ca de la G5 in sus compresoarele nu mai au ambreiaj ?

 

Pana la B6 n-am prea avut de-a face cu grupul VAG :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare: Se poate vedea/monta racordul pt racirea torpedoului daca dau jos torpedoul?

Am observat ca nu imi vine aer in torpedou desi accesul este deschis....

 

 

Cineva? 

 

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da, se poate vedea... e un furtun subtire de cauciuc... poate nu e conectat la orificiul torpedoului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

de curand am si eu o problema la clima (passat B6, 2006), dupa 1 minut de functionare se diminueaza suflul aerului, apas de 2x pe butonul economic si isi revine, dupa alt minut situatia se repeta, asta pana se raceste in masina, dupa care nu mai face asa.

scanat si gasit urmatoarele. Nu am putut lua decat o imagine: 

 

20130427092905.jpg
 
Ceva propuneri :)
 
 
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e blocat / ars, servomotorul / motorul ce actioneaza clapeta de recirculare .

Remediul cred ca este inlocuirea acestuia, dar mai bine asteapat sa vezi ce zice colegul Florin ca este mai in masura .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da, servomotorul de la recirculare ii face figuri - incearca o setare de baza, pe clima. Daca tot asa face, trebuie desfacut si vazut daca se mai poate salva cel existent sau trebuie inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!