Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

LA passat nu e cu cleme, la octavia da, e cu clemele alea de metal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba la Passat B6 e cu cleme de metal.... la G5 nu e cu cleme de metal, are prinderi de plastic.

oricum, nu-i bai.... se desfac toate, se prind la loc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot respectu pt toata lumea! la masina mea daca vreau sa fac cald, cam dupa circa 5 minute face , Nu stiu daca asa trebuie la modelul asta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clima data pe HI, da ?

sa nu cumva sa fie Z35-ul si la tine stricat.... ai facut o scanare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu e bine in 5 min sa-ti dea cald?

Ar trebui sa dea "instant" caldura? Vorbesc de masina fara webasto, dar cu Z35 FUNCTIONAL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu nu a fost data pe HI eu o las pe 25o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc azi cind plec in oras, cam in cit timp trebuie sa faca cald? cu stima Nelu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nelu... cald... fiecare defineste cald, in functie de propriile simturi.

Deci, dimineata - frig - clima pe HI - si trebuie sa simti la grile, ca incepe sa sufle aer caldut. Pana incepi sa transpiri in masina, mai trebuie sa treaca ceva timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat si eu timpul. Dimineata la -3 gr., cu clima pe HI si setat pe recirculare aer, imi baga cald in ~ 90 sec- 2min. Eu nu am PTC , am sirocou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna,

 

azi am observat ca am incercat sa setez climatronicul pe LOW a inceput sa baga aer rece (AC) dar numai pe partea dreapta si in spate, iar in partea soferului parca baga aer caldut. Oare ce s-a intamplat?

Ce se poate face? Am incercat sa pornesc Dual mode-ul, dar partea stanga (sofer)  doar aer caldut baga..

Passat din 2006 Variant motor BMP, 2.0, diesel, 140 CP.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un servomotor de clapeta dus sau pe duca.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus pe VCDS, iar Eroarea ce apare este ceea ce a mai aparut si pana acuma:

 

Address 08: Auto HVAC        Labels: 3C0-907-044.lbl
   Part No SW: 3C0 907 044 AH    HW: 3C0 907 044 AH
   Component: ClimatronicPQ46 050 0505  
   Revision: 00050005    Serial number: 00000000000000
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 67D7A5455676F51

2 Faults Found:
01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158)
            000 -  -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 196
                    Reset counter: 163
                    Mileage: 110344 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.01.28
                    Time: 16:52:53

01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159)
            000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 10
                    Reset counter: 202
                    Mileage: 111667 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.03.05
                    Time: 15:36:41
 

Am incercat sa pun pe HI si atunci baga aer cald doar in partea dreapta, in partea soferului caldut doar, cand pun pe LOW baga rece doar pe partea dreapta, pe partea soferului la fel ca si cu HI, caldut. Deci pe partea soferului nu se schimba deloc.

Am incercat sa dau un Basic Settings la motorase. Am dat, dar nimic nu s-a schimbat. Am incercat sa fac un output test si nu am reusit. Scria cu rosu ca nu este pregatit ceva pentru a face acest test. Mai de mult am reusit sa fac output test.

Oare e greu de reparat? Cat m-ar costa aproximativ? Ce piesa trebuie sa caut?

 

Multumesc.

 

Stima,

 Zsolt

Modificat de Ambrus Zsolt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 motorase defecte, vreo 500 lei unul nou plus manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu un strungar bun, cine stie? Romanul este bun la improvizatii. D@ny parca a reparat motorasul de la reglajul lombar al scaunului ... poate are el ceva idei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenta dintre servomotorul de clima si motorul de reglaj lombar..... e mare - la cel de clima, nu se strica motorasul.... ci altceva - rezistorul - se poate desface si incerca o reconditionare a lui - am facut, nu-i bai - asta daca nu are componente de plastic sparte.

 

cel de lombar.... e ditamai motorasul, cu mecanism mare, etc... nu au legatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma geandeam ca in general componentele mecanice sunt cele care cedeaza primele datorita uzurii, avand in vedere ca sunt facute din plastic. Si un strungar ar putea remanufactura piesele mecanice uzate inlocuindu-le cu unele din textolit, care este mult mai rezistent. Evident are nevoie de un model, neuzat. Stiu ca D@ny a inlocuit ceva roti dintate cu unele din textolit. 

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, numai ca treaba e finuta rau, in servomotoarele de clima - sigur le poate confectiona un meserias bun - intrebarea este - per final, merita operatiunea ? costuri, confort, drumuri, etc ? ... sau mai bine te indrepti spre unul SH....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare cine se pricepe la asa ceva in Tg Mures? Trebuie luat jos tot bordul pentru a schmba motorasele?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, eu de fapt ma gandeam la tine :) Sau Cristi. Ai putea face chestiile astea in cantitati mai mari si apoi sa ajuti pe cei care vor reconditionare. Avand in vedere afluxul de passat-uri b6 (se poate vedea si dupa nr mare de colegi noi :) ) sigur va fi cerere. Un amic de-al meu are un amic care e bun strungar si facea chestii de finete. Daca te-ai baga la asa ceva pot face o intrebare.

Si la fosta mea masina aveam un motoras de la climatronic care facea probleme din cand in cand si as fi fost dispus sa fac o reconditionare.

 

Probabil ca sunt multi colegi in situatia aceasta care ar fi interesati de reconditionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zsolt, o sa contactez un prieten din Tg Mures. Iti dau datele pe PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cel de clima, nu se strica motorasul.... ci altceva - rezistorul - se poate desface si incerca o reconditionare a lui - am facut, nu-i bai - asta daca nu are componente de plastic sparte.

 

Poti detalia un pic? Despre ce fel de rezistor este vorba? Cumva este ca un potentiometru si "citeste" pozitia in care e motorasul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!