Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Am si eu o problema la masina din semnatura. De cateva zile cand porneste climatizarea intra aer cald la sofer si la pasager aer rece. Dupa 20-25 de minute incepe sa intre aer rece si la sofer. Am dus masina la un amic si pe tester nu e inregistrata nici o eroare, compresorul functioneaza bine din ce mi-a zis...

As putea primi niste indicatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificat in blocurile de masura ale climei. Poate sa fie un senzor sau servomotor cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Analiza se face tot cu aplicatia de pe latop?

Imi poate recomanda cineva in Cluj service la care a fost cu probleme de climatizare si e multumit de calitate si costuri?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cu VCDS-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate "traduce" cineva ce inseamna asta ?

Address 08: Auto HVAC Labels: None

Control Module Part Number: ----------- HW: -----------

Component and/or Version: Climatronic 1010

Software Coding: 0000000000

Work Shop Code: WSC 00000 000 00000

ASAM Dataset: EV_Climatronic A01010 (VW46)

VCID: EFE651E2C1C79A64

2 Faults Found

9477872 - AC Compressor First Run-In

B109E F0 [009] - Not Performed

Freeze Frame

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 104

Mileage: 177416 km

Date: 2039.14.27

Time: 07:11:02

13636352 - Control Module Not Coded

U1013 00 [009] - -

Freeze Frame

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 1

Reset counter: 104

Mileage: 177416 km

Date: 2039.14.27

Time: 07:11:02

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca unitatea a fost montata de pe oasina pe alta sau e noua si nu e codata si nu e initializata.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu urmatoarea problema (la un passat b6 2008 2.0 tdi bmp):pe partea soferului aerul nu se raceste la fel de tare ca pe partea pasagerului si am impresia ca nici nu prea se poate regla . La o scanare nu a aparut nicio eroare, i-am dat si setarile de baza, nicio schimbare , am masurat valorile:

16:31:35

0.0 Compressor Shut-Off Code

0.820 A Compressor Current (actual)

0.820 A Compressor Current (specified)

1000 /min Compressor Rotations

4.3 Nm Compressor Load

9.4 bar Coolant Pressure

82.0°C Coolant Temperature

27.0°C Left Outlet Blower Temperature

19.0°C Right Outlet Blower Temperature

28.0°C Left Footwell Blower Temp.

26.0°C Right Footwell Blower Temp.

18.0°C Evaporator Temperature

Thursday,05,July,2012,16:54:26:10074

VCDS Version: Release 10.6.4

Data version: 20110418

Address 08: Auto HVAC (3C0 907 044 DC)

16:54:02 Group 007: Fresh Air Blower (V2)

Fresh Air Blower Voltage (act.)

7.00 V Fresh Air Blower Voltage (spec.)

42.0 % Fresh Air Blower Load

13.70 V Voltage (Terminal 30)

16:54:02 Group 005: Outlet/Footwell Blower Temperature

23.0°C Left Outlet Blower Temperature

12.0°C Right Outlet Blower Temperature

26.0°C Left Footwell Blower Temp.

22.0°C Right Footwell Blower Temp.

Masuratorile subliniate nu mi se par ok.

I-mi peteti da un sfat , o sugestie. Multumesc

Modificat de danl1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca unitatea a fost montata de pe oasina pe alta sau e noua si nu e codata si nu e initializata.

Sent from my iPhone using Tapatalk

si ce se poate face in cazul asta ? cum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi daca ne-ai da mai multe detalii... Este noua? Este de pe alta masina ? Daca ne lasi pe noi sa ghicim despre ce e vorba, cam greu si cu sfaturile. Cat mai multe detalii ajuta.

Am si eu urmatoarea problema (la un passat b6 2008 2.0 tdi bmp):pe partea soferului aerul nu se raceste la fel de tare ca pe partea pasagerului si am impresia ca nici nu prea se poate regla . La o scanare nu a aparut nicio eroare, i-am dat si setarile de baza, nicio schimbare , am masurat valorile:

Posibil sa nu ai freon suficient, deoarece vad ca si valorile de la gurile de ventilatie de la picioare difera. Si presiunea aia e cam mica in instalatie.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pot spune cu certitudine daca este noua si nici de pe alta masina, nu am informatia asta,dar cred ca este nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, o sa fac o verificare la un amic la service. Poate am noroc doar cu freonul.(cu toate ca acum app. 2 luni am fost la BOSCH Ploiesti si mi-au facut. o oarece revizie ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat astazi. Lipsa freon. Acum totul este ok.

Multumesc inca odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca unitatea a fost montata de pe oasina pe alta sau e noua si nu e codata si nu e initializata.

si ce se poate face in cazul asta ? cum ?

nu pot spune cu certitudine daca este noua si nici de pe alta masina, nu am informatia asta,dar cred ca este nou.

nu imi poate da nimeni o varianta de rezolvare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi uite cateva detalii:

B109E, respectiv 29709/U1013.

Mai mult ca sigur ca-ti trebuie un WSC (Every VW/Audi dealer in the world is assigned a unique Work Shop Code (WSC). Whenever certain changes are made to a control module (such as Coding or Adaptation), the factory scan tool sends its WSC information to the control module and the control module records it for posterity.

VCDS will accept a WSC once on the Options Screen and it is not easily changed (contact Ross-Tech if you have entered it in error). If you enter a WSC there, VCDS will send that fixed WSC to the control modules exactly how the factory scan tools do. If you leave the WSC on the Options Screen at its default of 00000, VCDS will operate in "stealth mode". Instead of sending a fixed WSC, it will put back whatever was already in the control module.

When a brand new control module is installed, it may not have any previous WSC info stored, so the default setting of VCDS of 00000 may cause the control module to reject the coding. In these cases you should enter any non-zero number with the correct number of digits (such as 12345) in the WSC field on the Coding screen.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare și "Bine v-am găsit"!

Am și eu următoarele întrebări legate de instalația de climatronic de la Passat-ul meu (B6, 2007, 2.0 TDI):

- de multe ori când funcționează instalația de climatronic (auto OFF, econ OFF), se aude un păcănit mai înfundat undeva în spatele borduri; zgomotul nu este foarte deranjant, dar sunt curios de la ce e

- am fost recent la un servis și mi-au reîncărcat instalația cu gaz; de atunci, câteodată se simte pentru puțin timp, în special la pornirea instalației. un miros înțepător în mașină (nu e foarte pronunțat mirosul și nici nu pare să persiste)

- asta am observat-o ieri: la putere mică, aerul care iese prin gurile de ventilație este sacadat (pornește, se oprește, etc) - e normal?

Vă mulțumesc pentru eventualele răspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Zgomotele din bord - servomotor clapeta, cu probleme - incearca sa faci o setare de baza, cu VCDS-ul, poate se mai linisteste.

2. Miros intepator - trebuie curatata instalatia - de la bacteriile care se formeaza pe evaporator, iti miroase asa - exista tot felul de solutii, spray-uri, etc... da un search.

3. fa o scanare pe climatronic, sa vedem de la ce este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antispam problema cu zgomotul o am si eu.nu i-am dat importanta pentru ca instalatia merge bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de răspunsuri, băieți!

Referitor la VCDS: încă nu am cele necesare (cablu, software). Am mașina de câteva luni, nu am crezut vreodată că ar fi indispensabile... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutar tuturor.

Am si eu o problema cu climatronicul pe un Passat B6 din 2005.. Este ceva mai veche dar anul acesta s-a agravat.

Atunci cand plec cu masina dintr-un loc ceva mai racoros (de exemplu dimineata sau dintr-o parcare subterana), climatronicu' baga aer rece la un nivel acceptabil si temperatura in interior este apropiata de cea reglata.

Daca masina a stat mult timp la sare, atunci nu mai raceste aproape deloc. Pe partea stanga aerul este semnificativ mai cald decat pe cea dreapta. In anii trecuti,daca opream motorul si aopi il reporneam, incepea sa raceasca o vreme dupa care iar baga aer mai cald.

Am avut niste erori la o scanare cu VAG-ul, de tipul:

Address 08: Auto HVAC Labels: 3C0-907-044.lbl

Control Module Part Number: 3C0 907 044 R HW: 3C0 907 044 R

Component and/or Version: ClimatronicPQ46 042 0202

Software Coding:

Work Shop Code: WSC 00000 000 00000

VCID: 30656164A3384CE

1 Fault Found:

01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159)

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 2

Reset counter: 152

Mileage: 121781 km

Time Indication: 0

Date: 2012.07.28

Time: 18:59:37

A fost una identica si pe partea stanga,unde am inlocuit motorasul si a disparut. L-am schimbat doar pe partea pe care nu racea, ca sa vad daca se schimba ceva, dar nu a avut nici un efect. Manifestarea este identica.

Nu l-am mai schimbat si pe cel din dreata de frica sa nu dau banii de pomana si problema sa persiste, mai ales ca pe acea parte merge oricum mai bine..Erorile respective le am de mult ani, inclusiv de pe vremea cand climatronicul functiona normal.

Am observat ca daca reglez viteza ventilatorului pe treapta 1, temperaturile la gurile de iesire de sus sunt foarte mici, dar cele de jos raman mari.

19:10:44

29.0°C Outside Temp. Unfiltered

29.5°C Fresh Air Intake Temperature

69.0°C Coolant Temperature

15.0°C Left Outlet Blower Temperature

6.0°C Right Outlet Blower Temperature

28.0°C Left Footwell Blower Temp.

24.0°C Right Footwell Blower Temp.

6.0°C Evaporator Temperature

26.0°C Interior Temperature

0.0 Sunlight Intensity (G107)

Daca pun ventilatorul pe pozitia 6, temperaturile de iesire cresc in cateva zeci de secunde la valori mari, tinzand sa se apropie una de alta.

19:19:11 Group 005: Outlet/Footwell Blower Temperature

18.0°C Left Outlet Blower Temperature

12.0°C Right Outlet Blower Temperature

25.0°C Left Footwell Blower Temp.

21.0°C Right Footwell Blower Temp.

De asemenea, temperaturile de jos mi se par foarte mari in ambele situatii.

Atasat este un fisier CSV generat din VAG, in care apare variatia temperaturilor in timp dupa ce trec ventilatorul de pe pozitia 1 pe pozitia 6.

Am incercat reset si din butoane,si din VAG. plus recalibrarea flapsurilor, fara nici un rezultat.

Alte erori legate de HVAC nu mai apar.

Ce imi recomandati? Daca schimb si motorasul din dreapta am sanse sa se rezolve, sau dau (din nou) banii de pomana?

Imi poate recomanda cineva un loc un Bucuresti unde sa pot rezolva problema definitiv la un pret acceptabil?

Multumesc anticipat,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aproximativ aceiasi problema o am si eu.

Mie imi dadea doar eroarea de motoras dreapta - 01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159), l-am schimbat dar degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aceea imi e si mie frica, sa nu-l schimb si sa faca la fel, mai ales ca eroarea o aveam si cand AC-ul functiona perfect.

Pana la urma ce ai facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima am incercat-o de nenumarate ori fara efect.

Cea de-a doua setare la mine lispeste din meniu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma mesajelor vazute pe forum am fost la service si am cerut si eu sa verifice nivel freon si era 360g in loc de 600g. Dupa reincarcare functioneaza fara probleme. Pentru verificarea setarilor de temperatura se poate utiliza unitatea fara sa ai neaparat soft (cu ajutorul unitatii si meniului "Secret")

mersi de ajutor

---------------------

Salutare,

Am si eu o problema la masina din semnatura. De cateva zile cand porneste climatizarea intra aer cald la sofer si la pasager aer rece. Dupa 20-25 de minute incepe sa intre aer rece si la sofer. Am dus masina la un amic si pe tester nu e inregistrata nici o eroare, compresorul functioneaza bine din ce mi-a zis...

As putea primi niste indicatii?

----------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!