Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

vezi nr.4 din desen

post-30007-0-18528600-1339150463_thumb.j

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna aceasta problema o am si eu imi poti trimite niste poze cu motorasele sa stiu ce treb sa dau jos.ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, trebuie sa faci o scanare, sa vezi care face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.de curand am avut si eu probleme cu climatronicul, in speta pe partea dreapta era blocat climatronicul pe cald in timp ce partea stanga mergea perfect. Problema s-a rezolvat cu inlocuirea motorasului acela prezentat si mai sus in schema. Problema mai mare apare la inlocuirea acestuia....se afla in spatele consolei centrale intr-un loc greu accesibil. Cel mai lejer se inlocuieste pe sus demontand tot bordul dar timpul de manopera este foarte mare. Iar cel mai rapida metoda este pe jos demontant platicurile de pe sub volan si cateva tablite de fier ,in schimb este foarte greu pt ca nu prea ai loc ca sa scoti suruburi si chinuiala este foarte mare (cei care mi-au schimbat mie au facuto pe jos...in total ma costa 450RON plus o ora jumate timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

De cateva zile am ramas fara clima.

Am cautat despre problema mea pe forum dar nu gasesc raspunsul la intrebarea mea.

Scanarea modulului de clima a afisat urmatoarea eroare si singura pe care o sterg si reapare:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

000 -- -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 94

Mileage: 145313 km

Time Indication: 0

Date: 2012.06.08

Time: 18:53:58

Ventilatoarele imi functioneaza, dar baga aer cald, presupun ca de afara, nu stiu exact, oricum pe low si la maxim simti ca iti bate vantul si ATAT.

Am mers la un mecanic si mi-a diagnosticat-o si el , spunandu-mi ca este vorba despre o clapeta. La un momendat mi-a spus ca este compresorul de clima dar nu este sigur. A ramas sa mai verifice in alta zi problema si cablajelor.

Aveti idee ce se intampla? La parametrii la compresor afiseaza 0 rpm si 0 nM cu motorul pornit si clima pornita fara econom.

Nu cupleaza compresorul ? sau ce poate avea? Cum as putea verifica cu Vag comul compresorul, niste parametrii ceva...

Curentul de intra in compresor la mufele lui avea 3,4 V aproximativ, la maxim.

Mentionez ca nu se aude nici un zgomot ciudat la motor cand pornesc clima sau ceva.

Va multumesc

PS: Vw passat b6 2006 2.0 tdi 150 000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cind porneste compresorul adica dupa citeva secunde dupa ce ai facut comanda din buton poti vedea pe turometru o usoara oscilatie semn ca a intrat in sarcina! vezi deci intai daca cupleaza ambreiajul la compresor si dupa te legi de acea clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaa, compresorul sunt sigur ca el nu porneste la actionarea butoanelor. eu intrebam daca pot verifica altfel compresorul daca functioneaza ceva gen alimentat direct la baterie sau prin vreun parametru din vag com. el nu porneste normal, asta e si problema si ma gandesc ca nu e actionat sa porneasca..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Vezi ca merge verificat si pe direct compresorul.

Dar inainte de a face acest lucru mergi la un atelier specializat pe instalatii frigotehnice si verifica daca mai ai freon in istalatie.

Asta poate fi una din conditiile pentru care compresorul nu porneste, ca sa nu se gripeze.

O zi buna.

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar problema cu scazutul turatiei cand porneste compresorul e posibil sa se manifeste doar la 1.9 litri. Eu nu sesizez nici o oscilatie pe turometru la 2.0 litri

Modificat de ermitaje
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am o problema la climatronic se aude cum sufla cu putere aer conditionat undeva in bord in dreptul torpedoului insa nu sufla nimic pe gurile de are. A mai patit cineva asa? Ce ar putea fi?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta directioare aer blocata sau fantele de la gurile de ventilatie nu-si mai fac treaba (posibil sa fi sarit de pe rotita).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot ajunge la clapeta directoare de aer sa vad dc este blocata? Gurile de la ventilatie sunt ok. Mi-a mai facut treaba asta acum ceva timp dar dupa repornire si-a revenit. Stii cumva cat costa clapeta directoare de aer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sa te apuci de demontat si inlocuit vezi ce eroare iti da. S-ar putea sa scapi doar cu un basic settings. Pentru a ajunge la clapeta va trebui sa demotezi partea centrala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtrul de polen e pozitionat corect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect Radu :icon_thumleft: - de fapt cred ca asta era prima intrebare - filtru de polen. De cele mai multe ori sarim peste chestiile cele mai usoare si ne ducem cu gandul la cele mai frecvente, implicit mai scumpe ca si rezolvare.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si starea compresorului care este? ce cifar apare in blocurile de masura la shut off compresor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am umblat de curand pe acolo, dar totusi cum ar trebui sa fie pozitia corecta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat pozitia poate sa fie de vina ci faptul ca se imbacseste si nu mai permite un flux corect de aer!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de polen se baga de jos in sus. E sustinut de un plastic.

De la trepidatii, gropi se poate sa se fi miscat un pic si filtrul de aer sa blocheze gurile de aerisire.

Eu am patit-o anul trecut cand ma duceam la mare .

Se auzea ca munceste aeroterma din greu ,iar in interior ajungea ffff putin aer.

Era filtrul de polen care nu mai statea in pozitia corecta.

Va pupa tata si :Driver: Safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca are un colt mai decupat, unde ar trebui sa fie in partea de sus, jos, stanga dreapata?

apropo dimineata mergea perfect, sufla pe gurile de aer normal.

nu mai inteleg nimic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am o problema la climatronic se aude cum sufla cu putere aer conditionat undeva in bord in dreptul torpedoului insa nu sufla nimic pe gurile de are. A mai patit cineva asa? Ce ar putea fi?

Multumesc anticipat.

După descrierea ta, în proporție de 95%, rezolvarea o găsești aici http://vwforum.promo...ost__p__1042413

Spor la treabă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am umblat la un compresor de vw passat 2009 care nu baga rece,l-am dat jos pentru ca avea surubul la fulei desfacut,am copletat cu freon totul in regula a mers vreo 30 minute dupa care iar a inceput sa dea cald.Ma puteti ajuta cu un sfat sa in spuneti ca problema este de la compresor nu sunt sigur,toate sunt in regula freo are,tensiune la supapa ajunge ,ventilatoarele functioneaza dar nu da rece. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singura masuratoare pe care am facut-o la un mecanic, a fost presiunea de 8 bari in instalatia de freon. au fost verificate instalatiile pana la compresor. Maine voi vedea si restul. Este ok tensiunea de 3,4 V pentru treapta maxima la clima? adica mi se arata pe aparat 3,4 V la mufele de compresor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo toata treaba se face in curent, nu tensiune. Si tu daca scoti mufa nu mai ai curent acolo./ posteaza printuri cu blocurile de masura de pe clima cu motor pornit si clima in functiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am mai postat undeva o problema personala legata de clima, dar cum nu am primit nici un raspuns, voi posta din nou, in speranta unuia... Anul trecut in concediu, dupa cateva ore de functionare a motorului,(si diferente mari de altitudini) in loc sa intre aer rece in habitaclu, de la clima, a inceput treptat sa intre aer cald. Am scazut temp spre Lo...si degeaba. Am oprit, deschis capota si privelistea... :eek: Adica teava groasa ce pleaca din compresor inconjurata de 1 cm de gheata, pana la intrarea in masina. Aaaaaalba ca fundul unui congelator. Sun mecanic, primesc sfat sa trec pe Econ, am facut asa si apoi si-a revenit. A functionat normal restul concediului, cu promisiunea ca voi schimba filtrul din radiatorul de AC. Acasa am schimbat filtrul respectiv (vreo 300 ron daca imi aduc aminte corect) si toate bune.

Pana azi, cand s-a gandit s-o ia de la capat - cald in loc de rece, gheata pe teava, trecut pe econ pana s-a topit, revenit pe Auto..toate bune... :icon_redface: Pana cand?

Astea sunt simptomele...vreun cunoscator pentru diagnostic??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!