Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Este normal ca daca selectezi ca aerul sa vina doar pe la parbriz, sa vina si pe gurile de aer de langa geamurile fata. defroster flaps

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
1 hour ago, teozuzu20 said:

Am avut urmatoarele erori, iar dupa stergere, a ramas doar V213:

 

Ai schimbat servomotor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teozuzu20

Inca nu am schimbat V213, l-am cumparat si urmeaza.

Dar acela sa fie problema? Ce parere ai despre valorile din blocuri?
Ai idee fiecare motoras ce comanda/ce face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Sigur ca am. Ai cautat diagrama lor pe net, sa vezi ce fac? Dacă nu o găsești tu, ti-o caut eu.

Atata timp cât ai eroare pe el....necesita inlocuire. Pozele nu ajuta, trebuie sa vezi ce și cum misca,  când le comanzi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cgabriel24

Salutare , am revenit cu electrovalva schimbata dar rezultatele din interiorul masinii nu sunt multumitoare.

La teste pare ca totul functioneaza dar la interior aerul rece se lasa asteptat.

Ieri am facut un drum bucuresti-constanta cu temperatura exterioara 30-34 , aerul setat pe minim ventilatia la maxim , recirculare oprit ,iar dupa 20-30 de minute de mers incepe sa se simta mai rece in masina , mai tin sa mentionez ca masina a stat la umbra inainte de a pleca.

Alta precizare , nu stiu daca ajuta este ca iarna dureaza destul de mult pana se face cald in masina.

Nu am erori stocate.

Flapsuri recalibrate din vcds inainte de a face drumul bucuresti-constanta.

Valorile constatate sunt urmatoarele:IMG-20240602-WA0000.thumb.jpg.c6fabff9b82a05f9bd7f10865201c058.jpgIMG-20240602-WA0001.thumb.jpg.ad9787cb75bfa390f96875fd89c42e1e.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat iti sufla aer la 3 grade si pe vaporizator ai 0 grade, totul e ok.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cgabriel24, cand spui ca ai pus clima pe Minim, te referi la Low?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cgabriel24
în urmă cu 1 oră, Dolfin a scris:

@cgabriel24, cand spui ca ai pus clima pe Minim, te referi la Low?

Pe 18 grade, este modelul de mai jos.manual1EJgTO.thumb.jpeg.197a4c1924ff3d13f78bdb5be6cde1f6.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ca este un Climatic, totusi, atunci cand nu iti este livrat aer rece monitorizeaza curentul absorbit de electrovalva si conditiile in care se intampla; relanti, acceleratie, frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa ventilatia mai incet, 1 maxim 2. Aerul trece prea repede prin vaporizator si nu are timp sa se raceasca.
Apropo, ai schimbat parbrizul? vezi ca daca ai parbriz chinezesc, ala nu are nici un tratament, si te prajeste Soarele prin el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cgabriel24
în urmă cu 23 ore, UNHleaSHD a scris:

Lasa ventilatia mai incet, 1 maxim 2. Aerul trece prea repede prin vaporizator si nu are timp sa se raceasca.

Asta pare sa fie solutia , odata cu cresterea nivelului de ventilatie peste treapta 2 , temperatura pe evaporator creste, in jur de 10 grade .daca este pe treapta 2 este in jur de 3-4 grade.

Parbrizul nu stiu daca a fost schimbat de proprietatii anteriori.

Acum ma intreb daca asta are legatura cu radiatorul exterior. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian@72

Salutare tuturor,

poate cineva sa ma ajute cu localizarea senzorilor G89 respectiv G 56 la un Passat b6 din 2006? Am impresia ca unul dintre ei îmi face probleme la clima, dacă sta mașina mult in soare nu îmi bagă rece pur și simplu după 10 secunde îmi taie fluxul de aer din grile, dacă plec cu ea de la umbra nu am treaba pot sa merg 1000 de km și clima nu se oprește

Multumesc anticipat

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorii nu taie fluxul de aer din grile, tu ai alta problema, o diagnoza ai facut ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Posibil servomotor defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian@72

Da am făcut, pe clima singura eroare pe care o am este servomotor v113

Ce am m-ai observat in ultima perioada nu îmi pornește electroventilatorul 2 trebuie ajutat cu mana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci, daca stii care e problema, de ce vrei sa schimbi senzori ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian@72

Pai tocmai ca nu înțeleg problema ,sa fie vinovat electroventilatorul cel mic sau servomotorul v113?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
2 hours ago, cristian@72 said:

Da am făcut, pe clima singura eroare pe care o am este servomotor v113

Ce am m-ai observat in ultima perioada nu îmi pornește electroventilatorul 2 trebuie ajutat cu mana

Inlocuieste servomotor defect și ventilatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, cristian@72 said:

Pai tocmai ca nu înțeleg problema ,sa fie vinovat electroventilatorul cel mic sau servomotorul v113?

Ambele

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
florynbadescu

Am avut si eu probleme cu servomotoarele recirculare aer v113 si v71. Daca unul nu functioneaza cum trebuie ramai fara aer la grilele de ventilatie. Eu le-am schimbat pe amandoua. Sunt ambele situate sub torpedou deasupra aerotermei in partea stanga acoperite de o peisa triunghiulara care trebuie indepartata. Te iei dupa firele care le comanda. Succes! nu este usor dar nici foarte greu de schimbat. Daca cauti mai sus in postari o sa gasesti si o schema cu climatronicul la B6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Bună ziua

La vw passat b6 2009  are orifice tub? 

Sau filtru pentru Ac nu știu exact cum se numește. 

Și dacă are știe cineva unde este situat? Mulțumesc! 

images (1).jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are filtru dehidrator,care este montat în Radiatorul de clima,ce este in poza este de obicei la Audi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc frumos! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu Buciumas

Va salut, nu stiu daca s a mai postat, m am uitat si nu cred ca am văzut.  O problema legată de ac ul mașinii.  Am schimbat recent compresorul ca nu facea presiune, baga rece doar in mers la drum întins, dar nici cu compresorul acesta nou am observat ca nu are presiune, decât vreo 9 bari. Daca turez masina incepe sa crească. A mai pățit vreo cineva asta? Este vreo soluție fara a schimba compresorul, iar. Din cate am vazut nici fagurii de la radiator nu arata foarte bine, m am gândit sa schimb si radiatorul poate are el vreo problemă.  Mulțumesc!❤️

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

   Salut 

Am schimbat panul de clima generatia 1 cu panou de clima generatia 2 provenit de la un passat b 7 . Problema care a aparut este ca nu memoreaza comenzile in momentul cand opresc motorul , astel ca de fiecare data porneste pe auto la 25 grade , desi am lasat-o la 19 grade fara ac . Masina este un passat 2009 , CBBB , cu ceasuri albe . 

  Va multumesc daca ma puteti ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!