Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

  • 2 weeks later...

Stie careva unde este localizat Motorasul V159 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am demontat si eu astazi multumesc Ottoflo pt ajutor . problema este ca axut rotii dintate este rupt si sunt aproape sigur ca nu se poate cumpara separat . am incercat sa il lipesc si ar tine lipitura problema este ca pe carcasa neagra este un opritor iar cursa motorului este mult mai lunga decat ar trebui si forteaza pana rupe axul . de ce este asa llunga cursa habar nu am . m-am gandit ca poate are vreun senzor ceva si se opreste cand ''simte'' ca se blocheaza roata insa nu e asa am incercat sa il tin cu o surubelnita sa vad daca se opreste insa se invarte cam inca o data fata de cat ar trebui .

fiind controlat motorul electric de comanda masinii ma gandesc sa nu fie in alta parte problema . cred ca daca iau unul nou ii rupe din nou axul .

post-32123-0-42856600-1320515412_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum vad in poza ta, poti incerca sa introduci la cald doua tije metalice de-a lungul axului dupa ce lipesti la loc roata dintata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servomotorasul are limitator de cursa, este u potentiometru in el de pe care citeste climatronicul. nu mai alimentati aiurea motorasele, ca le stricati de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu l-am alimentat aiurea . Intai l-am lasat sa lucreze pe mufa masinii dupa ce am lipit axul si acolo am vazut ca are cursa mult prea lunga cand a rupt din nou axul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

tare comparatia asta : ploaie marunta cu stropi mari

scz de :offtopic:.Problema mea este urmatoarea. cu sosirea timpului rece am vazut ca masina este dotata cu ceva sigurante electrice pt incalzirea habitaclului cand lichidul de incalzire este inca rece . Acuma eu vreau sa stiu cum activez acele sigurante ? Ca am vazut ceva explicatii aici pe forum , dar erau contradictorii. La voi cum functioneaza . La mine nu prea se simte nici o diferenta ! ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la PTC? La mine e foarte simplu: pornesc clima si daca afara este foarte rece (cam sub +5) iar habitaclul este rece, porneste automat acea rezistenta.

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura selectata sa fie la peste 80 % din valoarea scalei de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sa se intruneasca si celelalte conditii, abia atunci ECU comanda PTC-ul

....adica

- consumul pe alternator sa nu fie mai mare de 50%

- afara sa fie sub 9 grade

- in masina sa fie sub 20 de grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai inseamna ca la mine sau nu e dotata masina din fabrica cu asa ceva , sau nu functioneaza; pentru ca mie nu imi baga aer caldut daca nu fac vreo 2-3 km cu ea.daca acuma pornesc masina in stationare si pornesc incalzirea nu se simte sa bage cald.

Am vazut pe undeva ca, cu ECON-ul activa ( bec aprins ) la anumite temperaturi scazute ,compresorul de clima nu functioneaza dar in schimb baga aer mai cald daca este activat. Stie cineva despre asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura selectata sa fie la peste 80 % din valoarea scalei de temperatura.

Am citit de mai multe conditii pentru care incalzirea auxiliara (PTC) sa se activeze: temperatura selectata sa fie 80% sau 90% din scala, butonul de Econ sa nu fie apasat, incarcarea acumulatorului sa nu fie mai mare de 50% sau de 95%, etc.

Niciuna din aceste conditii, cu exceptia cele legate de incarcarea alternatorului pe care nu pot s-o verific si de temp lichidului de racire, nu trebuie indeplinita in cazul masinii mele. Ma gandesc ca au schimbat ceva la climatronic, ca ceea ce spui tu am citit si eu, cum ziceam, in mai multe locuri.

La mine porneste singura fix cand temp pe bord imi arata +5 grade, sau mai scazuta, iar temperatura din cabina este rece, aici nu stiu cat. Nu pot sa opresc sau sa pornesc aceasta incalzire suplimentara, indiferent daca apasa sau nu butonul de AC, decat daca opresc Climatronicul de tot. Functionarea am verificat-o in meniul de diagnoza al climei si cu VCDS

Habar n-am daca functioneaza cu adevarat sau nu, dar de confirmt mi se confirma ca da. Mie, in 4 km de drum foarte liber in oras (medie de 30 km/h), imi ajunge temperatura in masina pe la 17-19 grade (conform climatronicului) cu temp. selectata pe scala la 19 grade. Asta pornind de la +3 grade. ma gandesc ca merge pt ca se incalzeste destul de repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici daca dai pe LOW nu se opreste ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Functioneaza si cu clima oprita - e ok.....si daca e data pe ECON. Doar daca dai pe rece trebuie sa se opreasca.

In rest, daca sunt 5 grade afara, frig in masina....si altenatorul nu are probleme....merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici daca dai pe LOW nu se opreste ?

.

Pe Low n-am incercat, sau nu-mi amintesc, insa pe 16 grade si daca este frig afara, ca in zilele astea, merge fara probleme.

In VCDS la aditional heating request am ON, la aditional heating am OFF, Current for additional heating nu scrie nimic, iar la heating am ON.

Heating si aditional heating request merg in tandem cu indicatiile climatronicului (alea hidden, pe canalul 20) indiferent de ce anume selectez eu pe scala de temperatura sau de pozitia butonului de AC (activat sau dezactivat). Adica toate trei odata indica activare, respectiv toate trei odata indica dezactivare

Current for additional heating sau additional heating nu le pot activa, indiferent ce as face, nici macar daca scala de temp este pe HI.

P.S. La mine, cu clima oprita se opreste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa functioneze cu clima oprita?

Pornesti clima, ventilatia...toate cele, dupa care dai OFF. Si PTC-ul mai functioneaza. Am gasit asta la un Passat B5,5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa nu stie interfata sa le citeasca, O sa vad si eu maine la mine cum e. Am vazut pe alte masini ca se poate citi si curentul consumat. MAine fac ceva teste si va anunt.

Cum sa functioneze cu clima oprita?

Pornesti clima, ventilatia...toate cele, dupa care dai OFF. Si PTC-ul mai functioneaza. Am gasit asta la un Passat B5,5.

VEzi ca vorbim de lucruri diferite: LA b5.5 PTC este controlat de ECU.

LA B6 este controlat de climatronic, de centrala electrica pe CAN.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect adevarat - la B5 , B5,5 - sunt controlate de ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BUNA!! SANT DE PUTIN TIMP POSESORUL UNUI PASSAT B6 1.9 TDI SI SANT TARE DEZAMAGIT DE SISTEMUL DE INCALZIRE , IAM SCHIMBAT TERMOSTATUL DAR TOT NU INCALZESTE BINE. MAM GANDIT SAI PUN UN CARTON PE RADIATOR POATE VA INCALZI MAI BINE. INTREBARE CE SE POATE INTANPLA DACA II PUN CARTON SI DACA O SA INCALZEASCA MAI BINE? SISTEMUL E CLIMATRONIC. POT FI CONTACTAT SI PE TEL 0740099935. BRASOV. VA MULTUMESC!! SI INCA O INTREBARE DACA STIE CINEVA SA REPARE O INTERFATA VCDS 11.2 DIN BV SA O PUTEM FOLOSI INPREUNA.

Modificat de DANIELITOO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am descoperit si eu o problema, acum de cand a venit frigul. Cand opresc motorul se aude in bord in partea centrala, parca putin stanga, un huruit / carait ce dureaza 5-6 sec. Ce ar putea fi? Mentionez ca nu face mereu si nu facea pana acum 3-4 saptamani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unul dintre servomotoarele de la clima - asa fac cand nu-si mai citesc cursa. Il poti demonta (dupa ce faci o scanare, ca sa vezi care e) si sa incerci sa-i cureti reglabilul.

Spor !

Danielitoo - nu-ti ajunge apa la 90 de grade sau nu baga caldura in masina ?

P.S. - totusi, ai B6 nu Dacia 1310...... lasa cartonul (chiar daca ajuta) si sa vedem ce are masina.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

APA AJUNGE FOARTE GREU LA 90G. AZI AM FOST LA UN SERVICE SI MI-AU ZIS CA NU E AERISITA INSTALATIA. ZIC EI CA E RECE UN FURTUN CARE DUCE LA TERMOSTAT, AM LASATO LA EI VREO 2 ORE SI CAND MAM INTORS IAM GASIT TURANDO LA VREO 3000 DE TURE SI ZIC EI CA AU AERISITO, ERA CALD ACEL FURTUN. DAR DUPA 20 MIN DE MERS PRIN ORAS , AM OPRIT SI AM PUS MANA PE FURTUN SI ERA RECE CA GHIATA. CALDURA BAGA ASA SI ASA, DAR MA DERANJEAJA CA A CRESCUT CONSUMU IN ORAS, PE CALCU MASINII LA 14-15% . VA MULTUMESC PTR RASPUNS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!