Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

da este cel de pe dreapta-sigurantele sunt bune inclusiv cea marcata de tine, eventula daca nu te deranjeaza si imi poti lasa pm cu nr tau si este ok sa te deranjez cu un telefon cand o sa fac testul.

Modificat de gabygyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra curent in siguranta ? daca da, nu ramane decat ca e ceva intrerupt intre panoul cu sigurante si restul cablajului.

Verifica daca circuitul este bun, intre iesirea din siguranta si senzor. Daca nu are continuitate, alimenteza cu plus cum ti-am zis si vezi daca se remediaza treaba.

Verifica daca senzorul primeste curent - pe contact - firele maro si negru-rosu.

Fara probleme, ma suni. Telefonul meu e in semnatura. Daca nu raspund, da-mi SMS si te sun eu.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos Florin, revin cand voi face testele mentionate de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut Florin,

azi am fost la service din nou, dupa ce le-am spus de mai multe ori nu numai acum si in celelalte zile sa verifice siguranta am ajuns sa o scot eu si surprize-era impuscata-din afara nu se vedea

dupa ce am inlocuit-o eroarea de senzor g65 de presiune clima s-a sters insa ramas cea de oil senzor worksop.

acum aer-ul functioneaza partial asa cum am descris in primele posturi(azi am testa doar cu motorul cald>90c activarea climei activa si ventilatoarele iar rece face si pe loc si turata dar nu tot timpul-sunt momente cand turata fiind nu afce rece sau stand pe loc nu afce rece)

erori nu mai apar pe diagnoza in afara de senzorul de ulei-care sper sa se stinga si el

Modificat de gabygyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

update- la 1 zi distanta s-a stins si eroarea de la senzorul de ulei, aer-ul merge tot dupa 1 zi de la iesirea din service interval in care nu am mai facut nimic.(ca observatie acum ventilatoarele pleaca la 65c la aprox 3 minute dupa plecarea de pe loc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La o scanare de rutina am observat ca am erarea aceasta :

01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158)

Climatronicul functioneaza norma nu am sesizat nici o schimbare. Ce face acest motoras si se poate merge asa?

Ce am observat: dupa oprirea motorului ventilatorul masinii se mai invarte cateva secunde sa zic 5 dupa care se opreste, din cate am citit in cartea masini se pare ca e normal. Totusi in anii trecuti nu imi aduc aminte sa se fi intamplat asa ceva. Sa aiba vreo legatura?

P.S: Touran 1.9 tdi bck 2004

Modificat de Extreme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Directioneaza fluxul de aer. Nu ai de ce sa te ingrijorezi. E boala veche la VW.

Eventual se poate incerca un basic settings pentru a il invata pozitia de baza sau demontat si gresat/ curatat respectivul motoras.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ultima scanare imi amintesc ca aveam o eroare la climatronic legata de "Air quality sensor", mesajul era parca "not working". Stie cineva unde e pozitionat respectivul senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut am si eu o problema cu climatronicul.Nu baga nici rece nici cald,merg toate comenzile,merge reglajul temperaturii si reglejul treptelor de viteza,dar nu merg luminile de la displaiul climatronicului,are cineva idee ce ar putea sa fie? aeroterma merge pe direct,compresorul nu porneste si nici ventilatoarele pentru k nu primeste comanda de la climatronic.aveti idee ? gabor_mondial@yahoo.com id si 0766236438

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut si tu o diagnoza, sa vezi ce erori iti apar ? e destul de important.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi da un senzor,nu stiu care si ceva de presiune....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune si tu erorile exacte, altfel cam greu sa te ajutam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Friday,07,October,2011,10:06:56:10074

VCDS Version: Beta 11.2.0

Data version: 20110207

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 3C0-907-044.lbl

Control Module Part Number: 3C0 907 044 N HW: 3C0 907 044 N

Component and/or Version: ClimatronicPQ46 042 0202

Software Coding:

Work Shop Code: WSC 00000 000 00000

VCID: 2C5300837C7

6 Faults Found:

00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107)

000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 36

Reset counter: 49

Mileage: 194017 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 10:36:40

01273 - Fresh Air Blower (V2)

007 - Short to Ground

Freeze Frame:

Fault Status: 01100111

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 93

Reset counter: 11

Mileage: 194017 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 10:36:40

00819 - High Pressure Sensor (G65)

009 - Open or Short to Ground

Freeze Frame:

Fault Status: 01101001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 98

Reset counter: 11

Mileage: 194017 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 10:36:40

01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158)

000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 28

Reset counter: 49

Mileage: 194017 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 13:03:24

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 28

Reset counter: 49

Mileage: 194017 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 13:03:24

00041 - Indirect Ventilation Flap Motor (V213)

000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 28

Reset counter: 49

Mileage: 194017 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 13:03:24

Astea sunt erorile,din cate am inteles este modulul de la aeroterma,aeroterma merge pe direct.Astept sfaturile voastre.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva care sunt comenzile pentru a intra in modul ascuns al climatronicului la passat b6?. Va multumesc.

P.S. sau un link de pe forum unde s-a discutat subiectul acesta.

Modificat de SPECIALISTU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi s-a blocat clapeta de recirculare a aerului bineinteles pe inchis sum se putea altfel si imi abureste toate geamurile. inainte se auzea un click cand apasam butonul acum un bazait continuu . la service-ul unde merg eu habar nu au sa umble acolo si ce trebuie facut deci cred ca o sa ajung la Porsche . daca are cine vreo idee care e problema si ce trebuie facut poate scap de mers la PB . mentionez ca am AC pe masina nu climatronic .

Modificat de iuly1209
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns, Valentin.

Modificat de SPECIALISTU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guys, am citit toate cele 17 pagini ale acestui subiect si tot nu mi-a rezultat raspunsul la intrebarea ce ma macina (si pe mine si pe B6-le meu din 2008):

A reusit cineva sa scape de finitiv de zgomotul din bord al motoraselor de clima? Este vorba de acel zgomot de care multi au vorbit pe aici, cu un anumit motoras ce pare a fi localizat in spatele panoului de comanda, si care se pare ca nu isi gaseste capatul de cursa. L-a facut cineva sa taca? L-a inlocuit cineva? Se demonteaza bordul pt a ajunge la el? Se rezolva doar cu interventie soft?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din soft nu se poate rezolva. Trebuie vazut care motoras face galagie.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare ca este un motoras din spatele panoului de comanda, pozitionat usor spre cheia de contact...daca va spune ceva. Daca aplic solutia gasita in posturile precedente, adica sa setez pe HI intr-o parte si pe cca 22 in cealalta, motorasul tace. Partea interesanta este ca atunci cand face zgomot, fuctionalitatea sistemului de climatizare nu este afectata : face frig/cald...etc.

Acum nu stiu daca este adevat sau este numai o senzatie ce-mi apartine, dar motorasul mi se opare ca nu face zgomot decat dupa ce s-a ajuns in habitaclu la temperatura selectata, sau foarte aproape de ea. Imi pare a fi un zgomot de "mentinere". Repet, zgomotul este asemanator cu :

- un hard disk cu erori sau unul care se defragmenteaza

- un releu haotic

- o ploaie marunta cu stropi mari

- o insecta gen plosnita prinsa intr-un borcan de iaurt ( asta nu imi apartine)

- o unitate dvd 2x care citeste un dvd zgariat

etc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am încercat eu să ajung la acel motoraş (Actuating Motor for Temperature Flap Left V158) şi nu am putut. Demontarea lui este obstrucţionată de o tijă metalică ce susţine bordul. Tare mi-e teamă că pentru a ajunge la el trebuie demontat bordul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg din extrasul postat (multumesc florin) ca nu trebuie demontat bordul, ci se poate accesa prin metoda "ginecologica" pe sub bord, din partea soferului. Corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin, ai încercat tu această procedură şi ai reuşit să scoţi V158?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!