Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Aeroterma este chiar in spatele torpedoului! Poti incepe verificarile de acolo!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am luat la mana cablul care pleca de la compresor pana in zone bateriei si mufele de pe drum , la urmatoarea cheie a plecat si a/c prin urmare cand am schimbat bateria s-a slabit un contact la o mufa ....rezolvarea mult mai simpla ...deja incepusem sa caut aeroterme second pe net .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se pare ca e aeroterma , a fost o coincidenta ca am atins cablurile , dupa o saptamana iar nu a mai mers , am fost la reprezentanta si mi-au spus sa schimb aeroterma , 1400 ron care vine cu inca doua piese de cate 400 ron amandoua deci vreo 2200 ron , mai bine stau fara A/C in mod sigur.Intreb ce are si nu au stiut sa-mi spuna si de umblat in ea nu umbla doar o schimba , Ajung acasa hotarat sa o dau jos si sa vad ce dr are , nu am reusit sa dau torpedoul jos dar am avut acces la ea dupa ce am scos filtrul de polen , i-am aplicat cateva palme am tras de doua fire carre intra in ea si a pornit din nou , doar ca la pe la 2000 de ture la motor in sarcina se aude un barait de acolo , iar iarna trecuta se auzea si mai tare , Am gasit pe ebay de la 50 eur la 150 eur dar in mod sigur 1400 ron nu dau in viata mea .....ce dr mai scumpa decat o volant ...e strigator la cer.

Poate ma ajuta cineva cu niste scheme sau un tutorial cum sa dau torpedoul jos si motor aeroterma mai corect .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite poate o sa te lumineze putin , acceasi problema cu a ta dar cu rezolvare :

http://www.avforums.com/forums/motoring/483403-vw-passat-heater-blower-motor-issues.html

legat de topedou : http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3798637-Removing-Glovebox

si cred ca ti-ai dat deja seama ce e de facut ! spor la treaba si sa ne zici daca ai reusit ;)

p.s. : absolut orice se poate repara , si daca nu intotdeuna exista bazaru si ebay-u :D ,aia de la reprez is niste excroci in ro la noi .

Modificat de Mr VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un B6 la care am urmatoarea problema:nu vine aerul pe gurile centrale de ventilatie.Cica ar fi o clapeta dar nu sunt sigur si cum o pot verifica?Eventual s-o blochez pe deschis permanent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o scanare (vag-com)! O sa vezi exact ce motoras este blocat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am cumparat de curand un VW Passat 2007 cu 72.000 km la bord.

De o luna, de cand s-a incalzit mai tare afara, climatronicul nu mai face racoarea pe care o facea atunci cand am cumparat-o, acum 2luni.

Ba chiar, cand il setez pe Auto la 17 gr. C, face chiar aer cald. Totusi am observat ca daca plec cu dimineata pe racoare si merg mai mult in afara orasului(adica peste 1800 turatii) incepe sa faca rece de iti ingheata respiratia.

Daca o las mai multa vreme parcata la soare(40 de grade), nu mai face fata , ba chiar face cald si doar dupa vreo 4 km-aprox 15 min de mers incepe sa raceasca.Aerul rece se incalzeste daca intru in aglomeratie in oras si nu mai am turatie mare la motor(sunt momente cand merge si in aglomeratie neturat)

Am pus diagnoza pe ea si surpriza nua dat nici o eroare.

mentionez ca am facut revizia de ac(verificat freon/ scos freo pus freo la loc cantitatea din carte, nu are pierderi de presiune)

detalii:

la cuplarea butonului auto cupleaza ventilatorul mic.

la cuplarea econ intermitett cu auto cand era diagnoza pusa pe masina se observa ca ventilatoarele si comenzile functioneaza corect

va rog sa ma ajutati cu sfaturi solutii etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatorul mare nu pleaca la pornirea AC ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am aceiasi problema: AC functioneaza aiurea. Cand il dau pe AUTO baga aer cald. Am schimbat radiatorul, am umplut cu freon, s-a facut verificare vizuala a componentelor vizibile. A mers o zi, nu foarte bine, si din nou aer cald. Ce mai poate fi? Am reverificat nivelul freonul si e in regula. Ventilatorul porneste, la compresor nu imi dau seama cum vad daca merge sau nu. Imi poate cineva recomanda un atelier specializat pe asa ceva in Alba Iulia, Aiud, Turda? Vreau sa merg in concediu si e nevoie de AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la apasarea butonului de auto pleaca ambele ventilatoare/ insa din ce stiu cel mic este pt clima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA passat b7 nu exista ventilator de clima sau de motor.cel mic e comandat de cel mare si normal, trebuie sa functioneze la fel.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, sa nu pierdem ideea de baza/ ambele functioneaza insa aer rece vine doar cand motorul este turat sau dimineata pe racoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci posibil compresor defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea sa te contrazic/ daca compresolrul era defect- acesta aparea la diagnoza si mai mult de atat nu ar merge niciodata dar asa cum spuneam sunt momente cand functioneaza ore in sir- de exemplu la un drum de 200km de autostrada merge continuu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

mai are cineva idei? sfaturi? cu diagnoza am testa si functionarea butonului eco/ compresorul se activaeaza/dezactiveaza la functia eco

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un compresor cu defect mecanic nu apare la diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar defect fiind nici nu ar functiona, nu? ma intereseaza doar sa mi rezolv problema, nu doresc sa irit pe nimeni pe acest forum.

Daca senzorii de temperatura din masina ar fi defecti/dereglati ar da pe diagnoza? cum se poate verifica fara diagnoza(ca nu dau eroare)?

Modificat de gabygyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intalnit compresor care avea 1 sau mai multe supape distruse si nu baga rece decat daca motorul era turat. Si fara o diagnoza nu poti verifica senzorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, revin cu update/noi constatari. pana caum am testat functia auto(la apasare sa cupleze ventilatoarele/ sau sa decupleze dc opresc clima) si functiona/inca functioneaza insa testul l-am facut mereu dupa ce mergema cu masina-adica masina cu motor cald >=90grade.

in ultimele 2 zile am facut testul la rece si am constatat ca pana in 90 grade apasarea butonului de clima nu porneste ventilatoarele si in mers exact cand ajunge pe la 85-90 grade incepe sa bage rece-momentul fiind sigur sincronizat cu pornirea ventilatoarelor din cauza temperaturii apei. ce poate sa fie vreo resitenta lipsa/arsa/?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA testul ventilatoarelor cu mufa de la termocupla scoasa si cu contactul pus, vezi daca merg ambele trepte de turatie ;la ventilatoare.

In mufa de la termocupla ai 3 fire, facand scurt pe 2 dintre ele, obtii tr 1, pe alte 2 treapta 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, poti te rog sa ma ghidezi eventual o poza cu locatia unde se afla/ eu am identificat in dreapta masinii(vw passat 2007 2.0tdi) pe una din tevile de la ac este o mufa cu 3 fire pe mufa care nu ramane pe teava si acre cred ca se duce spre ventilatoare trebuie sa fac scurt in pereche cu contactul pus?

un releu de ac ar trebuii sa am daca da unde? si ce indicator ar trebuii sa aiba?

Modificat de gabygyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, revin cu alte detalii, de cateva zile mi-a aparut in bord si eroarea cu oil sensor worksop, moment din care nu mai merge cliam nici cum mergea pana acum(motor turat sau apa peste 90C cand se activau ventilatoarele)

erori identificate:

1

16916 - A/C Refrigerant Pressure Sensor (G65): Short to GND

1 Fault Found:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

am curatat mufa senzorului de ulei cu spray contacte nimic nu s-a intamplat

am schimbat 3 senzori de presiune(g65)-indiferente ce senzor puneam eroarea de g65 nu se stergea.

am masurat firele de la g65 si nu sunt intrerupte(1 duce in unitatea climatronic si 2 la senz de ulei) si ce este cel mai ciudat e faptul ca doua fire de la g65 duc direct in mufa de la senzorul de ulei de pe baia de ulei(legate in serie).

cine imi poate spune care este siguranta comuna pt g65 si oil sensor la vw passat 2.0 tdi motor bkp 4mottion-din verificarile mele nu am gasit sigurante arse.

alte pareri va rog sunt disperat ca nu ii pot da de cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica siguranta 8, din panoul de sigurante D - in lateralul bordului, in partea dreapta a masinii.

Cele doua fire de care vb tu (maro si negru-rosu), se unesc si alimenteaza si senzorul de nivel si temperatura uleiului.

Al trei-lea fir, verde-maro se duce in unitatea de climatronic.

Daca siguranta e ok (desi nu cred), alimenteaza cu plus - pe pin-ul 3 al senzorului G65, la firul negru-rosu si incearca sa pornesti AC-ul.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

firele le-am verificat maro si negru-rosu duc de la g65 la senzorul de ulei si nu sunt intrerupte, dupa 1 zi de desfacut la fire si bord am verificat si firul verde cu maro care era de negasit in bord si l-am gasit in unitatea climatronic -la fel este buin si ne-intrerupt, siguranta este buna-revin in 2 min cu poza, numerotare este de la dreapta la stanga sau de la stanga la dreapta/ ca sa vad pozitia 8 pe primul rand?

poza este in pozitia regulamentara acum -ca orientare

daca "alimenteaza cu plus - pe pin-ul 3 al senzorului G65, la firul negru-rosu si incearca sa pornesti AC-ul" ar trebui sa plece si ventilatoarele? si sa mearga si clima? sau ce rezultat sa astept?

post-9577-0-11153700-1313257020_thumb.jp

Modificat de gabygyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E poza cu panoul de pe dreapta da, partea pasagerului ? Uite, ti-am facut o sageata in dreptul ei - e de 5A. Fugi la masina si zi-mi daca s-a rezolvat.

post-30007-0-72515700-1313257066_thumb.j

post-30007-0-59638100-1313257454_thumb.p

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Crucial
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!