Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

V113. 

În funcție de model, ai cu unul și doua servomotoare, la admisia de aer în habitaclu plus recirculare. Astfel, închide și admisia de aer proaspăt.... Și cel din habitaclu.. Și nu are de unde sa mai bage aer... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am hotarat sa desfac in week-endul acesta motorasul v158 si as mai ava o intrebare preventiva si anume daca nu imi ajunge comanda in timp util si umblu fara acest actuator/motoras  o zi/doua....oare e vreo problema ????

 

Modificat de Bigboy1967
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nicio problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc...am reusit sa scot motorasul exact cum am citit aici prin indicatiile voastre pentru care va multumesc.O alta intrebare mai am acum...dupa inlocuirea acestuia trebuie sa fac o resetare cu VCDS  sau  motorasul (nou cumparat) va functiona din prima - normal ?  am vazut undeva intr-o filmare ca a efectuat ceva verificari/resetari  ....Daca da ...cum ?

Modificat de Bigboy1967
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei Ignea
14 hours ago, F l o r i n said:

V113. 

În funcție de model, ai cu unul și doua servomotoare, la admisia de aer în habitaclu plus recirculare. Astfel, închide și admisia de aer proaspăt.... Și cel din habitaclu.. Și nu are de unde sa mai bage aer... 

Dar totusi, daca motorasul asta este de vina, nu ar fi trebuit sa apara ceva eroare la scanarea VCDS, avand in vedere ca nu sufla aer deloc, i-am dat si o resetare din combinatia de butoane, si tot nu s-a intamplat nimic. Nu trebuia sa-l vada computerul ca nu functioneaza? Mi-e sa nu il inlocuiesc degeaba, si problema sa fie din alta parte, de aia intreb.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, sincer... Tu vrei sa stai de vorba sau sa remediezi defectul? Da jos torpedou, mergi cu mașina și vei vedea ce se întâmplă. Sa știi ca nu e prima la care am găsit / remediat acesta problema.. Acum, treci la treaba și vei vedea exact care e problema și ce ai de facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut prieteni ,

Astazi am finalizat inlocuirea servo-motorasului/actuatorului la la clima v158 dupa indicatiile voastre.

Am mai gasit un tutorial util care m-a ajutat sa imi fac locul de munca ceva  mai accesibil in sensul ca am desfacut cele doua suruburi de la piesa aceea metalica si am distantat-o de consola centrala printr-un distantier din lemn initial sperand ca voi putea pune surubul la loc prin  orificiul aripioarei dar  munca este deosebit de grea si am procedat asa cum multi dintre voi ati recomandat si anume , am practicat o taietura in "aripioara" exact ca si in imaginile de pe forum.

    Oricum cu toate ca pozitia de lucru este extrem de dificila...am reusit...

Multumesc tuturor pentru sfaturi si pentru cei interesati atasez link-ul de care m-am folosit suplimentar si eu...

https://www.drive2.ru/l/1978598/

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut băieți ...poate să îmi spună cineva după imagini daca am probleme cu electrovalva după compresor?.menționez că îmi baga aer rece doar când îmi ajunge apa din motor la 90 grade iar când dau drumul la ac nu îmi pleacă ventilatoarele și ele pleacă doar când temperatura ajunge tot la 90 grade ...freon are este încărcat recent 

IMG_20190611_201502.jpg

Nu știu dacă ar fi normal ca temperatura in motor sa fie de 89 grade și cea de ieșire de 60 grade afara fiind 32 de grade mă gândesc să nu fie vreo legătură cu pornirea compresorului și a ventilatoarelor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o poza și cu motorul rece. Aici pare ca lucra ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa pun mâine dimineață o poza la rece să zic așa ....problema este când pornesc prima oara nu pleacă ac-ul și nici ventilatoarele...ajunge apa la 90 de grade după este ok baga rece dar parca nu așa de bine ...deci până nu ridica apa in motor nu am rece in mașina ....mă gândesc la vreun senzor ceva dar nu am nici o eroare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut baieti schimb valva n280 dar am ramas blocat intre valve sa zic asa am doua valve si nu stiu pe care sa o pun ktt060037 respectiv kt060034...problema ca exista doua tipuri de compresoare cu acelasi cod ca al meu 1k0 820 859 f unul este cu eticheta verde sanden fabricat prin polonia si unul este cu eticheta alb negru fabricat prin america acum care dintre ele este de fapt fabricat de delphi -sanden si care este de sanden -sanden dupa codul compresorului da o valva care nu se potriveste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu

Salut. La 2 drumuri Buc.-Pitesti am avut următoarea problemă (climatronic): aeroterma nu mai sufla aer la viteza de 100-130 km/ora. Mai concret prin București/ Pitești pe treapta 1 suflă aer foarte bine și foarte rece, la ieșirea pe A1 am sesizat ca e foarte cald si am mărit turatia pe treapta 2 și apoi pe 3 și apoi pe 4 și mereu aceleași rezultat: băga aer 10 min. și apoi iar muream de cald, nu mai venea aer deloc pe gurile de ventilatie. Pe auto face la fel. Ce sa fie? Filtru polen, aeroterma defecta, motoras recirculare aer sau unde sa caut problema? O zi bună, mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti incepe prin a face o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin posibil electrovalva daca e compresor sanden...la fel îmi făcea și mie

Deci.....eu am rezolvato azi.. dat jos electrovalva și pus alta ...ce a venit pe codul compresorului   1k0 820 859 f    nu sa potrivit in niciun fel  nu intra în compresor deci nu comandați că o să aveți surprize sa potrivit electrovalva cu codul ktt060037 de la thermotec care vine pe  alte coduri fata de al meu alte terminații s...d.. dar eu zic că vine pe toate  compresoarele sanden  indiferent de coduri ....electrovalva este un pic mai lunga fata de cea originala sa schimbat orificiul de ungere a electrovalvei nu mai este în fundul electrovalvei acum este pe lateral  și fiind mai lunga intra mai mult în ulei deci o ungere mai buna .....pus aparatul de freon spălat instalația cu filtrare ...pus freon și am rece cum nu a avut mașina asta niciodată plus că am rece aproape instant și nu se mai opreste...acum rămâne de văzut și cât o să dureze...cât o să țină noua electrovalva

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu

Am citit niște postari și am găsit ceva asemănător cu problema mea cum ca servomotorul v113 nu da voie aerului să circule spre gurile de ventilatie. La mine la pornire se aude din partea dreaptă de sub bord cum cloncane / trosneste ceva. O sa fac diagnoza și revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

      Am verificat si eu cu VCDS parametrii sistemului de climatizare pentru ca mi se pare ca nu face rece suficient de repede, am completat freonul in urma cu doi ani, ma gandeam sa fac si acum la fel, dar am tot citit despre acea electrovalva si ma gandeam ca ar putea fi si a mea cu probleme. Mai jos regasiti filmarea vcds, motorul era rece, abia pornit, iar aerul era dat pe 16 grade auto. Compresorul pleaca imediat cu 3,3 - 3,5 cuplu, iar dupa un minut si ceva se stabilizeaza la 8, in mod normal trebuie sa plece direct in 8 sau cum ?

 

Modificat de Catalin87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie îmi făcea rece după jumătate de oră și în mers ba baga ba nu baga  plus că nu îmi plecau ventilatoarele la pornirea butonului de ac ...la tine dacă după 1 minut baga rece este ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatoarele pleaca imediat, dar in primele minute nu baga aer rece, se simte ca ii face ceva nu imi da aerul fiert de afara, insa abia dupa 10-15 minute incepi sa simti ca baga aer rece cum ar trebui. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua am și eu o problema sa un b6 îmi da căldură numai pe partea stânga.. Caloriferul este schimbat... Ac merge numai când vrea el și când se oprește se aude din bord un vuiet și numai da deloc... Daca las pe partea stânga la low și pe dreapta la high merge numai întrerupe... Ma poate îndruma cineva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, Petrisor1987 said:

Bună ziua am și eu o problema sa un b6 îmi da căldură numai pe partea stânga.. Caloriferul este schimbat... Ac merge numai când vrea el și când se oprește se aude din bord un vuiet și numai da deloc... Daca las pe partea stânga la low și pe dreapta la high merge numai întrerupe... Ma poate îndruma cineva? 

Servomotor de schimbat, pt căldură,pe partea dreapta + servomotor recirculare, pt ultima problema 

 

On 6/14/2019 at 2:25 PM, Catalin87 said:

Salut,

      Am verificat si eu cu VCDS parametrii sistemului de climatizare pentru ca mi se pare ca nu face rece suficient de repede, am completat freonul in urma cu doi ani, ma gandeam sa fac si acum la fel, dar am tot citit despre acea electrovalva si ma gandeam ca ar putea fi si a mea cu probleme. Mai jos regasiti filmarea vcds, motorul era rece, abia pornit, iar aerul era dat pe 16 grade auto. Compresorul pleaca imediat cu 3,3 - 3,5 cuplu, iar dupa un minut si ceva se stabilizeaza la 8, in mod normal trebuie sa plece direct in 8 sau cum ?

 

Electrovalva obosita. Verifica și șurubul de la fulie

On 6/14/2019 at 3:41 PM, Catalin87 said:

Ventilatoarele pleaca imediat, dar in primele minute nu baga aer rece, se simte ca ii face ceva nu imi da aerul fiert de afara, insa abia dupa 10-15 minute incepi sa simti ca baga aer rece cum ar trebui. 

Verifica întâi temperatura după evaporator și dacă lucreaza bine servomotoare le + electrovalva 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evaporatorul imi coboara cel mai jos la 3 grade, am eroare pe V159, am avut acum 2 ani si pe V158 pe care l-am curatat si a fost ok, o sa fac acelasi lucru si cu V159. La mana temperatura pare la fel si pe grilele din stanga si pe cele din dreapta. Voi verifica si acel surub.

Address 08: Auto HVAC        Labels: 3C0-907-044.lbl
   Part No SW: 3C0 907 044 BB    HW: 3C0 907 044 BB
   Component: ClimatronicPQ46 112 0606  
   Revision: 00112021    Serial number: 00000000000000
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 62CA9214BD4FB0519F-8036

1 Fault Found:
01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159) 
            000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 1
                    Mileage: 127228 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2019.05.16
                    Time: 12:44:53

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pornesc AC si dupa un timp baga si rece 63663078_2547782941906833_1939218428959129600_n.thumb.jpg.605f4d530fcf12f79ac98da2e843df61.jpg62438021_2547783008573493_6463922705283416064_n.thumb.jpg.b668a2e9028661b6dd29acdfb7c4fd9d.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut

Masina din semnatura, parca nu mai raceste asa bine ca in trecut si nici conducta de dupa compresor nu mai este asa rece. Ma refer la faptul ca in trecut conducta era foarte rece cu condens pe ea dar acum e doar rece dar nu atat de mult in cat sa aiba condens pe ea.

Atasez niste poze, mentionez ca pozele sunt facute intre 5 si 15 minute dupa pornirea motorului

Pana in 5 minute cuplul era mai mic de 7 Nm si la pornirea motorului a inceput de la aprox. 3 Nm

Va rog sa imi spuneti daca e ceva in neregula 

Multumesc

IMG_4352.thumb.JPG.4fd79c29cacba027fa4b307b69661daa.JPGIMG_4353.thumb.JPG.c264796ac59824bf4fcffbd7d944207f.JPGIMG_4354.thumb.JPG.212152e71e81a72317a6516b2b4c2340.JPGIMG_4355.thumb.JPG.ae90e8242e29cf63ab567b678b334201.JPGIMG_4356.thumb.JPG.5f7d38ed3c783b242dc9158d8b23caee.JPGIMG_4357.thumb.JPG.09934102b7266cb8d870d30b7ca5598d.JPGIMG_4358.thumb.JPG.e2b431865f2428f510688e03f6e1b5c0.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!