Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

NU are treaba pompa de webasto cu diferentele de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, La vw caddy 2k dublu climatromic
Nu mi mai baga deloc caldura in nici o zona sus-jos dr-stg
Mi s a spart un furtun de apa de la webasto si am pierdut in mers antigelul , l am inlocuit si am pus antigel , temperatura la motor a crescut dar nu mai baga cald...
Ce poate fii?
Pana sa se sparga furtunul a functionat normal cald -rece chiar si cu eroarea cu eroarea asta de clapeta.
Acum nu mai baga cald deloc

WhatsApp Image 2019-01-16 at 20.48.32.jpeg

Modificat de emanuel_steel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroarea e de la servomotor dreapta...deci trebuia sa ai caldura pe stanga

verifica temperaturile afisate de senzori, servomotoarele daca lucreaza ok, temperatura calculata, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am și eu mica mare problema. Am luat mașina de curând și am observat că nu îmi baga căldură pe partea dreapta, pe stânga nefiind probleme de genul. Am urmărit discuțiile de pe forum și am schimbat servomotorul de pe partea dreapta.....din nou aceeași problema.....nu baga căldură.....am mers să fac diagnoza și un basic settings pt servomotor.....iar ca eroare îmi apare servomotor partea stângă nefuncțional......mă puteți lamuri și pe mine va rog de ce, daca servomotorul de pe stânga nu e funcțional nu am căldură pe partea dreapta. Va mulțumesc.

 Ca și erori am 

01809  actuating motor for temperature flap left v158 intermittent

01274 Air flow flap positioning motor v71 intermittent.  

Ce e de făcut în cazul acesta??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc tuturor , am rezolvat , se auze un zgomot gros ciudat, se pare ca nu iesise tot aerul din instalatie , acum functioneaza  perfect ca si pana acum bineinteles cu eroarea pe care am postat...

Aerisirea la masinile care au webasto dureaza ceva mai mult ...

Apropo cei care au probleme si au depistat ca au infundate caloriferele de caldura o pot sa incerce sa le curete fara a fii demontate cu jet de presiune spalare auto, la mine a functionat perfect, a iesit din el ce nu iti inchipui...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine v-am gasit! 

Am si eu eterna problema cu  caldura pe partea dreapta.... La test VCDS nu am erori, se aude in partea dreapta un motoras 'rontaind'.... Pe tester e diferenta de temperatura cam de 10 grade, mai mica pe dreapta. 

Mecanicul spune ca e motorasul pe dreapta, ma puteti ajuta cu un cod OEM pt V 159 sa vad pe unde il gasesc mai ieftin....

Ar putea fi si un alt motoras care sa ss auda rontaind in partea dreapta, aproape de consola centrala? 

Multumesc!!! 

Modificat de Manuel N.
Pt cod piese este alt topic!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OEM ieftin, nu o sa il gasesti. Valeo, undeva intre 250 si 300 lei. Acum, daca a verificat si e clar sa fie servomotorul - sa nu fie calorifer partial infundat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti postate codurile OEM de mai multe ori cateva pagini mai in spate. (oct 24)

Modificat de raresh20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Am gasit codurile. Multumesc pt raspunsuri. 

Daca nu da eroare pe VCDS este posibil sa fie defecta partea mecanica la V159, avand in vedere ca se aude '' rontaind'?? ?se aud niste rotite ca si cum ar incerca sa actioneze ceva.... Parca ar fi o roata dintata stricata si sare peste di ti.... 

Multumesc! 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un passat b6 /2010, 2.0 tdi si nu imi baga deloc caldura. Am schimbat distributia cu pompa de apa , termostatele, caloriferul si tot degeaba . De la ce poate fi? Pe tester nu imi da nici'o eroare. Am si webasto pe ea , dar de cand am luat'o era anulat( furtunele de apa care duceau la webasto erau scoase ) si am inteles ca pompa de apa de la el trebuie schimbata ( are vreo legatura? . Ce poate avea ? Eu am luat masina in septembrie 2018 si pana in octombrie nu am avut treaba . Am fost plecat cu ea , m'am trezit fara apa in borcan si cand am ajuns cu ea la service mi'a pus furtunele la webasto normal si cam de atunci a inceput problema. Acum am anulat iar webasto dar degeaba .  Un sfat ceva ca nu stiu ce sa mai fac , nimeni nu stie. Am mai auzit pareri de chiulasa sau garnitura , dar nu am alte simptome inafara de lipsa caldurii in masina si nici nu as vrea sa desfac motorul aiurea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce temperaturi arata senzorii din interiorul masinii, de la picioare si cei din bord ?

 

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu stiu , pentru ca mecanicul a zis ca pe tester nu da nimic , temperaturile sunt ok . Nu am avut cum sa stau langa el sa vad 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astfel nu te poate ajuta nimeni... Fie știi sau afli și împărtășești fie lași mecanicul să-și facă treaba. Dacă nu și-o face caută pe altcineva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.

Tin sa mentionez ca sunt nou pe aici in materie de postării. De curând am achizionat un passat din 2006 , motor 2.0 , 140 cai. Am văzut în majoritatea postarilor ca problema cu încălzirea este pe partea dreaptă. La mine este invers , adică pe partea dreaptă baga caldura normal iar pe partea stângă baga rece. Cel care mi-a facut testul mi-a spus că nu vede pe tester motorasul de clima de pe partea stanga( unde baga rece).

Astept păreri, ideii, rezolvării.

Multumesc!

 

 

Modificat de MarianRusa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Odata schimba omuletul care a facut testul , apoi posteaza erorile daca sunt , in 122 de pagini gasesti detalii despre locatia servomotoarelor , inlocuire , simptome calorifer infundat, circulatie insuficienta etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, MarianRusa said:

Cel care mi-a facut testul mi-a spus că nu vede pe tester motorasul de clima de pe partea stanga( unde baga rece).

daca temperaturile afisate de senzorul de la grila stanga sunt reale, atunci inlocuieste servomotorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum pot sa vad temperaturile de la senzorul de grilă stânga, tot prin tester sau exista alta varianta? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cu VCDS-ul, pe 08-AutoHvac, in blocurile de masura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Ma confrunt cu o problema in legatura cu AC-ul care a cedat brusc desi in intalatie exista freon,electroventilatoarele nu pornesc.

Masina in discutie Seat Leon 2008 , motor 1.6 benzina....suspectez electrovalva.

in blocurile de masura apare asa:

 

20190205_081053 (Large).jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce se vede NU exista freon in instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beniamin Hurubas

Buna seara

Un prieten vrea sa schimbe volanu de pe dreapta pe stanga. Masina care a avut-o nu avea climatronic(TDI) si cea de pe care i-a pesele are climatronic(TSI). Intrebarea este ma poate ajuta cineva cu o schema de montaj la mufa cu 16 pin din climatronic? El la cea fara climatronic avea doar 4 fire in mufa cu 16 pin. La cea cu climatronic sunt 3 senzori in plus si 2 senzori de temperatura care vin montati in mufa cu 16 pini. NU stiu daca pini fac doar legatura intre senzori si climatronic sau se mai leaga si prin alta parte? Atasez o schema si poate ma ajuta cineva. 

Multumesc.

 

Schema.jpg

 

Am uitat sa precizez ca masinile sunt vw Passat ambele.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Am si eu o problema fara sa stiu care ar fi cauza sau de unde sa incep sa caut!. Problema se manifesta la masina personala,Passat B6(2006) cu dublu climatronic si consta in faptul ca mi se opreste motorasul la aeroterma daca il dau la maxim si nu mai porneste decat daca repornesc motorul. Cred ca problemele au aparut dupa igienizarea sistemului de climatizare,cand a inceput sa scartaie usor ventilatorul. Cand am vazut ca scartaie,l-am dat jos,l-am uns si zgomotul a disparut. Inainte sa inceapa sa se opreasca,cand il tineam la treapta 3 de ventilatie,mi se parea(nu sunt 100% sigur) ca vine un miros subtil de incins. Daca il dadeam la treapta 4,mirosul parca disparea si totul era in regula. Prima data cand am observat ca nu imi merge ventilatorul a fost ieri si climatronicul era pe modul auto,iar trapta de turatie era a5a. In seara asta am pornit masina si era aburit parbrizul,iar ca sa-l dezaburesc am dat un pic la maxim aeroterma(lucru pe care-l fac foarte rar). Aplecat in turatie mare si dupa aproximativ 2 secunde s-a oprit,iar ledurile care indica turatia ei erau aprinse ca si cum ar merge. Am apasat butonul de oprit/pornit si nu a pornit ventilatorul,dar in schimb a pornit dupa ce am repornit motorul. Prima data cand a murit,a repornit dupa ce am inchis-o/deschis-o din butonul ei.

Pe vcds nu da nici o eroare,motorasul este uns si are carbunii buni,releul care comanda treptele de turatie are radiatorul de racire curat,sigurante/fire intregi. Eu as banui ca de vina este releul care comanda treptele de turatie. Voi cam ce credeti ca ar avea? Multumesc! O seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probează motoraș pe direct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!