Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Trebuia să-l ajuți cu mana, sa vezi dacă baga cald. Eventual sa îl demontez, sa acționezi cu mana pârghia.... Și sa vezi dacă baga cald. Dacă nu baga, e caloriferul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentru sfaturi, o sa incerc sa desfac intr-un weekend sa vad exact de unde provine problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 04/03/2018 at 10:44 AM, spawn1st said:

Am dat ieri torpedoul jos si m-am uitat la v159 in timp ce schimbam de pe rece pe cald si inapoi. De pe cald pe rece, totul este OK, insa cand dau inapoi pe cald cursa nu este completa pana in capat. Motorasul ramane intr-o miscare de du-te/vino si cloncane. Pana la urma, se poate ca problema de caldura pe partea dreapta sa fie cauzata doar de el? Am reusit sa ii vad si codul  daca tot am umblat acolo: 1K0907511B.

V113 l-am ciocanit putin si a pornit, dar nu stiu daca si cat va functiona.

Ramane sa incerc sa desfac si pe partea soferului sa ma uit la v158 daca functioneaza.

 

Se ajunge greu la el? Adică, odată ce dai torpedou jos cat de ascuns e acest v159?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se ajunge greu, il vezi pe partea stanga - oricum, gasesti info destule si pe forum... si pe Google. E o problema des intalnita, gasesti toate info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Revin cu problema ca la mine imi baga MAI rece pe partea dreapta vs stg. La toate gurile de ventilare, desi este dat pe HI. Am desfacut torpedoul si am vazut piesa din pozele atasate. Pe fiecare pozitie: la picioare, spre fata, spre parbriz...de la climatronic, piesa si-a schimbat pozitia. Tinand cont ca se misca sa consider ca acuactoarele functioneaza corect si ramane sa fie caloriferul cu problema sau ar trebui totusi sa mai verific ceva in plus la V159? Multumesc.

20180307_094644.jpg

20180307_094653.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum am mai spus....caloriferul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai am o intrebare. Piesa din atas. Ultima. Nu ar trebui sa se miste cand actionez butoanele de la climatronic? Am vazut ca cea rotunda se misca, ce de la recirculare din spate de la torpedou..se misca si ea, dar asta sta pe loc. Nu cace nimic. E ok asa?

20180307_095951.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acela trebuie sa se miste cand dai de la LOW la Hi si invers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin...multumesc de raspuns, dar pana ajung sa fiu sigur de calorifer m-am gandit sa verific v159 inainte.  Asta am putut sa o fac eu. Treaba cu caloriferul o consider mai complicata si ar trebui sa apelez la un cunoscator. Ce pararere ai de tija de la V159? Nu ar trebui sa se miste? 

Multumesc Ionut. Ai avut dreptate. Tinand cont de toate aspectele de mai sus, ramane caloriferul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa miste cand comuti de la LOW la HI, in functie de temperatura setata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce altceva mai poate fi in afara de calorifer sau motorase? Am schimbat caloriferul si dupa 2 saptamani problema a reaparut. Am curatat instalatia de 2 ori si la fel. Am caldura ceva mai multa atunci cand dau pe recirculare, dar asta nu este o solutie. Un service specializat pe climatizare in Bucuresti, unde pot merge, imi puteti recomanda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzori, panou clima defect, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/7/2018 at 10:06 AM, mKb said:

Florin...multumesc de raspuns, dar pana ajung sa fiu sigur de calorifer m-am gandit sa verific v159 inainte.  Asta am putut sa o fac eu. Treaba cu caloriferul o consider mai complicata si ar trebui sa apelez la un cunoscator. Ce pararere ai de tija de la V159? Nu ar trebui sa se miste? 

Multumesc Ionut. Ai avut dreptate. Tinand cont de toate aspectele de mai sus, ramane caloriferul?

Atata timp cat nu se misca tija de la V159 nu stiu de ce discutam de calorifer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al....se misca...atunci cand dau de HI pe LO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi in postul de ieri de la 10:03 spuneai ca nu se misca, noi ce sa mai intelegem ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imu pare rau daca nu m-am facut inteles, dar mi-au raspuns si Florin si Ionut...si i-am confirmat lui Ionut ca a avut dreptate.

In concluzie:

-toate acele tije/rotite albe din spatele acuactoarelor se misca/rotesc.( in nr de 3 buc)

-inclusiv cea de la V159.

-si tot mai rece baga pe partea dreapta fata de stg.

Ramane doar caloriferul sa-l schimb si sper sa nu mai fie si altceva.

Va multumesc pentru raspunsuri si pentru intelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca toate merg schimba caloriferul si asteptam un raspuns pozitiv din partea ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu climatronicul...functionarea e buna, adica baga aer cald si rece, dar daca e oprit sau pornit,  in bord se aud cum functioneaza niste motorase. E normal sa se auda ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU este normal sa le auzi, asta inseamna ca au probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

decadurabolin

Va salut. Cum ați rezolvat cu ventilator zgomotos și cu acel sunet din spate de la panou clima, parca se aud ceva zgomote de clapete. Cred ca este acel motoras de clima din spate. Trebuie ambele înlocuite 100%?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorasele da, trebuie inlocuite, ventilatorul merge gresat si curatat, dar nu se stie cat tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu probleme de climatronic. Vara trecuta am curatat/gresat ventilatorul aerotermei si a tinut un pic dupa care a inceput din nou sa se blocheze.

 

Ultima blocare e ciudata: defect mecanic inregistrat la 143375 km, corect, dupa care si-a revenit pentru o zi, apoi a inceput sa se comporte asa, la 144119 km:

- la pornire climatronicul "se gandeste" vreo 5 secunde (ledurile de la viteza ventilator sunt stinse), apoi incepe sa dea drumul treptat la ventilatie si se aprind progresiv primele 3 leduri: 1-2-3

- ventilatorul incepe sa sufle un pic, abia perceptibil, apoi se opreste. Nu se inregistreaza defect mecanic. Climatronicul continua sa dea comenzi de crestere/scadere a ventilatiei, dar ventilatorul nu reactioneaza.

- La verificarea cu VCDS-ul se modifica in blocurile de masura valoarea curentului absorbit de ventilator si "Blower Load %" variaza de la 0 (oprit) la 95,6% (maxim)

- Chestie ciudata: Compressor rpm si Compressor current sunt 0 (zero) desi butonul de AC este apasat si iluminat (atat mod manual cat si Auto), iar temperatura exterioara e de 9 grade (afisata in bord)

- Alta chestie ciudata: temperatura din blocurile de masura de la climatronic e 13 respectiv 15 grade (filtered sau nu), dar pe bord e 9 grade.

As fi pus print screen-uri, dar am ramas fara baterie la laptopul de diagnoza. Personal, banuiesc ca regulatorul ventilatorului e dus cu pluta pe partea de iesire catre ventilator si nu-i mai da curentul cerut de climatronic. Partea cu compresorul de A/C la zero ma sperie: l-am schimbat acum vreun an si-un pic. Dar partea cu temperatura exterioara ma face sa banuiesc panoul de climatronic. Pe asta cum il diagnostichez?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezolva intai problema cu ventilatorul, eu nu cred ca partea electronica este dusa, ci ventilatorul in sine. Pune un bec de faza scurta in locul ventilatorulii si vezi cum variaza intensitatea becului cand modifici ventilatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@Al Bundy: am inlocuit ventilatorul. Inainte de asta, am facut un test cu ventilatorul vechi scos din locasul lui: am pus contactul si am lasat sa porneasca climatronicul. Ventilatorul s-a invartit doua secunde si s-a oprit. Am pus un bec in loc de ventilator, s-a aprins doua secunde si s-a stins.

Am pus ventilatorul nou, merge totul: ventilatie, A/C, incalzire. Ventilatorul vechi merge alimentat direct la 12V, fara probleme. Deci regulatorul e dus. L-am desfacut si am gasit un microcontroller. Dupa cum se manifesta defectul, ai zice ca treaba ar putea fi aranjata din soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era suficient sa observi diferentele dintre v oltage specified si actual diferentele trebuiau sa fie de max 0.5v si corectarea facuta rapid pt un j126 care lucreaza bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!