Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

se pare ca e ceva malware acolo, KIS nu ma lasa sa accesez.

Snap 2018-02-25 at 20.25.14.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat motorașul, nu știu dacă mai e eroarea acolo ca nu am avut tester sa vad, ce pot sa spun e ca e foarte greu de montat la loc motorașul nou, dacă nu ai habar ce sa faci pe acolo :))

Problema persista în continuare. Ma gândesc ca următoarea mișcare ar fi sa dau bordul jos sa vad ce e acolo. În prezent baga calai spre rece dar problema mare e jos la picioare unde pe mijloc vine călduț însă cumva lângă calul ăla în spate de tot vine frig și tare ca și flux. O fi vreo clapeta blocata mm habar n-am.

Mai jos o poza cu motorașul vechi, asta nou e behr. Orice sfat e binevenit. O seară bună în continuare va doresc.

9C710EE4-FCC9-4DD7-9931-07ED5EA5BF0E.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu am pățit la fel... in sensul că aveam rece la picioare dreapta. La mine prima dată  am schimbat caloriferul de sub bord ... greu... iar apoi am constatat că cine a schimbat filtrul de polen nu mi-a etanșat bine capacul... nu am avut erori in bord...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Al Bundy said:

se pare ca e ceva malware acolo, KIS nu ma lasa sa accesez.

Am facut screenshots, sper sa fie de ajutor. Dar pe site arata si unde este pozitionat fiecare motoras.

Dupa orice schimbare de motoras trebuie facut basic settings din vcds. Sau macar resetare cu econ + aer fata.

Screenshot_20180225-230009.png

Screenshot_20180225-230005.png

Screenshot_20180225-230001.png

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

56 minutes ago, KISSSKY said:

Și eu am pățit la fel... in sensul că aveam rece la picioare dreapta. La mine prima dată  am schimbat caloriferul de sub bord ... greu... iar apoi am constatat că cine a schimbat filtrul de polen nu mi-a etanșat bine capacul... nu am avut erori in bord...

Pai în ce sens sa etanseze? Ca la cât de ușor intra filtru acolo nu vad sa fie foarte etansa zona respectivă. In alta ordine de idei, aerul care ajunge la filtrul de polen, nu ar trebui sa fie deja cald? Intreb, nu stiu.

Am resetat flapsurile cu combinatia manuala AC+pozitie fata fara nici o modificare.

LE: stateam acum si ma gandeam, avand in vedere ca probleme sunt pe dreapta si debitul de aer cald este redus (atunci cand mai vine cald din cand in cand), nu ar putea sa fie o problema la aeroterma, avand in vedere ca si aia e pozitionata tot pe partea dreapta?

Modificat de dr_dumi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nu baga cald pe toată partea dreapta, atunci e calorifer înfundat sau servomotor defect. Dacă doar pe la picioare, atunci verifici dacă e bine pus capacul la filtru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am observat imi lipseste capitonajul ala de sub torpedou. Il gasesc pe la noi pe undeva?

allegro_5116456998.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

comanda la mag piese sau dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat ieri toate motorasele, toate functionale, nu mai primesc eroare pe V158, dar in continuare rece. Filtru de polen este montat cum trebuie. Nu mai ramane decat sa investighez clapetele de pe dreapta, poate ca e vreuna care ramane blocata (care o fi aia la picioare de ex). Daca sa zicem ca si alea sunt ok, ce ramane de facut ca si pas urmator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar, dar nu ai clapeta separata de rece cald numai pt picioare. Dacă sus dreapta e cald bine.... Și jos rece.... Atunci nu e problema de servomotor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

53 minute în urmă, dr_dumi a scris:

Am verificat ieri toate motorasele, toate functionale, nu mai primesc eroare pe V158, dar in continuare rece. Filtru de polen este montat cum trebuie. Nu mai ramane decat sa investighez clapetele de pe dreapta, poate ca e vreuna care ramane blocata (care o fi aia la picioare de ex). Daca sa zicem ca si alea sunt ok, ce ramane de facut ca si pas urmator?

Fa o calibrare buton ECON+CALDURA REDIRECTIONT FATA.Apasle simultan si asteapata citeva secunde,la mine asa functioneaza dupa schimbare V158 din cind in cind le calibrez si merege ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și la ce ajuta, în cazul lui? La nimic, din păcate 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine asa functioneaza, dupa ce am schimbat servomotorasul V 158 nu am apucat sai fac o diagnoza ptr calibrare, doar fac manevra mai sus descrisa si nu am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ajuta la nimic calibrarea aia, nici din tester nici manual combinand acele 2 butoane. Am o mare curiozitate in schimb ce se intampla cu clapeta aia din spatele torpedoului sau aia care baga aerul la picioare, de ce tot timpul baga rece pe acolo indiferent daca pe sus sau stanga vine cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, dr_dumi said:

Nu ajuta la nimic calibrarea aia, nici din tester nici manual combinand acele 2 butoane. Am o mare curiozitate in schimb ce se intampla cu clapeta aia din spatele torpedoului sau aia care baga aerul la picioare, de ce tot timpul baga rece pe acolo indiferent daca pe sus sau stanga vine cald.

Nu cumva vorbesti de furtunul care vine la torpedou, pt asa zisa refrigerare ? Pe acela numai rece trebuie sa vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, sigur nu e ăla fiindcă se simte ca vine la baza calului și debitul de aer este unul foarte mare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Anul trecut in Ianuarie am inlocuit caloriferul pentru ca nu baga caldura deloc si totul a fost OK pana acum vreo 3 saptamanai. Acum am o problema in sensul ca am caldura doar la sofer (dar nu foare fierbinte) si in rest pe mijloc, pe dreapta sus si jos rece. Am facut o diagnoza si am erori pe v158, v113 si aux heat defecta:

2 Faults Found:
00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 
            000 - -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 75
                    Reset counter: 203
                    Mileage: 214744 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 10:36:27

01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) 
            000 - - - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 90
                    Reset counter: 242
                    Mileage: 214752 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 17:52:10

---------------------------------------------------------------

Address 7D: Aux. Heat        Labels: 1K0-963-235.lbl
   Part No SW: 1K0 963 235 E    HW: 1K0 963 235 E
   Component: PTC-Element         0404  
   Revision: 00800000    Serial number:               
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 2D51EF3FB4E4E5760F5-8078

1 Fault Found:
00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35) 
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

Din cate am avzut pe aici, exista mai multe coduri pentru motorasul v158: 1K2907511C, 1K1907511C, 1K0907511D. Pot sa cumpar oricare dintre aceste coduri, sau trebuie neaparat sa cumpar unul cu acelasi cod ca cel de pe masina? Precizez ca nu stiu ce coduri au cele de pe masina pentru ca nu le-am demontat.

 

Multumesc

Log-B177VOA-WVWZZZ3CZ7P024897-215230km-133737mi-17.02.2018.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V158 este pe partea soferului....deci, il schimbi degeaba, daca problema ta este pe dreapta.

Verifica temperaturile pe partea pasagerului, cat lucreaza v159 - eventual da jos torpedoul si vezi sa actioneze parghia de rece/cald.

Daca totul e ok, atunci e de rau....speram ca nu sunt iar probleme la calorifer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat de doua ori caloriferul pentru ca primul s-a infundat imediat cred ca a mai ramas ceva mizerie chiar daca am curatat instalatia. De cand l-am pus pe al doilea nu mai am nicio problema. Acum cu frigul asta daca o pornesc baga caldura imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, F l o r i n said:

V158 este pe partea soferului....deci, il schimbi degeaba, daca problema ta este pe dreapta.

Verifica temperaturile pe partea pasagerului, cat lucreaza v159 - eventual da jos torpedoul si vezi sa actioneze parghia de rece/cald.

Daca totul e ok, atunci e de rau....speram ca nu sunt iar probleme la calorifer.

Cand am schimbat caloriferul am curatat toata instalatia. In vas, antigelul este la fel ca in prima zi cand l-am pus, iar vasul este si el foarte curat (vasul este nou, a fost schimbat odata cu caloriferul).

Avand in vedere faptul ca aud tot timpul un cloncanit/tacanit undeva pe partea mea in bord dar si eroarea din log, cred ca motorasul ala este defect. De asemenea, cand dau drumul a clima prima oara, se aude cum trece pe recirculare, sta putin asa si revine la normal. Maine o sa dau torpedoul jos si ma voi uita sa vad ce si cum functioneaza. Daca am timp, desfac si pe partea soferului sa vad daca se misca ceva si pe acolo. Totusi, nu ar fi trebuit sa am erori si pe v159 daca acesta nu functioneaza cum trebuie?

In afara caloriferului infundat, ce ar mai putea cauza acest comportament de aer rece pe partea dreapta?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect... Și nu ai. Totuși, Presupunem ca s-a întâmplat ceva și nu mai este acționat pârghia....poate de aia nu comuta - de asta ți-am zis sa demontez torpedoul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un upgrade ar merge montat pe b6 un climatronic cu codul 5G0907044AB ?cred ca este de golf 7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03.03.2018 at 9:11 AM, F l o r i n said:

Corect... Și nu ai. Totuși, Presupunem ca s-a întâmplat ceva și nu mai este acționat pârghia....poate de aia nu comuta - de asta ți-am zis sa demontez torpedoul

Am dat ieri torpedoul jos si m-am uitat la v159 in timp ce schimbam de pe rece pe cald si inapoi. De pe cald pe rece, totul este OK, insa cand dau inapoi pe cald cursa nu este completa pana in capat. Motorasul ramane intr-o miscare de du-te/vino si cloncane. Pana la urma, se poate ca problema de caldura pe partea dreapta sa fie cauzata doar de el? Am reusit sa ii vad si codul  daca tot am umblat acolo: 1K0907511B.

V113 l-am ciocanit putin si a pornit, dar nu stiu daca si cat va functiona.

Ramane sa incerc sa desfac si pe partea soferului sa ma uit la v158 daca functioneaza.

 

Modificat de spawn1st
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!