Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Salut. Masina mea este un Passat B6 2.0TDI din 2010 si o data cu frigul a venit si o problema. Desi e pornita caldura pe HI imi baga pe partea dreapta doar la picioare foarte frig. Am pus testerul si am o eroare 01592 senzorul de calitate a aerului fiind si permanenta. Din cate am citit pe forum senzorul are legatura cu auto-recircularea. Are legatura si cu faptul ca imi baga aer rece pe dreapta sau sunt 2 probleme distincte? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil daca ai senzorul defect sa nu mai deschida clapeta de caldura de pe dreapta si sa fie ramas pe clapeta de aer rece de la picioare iar celelalte sa fie inchise in permanenta. Incearca sa schimbi senzorul si daca nici atunci nu baga posibil sa fie problema de la calorifer.

Modificat de IonutVal17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Ce zici sa iau unul second hand sau nou? Unul nou este aprox 400 ron. Stii unde se afla acest senzor? Ajung usor la el? Ms.

 

NU mai cita postul anterior!

Este contrar regulamentului si greu de citit.

Multumesc pentru intelegere!

 

Marian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de calitate aaerului NU influenteaza temperatura, deci il schimbi degeaba.

in blocurile de masura, cat sunt temperaturile pe climatronic ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Marian, imi cer scuze.

Al, poti te rog sa imi spui cum sa procedez sa iti zic datele de care ma intrebi. Testerul nu este al meu si ca sa stiu ce ii spun celui care il are; sa stie unde sa caute.

Multumesc de intelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Se pare ca si la mine a aparut problema cu aer rece pe partea pasagerului. Eu ma gandesc ca este problema caloriferului infundat pe jumatate, dar poate se uita cineva care se pricepe mai bine peste masuratori si lasa o opinie mai avizata.

Merci.

1.PNG

2.PNG

3.PNG

4.PNG

5.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Sper ca despre asta vorbeai, Al.

Ce parere aveti?

Am facut si o resetare al Climatronicului si tot nimic.

Deocamdata multumesc.

20180121_120526.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca servomotorasele sunt ok, este calorifer infundat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mKb, ai verificat sa nu ai cumva capacul de la filtrul de polen, deplasat ? sa nu fie bine inchis....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou. 

Asa cum mi-a spus Florin, am verificat si filtrul de polen. Capacul era pus corespunzator. Si am mai verificat ceva. Fiind DUAL am dat LO pe stg si HI pe dreapta ca sa vad daca exista vreo diferenta. Concluzia a fost pe stg era mai cald. Si am facut invers operatia. Adica LO pe sg si HI pe dreapta si concluzia este ca s-a facut mai rece pe stg. Asa am ajuns la concluzia finala ca acele clapete functioneaza si radiatorul ar fi infundat. 

Va intreb. Ce ar fi mai bine: sa curat radiatorul pe interior prin schimbarea antigelului si sa-i pun solutie de curatare sau sa-l schimb cu totul;ceea ce este cam greu tinand cont ca ar trebui sa dau bordul jos. 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine ar fi sa cureti instalatia si sa pui calorifer nou. La modelul meu cand am schimbat l-am scos pe la acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista vreo filmare clara cu operatia asta? E greu de facut? Sunt un om practic si am ceva interventii la masina anterioara audi A4B5, dar nu se compara cu Passat B6 din 2010. Astfel fiind situatia nu as vrea sa fac o interventie si apoi sa ma iau cu mai ile de parul meu....chel. Daca stiti vreo filmare pe youtube sua topic detaliat, va rog sa-mi spuneti. Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pagina 107 ai exact ce trebuie sa faci. Acolo ai si doua poze cu doua tipuri de calorifere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara stimați colegi, am si eu o întrebare. Rog moderatorii sa redirectioneze postarea daca nu corespunde topicului. Așadar, as dori sa intreb daca in cazul in care se schimba modulul de clima de pe B6 cu unul de pe B7, trebuie schimbat si can-ul modulului sau cel al mașinii îl citeste pe cel nou cu adaptare din vag. Am montat în locul MFD - ului o navigație carpad si as dori sa afișeze si funcțiile de la climă.  În mod sigur cred ca sunt colegi care au făcut retrofit. Ce ma sfătuiți ? Ce an de fabricatie ar trebui sa aiba B7? Sau 8? Am uitat sa mentionez ca pe modulul actual pe jumătatea de  jos al butonului On- Off  este activ butonul de webasto care este montat din fabrică. Ar fi un impediment în schimbarea modulului? La sistemul webasto am si telecomandă. As putea sa renunț la funcția de pe buton la modulul cel nou? Sau se poate adapta la unul din butoane. Care? Cred ca v- am retinut destul din timpul liber si cu scuzele de rigoare vă urez drumuri bune si astept păreri . Mulțumesc. 

Modificat de Amandgabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos.

Tocmai am mai observat ceva.

Atat pe HI cat si pe 21-22 grade setate pe climatronic, pe ambele parti, imi baga aceeasi caldura...cred ca maxim. Asta se intampla la gurile care bat in fata si care bat pe parbriz. 

Ramane acelasi diagnostic? Calorifer infundat?

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, mKb said:

Exista vreo filmare clara cu operatia asta? E greu de facut? Sunt un om practic si am ceva interventii la masina anterioara audi A4B5, dar nu se compara cu Passat B6 din 2010. Astfel fiind situatia nu as vrea sa fac o interventie si apoi sa ma iau cu mai ile de parul meu....chel. Daca stiti vreo filmare pe youtube sua topic detaliat, va rog sa-mi spuneti. Ms.

Vezi aici poate te ajuta, l-am găsit intamplator aseară, tare mi-ar fi fost și mie de ajutor înainte....

 

Modificat de Aosreaper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este caloriferul altceva nu cred ca este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Părerea mea este că nu ar tb să mai stai pe gânduri. Daca nu ai erori pe diagnoza, servomotoarele lucrează ok, schimba radiatorul și vei avea căldură. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/26/2018 at 6:39 PM, Amandgabriel said:

Buna seara stimați colegi, am si eu o întrebare. Rog moderatorii sa redirectioneze postarea daca nu corespunde topicului. Așadar, as dori sa intreb daca in cazul in care se schimba modulul de clima de pe B6 cu unul de pe B7, trebuie schimbat si can-ul modulului sau cel al mașinii îl citeste pe cel nou cu adaptare din vag. Am montat în locul MFD - ului o navigație carpad si as dori sa afișeze si funcțiile de la climă.  În mod sigur cred ca sunt colegi care au făcut retrofit. Ce ma sfătuiți ? Ce an de fabricatie ar trebui sa aiba B7? Sau 8? Am uitat sa mentionez ca pe modulul actual pe jumătatea de  jos al butonului On- Off  este activ butonul de webasto care este montat din fabrică. Ar fi un impediment în schimbarea modulului? La sistemul webasto am si telecomandă. As putea sa renunț la funcția de pe buton la modulul cel nou? Sau se poate adapta la unul din butoane. Care? Cred ca v- am retinut destul din timpul liber si cu scuzele de rigoare vă urez drumuri bune si astept păreri . Mulțumesc. 

Trebuie can gateway 3C0 xxx xxx de la E in sus, ca sa iti afiseze pe display.

Nu are importanta ce an este B7-le, merge. De Passat B8 nu merge.

Mai trebuie sa modifici cablajul, pt a retine setarile legate de temperatura si sa se lumineze clima, fara contact - foloseste functia de cautare a forumului, o sa gasesti toate informatiile, s-a discutat de multe ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/14/2018 at 8:51 AM, IonutVal17 said:

Zgomotul e aseman!tor cu asta? 

 

Si eu am zgomote de genul, si ma enerveaza de mor! Imi poti spune te rog de unde ai cumparat alte motorase, si cat au fost? \Am inteles ca ar fi vreo 3 de toate? Unul in stanga, unul in dreapta, si unul central la care ar trebui dat jos tot bordul? Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il schimbi doar pe cel care il constati defect in urma diagnozei. Costa circa 100 ron in dezmembrari sau vreo 250 ron nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!