Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

PAi este cate un senzor in fiecare gura de refulare a aerului, inclusiv parbriz si picioare.

Salut,

Am si eu o eroare dupa o scanare cu vag la clima.Din cate am inteles este vorba despre un motoras care da fluxul de aer rece, cald.Acest motoras se poate repara sau trebuie schimbat?Atasez eroarea dupa scanare.

Multumesc

Address 08: Auto HVAC Labels: 3C0-907-044.lbl

Part No SW: 3C0 907 044 AD HW: 3C0 907 044 AD

Component: ClimatronicPQ46 050 0404

Revision: 00050005 Serial number: 00000000000000

Shop #: WSC 00000 000 00000

1 Fault Found:

01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158)

000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00110000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 140

Mileage: 178455 km

Time Indication: 0

Date: 2010.10.17

Time: 21:24:19

Salut,

Si eu am aceasi problema cu unul dintre motorase. Stie cineva de unde se pot cumpara la un pret mai acceptabil si cat de greu este de schimbat? Cel defect este pe partea pasagerului.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu acel motoras de 1 saptamana. Unul nou costa 370 RON, este marca Bosch si se fabrica in Ungaria . Eu l-am comandat pana la urma de la reprezentanta VW din orasul meu . Acolo l-am gasit cel mai ieftin si din cate am inteles si unele firme/depozite din oras comanda tot prin ei :lol: .

Desi ti se pare ca este defect pe partea pasagerului, motorasul este amplasat undeva central in bord . Trebuie demontat tot bordul, partea de sus . Eu am fost la un mecanic care se stia si tot i-a luat cam 2 ore sa faca toata operatia . Eu singur nu m-as fi apucat sa desfac bordul, mai ales ca sunt si alte piese sensibile pe acolo (modulele de airbag, senzori ) .

Dupa ce mi-a dat vechiul motoras, am avut curiozitatea sa-l desfac sa vad din ce cauza nu mergea . In cazul meu motorasul testat separat functiona dar era gripat mecanismul de transmisie de la motoras , este un de de ax elicoidal de plastic care se toceste in timp .

O sa pun daca vrei si vreo doua poze sa vezi cum arata totul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iata si pozele cu piesa bucuclasa . In cazul meu era intepenit acel ax elicoidal mai gros . Deci tot ce da eroare la testarea pe VAG-COM despre "Actuating Motor for Temperature Flap" face referire la acest motoras .

post-34470-0-44958500-1290580721_thumb.j

post-34470-0-90594300-1290580630_thumb.j

post-34470-0-35267700-1290580329_thumb.j

post-34470-0-00641800-1290580426_thumb.j

post-34470-0-98760100-1290580342_thumb.j

post-34470-0-02383900-1290580503_thumb.j

Modificat de gh3pard
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfat si poze.La mecanic cat ai dat pentru manopera?

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat destul de mult, 200 RON . asta e .... daca am vrut passat :vaidecapulmeu:

Modificat de gh3pard
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o problema cu climatizarea. Cand dau drumul la caldura pe gurile laterale (langa volan si in dreptul pasagerului din dreapta) vine are cald, in schimb in partea centrala vine aer rece. La diagnoza nu apare nimic. Ce ma sfatuiti?E vreo setare din computerul masinii sau e o defectiune la niscaiva clapete?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil sunt niste clapete blocate sau servomotorul care actioneaza acele clapete s-a defectat .

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Legat de acel motoras de care spui tu,nu se poate demonta doar torpedoul sa ajung la el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stie cineva cum se testeaza cu VAG-COM functionarea compresorului de clima (Passat B6) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA 08 HVAC se urmaresc presiunea in instalatie, curentul cerut, curentul absorbit si cuplul absorbit de compresor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna ziua .. se ia problema un passat testat pe canalul 08 auto/hvac nicio eroare.. presiune ok 3.8 bari.. curent ok.. ventilatoarele pornesc pe output test.. nicio siguranta arsa, dar nicio speranta de aer rece.. care ar putea fi cauza??va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat b6 ?

Din ce an , ce motor ?

Domnilor, dati detalii complete despre masina pentru a prim i raspunsurile.

O masina se identifica dupoa seria de caroserie, mai greu acum deoarece ETKA nu mai filtreaza pe net, sau dupa an fabricatie, cod motor, tip masina in ELSA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor 2.0 tdi cr anul 2008

model tip motor CBA

model compresor 5no 820 803 a

VW PASSAT CC

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat e cuplul absorbit de compresor la pornirea AC, si la cat creste presiunea in instalatia de freon ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2 iar presiunea in functie de temperatura de afara.. la 20 de grade este 6+ am o impresie ca este bobina de la compresor.. nu se aude nimic cand apas pe ac un releu cv.. asa cum se aude cand pornesc climatronicul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e electromagnet ac la generatia veche, e o electrovalva acre ar trebui sa inchida un circuit. Acea electrovalva nu lucreaza. Si nu se inlocuieste separat, din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa ma duc sa fac un test la o reprezentanta sa stiu sigur ca este compresorul sau sa il inlocuiesc direct?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare ... am o mare problema cu ac`u :) ca multi altii se pare... nu mai baga rece ..si la 38 de grade afara.. nu face fata .. am fost la cardinal si mi-au spus ca am la evaporatorul din interior 17 grade...si ca ar trebuii sa am undeva la 3 grade.. si ca problema ar fi din compresor ... am skimbat compresorul si surpriza ... problema ramane ... din ce am vazut eu .. tevile de ac de la motor su reci ..se face condens pe ele ... dar aerul rece nu ajunge in interior .. se poate sa fie de la evaporatorul din interior sau de la radiatorul de ac de afara ?? va rog daca a mai avut cineva problema asta sa imi spuna ... ce anume trebuie skimbat ... va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce am schimbat si eu compresorul de la AC ca se dusese iar in legatura cu ce spune comysaru, a fost o masina care avea aceleasi simptome, dar avea ceva tevi infundate prin sistem si i-au rezolvat-o intr-o ora jumate pe masinaria aia de curatat sistemul de AC (arata ca un frigider cu manometre pe el), in schimb nu stiu cat a costat. ca fapt divers, la service-ul unde am facut operatiunea erau 2 golfuri, 2 passaturi (unu modelul b5 si celalalt b6 - al meu -) si 2 skoda octavia, toate cu aceeasi buba : aerul nefunctional. te apuca groaza.

in fine, operatia a durat vreo 3 ore, cu schimbat compresor, curatat sistem etc etc pret 1970 lei cu compresor nou, garantie 2 ani si garantie pe manopera. Pe langa 47 de milioane de la cardinal si alea 30 care le cereau la autogrup(cu compresorul meu la schimb), aici a fost o adevarata "bagatela". sper sa si tina.masina are 67000 km .

p.s. uitasem de service: mancar motors pe baba novac ,c-ta, (diagnosticare defect 60 lei si restu de mai sus 1970 lei). va doresc o vara :frigbaitata: ca pt asta dam banii :)

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi cand m-am dus cu masina la supermarket,afara fiind cald am avut clima data la 20 de grade,dupa ce am terminat treaba,am observat ca sub ea in dreapta fata cam sub scaunul pasagerului curgea ceva lichid picatura cu picatura,ad deschis capota am vazut ca antigelul este la maxim,lichidul de la parbriz este la maxim si lichidul de frana este de asemenea tot la maxim,apoi am pus pe deget si erea apa,nu avea miros nu erea uleios si apoi s-a uscat,am ajuns acasa si din nou curgea acest lichid,cineva mi a zis ca este condensul care se face de la clima cand o ai pornita!oare asa sa fie!!!! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sustin si eu aceasta teorie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va cer inca odata ajutorul , sunt disperat cu climatronicul :(( am facut acum o scanare cu VAG si nu am nici o eroare pe clima , si tot nu baga rece sub nici o forma , am salvat cateva date , poate imi puteti spune de la ce este .

0.825 A Compressor Current (actual)

0.820 A Compressor Current (specified)

1000 /min Compressor Rotations

5.1 Nm Compressor Load

10.2 bar Coolant Pressure

40.4 % Radiator Fan Activation (actual)

42.0 % Radiator Fan Activation (spec.)

27.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a obtine datele astea ce temperatura aveai setata pe climatronic? Era bine daca era pusa pe Lo pentru ca pe Auto, mai ales daca este temp setata este superioara, compresorul ala functioneaza intermitent. La mine ajunge temp compresorului chiar si la 15-17 grade pentru putin timp.

Presiunea este ok.

Curentul abosorbit, daca imi amintesc bine, pare maxim. Cred ca functioneaza la putere maxima compresorul. Aerul "pare" la 13-15 grade sau este cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAt e presiunea cu motorul oprit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!