Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Am rezolvat, în sfârșit....S-a schimbat electrovalva de pe compresor și totul e ok acum, răcește foarte bine. 350 lei toată afacerea. Mulțumesc de indicații. De acum, așteptăm să vedem ce surprize mai avem în anotimpul rece :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ti-ai dat seama ca ii electrovalva 

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După cum am zis mai sus, am făcut scanare cu VCDS, însă nu m am priceput sa urmăresc valorile de acolo, astfel că am fost la cineva care mi-a spus că ori e electrovalva ori compresorul si le-a luat pe rand. El a zis că nu poate verifica intru totul compresorul atât timp cât electrovalva poate sa nu funcționeze în parametri. Am înțeles de la colegii de aici că se poate verifica in VCDS, caută pe cineva care se pricepe. 

 

Modificat de Aosreaper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegii. Vin si eu cu o problema pentru al meu passat b6 2009. A fost facut retrofit la panoul climatronic de pe golf6. Dupa resetarea flaps-urilor din vcds totul este bine, baga AC peste tot mai putin pe gurile centrale de la bord. Cand pun mana pe ele se simt reci de la AC insa nu intra si in habitaclu . Presupun ca nu se deschid niste flaps-uri pe sub bord. Atasez si poza cu erorile. O persoana a zis ca trebuie schimbat motorasul pentru clima. Ma puteti ajuta va rog?

21077436_1711835095524272_6175365455001714028_n.jpg

21150130_1711832732191175_1084062933903101236_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in a doua poza zice ca nu facut basic settings.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 17.08.2017 at 0:50 PM, livyu_s said:

codul de eroare este: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

Din aceasta cauza nu baga aer  in habitaclu decat cand este dat pe recirculare??? Nu inteleg cum lucreaza sistemul...aerul il poate recircula iar cand dau sa vina aer de afara nu mai ajunge aerul la grilele de aerisire.

Eu inteleg ca daca daca clapeta aia era blocata pe recirculare tot trebuia sa primesc aer la grile...dar aer recirculat, nu de afara

un cod de piesa sau un link direct catre site ul de unde se poate comanda motorasul respectiv, poate pune cineva? se pare ca e una din problemele lor, ca si la mine e la fel eroarea, doar ca la mine aerul nu e la fel de rece/cald pe toate grilele. ms!

Modificat de popavlm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

V2 cu defect mecanic, V158 si V159 blocate. 

Cine zice ca Renault face lucrurile complicate n-a avut de-a face cu VW (Passat B6). 

Dupa ce am reusit cu V2 (ventilatorul aerotermei) in urma telefoanelor date catre Florin si AlBundy, am reusit dupa multe chinuri si alte telefoane, sa scot servomotorul de pe dreapta. 

Am practicat doua "gauri tehnologice" ca in poza, prin care am bagat un hex non-standard de la niste accesorii de baie. Hexul ala s-a potrivit la fix in gaura pentru torxul de 10. Poate pentru ca sunt nemtesti atat hexul cat si surubul torx. 

Din pacate nu reusesc sa scot servomotorul V158. Am si procedura de service, am intrebat telefonic, nu reusesc sa scot conectorul. Din cate imi dau seama cablajul e rasucit si nu permite nici scoaterea conectorului, nici a motorasului.

Am desfacut V159-le pe care l-am scos. Rotile dintate sunt intregi, dar potentiometrul e defect, "sare" capatul de cursa, si indica valori aiurea. Nu reusesc sa-l desfac fara sa-l rup, asa ca voi cumpara unul nou. Stie cineva care sunt codurile Valeo pentru V159?

L.E. am scos si V158. Prin ruperea urechii din pacate, dar asa a iesit. 

Multumesc.

20170911_175004.jpg

1505142158768-728105163.jpg

Modificat de EWS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut bine, asa se scoate, prin ruperea urechii, sper ca nu ai scos acel surub de acolo. LA noul motoras crestezi urechea astfel incat sa intre cu surubul bagat la locul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate urechea s-a rupt langa carcasa si am desfacut surubul (cu chin!) ca sa scot partea ramasa pe surub. Ei, cand am desfacut surubul, s-a dus pe undeva si nu-l mai gasesc.

 

LE: stii care sunt codurile Valeo pentru cele doua motorase? La reprezentanta n-as vrea sa dau bani decat daca n-am incotro.

Modificat de EWS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mno, daca nu mai pot edita, atunci postez din nou. Am citit cele 98 de pagini de aici, si n-am gasit nicaieri codul/codurile pentru motorasele V158/V159 provenienta Valeo.

Am mai intrebat offline si-am primit referintele astea, pe care le-am cautat pe net: 715277, care nu pare sa aiba si bratul; 515065, care are brat, dar pare sa fie pentru partea dreapta. Cel care mi le-a dat mi-a zis ca asta-i da "programul" pentru B6 1.9 TDI, nu stie care e pe stanga si care pe dreapta. :D 

 

LE: pentru cei care mai au dilema pe care am avut-o si eu, codurile Valeo sunt: 515065 pt. dreapta si 515064 pt. stanga. 715277 este codul pentru motoras, fara brat, daca doriti sa il/le refolositi pe cel/e pe care il/le aveti.

LLE: m-am cracanat de ras cand am auzit ca de fapt ele exista cu denumirea "element de reglaj clapeta carburator" :biggrin:

 

Si ca sa fie treaba oabla, iaca toate procedurile. Pacat ca aia cu V159 am gasit-o dupa ce am facut "gaurile tehnologice", dar nu regret ca le-am facut, am scutit ceva efort.

Demontare V158.pdf

Demontare V159.pdf

Demontare torpedou.pdf

Modificat de EWS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic motorasele sint la fel, difera bratele. Eu am rechizitionat din dezmembrari vreo cinci bucati (sa nu fie surprize :) )doar pentru motorase, evident. Bratele le-am transplantat de pe cele bolnavioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si motorasele si comanda e la fel, exact cum a spus colegul mai sus. Se uzeaza periile din motoras ce ating rotorul si astfel nu mai fac contact bine si raman blocate rezultand eroarea. Am incercat sa repar unu, fara succes insa pentru ca nu am gasit perii pentru inlocuire. Motorasele sunt niste chinezisme ordinare de zici ca sunt de la masini teleghidate, doar ca merg la 12v. De curiozitate am desfacut unu de pe o englezoaica, nici nu se pot compara motorasele, sunt mult mai calitative si alta productie. Se potrivesc de la aer manual la clima si invers de pe orice parte, singura problema majora e demontarea si montarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11.09.2017 at 7:36 PM, Al Bundy said:

Ai facut bine, asa se scoate, prin ruperea urechii, sper ca nu ai scos acel surub de acolo. LA noul motoras crestezi urechea astfel incat sa intre cu surubul bagat la locul lui.

 

On 11.09.2017 at 8:09 PM, EWS said:

Din pacate urechea s-a rupt langa carcasa si am desfacut surubul (cu chin!) ca sa scot partea ramasa pe surub. Ei, cand am desfacut surubul, s-a dus pe undeva si nu-l mai gasesc.

 

LE: stii care sunt codurile Valeo pentru cele doua motorase? La reprezentanta n-as vrea sa dau bani decat daca n-am incotro.

Am reusit sa pun la loc surubul si sa-l infiletez cat sa intre usor fortat urechea crestata. Nu am pus surubul original, pe care nu-l mai gasesc, ci unul luat din dreapta, unde am pus altul cu cap cruce, usor de infiletat cu orice surubelnita in pozitia aia.

Am folosit motorasele Valeo, cu codurile de mai sus pentru stanga si dreapta. Desi bratele originale difera la prindere (acel "T" de pe ele, care intra in bratul clapetei e mai lung in dreapta!), cele Valeo vin cu prinderile egale, ca pentru dreapta. Solutia a fost sa pilesc "T"-ul din stanga la dimensiunile celui original. In rest, bratele sunt identice ca dimensiuni cu cele originale. Am incercat sa le scot si sa pun bratele originale - ghinion! nu ies. 

In fine, operatia a reusit, pacientul traieste. Singura chestie dubioasa e ca Minimum Stop difera intre stanga (27) si dreapta (31), si exista aproape mereu o diferenta de 1-2 grade intre "Left Footwell Temp." si "Right Footwell Temp." Uneori temperaturile sunt egale, dar nu tine mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 07.11.2013 at 9:33, hada_flo a scris:

Am rezolvat cu Z35 pentru masina din semnatura cu ajutorul lui Florin.

AM caldura acum in masina imediat.

 

Multumiri lui Florin inca odata.

Salut, cum ai facut ca si eu am aceiasi problema pe dreapta baga frig si stinga zic eu normal se simte caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba actuatorul care nu lucreaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Iarna trecuta aceeasi problema frig pe dreapta caldura pe stanga si am schimbat radiatorul din bord. Acum de cand a venit frigul se intampla la fel din ce cauza poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihaistefansteaua

Salut,

Am fost azi in service pentru ca masina nu mai baga caldura pe partea stanga, ci doar pe dreapta. Cei de acolo mi-au spus ca e defect actuatorul si ca trebuie schimbat. Mi-au spus ca unul nou costa 350 lei, iar manopera 450 lei (pentru ca vor sa demonteze bordul masinii pentru a-l schimba).

Am doua intrebari:

-ma incanta mai mult metoda pe care a folosit-o EWS de a-l monta, prin ruperea urechii. Este vreun coleg pe forum care sa  m-ajute sa-l montez prin metoda asta? contracost, evident.

-am cautat pe net si am gasit codul pe care il voiam 3c1907511 , dar e urmat de o litera A, B sau F. Are importanta sau se potriveste oricum?  Se poate monta si de la alta firma bosch, valeo?

Atasez si poza cu actuatorul de pe masina:

 

20170928_184655.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 19.09.2017 at 7:18, F l o r i n a scris:

schimba actuatorul care nu lucreaza

Salut Florin,am facut output si mi-a dat urmatoarele cifre în partea dreapta unde baga doar rece 71 iar stinga 44 . Înca nu am ajuns la service dar asi dorii mai íntai niste pareri,ca astia de aici(spania) te jupoaie de lovele si-ti mai gaseste si te miri ce casa-ti umfle factura.Multumesc.

 

On 19.09.2017 at 7:18, F l o r i n a scris:

schimba actuatorul care nu lucreaza

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, mihaistefansteaua said:

Salut,

Am fost azi in service pentru ca masina nu mai baga caldura pe partea stanga, ci doar pe dreapta. Cei de acolo mi-au spus ca e defect actuatorul si ca trebuie schimbat. Mi-au spus ca unul nou costa 350 lei, iar manopera 450 lei (pentru ca vor sa demonteze bordul masinii pentru a-l schimba).

Am doua intrebari:

-ma incanta mai mult metoda pe care a folosit-o EWS de a-l monta, prin ruperea urechii. Este vreun coleg pe forum care sa  m-ajute sa-l montez prin metoda asta? contracost, evident.

-

NU trebuie demontat bordul pentru schimbare.

Eu practic aceeasi metoda la toate care le montez, prin ruperea urechii la cel vechi si crestarea urechii la cel nou, metoda descrisa si in ELSA>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, mihaistefansteaua said:

 

-am cautat pe net si am gasit codul pe care il voiam 3c1907511 , dar e urmat de o litera A, B sau F. Are importanta sau se potriveste oricum?  Se poate monta si de la alta firma bosch, valeo?

Atasez si poza cu actuatorul de pe masina:

 

20170928_184655.jpg

Pune Valeo, costa in jur de 250 lei bucata. Am pus codurile Valeo pentru toate motorasele: stanga, dreapta si universal, pe care doar muti bratul original. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema foarte sacaitoare la un b6 cu un motoras ceva la climă ca se aude ca merge nonstop ca si cum s-ar schimba un cd,acel zgomot se aude. Ma poate ajuta cineva va rog,sunt nevoit sa merg cu muzica mai tare ca sa nu-l aud.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se curata cu ceva acest calorifer sau doar se schimba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se schimba. Si obligatoriu spalare instalatie si inlocuire antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!