Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Salutari, 

Am montat o clima de cc pe b6 2006. Din cate am inteles eu am 2 motorase la recirculare si ori scot de tot unul din ele, ori schimb pinii. Asa ca am schimbat pinii la toate 3 mufele, dupa o schema luata de pe net > functioneaza, doar ca nu baga aer la puterea maxima si are un zgomot sub torpedou (cand e oprita clima), de parca e in scurt ceva.

Mai mult de atat nu stiu ce sa ii mai fac. Daca aveti alta schema, sau stiti pe cineva din neamt sau bacau (in bacau stiu ca era un baiat ft bun, dar i-am pierdut nr de telefon)

Poze cu mufele

http://take.ms/kQbHG

http://take.ms/5VYzA

http://take.ms/KtOQR

http://take.ms/CWiCx

si schema 

http://take.ms/sMtiX

Mentionez ca nu am INCA senzorul de calitate al aerului - m-am comandat ieri, trebuie sa apara - ajutor si acolo? cum si unde se monteaza?

Apreciez orice ajutor.

merci

Asa facea cu clima nou + mufele si pinii normali, cum erau inainte sa ii modific 

 

si asa face acum

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o problema cu clima. Am stat si am analizat. Aerul conditionat nu porneste pana ce apa motorului nu a ajuns la 75-80 grade. Numai atunci pornesc ventilatoarele. Dupa ce ajunge la aceste grade pornesc ventilatoarele si primesc aer conditionat. Vreo idee cineva?

Modificat de Sergium
Greseli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diagnoza ce apare ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/16/2017 at 3:31 PM, Sergium said:

Salut, am o problema cu clima. Am stat si am analizat. Aerul conditionat nu porneste pana ce apa motorului nu a ajuns la 75-80 grade. Numai atunci pornesc ventilatoarele. Dupa ce ajunge la aceste grade pornesc ventilatoarele si primesc aer conditionat. Vreo idee cineva?

Posibil probleme la electrovalva - se verifica cu VCDS-ul, daca asa este - daca da, se inlocuieste electrovalva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus masina pe tester. Singura eroare ce a aparut este ca incalizirea auxiliara e defecta. Intrebare, au vreo legatura? Si daca ai incalzire auxiliara nu trebuie sa ai si un buton pentru asta? Nici nu stiam ca are masina asa ceva imi poate spune cineva unde este pozitionat(vreau sa il schimb, dar nu stiu unde se afla)?

Modificat de Sergium
Adaugare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu au legatura

2. Incalzire auxiliara Z35 ? daca da, aceasta nu are buton separat, se poate repara.

Daca e vb de webasto, alta discutie -dar nu cred ca e vb de asta.

Era util sa postezi eroarea, asa cum apare ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.  00361 aux heater z35 din cate imi amintesc. Stiti pe cineva in Cluj-napoca ce il poate repara?

2. Si cu aerul conditionat ce sa fac? Mi-e groaza sa merg la un service sa schimbe tot felul de piese si sa nu fie acelea.

Modificat de Sergium
Add
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 05.06.2017 at 4:02 PM, Al Bundy said:

Cred ca l-ai strans prea tare. 

In cele din urma am reusit sa cumpar alt compresor nou.

aici alte dileme...fiind nou banuiesc ca are ulei in el(sigiliile intacte),in cazul meu (strict ) mai trebuie sa fac curatarea conductelor/radiatorului...etc...stiu ca operatiunea asta se face atunci cand este posibil sa se fi produs span ca urmare a stricarii compresorului,la mine cred ca s-a blocat ambreajul ca nu se mai invarte mijlocul fuliei.

Pentru siguranta mea am cumparat si un filtru uscator...in domeniul asta am vazut ca sunt multi care doar schimba compresoare pe banda rulanta iar problema initiala sa ramana.

Totusi eu nu inteleg ce conduce la slabirea surubului din mjlocul fulie,sa nu ma trezesc ca la anul schimb iar compresorul?

orice parere e de luat in calcul.

18405288_1687513531279391_579907905_o.jpg

18339601_1687513557946055_562539380_o.jpg

18378707_1687513534612724_592684513_o.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara ! Revin cu o problema sacaitoare. Acum aproximativ doua luni am inlocuit radiatorul(caloriferul) de caldura, deoarece nu imi baga caldura decat e partea stanga. Am facut o diagnoza la userul FLORIN, iar apoi am montat un calorifer Denso, la recomandarea celor de la service. Mentionez ca intr-o zi i-am dat drumul iarasi la caldura si am aceeasi problema. 

Am nevoie de un sfat, ce sa fac? sa incerc sa curat instalatia ? Ca sincer sa fiu nu imi vine sa mai dau inca o data 500 de lei sa schimb caloriferul... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma indoiesc sa fie iar calorifer infundat, avand in vedere ca ai pus nou - vezi sa nu fie o problema de servomotor, in acest moment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! In urma cu ceva timp am demontat ventilatorul de habitaclu pentru ca nu mai functiona. A fost demontat si curatat dupa care a pornit imediat. Problema e ca de cand a fost curatat, cand pornesc ventilatia la maxim, chiar si o viteza mai mica, imi vibreaza volanul si bordul.  Ar putea fi din cauza ventilatorului sau sa fie altceva? Precizez ca in momentul cand clima este oprita nu vibreaza nimic.         Si alta chestie am observat ca imi baga rece doar cand ajunge apa la 90 grade...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Palele ventilatorului, de regula, au niste cleme metalice mici, care au rol de echilibrare. Daca cumva avea si al tau, iar in urma procesului de curatare ti-a sarit vreo clema din aia, ventilatorul nu mai e perfect centrat si poate provoca vibratii (mai mult sau mai putin).

De asemenea, rotorul este prins de carcasa de plastic prin 3 picioruse imbracate in cauciuc. Daca ai scos rotorul de acolo si la remontare nu ai pus la loc totul cum trebuie, iar se pot transfera vibratiile in carcasa de plastic si mai departe, in bord.

Inca o chestie. Daca nu ai montat perfect ventilatorul in locasul lui, in spatele torpedoului, cred (nu bag mana in foc) ca si de aici se pot produce niste vibratii in timpul folosirii. Spun asta pentru ca eu m-am chinuit destul pana sa-i nimeresc pozitia inapoi in locas, ca mai apoi sa-l rasucesc sa se fixeze pe pozitie.

Iar in legatura cu faptul ca iti baga aer rece doar cand ajunge apa la 90 de grade, este posibil sa ai probleme cu electrovalva de pe compresorul de AC. Acest lucru se poate verifica cu VCDS. Mai multe detalii gasesti pe topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreijanflorin

Salut!Am un passat b6 2007 cu urmatoarea problema:

Nu imi functioneaza clima,am desfacut venilatorul de sub bord,l-am curatat,problema nu a disparut.Cand dau drumul la clima nu pot da turatia la maxim plus de asta imi baga numai aer cald desi nu e pe econom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreijanflorin

Pun testerul si voi posta eroarea

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificati si in blocurile de masura, nu numai erorile stocate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/26/2016 at 7:51 AM, Ashok said:

Si am uitat sa mentionez.. cand nu mai sufla aer pe gurile de ventilatie incepe sa se auda un vuiet ca si cum ar decola un avion in masina ta. Prima oara cand am auzit chiar m-am speriat.

Poti sa-mi recomanzi pe cineva la care sa ma duc ?

Cum ai rezolvat problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema, in general, este de la servomotoarele de recirculare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreijanflorin

Salut!Am si eu mare problema cu aerul conditionat la un passat b6 2007.Imi baga aer cand are chef,compresorul merge,freon am,am verificat cu un amic frigotehnist.Ce am constatat cu testerul ,in momentul in care imi pleaca ventilatorul de la clima baga aer.Poate a intilnit cineva problema.Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cele mai multe cazuri, la acest model - electrovalva defecta - tot cu testerul sa verifica, dar trebuie sa se priceapa cat de cat, cel mare il butoneaza..... in blocurile de masura, puteti verifica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o setare  ? M-a mâncat in fund sa schimb climatronicul cu unul luat de la vecinul meu pentru o zi ca sa schimb ledurile galbene cu unele albe. Același model doar ca al lui era de Anglia iar temperatura se reglează la butonul din dreapta  . Cand l-am pus pe al meu la loc surpriza..... Și al meu se reglează temperatura  acum tot din dreapta. Ce pot face in aceasta situatie există o setare pe undeva sau din butoanele climatronicul-ui? Multumesc anticipat. 

IMG_20170708_8459.jpg

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

opreste butonul de DUAL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ceva timp de absenta, revin cu probleme. 

Anul trecut m-am trezit ca nu merge clima. Fuga la mecanicul meu, verdict: compresor blocat, trebuie altul nou. Schimbat, decartat compresor (nou) plus manopera putin peste 2000 de lei, toata lumea multumita... pana anul asta, cand au crescut temperaturile, si mi-am pierdut si diagnoza.

Timisoara-Petrosani, dupa Hateg incep sa simt sporadic valuri de aer fierbinte in loc de aer rece, apoi incepe sa vina aer tot mai cald. Injur printre dinti ca iar dau peste 2000 de lei si opresc A/C, las doar ventilatia. In 30 de secunde incepe sa vina aer RECE, care treptat se incalzeste si vine la temperatura de afara. Trag pe dreapta intr-o parcare, deschid capota. Conducta de joasa presiune (cea groasa cred ca e de JP) uda complet, urme de apa in jurul ei, evident ca n-am diagnoza.

In meniul secret de la climatronic, pe canalul 10 subcanalul 1 presiunea freonului arata 16 bari (pornisem A/C). Opresc A/C, presiunea freonului 12-13 bari si scade treptat pana sub 11 bari. 

A doua zi dimineata presiunea freonului cu motorul oprit 5,5 bari. Plec, pornesc A/C, presiunea 12 bari si creste. Cresc temperatura de la 22 la 24 de grade, presiunea scade la 11,ceva bari. 

Plec inapoi noaptea, temperatura setata 25 de grade, presiunea 10 bari. In Timisoara, a doua zi fac o vizita la mecanic, afara 30+ grade, setez LO sa vad ce face: de la 11 bari la peste 16. Ma uit la ventilatoare: ambele merg.

La mecanic, omul nu ma crede ca valoarea aia e presiunea in bari pe afisajul de la climatronic, asa ca pune un KTS si citeste: presiune 16800 mBar. Temperatura vaporizator: 2 grade. Alte erori: clapetele de amestec inregistrau defect. Omul da verdictul: clapetele de amestec blocate, nu trece aerul peste vaporizator, creste presiunea pentru ca ingheata vaporizatorul. Un singur lucru nu verifica: presiunea  cu motorul oprit, pentru ca "n-are cum sa fie mai mult freon, daca nu a umblat altcineva la clima de cand am schimbat compresorul, asa ceva e exclus! Schimbati clapetele pentru ca alea va distrug compresorul in timp!"

Aici e dilema mea:

1. e posibil ca la schimbarea compresorului sa fi sarit peste vidarea instalatiei?

2. e posibil ca in instalatie sa fie prea mult freon?

3. a incercat realinierea clapetelor, operatie esuata conform KTS-ului, din cauza faptului ca aveam eroare de senzor de calitatea aerului. Eroarea aia e de cand am masina, nu am folosit vreodata functia. Totusi, clapetele nu le mai aud tacanind, si pe o plaja de test de la LO la 28,5 grade cu A/C pornit si peste 30 de grade afara, intra aer rece in masina, iar presiunea scade sub 12 bari. Daca ar fi fost clapetele blocate, n-ar mai fi intrat aer rece la 28,5 grade setate, mie asa mi se pare logic. Deci clapetele nu influenteaza in starea actuala atat de mult incat sa dea peste cap presiunea la valori de 16 bari, nu? 

4. din ce stiu eu: presiunea cu motorul oprit 3-4 bari, cu motorul pornit si A/C pornit 8-12 bari, maxim admisibil 15 bari (peste 15 bari compresorul va fi decuplat automat). Presiunea (statica, cu motorul oprit si dinamica, cu motorul pornit), nu trebuie sa fie influentate puternic de temperatura de afara. Ma insel?

5. o vidare a instalatiei si o reumplere cu freon ar rezolva problema? Cred ca totusi clapetele de amestec ar trebui blocate mult spre "cald" ca sa faca vaporizatorul sa inghete. 

6. presiunea in stationare de 5,5-8,8 bari care creste cu temperatura nu indica de fapt ca blocarea clapetelor e cu influenta minora in cazul asta?

7. uitasem de asta: cand presiunea o ia razna, consumul la relanti creste de la 0,5-0,6 la 0,9 l/h.

Multumesc!

Modificat de EWS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4. La peste 32 bari este decuplat compresorul, nu peste 16. Presiunea in repaos este puternic influentata de temperatura de afara.

6 este normal

 La tine, posibil sa fie clapetele de amestec si nu compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlBundy, clapetele alea sunt V158 si V159?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!