Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Pe drepta la grila nu baga tot rece? Daca da, calorifer partial infundat sau servomotor defect.

Senzor calitate are - nu are legatura cu problema care o ai la caldura.... se afla sub grila de sub stergatoare,  langa gura de admisie a aerului in habitaclu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da tor rece bagă. Deci nu are treaba senzorul ăla. Sa încerc sa curăț caloriferul?

 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se curata cu unul nou.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Corado03 said:

Sa încerc sa curăț caloriferul?

Nu. Inlocuit. Cumpara Denso si o sa fie ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc. Asa o sa fac. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andreitraian46

Am cumparat astazi un vcds sa putem sa "povestim" problema la mine este ca nu prea este temperatura mare la caldura,un lucru pe care l-am observat este ca in vcds temperatura era la 70-80 iar in bord la 90 .

Este prima data cand pun mana pe vcds dar cred ca m-am descurcat sa fac un log, clapetele le-am verificat (m-am uitat la valoare si am resetat din climatronic),o singura eroare aveam pe HVAC si anume 00819 -Pressure sensor G65

 

 

Log-Log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andreitraian46

Astăzi fiind puțin mai cald afară , cam 3-4 grade , la un drum de 60 de km aproape am înghețat de frig , a băgat mult mai rece , aproape caliu , nu știu ce să mai verific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica calorifer + inspectează vizual servomotoarele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andreitraian46

Am inspectat astăzi ,motorasele au cursă completă și cursivă, țevile de la calorifer sunt la fel de calde ambele(calde la modul ca frig) , am mai spălat astăzi instalația cu aprox 50 de litri de apă , începe să bage cald și după bagă rece peste tot și tot așa, există o procedură de aerisire sistem după ce a fost golit? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caloriferul l-ai inlocuit? Daca nu, schimba-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andreitraian46

Am pus denso nou acum aproximativ 2 luni , am probat ieri și cu un alt modul climatronic și tot așa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca s-a infundat iar caloriferul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, întâlnesc și eu o problemă la un Passat B6 CBAB 2010, de care nu mai pot să scap, am avut și eu clasica problema cu căldura, nu bagă, am schimbat cele 2 motorașe de lângă volan (nu le mai știu nr) pentru ca pe alea aveam eroare pe tester, caloriferul de căldură, am si curățat instalația, și termostatul l-am schimbat, în continuare nu bagă căldură, chiar deloc , știe cineva ce problemă ar mai putea avea ca nu dau de o rezolvare deloc! Vă mulțumesc frumos! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand comuti de la LO la HI, se simte aerul rece de afara pe toata plaja? sau  se simte incalzindu-se usor, semna ca lucreaza clapetele ?

tot caloriferul este vinovat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cand mașina e la ralanti baga caldura, când încep sa merg cu ea începe și bagă rece, caloriferul a fost schimbat de 2 ori și sitemul de răcire curățat tot de 2 ori 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andreitraian46

Nici eu nu am scăpat , am mai spălat totul, din nou , temperaturile sunt la fel stânga dreapta doar ca atunci când plec cu ea cu motorul rece aud cum trece apa prin calorifer și bagă căliu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. Mi-a venit si mie randul sa am probleme pe partea de climatizare.

este vorba despre un Passat B6 2008 cu clima.

 

O buna perioada de timp, din bord se auzeau sunete, ca niste pocnituri/tacanituri, in timp ce clima era fie pe rece, ori cald, dar totul functiona perfect.

 

De cateva saptamani, patesc sa nu bage deloc aer pe fata-mijloc. Asta am patit-o dupa ce a venit caldura afara si de la aer cald, am trecut la aer rece pe AC. Dupa ce ii dadeam cateva reset-uri din butoane, isi revenea si baga aer rece peste tot. Apoi dupa cateva zile, daca aveam nevoie sa bage aer cald, baga fara probleme, dar cand voiam din nou rece, pe gurile fata-mijloc, nu mai baga. Pe restul, nu sunt probleme.

 

Banuiesc ca este vreun motoras? 
Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza + verificare im blocurile de masura, o sa ajute la identificarea problemei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Publicat (modificat)

Salut!

Am probleme cu AC... Deși pornește aparent normal, nu răcește așa cum o făcea înainte, în special când motorul este la relanti.

Din ce am citit aici pe forum înclin să cred că ar fi electrovalva, însă îi rog pe cei mai pricepuți să-mi spună dacă este așa...

Mulțumesc! 

 

20240519_205434.jpg

Modificat de DCA78
Completare enunț
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cgabriel24
Publicat (modificat)

Salutare, vin si eu cu o problema probabil discutata , daca ma poate indruma cineva in legatura cu curentul absorbit de electrovalva , el variaza intre 0.5 si 0.8 iar cuplul este destul de mic dupa parerea mea de aceea banuiesc electrovalva , problema sesizata este ca nu maga aer rece decat dupa un timp mai indelungat , compresorul este unul sanden cod 1ko 820 808 D.

https://files.fm/u/rupbk4h6nv

Modificat de cgabriel24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cuplu mic, vezi sa nu fie rupt cuplajul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cgabriel24
48 minute în urmă, Al Bundy a scris:

cuplu mic, vezi sa nu fie rupt cuplajul.

 

Totul pare sa fie in regula la cuplaj...

Acum sper ca am masurat totul ok cu vcds-ul

IMG-20240523-WA0005.thumb.jpg.c76657167064c8c09baa87d4323cb486.jpgIMG-20240523-WA0003.thumb.jpg.294bdb8e323d54fff8e7d32438a3c889.jpgIMG-20240523-WA0004.thumb.jpg.666996f1149eccf3741b35896a80af4d.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Observ ca nici nu este indicat curentul consumat, doar cel specificat, deci nu poti aprecia daca functioneaza electrovalva.

As zice ca este o problema cu interfata pentru ca nu citeste campul respectiv.

 

Oricum, probabil electrovalva este in culpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teozuzu20
Publicat (modificat)

*Scuze de double post, nu am reusit sa editez postarea incat sa adaug si quote-ul cu raspunsul.

 

Ar putea sa-mi spuna cineva ce controleaza/ce face fiecare motoras? Sau daca gasesc undeva o lista?

Este normal ca daca selectez ca aerul sa vina doar pe la parbriz, sa vina si pe gurile de aer de langa geamurile fata (cele de pe bord)?

 

Multumesc.

Modificat de teozuzu20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teozuzu20
On 4/26/2024 at 8:39 PM, F l o r i n said:

Diagnoza + verificare im blocurile de masura, o sa ajute la identificarea problemei

 

Am avut urmatoarele erori, iar dupa stergere, a ramas doar V213:

 

 

01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158)
            000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 7
                    Reset counter: 79
                    Mileage: 278049 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2024.05.01
                    Time: 16:43:54

01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159)
            000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 46
                    Reset counter: 79
                    Mileage: 278062 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2024.05.02
                    Time: 16:33:37

00041 - Indirect Ventilation Flap Motor (V213)
            000 -  -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 102
                    Reset counter: 39
                    Mileage: 278197 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2024.05.02
                    Time: 23:03:15

---------------

---------------

 

Iar ca si valori in blocurile de masura am asa:

 

 

Group 002: Compressor 0.005 A Compressor Current (actual) 0.000 A Compressor Current (specified) 0 /min Compressor Rotations 0.0 Nm Compressor Load

 

Group 003 6.2 bar Refrigerant Pressure 0.0 % Radiator Fan Activation (actual) 0.0 % Radiator Fan Activation (spec.) OFF Engine Speed (increase)

 

Group 004: Temperatures 23.5°C Outside Temp. Unfiltered 23.5°C Outside Temp. Regulation - Fresh Air Intake Temperature 85.0°C Coolant Temperature

 

Group 005: Outlet/Footwell Blower Temperature 23.0°C Left Outlet Blower Temperature 24.0°C Right Outlet Blower Temperature 20.0°C Left Footwell Blower Temp. 20.0°C Right Footwell Blower Temp.

 

Group 006 19.0°C Evaporator Temperature 31.0°C Interior Temperature 0.0 Sunlight Intensity (G107) 0.0 (no units)

 

Group 007: Fresh Air Blower (V2) Fresh Air Blower Voltage (act.) 4.60 V Fresh Air Blower Voltage (spec.) 16.8 % Fresh Air Blower Load 12.20 V Voltage (Terminal 30)

 

Group 008 0.0 % Dimming (Terminal 58d) 0.0 Country

 

Group 009 OFF Rear Window Heater (Z2 / Actual) OFF Rear Window Heater (Z2 / Spec.) OFF Aux. Heater Status 0.0 Aux. Heater Current

 

Group 010 OFF Aux. Heater Request OFF Heater OFF OFF Back-Up Lights OFF Front Wiper

 

Group 011: Air Recirculation Flap Control Motor (V113) / Potentiometer (G143) Current Value Specified Value Minimum Position (Lower Stop/Close) Maximum Position (Upper Stop/Open)

 

Group 012: Left Temperature Flap Control Motor (V158) / Potentiometer (G220) 40.0 Current Value 36.0 Specified Value 36.0 Minimum Position (Lower Stop/Close) 225.0 Maximum Position (Upper Stop/Open) 

 

Group 013: Right Temperature Flap Control Motor (V159) / Potentiometer (G221) 40.0 Current Value 40.0 Specified Value 40.0 Minimum Position (Lower Stop/Close) 231.0 Maximum Position (Upper Stop/Open)

 

Group 014: Center Flap Control Motor (V70) / Potentiometer (G112) 195.0 Current Value 194.0 Specified Value 230.0 Minimum Position (Lower Stop/Close) 25.0 Maximum Position (Upper Stop/Open)

 

Group 015: Defroster Flap Control Motor (V107) / Potentiometer (G135) 21.0 Current Value 20.0 Specified Value 230.0 Minimum Position (Lower Stop/Close) 20.0 Maximum Position (Upper Stop/Open)

 

Group 016: Air Flow Flap Control Motor (V71) / Potentiometer (G113) 26.0 Current Value 23.0 Specified Value 230.0 Minimum Position (Lower Stop/Close) 23.0 Maximum Position (Upper Stop/Open)

---------------

---------------

 

Ar putea sa-mi spuna cineva ce controleaza/ce face fiecare motoras? Sau daca gasesc undeva o lista?

Este normal ca daca selectez ca aerul sa vina doar pe la parbriz, sa vina si pe gurile de aer de langa geamurile fata (cele de pe bord)?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!