Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Sterge inca odata eroarea iar apoi fa un basic setting daca persista si esti convins ca v71 este bun/nou verifica cablajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Dacă funcționează bine, nu are treaba, lasă-l asa. Doar dacă nu lucrează, trebuie intervenit. 

Temperaturile par ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Se sterge dar reapare la pornire AC si functioneaza bine motorasul

 

Modificat de WarLike
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Atunci dă-i pace, dacă lucreaza bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/10/2019 at 4:45 PM, Johny Vip said:

Salut tuturor !

Va povestesc si eu ce am patit cu compresorul de AC . 

 Am schimbat compresorul cu unul nou dupa diferite probleme cu cel vechi ,care nu mai vroia sa pornesca si sa faca presiune  (am schimbat chiar si electrovalva crezand ca ea este problema ) .

Dupa ce am schimbat compresorul si robotul de incarcare a facut tot ce trebuia automat (golire,  vacuum , umplere cu freon si ulei a sistemului ) surpriza : inghetau si tevile de la compresor pana la evoparatorul din habitaclu in aproximativ 20 de minute  ,dupa care fluxul de aer nu mai ajungea la nici o gura de ventilatie (picioare, parbriz , etc.  ) datorita faptului ca gheata pur si simplu obtura tot sistemul de ventilatie  .

Rezolvarea a fost sa repetam cu robotul pe manual de 2 ori procedura de golire si ulterior o procedura de umplere care a avut ca rezultat o functionare normala a sistemului fara gheata de data aceasta pe conducte . Pe tester temperatura evaporatorului oscila intre 04 grade si 8 grade  , iar cand aveam gheata temperatura evaporatorului era -10 grade  .

Specific ca nu am avut nici o eroare pe tester la sistemul AC , doar simptomul prezentat mai sus cu gheata . 

 

 

Probleme iar .. de data asta cu compresorul nou... porneste si merge ireprosabil pana la prima oprire de motor . Daca pornesc mai repede de 30 de minute nu mai baga aer rece orice as apasa . Opresc , pornesc AC ul , motorul , etc. .. Daca o las 30 de minute si pornesc merge perfect pe toata durata traseului (am fost la un drum lung Onesti - Bucuresti ) . 

Testerul are aceleasi valori ca si GetoDAcul  in postarea de mai sus . (atasez pozele mai jos ).

Dati-mi o parere ce sa ii mai fac ca nu stiu fratilor . (mecanicii zic ca e compresorul nou cu defect si sa il schimb ) . Eu as spune ca este doar electrovalva cu problema care daca e cald nu vrea sa mai declanseze pornirea compresorului ) .

Va multumesc . 

 

1.jpg.244149da4380e9b21b4f2d07fadd6ee9.jpg

2.jpg.f9c8e9f5f8deb5fba9e7879bbb72ec2d.jpg

3.jpg.2684109b737fcef1bb74847d044d1b56.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

cel mai probabil, electrovalva defecta. Verifica totusi si surubul de prindere al fuliei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

De ceva vreme nu mai baga aer rece (decat foarte rar), masina este Passat 2.0 FSI, 2006, 4Motion, BVX. 

Am fost sa bag freon (din cate am inteles ar fi nevoie de 600 gr, aparatul a mai scos putin peste 400 gr, iar baiatul care a facut asta mi-a zis ca "e ok cantiatea, problema nu este pierderea freonului" - ultima data bagasem prin iulie 2018).

Mi-a zis ca compresorul a aruncat mult ulei in timpul operatiunii de scoatere a freonului, 30gr (o cantitate acceptabila ar fi < 10gr). Cand am pornit Clima, sa facem testele dupa incarcarea cu freon, concluzia a fost ca atunci cand masina este tinuta in ~2000 r/m compresorul "pleaca/porneste" dar se opreste imediat. Si face asta ciclic (porneste, dar se opreste repede).

Nu am pus masina pe niciun tester.

Concluzia lui, pe baza celor 30gr de ulei si a simptomelor compresorului, a fost ca trebuie schimbat compresorul.

Credeti ca ar mai fi nevoie de teste suplimentare sau pot sa dau comanda de compresor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca mai trebuie ceva teste, facute cu VCDS.

Eu nu inteleg cum vedeti voi ca acel compresor porneste si apoi se opreste, atata timp cat el se invarte incontinuu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva,sau are cineva,modulul de climatronic de Passat B8 pe B6,adica merge sa fie pus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema destu61481063_400301987241703_5189525541132173312_n.thumb.jpg.b3c419c845bd3e974ce15f7553adfd95.jpgl de stresanta : Nu raceste cum trebuie, nu baga mai deloc rece. Singura eroare pe clima este motorasul V71 si V113. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Verifica șurubul de la fulia compresorul ui. Dacă e ok, schimba electrovalva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MIRCEAIONUT

Salut, am si eu urmatoarea problema, compresorul nu vrea sa porneasca. Nu am nicio eroare pe clima, cald baga fara probleme, dau pe low si compresorul nu vrea sa porneasca si nici ventilatoarele. Am probat firele si toate au continuitate si i-am dat curent printr-un fir in mufa si a pornit fara probleme in 20 sec baga rece bine.

Nu stiu de ce nu are curent, din mufa din stanga care pleaca la compresor, este si pentr alternator, care functioneaza perfect. Am schimbat si calculatorul de comfort si face la fel. Stie cineva ce ar putea fi? Mentionez ca senzorul de temperatura exterioara a luat-o razna si imi indica -15 grade, schimbat cu unul nou face la fel si indicatorul de la motorina este mort. Verificat toate firele de la senzor la bord si de la rezervor in bord, toate au continuitate. Pe tester eroarea pentru indicator este lipsa plus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai un traseu intrerupt in ceasurile de bord. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un asa zis electrician si mi-a schimbat intre ele mufele cele mari parca au culoarea roz din partea stanga in fata cum stai la volan. A pornit clima baga rece di indicatorul de motorina, dar senzorul de temperatura acum arată linii, semnalizarea data nu mai mergea si imi apăruse in BIRD spirala si imi tăiase puterea motorului. Si le-am lasat la fel ca prima data. Marți ma duc la alt electrician, sper sa o rezolve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eventual sa cauți unul care știe despre ce e vb. Întâi da jos ceasurile și verificat traseul pe placa de baza. Verificați ieșirea de masa către senzori, din ceasuri, contactul pus. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei Ignea

Salutare,

Am si eu un b6 din 2006, si de vreo 2 saptamani am inceput sa am ceva probleme cu clima. Se manifesta cam asa: Cand este foarte cald afara, se blocheaza ceva, ca nu mai sufla aer nici in fata, nici pe geam, nici la picioare. Ventilatorul se aude si merge mai tare sau mai incet in functie de viteza setata pe climatronic, dar nu iese aer pe nicaieri. Am constatat ca daca opresc masina si o las cateva minute, cand repornesc sufla iar aer, dar dupa cateva minute iar se infunda de tot. Mentionez faptul ca daca nu este foarte cald afara, nu apar aceste probleme. A mai patit cineva ceva de genul? Aveti idee de la ce ar putea fi? Mentionez ca pe scanare VCDS nu apare nici o eroare! Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut eu ceva similar.

Vezi aici: 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei Ignea

Ottoflo,

Sa inteleg ca ar trebui sa verific/inlocuiesc motorasul v113?

 

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam da. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare  colegi ,

Am citit foarte mult  in legatura cu problemele de legate de actuatorul v158 si deoarece  la o diagnoza am constata  ca  si la mine  V158 este blocat (asa mi-a zis la service) dupa ce am citit aici mai bine de 100 de pagini pe forum si am vizionat filmele cu explicatii, m-am decis sa il inlocuiesc singur dupa ce o sa il achizitionez .

Am inteles ca e vorba de Valeo Cod 515064 si am priceput ca modalitatea de inlocuire presupune ruperea unei  "aripi" de prindere la actuatorul vechi si "prelucrarea" aceleaisi aripi de la modelul care se inlocuieste astfel incat sa intre pe surubul care e indicat sa nu se scoata complet...daca ai norocul sa nu ramana partea rupta de la cel vechi pe surub...

    Pentru moment am o singura intrebare la cei care ati mai facut aceasta operatie si anume...ruperea "aripii" de la actuatorul defect se face greu ? e casant sau asa orientativ trebuie rotit sau prin ce metota se poate face asta ?

Mulumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o simpla ureche de plastic... Nu ai nevoie de nicio procedura în acest sens

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea rupta ramane pe surub si trebuie scoasa si ea de acolo pe bucati. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri ! Sper sa reusesc...

 

 

Modificat de Bigboy1967
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ceva timp si indemanare, desfacand tot ce te incurca il poti schimba fara sa ii rupi urechea. Eu am facut asta in aprox 3 ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei Ignea
12 hours ago, F l o r i n said:

cam da. 

Dar oare v133 asta ce face in mod normal? Comuta de pe picioare pe grilele frontale sau pe geam? Daca se blocheaza, nu ar trebui sa ramana blocat pe o zona? La mine nu sufla nicaieri cand e blocat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!