Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

@cosminwon, asa cum ti-a zis si Florin, probeaza motorul pe direct, fara regulatorul de turatie.

De regula, daca colectorii sunt curati si carbunii sunt buni, fenomentul este de la regulatorul de turatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce ați șters problema mea postată aici?Vă rog frumos,dacă am greșit locul,îmi cer scuze.

Modificat de Manuel N.
Esti offtopic! Tu ai probleme cu incalzirea apei in instalatie - nu ai probleme de climatronic. Diagnoza ai facut?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua. 

As vrea sa ma ajutatu cu o parere sau un sfat. La service au fost schimbate termostatul (apa nu urca la 90) si caloriferul de sub parbriz (pe partea dreapta nu dadea decat aer rece). Asta s-a intamplat acum 3 saptamani. De atunci am observat ca apa ajunge si sta la 90 dar desi afara sunt peste 10 grade ((in momentul asta sunt 13.5 grade) daca la climatronicul pe auto si pe 23 de grade, in masina pe gurile de aer vine rece! La fel si daca pun climatronicul pe 24, parca nu e la fel ca pe 23, dar tot rece este. Ininte sa schimb termostatul si caloriferul nu aveam problema asta. Iarna sau vara tineam climatronicul pe 22-23 de grade si era perfect. Am fost la service si ei spun ca nu e nicio problema. La voi cum functioneaza climatronicul? Pe ce temperatura il puneti in asa fel incat sa fie confirtabil in masina. Multumesc. 

A, masina e un Passat B6 2.0 CBAB 2010

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dă-i mai cald și vezi dacă baga cald. Verifica temperaturile afișate de senzorii interiori, cu vcds ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dradi Cam ce temperatura estimezi ca avea in interiorul masinii cand erau 13.5 grade afara? Pentru ca daca aveai 26 e normal ca pe 22-23-24  sa bage aer rece. Intreb pentru ca zilele astea a tot fost soare si interiorul masinii se incalzea destul de rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa-ti spun exact, dar cu siguranta nu erau 26. Eram intr-un pulover subtire si nu imi era cald. Am observat, dar nu sunt sigur, ca la drum intins (autostrada) aerul e putin mai rece decat atunci cand merg in oras. Cu siguranta situatia asta a aparut dupa ce am schimbat termostatul si caloriferul. E posibil ca termostatul sa nu functioneze “corect”?  Am fost zilele trecute la service si au verificat termostatul, au zis ca e ok in sensul ca nu a ramas deschis (sau inchis, nu stiu exact). Au verificat motorasele de la climatronic si totul functioneaza, nu sunt blocate. Se poate ca termostatul sa “deschida” mai repede, la o temperatura mai scazuta, 85 de grade de exemplu, si un felul asta apa sa nu aiba suficienta caldura? 

In zilele urmatoare o sa am ocazia sa merg cu un Golf 6 1.4 TSI. O sa vad daca climatronicul functioneaza similar cu al meu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e problema de la termostat daca sta la 90 de grade, si 70 sunt de ajuns sa bage caldura ok. Incearca ce ti-a recomandat Florin mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@FlorinDaca pun climatronicul pe 25 de grade, atunci da caldura. Ideea era ca afara erau 13 grade si eu trebuie sa pun temperatura pe 25. In mod normal foloseam climatronicul pe 22-23 de grade, vara sau iarna. La service au verificat si temperatura pe fiecare parte, stanga-dreapta, sus-jos, etc. Cel putin "tehnic" totul functioneaza asa cum ar trebui. Teoretic! Cu siguranta climatronicul nu functioneaza ca inainte de schimbarea termostatului si a caloriferului. Poate imi spuneti la voi cum folositi climatronicul, pe ce temperatura il fixati atunci cand mergeti la drum si apa e la 90, sigur dependent de temperatura de afara. Mie mi se pare ca ceva nu e chiar ok daca afara sunt 13 grade si eu trebuie sa pun clima pe 24-25 (si asta la drum de cel putin 1,5-2 ore). 

@Florin @Boditza multumesc pentru raspunsuri. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va rog o parere si la mine.
Nu mai baga rece deloc, decat ce vine de afara, cu freon am incarcat anul trecut, sper ca nu-l pierde!
Oare care ar fi problema?
Mentionez ca nu am erori pe HVAC!

20190318_181453.jpg

20190318_181503.jpg

20190318_181524.jpg

Modificat de AlbertM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalva de schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electrovalva cu probleme sau surub ax compresor slabit.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru promtitudine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un cod pentru piesa se poate, va rog. 
WVWZZZ3CZ7P052053

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie vazut ce compresor ai pe masina. Vb cu cei care se ocupa cu reparatii instalatii AC, mai mult ca sigur au facut asa ceva.... si te vor ajuta cu piesa si montajul acesteia.

Trebuie recuperat freonul, schimbat electrovalva, umplut iar cu freon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin!

In primul rand ma duc sa verific ce a spus Al Bundy, surubul de la ax, daca nu este asta cauza, sa caut un service care repara asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi, am achizitionat pe timpul iernii un Passat B6 la care nu m-a dus capul sa verific daca functioneaza AC-ul. Pe partea de caldura e ok, insa pe partea de aer rece sunt ceva probleme. Incep prin a spune ca la inceput masina avea modul de clima cu buton ECON, insa era in stare deplorabila si l-am inlocuit cu un modul care are A/C in loc de ECON.

Prima problema ar fi ca gurile de ventilatie centrale nu functioneaza sub nicio forma; sunt in pozitia deschis, se aude un usor clinchet in spate, insa prin ele nu trece nici aer cald, nici rece.

A doua problema ar fi ca indiferent la cat setez temperatura (chiar si pe LOW), mi se pare ca nu face fata. Vine un aer semi-rece, insa nu suficient de rece ca la modelele detinute anterior.

Voi incerca prima data sa verific nivelul de freon, poate are pierderi sau nu are deloc, mentionez ca nu s-a completat deloc cu freon din 2006 de cand a fost produsa masina. Apoi voi lua treptat ideile date de colegii de mai sus, anume surub ax compresor si electrovalva.

Ar putea fi si alte cauze pe langa cele mentionate anterior?

Modificat de Manuel N.
Ar trebui sa incepi cu o diagnoza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAi intai de toate, fa o diagnoza cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, Elghost said:

am achizitionat pe timpul iernii un Passat B6 la care nu m-a dus capul sa verific daca functioneaza AC-ul. Pe partea de caldura e ok, insa pe partea de aer rece sunt ceva probleme.

Din pacate, daca era iarna nu se putea testa instalatia de AC, decat cu o diagnoza. Altfel, nu porneste compresorul/nu lucreaza electrovalva, daca sunt sub 6 grade afara - deci, merge doar ca ventilatie.

Nu trebuie sa incepi prin eliminare - si o testare completa cu VCDS, verificare valori in blocurile de masura - temperaturi senzori, valori servomotoare, cuplu, etc - o sa releve defectul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , am o problema cu ventilatorul de habitaclu cred ca din vina mea, am curatat ventilatorul acum cateva zile cu W40 si l-am uns cu vaselina electromotorul dupa care a functionat normal iar ieri cand sa dau drumu la clima am observat ca nu mai baga deloc aer  , cand pornesc clima acesta se invarte o scurta perioada dupa care se opreste si nici aerul conditionat nu merge , ar putea fi oare rezistorul , modulul sau electromotorul ? Multumesc

IMG_1829 (1).jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatorul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut ,dupa citirea tuturor paginilor nu am gasit mimic in legatura cu problema mea. Problema este ca nu baga caldura decat putin si cand mut sa bata aerul pe parbriz porneste clima automt fara sa ating butonul de clima, mentioned ca nu este climatronic ci semi sau cum so numi, acela cu butoane mari.Nu apare nici-o eroare.A mai intalnit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este perfect normal ca atunci cand dai pe parbriz sa porneasca AC.

daca nu ai caldura posibil sa ai caloriferul infundat, asta daca servomotorasul de reglare functioneaza ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ,am sa schimb servomotorasul prima data ptr ca am observat cand nu mai baga caldura, il mut pe rece si inapoi pe cald imediat si vine cald, apoi din nou aceeasi procedura rece cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, dupa Inca o zi de teste am observat ca baga caldura la picioare foarte bine ,problema e cand dau sa imi bata pe gurile din bord vine caldut  cam un minut dupa care vine rece. Am pus testerul pe ea sa masor temperatura care intra pe la picioare si imi arata correct cum creste sau scade temperatura. Apoi am verificat pe gurile din bord si ramane fix pe 84 de grade nu scade nu creste. Acum citind pe forumurile din Anglia am Inteles ca este un senzorul gurilor de aer din bord. Acela fiind localizat in partea pasagerului sub bord,masina este de Anglia.Intrebarea mea are fi DACA este adevarat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai 2 senzori care indica temperaturile pe gurile de sus, care dintre ei arata 84 grade ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • AlexCosmin
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!