Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

15 minute în urmă, IonutVal17 a scris:

Daca ai putea sa rupi urechea de la al trilea surub ar fi bine iar la cel nou o tai putin ca sa intre ca o capsă pe surub.

Ma-m gîndit si la faza asta, deci nu este o problema daca ramine fixat doar in 2 suruburi,am sa încerc daca merge bine daca nu la service, maine merg sa cumpar o surubelnita zic eu ce se muleaza ori "îndoi"si mai fac o încercare. Multumesc ptr ajutor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor,

După săptămâni de citit prin acest minunat forum de la care am învățat multe treburi utile, iată ca sant nevoit sa cer părerea unor persoane experte pentru problema mea.

Am de 1 luna masina din semnatura si de circa 1 saptamana pasagerul din dreapta fata ma facut atent ca nu vine caldura si la el. Am inceput cautarile si dupa variate operatii de diagnoza am mai multe banuieli. Precizez ca daca dau temperatura la maxim (HI) vine caldura. Diagnoza la HVac rezulta fara erori. Am resetat climatronicul din VCDS dar degeaba. Servomotoarele par sa faca ceea ce trebuie si de aceea am facut si 1 test la blocurile de masura. Sper sa fie ceea ce trebuie. 

Mai precizez ca temperatura lichid racire pe ceasul din bord a fost de 90 grade. Nu inteleg de ce vcds vede o temperatura mai mica.

Deci problema mea poate fi la senzor-i temperatura din unitatea climatronic? Daca da, as dori sa stiu ce valoare si ce tip pt unitatea din foto. Multumesc anticipat.

Address 08: Auto HVAC  (5K0 907 044 BT)

11:01:57
  IDE00025   Coolant temperature 78 °C
  IDE00976   Left front vent temperature 56.7 °C
  IDE00977   Right front vent temperature 84.7 °C
  IDE00979-ENG101755   Left footwell vent temperature-MUX Ausblastemperatur 64.3 °C
  IDE00980   Right footwell vent temperature 49.3 °C
  IDE00983   Interior temperature 27.1 °C
  IDE00987   Blower voltage: specified value 3.4 V
  IDE00998   Left temperature flap - actual value 230 
  IDE00999   Left temperature flap - specified value 100.0 %
  IDE01042   Right temperature flap: actual value 227 
  IDE01043   Right temperature flap: specified value 100.0 %
  IDE01044   Right temperature flap: cold stop 22 
  IDE01050   Front air distribution flap: actual value 195 
  IDE01051   Front air distribution flap: specified value 82.5 %

WP_20171201_12_18_00_Pro.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. 

Am si eu o problema temperatura este setata pe 25 pe ambele parti...pe partea stanga baga aer cald,iar pe dreapta rece,ce trebuie sa verific ce trebuie schimbat?va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor,

După săptămâni de citit prin acest minunat forum de la care am învățat multe treburi utile, iată ca sant nevoit sa cer părerea unor persoane experte pentru problema mea.

Am de 1 luna masina din semnatura si de circa 1 saptamana pasagerul din dreapta fata ma facut atent ca nu vine caldura si la el. Am inceput cautarile si dupa variate operatii de diagnoza am mai multe banuieli. Precizez ca daca dau temperatura la maxim (HI) vine caldura. Diagnoza la HVac rezulta fara erori. Am resetat climatronicul din VCDS dar degeaba. Servomotoarele par sa faca ceea ce trebuie si de aceea am facut si 1 test la blocurile de masura. Sper sa fie ceea ce trebuie. 

Mai precizez ca temperatura lichid racire pe ceasul din bord a fost de 90 grade. Nu inteleg de ce vcds vede o temperatura mai mica.

Deci problema mea poate fi la senzor-i temperatura din unitatea climatronic? Daca da, as dori sa stiu ce valoare si ce tip pt unitatea din foto. Multumesc anticipat.

Address 08: Auto HVAC  (5K0 907 044 BT)

11:01:57
  IDE00025   Coolant temperature 78 °C
  IDE00976   Left front vent temperature 56.7 °C
  IDE00977   Right front vent temperature 84.7 °C
  IDE00979-ENG101755   Left footwell vent temperature-MUX Ausblastemperatur 64.3 °C
  IDE00980   Right footwell vent temperature 49.3 °C
  IDE00983   Interior temperature 27.1 °C
  IDE00987   Blower voltage: specified value 3.4 V
  IDE00998   Left temperature flap - actual value 230 
  IDE00999   Left temperature flap - specified value 100.0 %
  IDE01042   Right temperature flap: actual value 227 
  IDE01043   Right temperature flap: specified value 100.0 %
  IDE01044   Right temperature flap: cold stop 22 
  IDE01050   Front air distribution flap: actual value 195 
  IDE01051   Front air distribution flap: specified value 82.5 %

 

 

Eventual: daca domnul cu userul: EEXCALADE din Bacau vede acest post, poate el eventual sa ma ajute cu identificarea precisa a defectului. 

Duminica 10 decembrie daca nu ninge (sa nu fie drumuri blocate) ajung pe la Bacau. Totusi as prefera sa stiu daca se poate mai devreme ce e de facut ca sa fiu ok pt acea data.

Multumesc anticipat.

WP_20171201_12_18_00_Pro.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calorifer infundat. Se inlocuieste daca antigelul este curat,altfel se infunda iar in 2-3 luni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e de la calorifer.

Trebuie schimbat senzorul de temperatura de pe partea dreapta, cel superior, nu cel de la picioare.

Dupa cum se vede, acesta indica valoarea maxima pe care o poate arata, 84 grade, semn ca este defect.'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna remarca ! In cazul asta ar trebui sa dea cald pe la picioare ,chiar daca e o diferenta de 15 grade mai putin pe dreapta

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, Al Bundy a scris:

NU e de la calorifer.

Trebuie schimbat senzorul de temperatura de pe partea dreapta, cel superior, nu cel de la picioare.

Dupa cum se vede, acesta indica valoarea maxima pe care o poate arata, 84 grade, semn ca este defect.'

Impecabil. Acest forum e cel mai bun. Persoane informate si de ajutor. Sper sa am si eu ocazia de a fi de ajutor cuiva.

Si eu banuiam ceva senzor. Dat fiind faptul ca sunteti mai informat decat mine: puteti fi mai precis va rog? amplasare, tip sau cod etc. Ceva cunostinte electrice/electronice am dar in domeniu auto am nevoie de ceva mai mult ajutor va rog. Chiar foto sau scheme orice.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca funcție fac același lucru, în rest cineva mai priceput are dreptul sa se pronunțe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt pdf. Va rog totusi sa-mi spuneti mai precis locatia lui deoarece din poza nu reusesc sa identific zona...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este documentatia din manualul de reparatii. MAi mult de atat........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10.07.2017 at 9:22, F l o r i n a scris:

opreste butonul de DUAL

Salut Florin. La mine problema este ca se reglează temperatura din dreapta chiar dacă dezactivez dual. Vreau sa se regleze normal de la butonul din stânga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa inlocuirea caloriferului, am rezolvat problema cu "nebagatul" caldurii pe partea dreapta. Acum insa am alta problema. Nu stiu cauza si se intampla intermitent. In mers am caldura, insa uneori pe loc baga rece, de ex azi dimineata pe drum de la Brasov, am prins o coloana pe la Ploiesti, imediat stand pe loc, masina baga rece :| 

La fel uneori, cel putin atunci cand mai verific, nivelul de antigel mi se pare ca scade fiindca se intampla sa completez (pt ca de cand a schimbat caloriferul, am tot completat antigel), pun peste maxim sa zicem, si la o saptamana cand verific, nivelul este sub mediu. Daca se scurge pe undeva, nu stiu fiindca la picioare nu e ud, iar sub masina nu am pete. Problema cea mai mare e cu caldura in habitaclu la statu pe loc care mai nou are momente cand nu baga si nu stiu unde ar mai putea fi problema.. La fel, dimineata mi se pare ca dureaza ceva pana baga caldura, in sensul ca e mult timp rece si dintr-o data cald, nu vine caldura gradual pe masura ce se incalzeste motorul/apa. Ce imi recomandati? Caloriferul a fost schimbat in urma cu o luna cu unul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai pus schimbatorul de caldura cel nou, ai schimbat si oringurile alea 2? e un kit compus din oringuri si coliere pe care si eu le am cumparat odata cu schimbatorul de caldura. O singura data am completat cu antigel dupa ce s a aerisit si nu mai am treaba nici cu frigul si nici cu completatul... las aici pt cei interesati sa l schimbe o poza...

Screenshot_20171204-110102[1].png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un service sa-l puna, nu l-am montat eu si ma gandesc ca cine a montat, a montat si acei oringi, altfel s-ar fi scurs antigel la picioare ma gandesc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma cu aproximativ o luna jumatate am schimbat caloriferul la service de atunci am facut cam 200-250 km. Ieri mergand cu 120 km/h s-a aprins pe MFD ,,Lipsa lichid de racire'' am oprit imediat si nu mai aveam aproape deloc antigel. Am completat si nu a mai scazut. Se poate ca atunci si-a facut aerisirea?

Modificat de IonutVal17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, de putin timp am achizitionat un Passat b6 combi (2009-CBAB). In perioada aceasta cu umiditate ridicata a aerului geamurile aburesc pe interior (rau de tot), cu climatronicul pus pe dezaburire si ventilatorul pe maxim se dezaburesc geamurile fata si parbrizul, dar celelalte geamuri ale masinii raman aburite si chiar curg suvoaie dupa un timp. Am observat de asemenea ca prin grilele care dirijeaza aerul catre geamurile fixe din portbagaj nu iese aer deloc. Va rog sfaturi sau recomandari. Ms

Modificat de juice_kk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iese aer pe la grilele de la portbagaj. Sub capitonajul de dedesubtul grilelor sunt niste fante de aerisire cred. E important ca alea sa nu fie blocate, pe acolo iese aerul din masina si astfel se ventileaza si se usuca. Nu e normal sa curga apa pe geamuri, ceva se intampla, chiar in conditii climaterice cu umiditate foarte ridicata ar trebui sa fie destul de ok cu motorul cald si AC pornit. Posibil filtrul de habitaclu este colmatat sau ai caloriferul spart si baga aburi in interior. Sau ai vreo scurgere de apa in masina si mochetele ude... Indiferent cat ar fi de ude geamurile, in 3 minute cred ca sunt toate uscate daca pui climatornicul pe dezaburire si ai motorul un pic cald. Sa nu fie data climatizarea pe recirculare (stiu ca nu se poate daca e pe dezaburire, poate in rest).

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am citit posibil clapeta recirculare blocata???

filtrul de polen l-am inlocuit eu de cateva zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porneste verificarea cu ce este mai usor, scoate filtrul de polen si vezi in ce stare este, chiar recomand sa-l schimbi la cat de ieftin este unul.

Fa o diagnoza cu vcds sa vezi daca ai ceva erori pe partea de clima.

Sper ca nu gresesc, dar cred ca poti verifica daca iti este recircularea blocata punand mana pe grilele de admisie de sub stergatoare, daca simti ca trage aer pe acolo atunci cand clima este setata sa bage aer de afara inseamna ca este ok, daca nu, atunci posibil recirculare blocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update referitor la cum se intampla lucrurile. Plec ieri de la munca, mers in trafic de bara la bara 1 km, caldura canci, doar rece, asta vreo 20 min. Stand de cateva ori pe loc in coloana, o pun in N si accelerez de cateva ori masina mai puternic, incepe sa bage caldura. Ajung acasa, masina a stat vreo ora dupa care o pornesc si mi s-a aprins becul rosu de la temp apei. Deschid capacul de la bidonul de antigel, nivelul sub mediu (asta in conditiile in care am completat ieri dimineata pana la nivelul peste max), completez din nou si plec. Azi dimineata la fel, pornesc motorul, merg 5 metri, se aprinde becu rosu, nivelul de antigel sub mediu, completez si plec. Pe unde se pierde antigelul asta? In mers, ca sub masina nu am nimic. Imi recomandati si mie un loc unde sa merg si sa rezolv problema? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut-o si eu duminica mi s-a aprins becul de la lipsa lichid de racire, am completat si am mai facut vreo 40 km dar nu a mai scazut. Ar aceasta  intrebare am pus-o si eu mai sus dar nu a raspuns nimeni. Si uitasem in urma cu aproximativ 2 luni am schimbat caloriferul la service si m-am gandit ca atunci si-a facut aerisirea dar au trecut cam 200-250 km de atunci.

Modificat de IonutVal17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am investigat in mod express jos langa pedalier sa vad daca sunt scurgeri acolo, m-am gandit ca poate acum 1 luna cand am schimbat caloriferul s-ar scurge ceva pe acolo post-montaj, insa nu e nimic acolo. Pe de alta parte, ieri in garaj la mall era o mica baltoaca pe undeva pe la mijlocul-fata sub masina, dar nu stiu daca e de la mine sau era deja acolo.. Eu ma gandesc ca daca ar curge pe la calorifer, ar trebui sa vad ceva la interior, sau un miros ceva tipic, insa nimic..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Alin aToma
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!