Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

On 14.01.2017 at 9:51 PM, attyx said:

Am fost la diagnosticare (multumesc Florin) si toate servomotoarele functioneaza,asa ca putea fi doar radiatorul de habitaclu.

Pretul pentru schimbarea acestui radiator mi se pare exagerata(atat manopera cat si pretul pentru radiator) asa ca l-am demontat eu de pe masina,l-am curatat ( a iesit multa mizerie din ea) si l-am montat la loc.

Da caldura extraordinar de bine pe ambele parti.

Total munca depusa aprox 3 ore.

20170113_110508_radiator.jpg

Am si eu aceeași problemă, iarna ne plângem de frig si vara de căldură. Ai putea, te rog, să mi spui macar in mare cam care e procedura de curățare/inlocuire ? Cel puțin de unde trebuie să încep să desfac :) ca as încerca sa o rezolv si eu de unul singur. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la plasticele de langa piciorul tau drept(consola centrala)!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În partea frontala sau este acces si din lateral ? Oricum, multumesc, am un punct de plecare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este cel din poza - carpa este pusa peste pedala de acceleratie - ca sa iti faci o idee, despre amplasarea acestuia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Sunt posesorul unui Vw Passat b6, an2005 decembrie, iar de cateva luni nu imi baga caldura, sau cateodata baga cand si cum are chef.

Am schimbat toate filtrele, si tocmai am facut si schimbul de distributie cu pompa de apa, am schimbat si temostatul, iar radiatorul de bord l-am dus la curatat.

Am avut webasto, insa pompita respectiva nu imi mai mergea tot timpul, iar pe langa asta scapa antigel "la rece". Am cautat in dezmembrari, evident ca nu am gasit fiind iarna, iar noua sa dau 600 roni pe ea am zis ca nu dau, asa ca am scos instalatia webasto si am legat "pe direct" circulatia antigelului.

Mi-a bagat 2 zile caldura dupa care iar a inceput sa faca figuri si sa imi bage cand are chef.

Motorasul si clapetele din bord nu sunt defecte, nu a aparut vreo eroare pe tester.. ar putea fi chiulasa? Desi nu am ulei in antigel, dar mentionez ca am patit de cateva ori ca  antigelul sa imi fie sub limita, sa mi se aprinda senzorul in bord,  iar dupa 1-2 km de mers sa isi revina la loc, sau daca desfaceam eu capacul de la vasul de expansiune.

 

Va multumesc si astept raspunsul dumneavoastra.

Modificat de Zergyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/25/2017 at 6:34 PM, Aosreaper said:

În partea frontala sau este acces si din lateral ? Oricum, multumesc, am un punct de plecare !

In primul rand desfaci plasticul lateral de pe consola centrala are un surub langa pedala de acceleratie si niste cleme,mai desfaci plasticul de sub volan are 3 suruburi (desfaci de pe plastic si mufa pe care se conecteaza testerul),dupa care,mai ai un surub ce tine teava care da caldura spre picioare.(ridici volanul la maxim si o sa il vezi intre consola volanului si bord).

Dupa asta mai ai plasticul cu 3 suruburi care acopera tevile care intra in radiator.

Sub capota trebuie sa DOAR SA SLABESTI un surub care se afla intre cele doua conducte care intra sub bord 5,5 mm hexagon.(ca sa se poate misca putin tevile).

Dupa asta desfaci cele doua coliere de la radiator si misti usor pana le desfaci (nu este usor deloc si trebuie sa ai grija ca sunt tevi foarte fragile este bine daca ai ajutor sa miste putin tevile in timp ce tu incerci sa le desfaci,eu am facut totul singur).

Recomandat este sa schimbi cele doua garnituri de cauciuc de la radiator(o sa le vezi dupa ce demontezi radiatorul de pe conducta).

O sa curga si antigelul cand desfaci,recomandare este sa pui ceva carpe sa absoarba pentru ca se usuca greu daca ajunge pe mocheta masinii.

Eu am spalat cu detartrant si dupa cu soda caustica (cu apa fierbinte toate) si a iesit foarte multa mizerie,pana se incalzea instant si ultima grila a radiatorului.

Daca vrei sa nu mai desfaci o vreme si sa fii sigur recomandat este sa schimbi radiatorul.(aprox 270 ron Denso).

Succes.

 

 

Modificat de attyx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îți mulțumesc mult pentru instrucțiunile pas cu pas, sper sa am timp în acest weekend sa ma ocup, trebuie să găsesc si un spațiu cât de cât încălzit ca nu am garaj. 

Si cred ca o sa mi cumpăr unul nou dacă tot muncesc la desfăcut, nu e foarte scump. Revin cu rezultatele !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, eu am rezolvat problema partial 80%, facandu-i radiatorului o recirculare cu o pompa legata la bormasina timp de 1 ora. Apa neaparat calda plus ceva solutii de curatat radiatoare.Am vazut pe youtube cateva filmulete si vad ca a functionat. Total timp 3.30h pt ca este un pic dificil si spatiul nu prea permite pt a lega furtunele. Ms pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 26.01.2017 at 21:59, Zergyu a scris:

Buna seara,

Sunt posesorul unui Vw Passat b6, an2005 decembrie, iar de cateva luni nu imi baga caldura, sau cateodata baga cand si cum are chef.

Am schimbat toate filtrele, si tocmai am facut si schimbul de distributie cu pompa de apa, am schimbat si temostatul, iar radiatorul de bord l-am dus la curatat.

Am avut webasto, insa pompita respectiva nu imi mai mergea tot timpul, iar pe langa asta scapa antigel "la rece". Am cautat in dezmembrari, evident ca nu am gasit fiind iarna, iar noua sa dau 600 roni pe ea am zis ca nu dau, asa ca am scos instalatia webasto si am legat "pe direct" circulatia antigelului.

Mi-a bagat 2 zile caldura dupa care iar a inceput sa faca figuri si sa imi bage cand are chef.

Motorasul si clapetele din bord nu sunt defecte, nu a aparut vreo eroare pe tester.. ar putea fi chiulasa? Desi nu am ulei in antigel, dar mentionez ca am patit de cateva ori ca  antigelul sa imi fie sub limita, sa mi se aprinda senzorul in bord,  iar dupa 1-2 km de mers sa isi revina la loc, sau daca desfaceam eu capacul de la vasul de expansiune.

 

Va multumesc si astept raspunsul dumneavoastra.

Ma puteti ajuta va rog frumos?

Am primit acces la mesajul citat putin mai tarziu, asa ca membrii probabil nu mi-au citit mesajul, asa ca va rog ( daca se poate ) sa lasati acest citat.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, 

Ma alatur si eu, din nefericire, celor cu probleme in ceea ce priveste incalzirea.

Pe scurt, pasagerul de pe locul din dreapta se plangea ieri, ca ii ingheata picioarele. Am verificat si intr-adevar pe partea dreapta aerul era rece, in timp ce la mine era fierbinte (temperatura lichidului de racire -> 90 gr). Daca activam recircularea aerul venea fierbinte peste tot. 

Am coborat astazi la masina si am facut o scanare cu vcds, in afara de senzor calitate aer nu sunt erori pe modulul HVAC.

Atasez un screenshot din blocurile de masura.

Pare sa fie probleme cu caloriferul, nu? 

Untitled3.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata,

Discutam despre caloiferul/radiatorul de sub bord, nu cel din compartmientul motor nu?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 10.12.2016 at 4:06 PM, EEXCALADE said:

Se poate modifica temperatura de la care sa intre incalzirea auxiliara PTC la passat 2009 2010 ?

Intreb deoarece in imaginea de mai jos incalzirea nu functioneaza decat daca temperatura e cu minus.De la +1°  apare 1x...=Ambient temperature above  5°

La alte passat-uri 2009-2010 incalzirea porneste  si la 7-8 grade

IMG_8607.JPG

Problema rezolvata prin update de soft ECU  de la 3736 la 6212

Multumesc  lui @draganuta pentru fila .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cata si eu vreau asa ceva hehe.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai pe ecu soft 3736 PTC-ul pleaca de la 0 grade in jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stefanpassatb6

Salut! As vrea sa fac si eu o curatare a sistemului de aer conditiinat cu un spray cu spuma, si trebuie aplicat in special pe evaporator. Unde se afla? Cum se ajunge la el?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

renunta la aceasta solutie, nu este ok. Evaporatorul este in cutia climatronicului.

Mergi pe alte variante de curatare, recomand variante cu aerosoli, ozon, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stefanpassatb6

Am incercat cu ozon. O porcarie. Efect 0. De ce nu este ok? Imi poti da detalii te rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca spuma aia se transforma intr-o mazga, ramane pe diverse - clapete, senzori, etc - am intalnit astfel de cazuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am un Passat B6 2.0 TDI din 2007 la care efectuez în prezent un retrofit cu piese de B7 (ceasuri, trimuri, butoane, etc). Întampin o problema la conversia butoanelor climatronicului in sensul ca noile butoane nu pornesc compresorul pentru racire. Daca ma puteti ajuta cu o solutie pentru aceasta conversie, va rog sa imi descrieti pasii necesari. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da - foloseste functia search, ca am discutat asta de multe ori.

Nu e o problema la conversia butoanelor... ci la panoul de comanda al climatronicului - la care trebuie sa faci first run pentru pornirea climatronicului si setarea de baza, la servomotoare. Oricum, inainte de asta trebuie sa iti modifici instalatia electrica la mufele climatronicului

Pentru ca esti la inceput (vad ca e primul tau post), o sa iti dau direct procedura - pe viitor, intai cautam dupa care solicitam :icon_thumright:

 

AC Compressor First Run-In

Necessary when the Climatronic control module (J255) is replaced.

Prerequisites to start the basic setting A/C compressor first run:

Engine at idle

Transmission in Park or Neutral

Do not cycle the ignition

Basic setting was performed for the flaps

Inside blower motor is switched on

Air vents fully open

Load management not active


"AC Compressor First Run-In" Steps:
Start engine and allow it to Idle.
Adapt flap end stops as described above.
[Basic Settings - 04]
Select "Compressor Run In; Automatic Start" from the drop-down list.
[Go!]

It will show completed, but wait 120 sec (2 Min) and observe the flashing A/C button light on the HVAC panel.

After the Basic Settings has completed, the A/C light will quit flashing and the fault code will clear.

[Stop]
Note: If Basic Settings reports Error the module may need to see an Adaptation change before this can be completed. Go to Adaptation and change "Driving time for compressor run in" from 120 -to- 120 and save it followed by repeating the entire procedure.

 

 

 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Passat 2010 B6. Nu pornea ventilator clima stergator spate spalatoare parbriz. Buba a fost aici cum se vede in poze. In mufa avea plusul care la pornirea scădea tensiunea pe el. Am refăcut lipitura sters erori si totul ok. Asta după ce am verificat siguranta si relee.

IMG-20170327-WA0001.jpeg

IMG-20170327-WA0003.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întâi îmi cer scuze moderatorilor pentru post-ul dublu. Dragii mei colegi, eu am căzut din lac în puț. Eu am vrut să fac retrofit la panoul de climatronic. După mai multe încercări nereușite cu VCDS, când nu se aprindea ledul AC, am încercat să fac basic settings din butoane și a mers. S-a aprins led-ul AC și am zis că merge. Fiind frig (pe 27 martie), nu mi-am dat seama dacă funcționează AC sau nu. Ieri, căldură mare, apăs AC. Se aprinde butonul, dau la 18, aeroterma la maxim ... nimic aer rece. M-am dus să verific instalația, freon, etc. Acolo, după ce a făcut operația, îmi zice că nu pornește compresorul, nu porneau nici ventilatoarele de la radiator. Am venit acasă, am modificat firele la starea inițială, am pus climatronicul vechi, dar nici cu acesta nu mai pornește compresorul. I-am dat output test din VCDS și ventilatoarele de la radiator pornesc, dar compresorul NU. Nu am eroare pe HVAC. Am încurcat-o rău. O fi dus compresorul? Ajutoooor !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!