Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Salut din nou. Astazi dimineata speram sa fie doar motorasul, dar stiti cu speranta..... Am demontat motorasul si am facut mai multe teste. Clapeta nu este blocata si verificand manual am vazut ca face aceeasi cursa ca si cu motorasul. Am pus motorasul la loc si am vazut ca functioneaza, ducand cursa clapetei pana la aceleasi ppuncte. Deci motorasul nu este de vina.

Am pus masina pe tester si mi-a iesit eroare la senzorul de calitate al aerului eroarea fiind 01592. Au mai fost doua temporare, dar le-am sters, determinate de joaca mea cu motorasul. Nicio alta eroare pe blocul de clima.

A mai ramas caloriferul sau senzorul de calitate a aerului.

Buna Jordi, am o intrebare, de unde stii tu ca nu e blocata clapeta sau nu e rupta? pe unde ai vazut tu asta ca si eu astazi am demontat tot ce a fost posibil in bord dar clapeta nu se vede pentru ca se afla intr-o unitate neagra care se afla chiar in spatele cd-playerului si care e capsata,nu ai cum sa vezi clapeta.Si eu am exact aceasi problema ca si tine,servomotorul functioneaza corect,tija aceea alba e in regula si isi face treaba dar nu stiu inauntru in cutia aia mare ce se petrece.Am sa mai incerc sa mai desfac maine sa vad daca reusesc sa ajung in interiorul acelei cutii negre :).....sincer eu sunt tare sceptic ca ar putea fi radiatorul, daca ar fi asa nu ar da nicaieri caldura ,nu cred ca poate lua caldura numai de pe jumatate de radiator,e absurd....sincer eu tot tind sa cred ca problema e in acea unitate neagra din spatele cd-playerului.Daca reusesc sa fac ceva am sa te anunt ....multa bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 lSalut.  Vezi ca ca link-ul nu se poate deschide.

Intrebarea ta este corecta, dar mi-am data seama ca acea clapeta functioneaza, intrucat atunci cand o actionam facea un zgomot ca atunci cand inchizi ceva, ca o usa (ca atunci cand ceva impinge aerul - am actionant-o destul de brutal ca sa-mi dau sema.) adica se simtea la mana. Uite in postul 1708 este poza sistemului de clima.

Ar putea exista si posibilitatea ca acea clapeta sa fie rupta, sau sarita o parte din ea, dar nu in acest caz.  In pus se misca liber, nu ingradea nimic. Nu ar opune atata rezistenta.

Ok. Cum aflam ceva postam. Am fost ai la un service, dar erau oprea ocupati, cert este ca un inginer mi-a spus ca nu crede ca defectul ar fi de la calorifer, ci mai degraba din alta parte.  Luni ma duc la reprezentanta.

Inca ceva. Eu cand actionez butonul de cald rece de pe dreapta observ o modificare a temeperaturii, la rece -face ca in frinsgider, iar la cald, doar calîi, de asta spun ca acea clapeta lucreaza.

În logica lucrurilor ar fi ca de vină să fie caloriferul sau o alta clapeta blocata sau care obtureza fluxul de aer cald.

Modificat de jordi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vwts.ru/cooling/b6/b6_80_eng.pdf

poate acum va merge :)


http://vwts.ru/cooling/b6/b6_80_eng.pdf


m-am uitat la postul 1708 si e ceea ce vreau eu sa fac , sa ajung sa vad clapeta cum lucreaza doar ca va fi extrem de greu...simptomele de la masina mea sunt identice cu ale masinii tale ,cand dau la maxim caldura e caldut pe cand in partea soferului e foarte cald si cand dau rece, face rece....daca reusesc ceva te anunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procedura se refera la masini fara AC, nu cu dublu clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jordi tu defapt ce doresti sa auzi?

Daca ai fi citit cateva pagini in spate, ai fi vazut ca au explicat si altii cum se blocheaza radiatorul, si de ce. Si toti au spus din experienta.

Sincer sper sa mergi la un mecanic care sa-ti sugereze sa dai bordul jos, scos cutia de clima, ca intr-un final sa afli ca nu e rupt nimic, si ca se putea rezolva mult mai simplu, mai ieftin si mai rapid.

Din cate cred eu asta e rolul la forum, sa impartasim experienta si cunostiintele cu altii, nu sa contrazicem doar din simplu motiv ca eu nu cred asta!

Fa testul care l-au facut toti care au schimbat caloriferul (si au rezolvat problema): pui apa calda de la robinet in calorifer si vezi pana unde se incalzeste !

Modificat de humerg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o problema cu climatronicul.Nu baga nici rece nici cald,merg toate comenzile,reglajul temperaturii si reglejul treptelor de viteza(se aprind ledurile)incalzirea in scaune si dezaburire luneta,dar nu merg luminile de la displaiul climatronicului si ventilatorul de la aeroterma,are cineva idee ce ar putea sa fie?am probat aeroterma merge pe direct,compresorul nu porneste si nici ventilatoarele pentru ca nu primeste comanda de la climatronic.aveti idee ?..am incercat un basic settings dar nu a mers

 

 

 
                Address 08: Auto HVAC       Labels: 3C0-907-044.lbl
Control Module Part Number: 3C0 907 044 AC    HW: 3C0 907 044 AC
  Component and/or Version: ClimatronicPQ46 050 0404
           Software Coding: 
            Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
                      VCID: 62CB4C03BDBA6A0EE27-8037
3 Faults Found:
 
01087 - Basic Setting Not Performed 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110101
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 117
                    Mileage: 155928 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.12.02
                    Time: 14:27:16
 
01273 - Fresh Air Blower (V2) 
            007 - Short to Ground
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110111
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 77
                    Mileage: 155928 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.12.02
                    Time: 14:27:16
 
00819 - High Pressure Sensor (G65) 
            009 - Open or Short to Ground
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01111001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 77
                    Mileage: 155928 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.12.02
                    Time: 14:27:16

Am uitat sa mentionez ca am schimbat senzorul de presiune A/C si panoul de control din bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dupa ce ai schimbat unitatea ai facut basic setings-compresor first run in? Din cate vad, nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat dar in bsic setting nu apare decat optiunea "potentiometre&flap alignment"pe care am dat dar nu s-a intamplat nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan asta e singura care o am...sigurantele sant ok

post-154841-0-10344000-1449426202_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea de pe blower s-a sters?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana nu rezolvi cu aeroterma nu vei putea. Citeste procedura de pe ross tech.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema sta in felul urmator...intr-o zi am pornit masina si nu mai mergea climatronicul nici cald nici rece ...am verificat pe direct vrntilatorul de la aeroterma si se invarte...mi-a spus cineva sa schimb senzorul de presiune ...am schimbat si panoul de control tot nimic sigurantele bune nu stiu ce sai mai fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi in Adaptation si te duci pe canalul unde ai "Driving time for compressor run in" si setezi din nou valoarea de acolo 120, salvezi si repeti procedura cu compressor first run in. Cred ca degeaba iti dau link-uri ca nu vrei sa citesti!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.Multumesc,o sa incerc maine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema sta in felul urmator...intr-o zi am pornit masina si nu mai mergea climatronicul nici cald nici rece ...am verificat pe direct vrntilatorul de la aeroterma si se invarte...mi-a spus cineva sa schimb senzorul de presiune ...am schimbat si panoul de control tot nimic sigurantele bune nu stiu ce sai mai fac

 

daca nu iti baga nici cald, nu are nicio legatura cu AC-ul/compresorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa intru in Adaptation cum mi-a zis pronet dar nu reusesc pt. ca este bloccat submeniul "Adaptation".

In modulul " Engine" spre exemplu este activ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este climatronic sau climatic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Revin cu problema mea.

Astazi dimineata, am plecat cu masina, am dat drumul le dezaburire si cand a ajuns temeoperatura la aprox 60grade, am constat ca a inceput sa bage cald si pe partea dreapta (cea cu  problema). Aerul era cald, insa am constatat ca parca puterea jetului nu era aceeasi ca pe partea stanga. M-a mancat in .... si i-am, dat un base setings din butoane, pentru ca dupa aceea sa constat ca iar nu mai baga cald pe dreapta.

Logica imi spune că daca baga cald si pe dreapta dar aleatoriu, problema nu ar fi totusi de la calorifer ci de la unitatea de clima.

Testerul care l-am folosit nu a fost unul chiar ok, si nici operatorul nu parea prea instruit, asa ca daca aveti vreo idee cu privire la ce as putea verifica la unitatea de clima, va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aerul pe partea dreapta iti vine pana la o anumita temperatura atinsa de motor,apoi se opreste Z35 (aux. heat.) si gata caldura pe dreapta

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu verifica nimic, in proportie de 90% e vorba de radiatorul de caldura.

Off topic.

Catalin cum stai cu, constructia ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aerul pe partea dreapta iti vine pana la o anumita temperatura atinsa de motor,apoi se opreste Z35 (aux. heat.) si gata caldura pe dreapta

Adica..? este un senzor ceva sau un mod de functionare? ce ar trebui sa inteleg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!