Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

1. Termostatul a fost OEM ?

Si nu mai scrie cu CAPS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu PTC:

puterea maxima absorbita este de 1000W, daca ai si faruri aprinse ramane pe la 650W, daca e pe LOW nu porneste, in timpul testelor pornea daca dadeam la peste 21 grade, in masina erau 17 grade, afara 0, apa era sub 60 grade, la apasare ECON, se decupla, curentul la 650W era 50A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spuneam, la mine are un comportament diferit. Nu afiseaza curentul absorbit si nu se decupleaza la apasarea butonului (eu am AC, nu ECON). In rest se activeaza cam in aceleasi conditii ca ale tale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am econ, aceste observatii au fost facute pe o Ocatvia 2 2006 dsg BXE motor.

O sa vad si la mine cum e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Gata baieti, eu centrez, eu dau cu capul . Am inlocuit renumitele motorase V158 si V159 .

Pt cei care nu stiu ce este cu motorasele astea, povestea pe scurt : passat CL 2008, in functionare climatronicul producea zgomote, trosnituri, pacanituri deranjante, asemanatoare unor relee haotice.

O mica diagnoza a spus ca sunt ceva erori la motorasele in cauza (era clar ca sunt erori ca doar faceau zgomot). Le-am comandat : V158 = 435 RON, V159 = 410 RON .

Inlocuirea nu a fost chiar joaca de copii, la V159 (parte pasager) a fost mai usor, dar chinul abia la partea soferului a venit. S-a chinuit electricianul o gramada si ca sa nu piarda vreun surubel sau sa rupa vreun plastic, sau mai stiu eu ce a demontat pe sub bord.

Dupa o setare de baza cu VAS-ul, dragii mosului.....LINISTE!. Nu se mai aude decat aerul cum suiera prin fantele de dirijare. Si cand reglez temperatura, abia se percepe ca se misca motorasele alea.

Baietii de la "Volsvagin" se pare ca stiau de trasnaia motoraselor : ma uitam cu electricianul la revizia (versiunea de upgrade) pieselor noi in comparatie cu cele vechi : pe masina revizie A, piesele noi revizie H si J, si clar alt material la limbile de plastic ce actioneaza voletii.

So, daca va enerveaza zgomotul de la climatronic, si aveti 900 ron de investit, va recomand cu caldura sa o faceti. Sunt si pe forum baieti de treaba care va pot ajuta.

Sunt un pic suparat pe F l o r i n , care a zis ca se baga sa schimbe, dar apoi a disparut COMPLET, nici raspuns la PM, nici la telefon....F l o r i n, you're alive? :)

Modificat de alexd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le schimbam cu mare placere.....cine stie cum de nu ne-am nimerit pe frecventa.

Din pacate, nu pot vb mereu la telefon - de aceea am rugat - daca nu raspund - astept SMS. Astfel, cum ma eliberez, raspund sau sun eu.

P.M.-uri nu am in afara de cele in care ai stabilit ca le cumperi....O data stiu ca m-ai sunat, dar aveam probleme cu fetita.....

dupa aia, nimic de la tine....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am vrut sa te mai deranjez, am simtit ca nu erai in dispozitie. Am mai trimis un PM si m-am oprit. Nu-i bai, better luck next time :) . Oricum, a fost destul de greu la partea sofer, treaba de contorsionist. Noroc ca baiatul care a facut-o stia exact ce si cum, cica cel putin 3 pe saptamana face, fiind electrician la Porsche Buda ( da, e maghiar venit de sarbatori cu sotia lui romanca acasa :) ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, lasa poate ne vedem la o "cafea"..... langa fiare.

Pai, defectele astea sunt clasice .... poate aduci sa le desfac si sa vedem daca se curata motorasele vechi - next time sa nu mai dai bani pe ele....doar swap.... :emthup:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-a desfacut nenea care le-a schimbat, dar problema nu este electronica, ci pur mecanica, avea joc foarte mare in limba aia cu care ghideaza voletii, probabil din aceasta cauza se vedea clar ca la motorasele noi, limba era dintr-un cu totul alt plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Dupa cateva zile de citit pe forum am reusit sa inteleg mai multe despre Climatronic.

Totusi nu am reusit sa dau de cap problemei mele :banghead: .

La masina din semnatura dupa ce intr-o zii am curatat bordul, Climatronicul nu a mai mers.

Ca sa incerc sa descriu comportamentul : - orice temperatura as seta pe orice zona, baga aer rece.

- daca dau pe HI atunci baga aer cald (de dorit tinand cont cat de frig este afara :icon_cheesygrin: ), dar doar pe HI baga aer cald, in rest nu.

- vreau sa mentionez ca acest comportament pare sa fie prezent idiferent de zona in care dau sa bata aerul.

Cand am scos erorile din climatronic prin metoda gasita pe forum, am gasit urmatoarea eroare : 2cc 00h. Stie cineva ce inseamna aceasta eroare, am tot cautat si nu am reusit sa gasesc semnificatia.(am cautat si cu valoarea erorii convertita la decimal)

Maine o sa incerc sa verific si valorile senzorilor de temperatura interioara folosind metoda postata aici pe forum.

A mai intalnit cineva o problema similara? Care ar putea sa fie cauza? Pana acum am ajuns la concluzia ca sunt sanse sa fie un termostat busit.

Dar totusi sa se strice asa usor mi se pare bizar.

Multumesc mult si Sarbatori fericite!

Drive safe :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza cu VCDS /VAGCOM si posteaza erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

As avea si eu o problema, nu cred ca este de la climatronic,dar este legat de aerul rece,foarte rece. Sa va explic: climatronicul merge bine, toate gurile de aerisire baga aer la temperatura setata, insa, prin torpedou pe la gura de racire a torpedoului baga aer extrem de rece si extrem de puternic, pe langa aceasta gura de racire mai baga aer foarte rece(la temperatura de afara) pe langa gurile care baga aer cald la picioare si prin consola centrala jos la picioare unde se imbina cu bordul exista acolo un loc mic de imbinare, de mentionat ca asta se intampla doar pe partea dreapta, pt mine nu este deranjant insa daca stai in dreapta la drum lung iti ingheata picioarele, o sa merg cu masina la service, insa as fi vrut sa am o idee inainte, ma poate ajuta cineva?

problemele sunt la passat 2009 b6 2.0 cr 110 cp si nici nu am foarte multi km la bord, aproape 70k km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de ce nu inchizi gura de racire din torpedou?

Legat de rece la picioare, vezi ca filtrul de polen, si mai ales suportul care il fixeaza sa fie bine bagat la locul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gura de racire este inchisa acum, insa aerul este suflat puternic si se simte prin spatele torpedoului, o sa verific si suportul filtrului de polen. merci pt raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci posibil sa fi sarit furtunasul care face legatura cu gura de aerisire, si tot pe aici sa se simta si pe la picioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci pt sfat, era filtrul de polen prost pus, cand dat jos materialul care imbraca filtrul de polen a cazut suportul care il fixeaza. Legat de acest lucru acum trebuia sa ma duc la mecanicu destept de la midocar si sa il bag cu capu sa vada cum a fixat suportul si sa i infig factura aia umflata in c*r. multumesc pentru raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, vis a vis de problemele descrise de Templar, acelasi lucru am patit si eu, dupa ce masina a stationat 4 zile, la temp. ext. de 3-4 grade imi baga rece indiferent de temperatura numai cand o dau pe HI baga cald, ati gasit cumva problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si vezi daca apare eroare pe vre-un motoras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toti! am si eu o problema legata de climatronic,atunci cand e pornit se aude un tacanit ca si al unui ceas dar ceva mai rapid. Are cineva idee ce ar putea fi??? va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa fac aproape totate, nu are nici o problema. Citeste topicul si ai sa vezi ca multora le functioneaza la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da mai tare volumu` la radio cd si se rezolva :)) Un coleg a schimbat motorasele pentru a scapa de zgomot, cost aproximativ 900 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau poti sa dai 1-2 trepte mai tare ventilatorul si dispare zgomotul

Modificat de GEOMANBLACK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine imi da si mie niste sfaturi pentru a demonta climatronicul de pe passat si sa nu stric nimic pe acolo .

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!