Jump to content

Passat B7 2.0TDI 170 CP DSG


GLS

Postare recomandată

Salutare tuturor. 

Imi prezint prima masina din flota personala si anume un  Passat B7 caroserie 362 (berlina) achizitionata de aproximativ 4 luni.

Motivul principal pentru care am ales acest exemplar o constituie dotarile in numar mare fata de majoritatea aflate pe piata si un raport bun la pretul ei.

Asadar o lista cu specificatii si o mare parte din dotarile detinute:

-Fabricatie: 2011

-Motorizare: 2.0TDI, tip CFG

-Putere fabrica: 170CP

-C.V.: DSG, tip MSU

-Keyless Entry

-Keyless GO

-Park Assist - parcare asistata pentru incepatori si oameni plictisiti sau cu scopul de a atrage o privire :)

-Senzori ploaie + lumini

-Perdulte geamuri spate manuale + electrica luneta

-Interior piele integral

-Incalzire scaune

-3 Memorii programabile scaun sofer + reglaj oglinzi

-Soft close portbagaj

-Camera marsarier sub emblema VW

-Oglinzi rabatabile electric

-Oglinda interior si sofer cu senzor anti-orbire

-Lumini ambientale oglinzi

-Mirror down

-Cornering lights (halogene duble)

-Bancheta spate reglabila, sezut care se poate ridica

-Priza 230V

-Coming/Leaving home

-Jante originale VW R17 Michigan echipate cu Pirelli

-Plus mai sunt altele dar sincer probabil ca nu imi amintesc la aceasta ora

 

Modificari aduse pana in momentul de fata:

-Folii pe toate geamurile (fata+spate+luneta) de inalta calitate, pe spate intunecate, pe fata o idee mai deschise, dar tot tenta inchisa plus parasolar pe parbriz de tenta inchisa

-Kit roata de rezerva original, plus o roata R17 VW tip Michigan exact modelul de pe masina montat in spate cu suport pentru atentie maxima la detalii

 

Planuri pe viitor, unele mai indraznete ca altele cu toate ca nu se stie daca unele se vor si aplica.. :( :

-Upgrade de la RNS 315 la RNS 510 OEM

-Schimbare volan cu padele tip R-Line generatia noua

-ReSoftare plus anulare totala DPF

-Sistem evacuare dublu original Passat B7 de pe masina 4Motion si modificare tipsuri la quad-exhaust pentru a se potrivi perfect si in partea dreapta ca si cele originale pe stanga la fusta

-Schimbare stopuri pe leduri OEM

-Schimbare faruri fata pe LED+Xenon OEM/Aftermarket, fara a instala auto-leveling, doresc sa las reglajul manual pe inaltime pentru a evita dificultati la instalarea sistemului pe suspensie

-Aplicare full CERAMIC PRO pe vopsea, roti si geamuri

-Air Ride system, suspensie pe perne

-Instalare becuri ambientale picioare, usi si benzi led de-a lungul trimurilor pe usi

-Schimbare totala becuri interioare pe LED plus luminile ambientale oglinzi

-Schimbare panou clima cu modelul 2013+

-Diverse codari VCDS:

   USA turn signals (care se pare totusi ca nu voi avea noroc deoarece e posibil sa nu recunoasca B7-ele),

   pliare oglinzi din telecomanda si kessy pe manere,

   acurile de la ceasurile bord sa faca o tura completa la introducerea cheii in contact sau apasarea pe buton START/STOP ENGINE

 

Atasez niste poze alaturi de surioara ei un alt B7 Variant din iulie 2013 2.0TDI CFF 140CP DSG a carei prezentare va urma in curand. Poze din interior momentan nu am din nu stiu ce motiv, dar promit ca vor urma.

Drumuri bune!

 

 

23518840_1600494246640662_7424424917888021452_n.jpg

23659187_1600494223307331_6309866267370616241_n.jpg

23559810_1600494273307326_6791672225907389965_n.jpg

23561646_1600494356640651_1450047735048848688_n.jpg

23519294_1600494316640655_7732673464465795487_n.jpg

Modificat de GLS
Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos!  Sunt cam marete planurile pentru ea dpdv al costurilor.. ti-ai ales o masina de familie, o limuzina care din punctul meu de vedere nu merita stricata cu air ride.. daca tot ii pui air ride pune-i si colant d'ala de camuflaj cum au toti racerii de la mine din oras :))

Pozitiile U.S. am observat ca nu prea se mai poarta odata cu aparitia kit-urilor de 30 lei de pe olx.

DPF-ul nu-l scoate daca functioneaza in parametrii, nu va fi placut pentru nimeni sa mearga in spatele tau..

Daca pui Xenon OEM cu senzori de auto leveling nu va mai trebui sa pastrezi reglajul manual, daca tot te apuci de un proiect de o asa amploare fa-o pana la capat.

Quad-Exhaust nici macar B6 .:R36 nu avea, ma gandesc ca pe un 2.0 TDI nu va da prea profi.

Din punctul meu de vedere ai o masina mult prea frumoasa sa ii aduci modificarile astea.

 

Sper sa nu privesti postul meu ca o critica ci mai degraba ca pe un sfat, mult succes in continuare!

Link către comentariu
  • 2 years later...

salut.

mai esti p aici? 

socra miu vrea sa puna si el air ride system si ma gandeam ca mi spui si mie unde l ai pus ( daca l ai mai pus ). 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!