Jump to content

probleme ceasul de benzina


MaxX_82
 Share

Postare recomandată

salut. am si eu o problema. ceasul care imi indica nivelul benzinei a inebunit de tot. ba merge ba nu merge. imi arata ca fiind aproape gol rezervorul, alimentez si arata cum ca asi avea mai putin ca inainte. alteori merge bine (zic eu :beerchug: ). ce ar putea fi? cam cat m-ar costa o posibila reparatie? masina e un vento gl.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica plutitorul din rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as zice sa schimbati sonda litrometrica pt. ca astea nu sunt cu nichelina (reostatul) ci sunt cu desen de grafit pe circuit imprimat si la trecerea cursorului(plutitorului) de nenumarate ori se intrerup acele linii de grafit ,din proprie experienta spun ca curatarea verificarea unei sonde din 10 merge si aia poate nu mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc pt sfaturi. cam la ce pret sa ma astept ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio
va multumesc pt sfaturi. cam la ce pret sa ma astept ?

O sonda litrometrica te costa cam 1 mil lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Cand ajunge limba la liniutele acelea rosii (ma refer la indicatorul de benzina)cata benzina se mai afla in rezervor?Mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine la deal imi indica mai mult si la vale mai putin decat nivelul pe drum drept (sau invers , la deal mai putin si la vale mai mult). Nu este mare diferenta in cursa acului , dar e enervant. In plus , cand pun contactul , acul se ridica foarte greu. Daca am rezervorul pe jumate , cam in 1:30 , 2 minute ajunge si el la nivel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin74 cand acul e la prima linie rosie mai poti face in jur de 50 - 75 de km pana incepe sa tuseasca din cauza ca nu mai ajunge sonda aia la benzina. 7-8 litri mai sunt da te poti baza doar pe vreo 5 :(

ZBENG problema cu indicatorul cred ca este pentru ca este un timp mai vechi de sistem, la masinile noi au rezolvat variatiile astea. Asta e :D Si eu cand franez si am acul la prima linie inainte de mijloc ajunge la mijloc, daca plec sportiv de pe loc ajunge la a 2-a linie de deasupra celor rosii, uitati-va si voi cata benzina aveti cand stati la semafor :lol:. Glumeam

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am facut aproape plinul pt a putea introduce in rezervor o solutie pt curatat injectia.Dupa vreo zece minute de mers am observat ca masina nu mai trage cum tragea inainte.Plus imi moare motorul in treapta 1 dupa plecarea imediata de pe loc.Aseara si-a mai revenit.Ce credeti ca s a intamplat?Mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am facut aproape plinul pt a putea introduce in rezervor o solutie pt curatat injectia.Dupa vreo zece minute de mers am observat ca masina nu mai trage cum tragea inainte.Plus imi moare motorul in treapta 1 dupa plecarea imediata de pe loc.Aseara si-a mai revenit.Ce credeti ca s a intamplat?Mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am facut aproape plinul pt a putea introduce in rezervor o solutie pt curatat injectia.Dupa vreo zece minute de mers am observat ca masina nu mai trage cum tragea inainte.Plus imi moare motorul in treapta 1 dupa plecarea imediata de pe loc.Aseara si-a mai revenit.Ce credeti ca s a intamplat?Mult

Te-a mancat la zarzarica. Acum te intreb si eu ceva: ai folosit aditivul ala ca nu-ti placea cum mergea masina sau de ce?

Nu prea mai ai ce sa faci: te duci din cand in cand in afara localitatii si mergi cu cel putin 3000 RPM(treapta a-4a sau a 5-a) pentru cel putin 10 minute

Mai mult ca sigur ca ti-a ajuns mizerie in rampa de injectie si injectoare. Problema este ca atunci cand opresti motorul, benzina se evapora iar resturile(impuritatile) raman acolo si se solidifica din cauza temperaturii. Asta se intampla la oprirea motorului.

Dupa o vreme o sa-si revina masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-a mancat la zarzarica. Acum te intreb si eu ceva: ai folosit aditivul ala ca nu-ti placea cum mergea masina sau de ce?

Nu prea mai ai ce sa faci: te duci din cand in cand in afara localitatii si mergi cu cel putin 3000 RPM(treapta a-4a sau a 5-a) pentru cel putin 10 minute

Mai mult ca sigur ca ti-a ajuns mizerie in rampa de injectie si injectoare. Problema este ca atunci cand opresti motorul, benzina se evapora iar resturile(impuritatile) raman acolo si se solidifica din cauza temperaturii. Asta se intampla la oprirea motorului.

Dupa o vreme o sa-si revina masina.

Ai dreptate,m-a mancat undeva!L-am folosit pt ca uneori in trapta 1 se oprea motorul.Facea foarte rar treaba asta!Tragea masina de ma impingea in scaun.In avion am mai trait senzatia asta.E naspa cand intri intr-o intersectie si cand vrei sa virezi ramai in mijlocul soselei!Sper sa-si revina!

Modificat de sorin74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ai infundat ceva cu mizeria din benzina si din rezervor. Incearca sa cureti injectoarele cu aer comprimat, poate ai noroc. Inainte de a mai face prostii mai intreaba si pe forum ca de aia s-a deschis. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poza pentru sorin74. Paul_ral daca ai ceva poze cu injectoare de golf 3 GTI si cu motorul te rog ataseaza-le ca a intrebat sorin de ele.

Multumesc

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poza pentru sorin74. Paul_ral daca ai ceva poze cu injectoare de golf 3 GTI si cu motorul te rog ataseaza-le ca a intrebat sorin de ele.

Multumesc

Sunteti foarte saritori.Mai rar oameni k voi.Pun o poza cu motorul meu!I-am scris lui Paul!

post-21874-1207225722_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit asa ceva. In imagine sunt injectoarele mele de VR6. Ca si constructie sunt asemanatoare.

Dar sa incercam a ramane on topic!

post-6155-1207235300_thumb.png

post-6155-1207235343_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit asa ceva. In imagine sunt injectoarele mele de VR6. Ca si constructie sunt asemanatoare.

Dar sa incercam a ramane on topic!

Ok.Sper sa dau de ele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema cu indicatoru de benzina. La 10l in rezervor acul este la prima linie alba dupa rosu (spre punctu de repaos). De la linia alba in sus orice cantitate de benzina as pune imi indica corect. Pot sa fac indicatorul sa mearga normal? Ce sa verific? Plutitorul, reostatul? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
  • 3 months later...

si eu caut o sonda litrometrica pt un vento 1,9d, noua fiindca daca iau din dezmembrari risc sa am aceeasi probl(liniutele acelea sterse)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Este bine sa stiti ca acea sonda se desface in totalitate.Se scoate capacul de la rezervor,unde intra cele doua furtune de tur si de retur.Este necesar,apoi sa scoateti sonda litometrica cu pompa de benzina pt ca va este mai usor.Pompa se apasa pe ea si concomitent se rasuceste spre stanga pt a o scoate de pe clipsurile care o tin fixza pe fndul rezervorului..Placuta aceea care are pe ea lamelele se scoate din acel suport de plastic.Pe aceasta o curatati cu solutii de contacte sau de rugina.Veti veda ,ca se indeparteaza mizeria,depunerea din benzina.Le curatati pana cand acele lamele pe care se plimba cursorul devin albe.Mizeria care se afla intre ele o inlaturati cu un varf de ac foarte subtire(cel de seringa ajuta mai mult dcat unul de cusut) si o periuta de dinti.Cursorul se desface si acela si veti vedea ca este neagra acea biluta din varf dn cauza mizeriei.Il curatati pana cand devine alb-alba.Lamela cursorului o vet indoi mai mult inainte de a o remonta pt ca aceasta sa faca presiune mai mare pe grila(placuta) de pini curatati anterir.Puneti la loc tot ansamblul pompei de benzina in rezervor.Puneti contactul masinii de 7-8 ori far a o porni efectiv pt a ajunge banzina pe traseu. Porniti motorul .Eu a procedat astfel la un vw cu 240.000 km,iar acum indica corect.Chiar ma enerveaza ca este sensibila rau sonda,arata imiediat ce se consma.Ca sfat ...spun ca am ramas la ideea folosirii unui carburant mai curat,limpede,fara prea multe depuneri,aspect care ajuta cu atat mai mult cu cat masina i cauza a fost dotata cu instalatie gpl noua omologata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, am si eu o problema cu indicatorul de benzina la un golf 3 1.6 ABU din 1994, nu mi indica mai deloc benzina din rezervor. Am schimbat si sonda si plutitorul si tot degeaba. Chestia e ca daca scot sonda din rezervor si misc eu cu mana de tija pe circuitele alea indica,  adica il pun sa mi arate plin, arata si in bord tot plin rezervorul, daca il pun la jumatate arata si in bord la fel, daca il pun sa mi arate rezervorul gol la fel si in bord tot gol, dar cand  bag sonda inapoi in rezervor si montez tot, nu se ridica deloc. Nu stiu ce sa mai verific, sonda e schimbata(nu e noua dar stiu ca indica corect pe masina donatoare), ceasurile de bord merg 100% din moment ce se ridica acul cand e sonda  scoasa din rezervor. A mai patit cineva asta???   sau ce ar mai trebui verificat ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica plutitorul din rezervor sa nu aiba cumva vreun por sau sa fie spart si in momentul cand se umple cu benizina se duce la fund

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

eu am schimbat si ceasurile din bord si tot nu-mi arata câta benzina am .Nu mai stiu unde sa verific.Daca ma ajuta cineva cu sfaturi fac cinste.Conteaza daca inversezi firele la sonda plutitorului ca le-am tot inversat,dar oricum degeaba .Daca la mufa atingi firele care vin la sonda nu ar tebui sa miste acul la ceasul din bord?

Modificat de danikas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!