Jump to content

A3 de oras


JDoe

Postare recomandată

De cateva luni m-am despartit de acum vechiul A4 2.0L si m-am decis la un A3 de oras adica in trei hmmm usi si 1.6 TDI. Dupa cum stim a treia usa e o poarta. Si inca nu exista hibrid diesel-electric, precum locomotivele.

Alegerea a fost impusa de lipsa locurilor de parcare pentru A4 si parerea de rau ca un 2L isi are locul pe autostrada si nu in ambuteiaj.

Zis si facut, mers la dealer, in trei minute am avut o configurare ce a necesitat trei luni de discutii cu agentul de vanzari pana sa ajunga la ce am acceptat pana la urma. Asa ca:

Masina vine cu echiparea urmatoare:

- roti de iarna si vara - alta discutie care se reduce la "sa fie incluse si jantele"

- pachet de iarna (parbriz incalzit, scaune incalzite si duze spalator parbriz incalzite) - sotia se bucura enorm dimineatza

- Full LED (faruri, stopuri si interor) - cea mai idioata discutie cu dealerul redusa la: "ba nu vreau Xenon, vreau LED, da ba tzaranu' din mine vrea LED"

- senzori de presiune roti -  n-am avut o pana de 10 ani dar am descoperit un holzsurub in vechile cauciucuri 

- PDC fata spate - sunt tolomac, asta este

- park assist - aici nu mai e vorba de mine ;)

- ACC cu City-Brake - vezi doua linii mai sus

- Front Assist - doamne ajuta

- Lane Assist - niciodata nu se stie, ca si cu ESP

- Navigatie - aceeasi varza VW - sau Skoda, varza cu Goagal Earth

- Bluetooth - care dupa ani si cu media

- auto-hold - nu prea mai conteaza, frana de mana e electrica, asa ca fara drifturi

- Keyless Access - n-am luat, stie mandea de ce

- lumini ambientale albastre in usi si praguri, footwell lights - are si lunina sub usi atunci cand sunt deschise - Vanity, the most deadly sin

- volan multifunctional si schimbator de piele cu cusaturi negre - ciudat se simte la viraje pe log, parca e deformat

- oglinzi electrice incalzite si rabatabile - aveam si pe A4, uneori cred ca imi lipseste masina aia

- senzor de ploaie - pe acilea cam ploua

- Coming Home, Leaving Home - sa nu calci in balti, in garaj, insa, mi se pare ca am uitat lumina aprinsa

- USB si AUX - prizele parca sunt aruncate cu tzapoiu' - idioti astia de la AUDI design

- Servotronic - sa nu ma obosesc

- Clima 

- carlig de remorcare escamotabil manual cu eliberare/blocare electrica

Nu are:

- noul display fancy in fata volanului - deh, bolile copilariei

- Audi connect pe 3 ani - dealerul e un idiot, na am spus-o

Parti proaste, ale masinii:

- ergonomia softului e PROASTAAAAA ! Nemtii ar trebui sa mearga in Romania si sa lase analiza sa o faca romanii, ar iesi de 1000 de ori mai buna.

- cutia de viteze e impecabila, la rece si la cald. La rece A4 agata la a 2-a

- consola centrala a fost conceputa de o persoana ce sufera de sindromul passiv-agresiv, la orice actiune vrei sa faci (alimentare telefon in cotiera) e impresionant cat de facil e acesul dar si cat de dificil este sa faci actiunea respectiva (telefonul sta aruncat inte alte prostii din cotiera cum ar fi telecomanda de la garaj)

- consuma cat A4, la un motor mai mic, cel putin asa spune computerul de bord

- Navigatia merge ca porcu atunci cand activezi Goagal Earth. Cred ca de data asta nu ma mai pozitioneaza pe camp atunci cand merg cu 130Km/h pe autostrada.

- Suna si telefonu si hands-free la un apel, e o cacofonie - pana la urma o sa citesc si ceaslovu ala de manual

- Motorul face ca un tractor. Nu stiu daca asta vine de la motor care mi se pare mult mai zgomotos decat pe A4 sau de la plasarea lui mai aproape de habitaclu sau insonorizarea nu exista, adica e comparabila cu Roomster.

 

IMG-20170926-WA0000.thumb.jpeg.f29be3b5e94453d2db518c00d5f1530b.jpeg

Modificat de JDoe
Tradus in romana si ultimele fitze
Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos!

19 minutes ago, JDoe said:

Motorul face ca un tractor. Nu stiu daca asta vine de la motor care mi se pare mult mai zgomotos decat pe A4 sau de la plasarea lui mai aproape de habitaclu sau insonorizarea nu exista, adica e comparabila cu Roomster.

Sigur e de la insonorizare! Si Audi A3 este cam cel mai bine insonorizat din clasa compacta. 

A mai fost un user pe forumul Mazda ce a returnat o Mazda 6 pe o Mazda 3 tot in Belgia. Daca tot e nasol cu locurile de parcare, nu e mai dificil cu o masina in doua portiere? Ma gandesc ca se deschid mai larg si ai nevoie de loc mai mare ca sa iesi din masina. 

Modificat de Iulian M
Link către comentariu

Mersi Iulian, punem muzica mai tare atunci :)

Cu privire la parcare, asa este, usile sint mai lungi si e mai dificil accesul, dar e un compromis, pentru ca nu intotdeauna gasesti un loc de parcare destul de mare pt o limuzina. Si uneori nu ai incotro si trebuie sa parchezi pe strada. In BXL e mai usor dar in celelalte orase, e dificil.

Modificat de JDoe
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!