Jump to content

Probleme imobilizator GOLF 5


bugatty
 Share

Postare recomandată

ca sa opresti motorul, baga a 5 si da drumu la ambreiaj brusc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    28

  • passat19tdi

    9

  • DeuxEx

    8

  • Al Bundy

    7

Poti sa bagi si intr-antaia si tii si frana si tot se opreste, asta nu era oricum o problema.

Am descoperit defectul, sa-l numesc asa, cumva nu inteleg cum, a intrat destula apa in panould e relee si sigurante de langa baterie, a corodat nitel si cateva lamele de contact, apa deja fierbeal a un moment dat, asa ne-am dat seama, i-am pus contactul si efectiv am ascultat-o cu urechea.

S-a demontat intreg panoul, care e format din vreo trei felii cu multe lamele cromate de contact, s-a uscat, sters montat cu grija la loc si masina functioneaza.

Cred ca dupa doua zile de ploi abundente, s-a prelins apa pe marginea chederului de la motorc are este desprins pe o bucata de cativa centimetri in acel colt, a picurat pe capac si probabil prin capilaritatea intrat acolo, desi capacul are si garnitura. Altfel nu stiu cum.

Initial am crezut ca-i de la cheie pt ca imi dadea IMMO SAFE, de aceea am postat aici. Scuze!

Sanatate! 

IMG-20171130-WA0002.jpg

IMG-20171130-WA0001.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am patit o chestie cam ciudata (zic eu). Am ajuns acasa, am oprit motorul, am blocat masina si am intrat in casa. Toate bune pana aici. Cand am iesit dupa 10 minute, masina era pe avarie, blocata asa cum am lasat-o, cu toate becurile din bord ca la pomul de craciun, casetofonul mergand, si cu "immobillizer active". Am deblocat masina de la butucul portierei ca din telecomanda nu mergea, am pornit masina cu aceeasi cheie si cand sa o opresc.... nu se oprea... cheia am dat-o pe off si am scos-o din contact insa motorul inca mergea. A trebuit sa o opresc doar innecand motorul. Am scos borna minus de pe baterie, am lasat-o vreo 20 minute, am conectat bateria la loc insa fara rezultat. Ce credeti ca ar putea fi? Masina e un VW Golf 5 2.0 TDI BKD 140cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica ce a scris colegul mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar. Aveam umezeala la tabloul de releuri. Acum porneste fara probleme. Multumesc frumos pentru ajutor. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna ziua.Nu pot deschide topic nou asa ca postez aici o problema cu ''imobilizer active'' la o Jetta din 2008 ,diesel,motor BKD! Problema consta in aparitia mesajului ''imobilizer active'' ,doar in cazul in care masina a stat in soare si s-a incalzit foarte mult bordul. Am facut testul si mi-a dat eroarea ''01176 - Key 07-10 - Signal too Low - Intermittent'' !!! Si cu cheia de rezerva apare acelasi cod de eroare.Motorul porneste pt 2-3 secunde apoi  se opreste!!! Dupa racirea bordului ,eroarea dispare si totul functioneaza corect!! Intrebarea mea este unde ar trebui cautat/verificat '??? La ceasuri sau sub volan ar trebui verificat ? S-a mai lovit cineva de problema asta cu ''immo activ'' doar la CALDURA ?!?! Posibil ca mufa adaptoare ceasuri sa faca acest defect( contact imperfect,etc) ?!?! Dat fiind faptul ca doar la expunerea la soare a bordului apare immo,ma gandesc ca ar trebui sa verific zona de sus ,de la ceasuri mai intai ,nu partea de jos de sub volan?!?! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Refa lipiturile de pe placa ceasurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut baieti . Tocmai ce am cumparat un golf 5 2007 1.9 diesel . Am venit ieri cu el in jur de 300km pana acasa  fara nici o problema . Am luat si a 2 cheie din torpedou si nu mai stiu care din ele este cea buna si am incercat sa o pornesc si nu merge . Imi apare immobilizator active . Ce pot face sunt disperat !? Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa identifici care este cheia functionala....daca nu ai VCDS, sa verifici cu acesta. Pune contactul cu aceasta si lasa-l asa 30 minute. Opresti contactul, dupa care incerci sa pornesti. Trebuie sa te lase

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua, intampin urmatoarea problema la un prieten cu vw golf 5 1,4 75cp (bca). Masina porneste dar dupa o secunda se opreste.

Are urmatoarele erori stocate:

Adresa 01: Motor        Eticheta: ROJ\036-906-032-AXP.clb
   Numar VAG SW: 036 997 032 D    HW: xxxxxxxxxxx
   Component: BOSCH ME7.5.10      9736  
   Revizie: 00000000    Numar serial: VWZ7Z0D0403255
   Codare: 0000071
   Atelier: WSC 45497 142 83351
   VCID: 1B3E7F80DAA5C1991C-804E

3  coduri de defecte:
17852 - Potenþiometru recirculare gaze evacuare -G212- semnal impluazibil
            P1444 - 008 -  - intermitent
17978 - Modul comandã motor
            P1570 - 008 - blocat prin IMMO
16705 - Senzor turaþie motor -G28- semnal neplauzibil
            P0321 - 008 -
Gata de functie: 0000 0000

Adresa 25: Blocare pornire        Eticheta: ROJ\1K0-920-xxx-25.clb
   Numar VAG: 1K0 920 851
   Component: IMMO            VDD 0814  
   Atelier: WSC 00000 000 00000
   VCID: 65CA1978AC61C7697A-8030

1 cod a gasit:
01176 - Cheie
            004 - lipsã semnal/nu comunicã

 

Vreun coleg care a intampinat problema asta,sau care ma poate ajuta cu repararea masinii contracost evident,multumesc.

 

Modificat de valy_petcu2008
adaugare motiv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificați placa ceasurilor, verifica firele dintre bobina cititoare și ceasuri. În București suntem mai mulți colegi care te putem ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, baieti. Eu sunt prietenul lui Paul de care scrie deasupra. Toata saptamana nu mi-a mers masina din cauza imobilizatorului, imi pornea si se oprea dupa o secunda si aparea martorul de immo. Ieri am fost sa mai incerc o data sa pornesc masina si nu mi-a mai aparut martorul de immo, insa nu mai porneste masina. Nu e de la baterie pentru ca am incercat si cu o alta baterie nou-nouta. Este posibil sa fie totusi chipul de la cheie? Am fost la un service de chei marti si mi-au verificat cheia, si au zis ca pare ok.

 

 

Modificat de axt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Claudiu afloarei

Screenshot_20210123_053838_com.whatsapp.thumb.jpg.aaa209bc4d4fc79623cff125d73049dc.jpgsalut 

am un golf5 2006 și acum vro 3 săptămâni mi s.au ars ceasurile....a venit cineva și mi.a făcut immo of. am cumpărat altele maxidot ale mele fiind minidot..... am adaptat volan, esp.... etc doar ca îmi apare pe bord imobilizator activ......masina merge dar nu știu ce trebuie sa ii mai fac sa dispară imobilizator ul. dacă îmi poate spune cineva. ms fain

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce sa faci tu. Trebuie citit eeprom, modificat, rescris....modificat la status, etc. Din pacate e un pic complicat, trebuia sa incerce sa iti faca adaptarea immo, cheile, etc...asa cum trebuie.

Daca mai ai vechile ceasuri,  se incearca citirea datelor din acestea....daca nu, din ecu motor si se rezolva.

Dupa care se poate face immo on la loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudiu afloarei

ms... o sa vb tot cu cel care a făcut immo off sa îmi facă treaba pana la capăt. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salutare. Am si eu problema imobilizatorului de vreo 3 ani, pe care am tot neglijat-o. Problema apare doar cand da frigul, cred ca de pe la 4° in jos, pana acum puneam contactul de mai multe ori si pana la urma disparea si puteam porni masina. Anul asta am incercat o alta varianta si vad ca da rezultate, inainte sa pornesc motorul, incalzesc putin zona contactului pe unde se baga cheia, si nu mai apare immobilizator active, nici la -5°, ceea ce ma duce cu gandul la vreo posibila lipitura rece. Unde pot verifica sau cat de greu se da bobina jos,  aia care citeste cipul ?

Modificat de Cristi 78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cititorul este pozitionat pe butuc in jurul gaurii unde intra cheia, trebuie data protectia de la volan jos si o gasesti foarte usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,poti face immo off daca doresti

sau mergi la un centru service rescrieri chei,copii chei auto, ca sa iti repare bucsa cititor,o gasesti pe contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu unde este pozitionat, este cercul din plastic din jurul gaurii contactului, ma intereseaza cum se umbla la el sau cum se da jos, ca sa verific lipiturile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Cristi 78 said:

Salutare. Am si eu problema imobilizatorului de vreo 3 ani, pe care am tot neglijat-o. Problema apare doar cand da frigul, cred ca de pe la 4° in jos, pana acum puneam contactul de mai multe ori si pana la urma disparea si puteam porni masina. Anul asta am incercat o alta varianta si vad ca da rezultate, inainte sa pornesc motorul, incalzesc putin zona contactului pe unde se baga cheia, si nu mai apare immobilizator active, nici la -5°, ceea ce ma duce cu gandul la vreo posibila lipitura rece. Unde pot verifica sau cat de greu se da bobina jos,  aia care citeste cipul ?

Ma indoiesc. Poti masura bobina cand e cald si cand e rece, totusi problema cred ca este in ceasuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 19.01.2022 at 13:19, Cristi 78 a scris:

Stiu unde este pozitionat, este cercul din plastic din jurul gaurii contactului, ma intereseaza cum se umbla la el sau cum se da jos, ca sa verific lipiturile.

scoti contactul afara,dupa care scoti "cercul de plastic" imobilizatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
passat19tdi

Am cumparat de curand un golf 5 si am eroarea din poza, am incercat sa o sterg si reapare, pe displayul din bord nu vad nimic, ca si ala e defect. Masin aporneste, telecomanda functioneaza, inchide si deschide masina.

Are IMMO OFF ?

283675884_1693274394353918_7413966960601126942_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Scoate siguranta la ceasuri sau indoaie cheia briceag,  la 90 grade, ca sa nu citeasca cipul....si vezi daca porneste si sta pornita. Daca da, are immo off

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat19tdi

Am incercat cu cheia, dar nu am reusit sa o indoi la 9ogr, au fost cam 110 si a pornit. Am scos siguranta 2, bordul nu s-a aprins si motorul nu a pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Trebuie sa porneasca si sa se opreasca. Daca asa a facut, atunci e ok, are immo on.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!