Jump to content

Piston crapat motor 1.9TDI Passat B5.5


mt15
 Share

Postare recomandată

passat b5.5 tdi, 2002, cod motor AVF, 131 hp

mers pe autostrada xxxxxxxxxxxxxxxx  km/h, la un moment dat incepe sa vibreze, sa nu mai aiba putere si sa scoata fum.

rezultat: piston crapat

de ce?

IMG-20171014-WA0001.jpg

IMG-20171014-WA0002.jpg

IMG-20171014-WA0003.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Iti functioneaza EGR-ul? Intercoolerul cum se prezinta? Turbina e ok, are toti paletii intregi pe partea de admisie? In ce viteza erai, la ce turatii?
Asa ceva nu am vazut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR nu cred ca functioneaza, turbina ok, intercooler ok, treapta 6, in jur de 3000 de ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Citez dintr-o sursa externa: "EGR-ul este un sistem care permite reintroducerea gazelor rezultate în urma arderii înapoi în galeria de admisie. Acest procedeu conduce la scăderea semnificativă a emisiilor de NOx deoarece reduce cele două elemente care stau la baza producerii acestuia. Prin reintroducerea gazelor arse în admisie o parte din oxigenul necesar arderii este înlocuit cu gaze arse ceea ce conduce la scăderea cantității de oxigen în exces. Pe de alte parte deoarece gazele arse absorb o parte din căldura generată în urma arderii se reduce și temperatura maximă pe ciclu".
Eu unul inteleg faptul ca atata timp cat egr-ul nu-ti functioneaza, exploziile sunt mai puternice in camera de ardere deoarece gazele nu mai sunt recirculate, intrand astfel in motor numai aer proaspat, deci oxigen din belsug. Arderile violente pot provoca asta. E o teorie.

Dar, in urma inspectiei, nu ai gasit parti de metal "intruse"? Supapele sunt intregi pe cilindrul respectiv? chiulasa cum se prezinta, lipsesc bucati din ea? Bujia incandescenta este intreaga?Ar trb verificat tot traseul de admisie, altfel nu-mi explic. De la turbo pana in chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din primele verificari chiulasa e perfecta, bujia la fel, si nu se vad alte urme de transformari mecanice. Injectorul a fost verificat la primul service la care am ajuns (se presupunea ca asta ar fi cauza), si era ok. Verificarea nu cred ca a fost facuta corespunzator din moment ce lipsea compresia pe cilindrul respectiv. Motorul pare curat, fara depuneri. Tind sa cred ca a fost un viciu de turnare a pistonului, pentru ca altfel nu-mi explic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!