Jump to content

Gaze de esapament cu miros puternic


143225
 Share

Postare recomandată

Imi poți da niște indicii ce ar trebui sa verific ? Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod motor Bmm 

Aceleași probleme le-am avut si înainte de software 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica:Distributie,unghi sincronizare,epurator gaze capac motor,egr,Injectoare,axa came,tacheti,uzura chiulasa in locase injectoare.....nivel ulei

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu am facut nimic. Inca miroase, si parca acum cu frigul e mai neplacut. La mecanic nu am ajuns sa pun un tester pe ea, insa nici nu stiu daca am sanse de asa ceva pentru ca daca ii spun de tester ca miroase imi da o replica de genul " da ce ai masina noua sa nu miroasa?" Daca se iveste vreo ocazie mai scriu pe aici ce am gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
FlorinNistor

Si la mine miroase parca puternic, cand parchez in garaj, opresc motorul si cobor...pute, serios. La relanti am consum 0.8 de obicei, rar am 0.9 , 0.7, 1si. La injectorul nr. 3 am alta valoare fata de celelalte, undeva la 0.6, celelalte 0.3 cu + cu -. Mai nou am observat rugina in interior la partea de jos pe cele doua tevi ce ies din toba finala de esapament. Vb. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si eu am un consum la relanti 0.8 L/h , si rar 0.9 , 0.7 . Masina merge bine si trage . Cu mirosul e posibil sa fie din cauza ametecului mai "bogat" la relanti . Daca vrei sa modifici consumul se poate umbla la sincronizarea distributiei . La sfatul mecanicului am lasat lucrurile asa deorece consumul mediu este bun si nu stau cu masina asa mult la relanti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 26.05.2018 at 17:09, FlorinNistor a scris:

Si la mine miroase parca puternic, cand parchez in garaj, opresc motorul si cobor...pute, serios. La relanti am consum 0.8 de obicei, rar am 0.9 , 0.7, 1si. La injectorul nr. 3 am alta valoare fata de celelalte, undeva la 0.6, celelalte 0.3 cu + cu -. Mai nou am observat rugina in interior la partea de jos pe cele doua tevi ce ies din toba finala de esapament. Vb. Multumesc!

 

20180613_085140.jpg

20180613_084721.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
RaduAlexandru

Ati descoperit cauza?

Am si eu aceeasi problema cu mirosul...

Motor 2.0 bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! La mine a aparut dupa ce am facut resoftare diselgate si totodata am inceput sa folosesc tratament metalubs-metabond. Probabil una din astea doua. Am observat ca doar la sosire miroase, cand plec, tin pornit cam un minut si apoi plec, dar nu miroase. Cand parchez, sunt cateva secunde, intru (cu spatele) in garaj si opresc, 10-15 sec. cand cobor din masina, pute...nu stiu ce poate fi. O fi temperatura mai mare pe evacuare dupa diselgate sau de la aditivul asta, nu stiu, dar m-am obisnuit. Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut. Si eu am problema mirosului neplacut puternic mai ales la pornire, la o octavia 1 alh 90 cp, euro 3.nu scoate fum. Am avut vreo 2 ani soft de mărire a puterii, atunci scotea fum cand acceleram agresiv, dar l am scos din cauza mirosului.Parca acum nu mai miros asa rau noxele, dar tot ma deranjează.

Egr ul il curat la aproximativ 2 ani. Demult am avut Check engine pornit cu eroare de deibtmetru, masina intra in limp mode. Am schimbat deibtmetru, am schimbat actuatorul, si pana la urma vinovat era convertorul de presiune. Acum se mai aprinde acelasi martor din cand in cand, însă fără efect( de vreo 2 ani)

O sa incerc sa gasesc colegi cu Octavia cu alh sa compar mirosurile, si apoi  o pun pe tester sa incerc sa depistez cauza...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, am observat si la mine problema cu mirosul intepator de gaze la relanti, cand sunt in spatele masinii la 2.0TDI CBDB (euro 5). Mentionez ca are softul nou dieselgate pus probabil la reprezentanta la un moment dat, adica eu am descoperit treaba asta pe site-ul vw dupa VIN.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 12/8/2017 at 5:47 PM, Claoodiu said:

Cod motor Bmm 

Aceleași probleme le-am avut si înainte de software 

Salut, mai esti pe aici? Ai rezolvat ceva cu mirosul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
On 08.12.2017 at 14:11, Claoodiu a scris:

Am făcut reglajul avansului după consumul la relanti, într-un final a scăzut de la 1.0/h la 0.6/h, dar unghiul de torsiune la câmp 4 gr 4 este la -6,4 grade. Nu stiu dacă este tocmai Ok. Mirosul încă persista, valorile injectoarelor sunt maxim 0.3 pe fiecare, consumul a scăzut. Sfaturi ?

Si la mine miroase, puternic. Cum ai reglat avansul? Ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

A reușit cineva sa scape de mirosul de motorina nearsa?!!! Eu am avut motorul dat jos de pe mașină și înainte sa l montez am schimbat toate garniturile, am pus răcitor de gaze nou, am curatat Egr, clapeta shut-off și toată tubulatura aer, am pus ax came nou, împreună cu compensatorii și cuzineții, pompa tandem noua. Singurul lucru pe care îl suspectez sunt injectoarele pe care le am reparat la Mărăcineni dar acolo s au schimbat doar tijele din ele nu și diuzele (bănuiesc ca dacă tijele erau bubuite de span diuzele cred ca au fost afectate și ele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
  • 1 year later...

eu am rezolvat aceasta problema schimband EGR. CBAB 2010. Era plin de ulei in spate la carcasa si in imprejurimi(cu ocazia asta am aflat si unde a fugit uleiul de pe joja). Si totusi, nu aveam nicio eroare pe tester, dar se pare ca nu isi mai facea sarcina cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!