Jump to content

Gaze de esapament cu miros puternic


143225
 Share

Postare recomandată

M-am tot chinuit sa gasesc ceva asemanator, insa prin locurile pe unde se mentiona de miros nasol al gazelor de esapament nu prea aveam de ce sa postez ca topicurile erau despre altceva.

De cand am luat masina acum doi ani si jumatate am simtit acest miros puternic de noxe. Am mai intrebat pe diversi amatori ca mine, dar mi-au zis ca nu e ceva de speriat. Fum in exploatare normala nu scoate, ulei mananca zic eu, in limite normale. Am cred 8000 de la ultimul schimb de ulei si nu e inca nevoie sa completez. E drept si mecanicul mi-a pus un pic peste deci sa zic ca in timpul asta o fi mancat 500ml. Azi de dimineata a trecut un tractor pe langa mine si am simtit acelasi miros si de aia m-am gandit sa scriu. Mecanicul mi-a zis odata sec "Moxe"! Poate sa fie catalizatorul dus? Testul initial la rar l-am trecut fara probleme, dar la itp-ul facut in primavara mi-a zis ca nu imi pune sonda ca ies peste nivel la ce miros scoate, totusi eu nu am simtit o diferenta notabila de acum 2 ani de la rar pana acum. Daca imi puteti da un sfat de unde sa incep sa ma uit, sau poate sa imi vad de treaba. Masina merge, trage, eu sunt multumit de cum merge motorul. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică funcționarea egr în primul rând (test în Basic settings pe grupul 003). Poate fi si catalizatorul dus  sau sa nu fie deloc (golit), dar nu are treabă cu rar-ul, acolo măsoară opacitatea fumului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul a fost schimbat mai demult, dar nu am simtit vreo diferenta. Catalizatorul golit ma cam indoiesc pentru ca totusi am luat masina din Germania cu acte in regula si as banui ca nemtii sunt mai stricti cu chestiile astea. As inclina ca s-a dus dintr-un anumit motiv. Se poate verifica cumva? Ma gandesc ca poate iau unul de la dezmembrari nu cu multi bani si poate scap de mirosul de tractor. E un pic neplacut ca daca pornesc motorul inainte ca sa dezmortesc masina, cum copiii tin mult usile deschise pana urca in masina intra tot fumul ala inauntru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Funcționarea egr nu depinde numai de starea lui ci și de partea de comanda: electrica si pneumatica..Verifică ce ți-am spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, sa vad cand ajung la mecanic daca reusesc sa il conving sa puna testerul pe ea. Care ar fi explicatia cu egr-ul, ca nu face recircularea gazelor arse cum trebuie si alea miros in gazele care ies? Totusi din cate inteleg eu, numai o parte din gaze e recirculata si aia nu tot timpul. Cu alte cuvinte cu egr-ul anulat, ar trbui sa miroasa ca la tractor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ce ai rezolvat cu mirosul de gaze? Aceeași problema o am si eu. Când stau pe loc cu motorul pornit, mirosul de gaze e  înțepător si puternic. Egr ul funcționează in parametrii, nu am nici o eroare pe motor dar mirosul exista. E vreo posibilitate sa am vreun senzor de aer care nu da comanda ecu sa regleze amestecul carburant si de acolo sa apăra mirosul? Cum găsesc rezolvare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat sub masina daca esapamentul nu este fisurat? ,flansa de la teava de esapament este etansa pe galeria de avacuare?

Completeaza in profil anul si codul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu intra in habitaclu, se simte afara, dacă deschid un geam sau usa cu motorul pornit...Ma deranjează ca exista mirosul, chiar dacă intra sau nu in mașina as vrea sa găsesc cauza si sa o remediez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu ai injector care baga mai mult ... verifica unghi avans daca cantitatea injectata este mare de asta miroase . Oricum sigur nu ai catalizator . Asa patesc si eu de cand am facut evacuare de inox goala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Într-adevăr nu am catalizator dar am filtru de particule, azi am reglat avansul si sunt in parametrii. Injectoarele sunt la fel in parametrii. Revin după câteva teste 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am făcut reglajul avansului după consumul la relanti, într-un final a scăzut de la 1.0/h la 0.6/h, dar unghiul de torsiune la câmp 4 gr 4 este la -6,4 grade. Nu stiu dacă este tocmai Ok. Mirosul încă persista, valorile injectoarelor sunt maxim 0.3 pe fiecare, consumul a scăzut. Sfaturi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo, am gasit la câmpul 95 o temperatura cu -276 grade. Aveți idee ce valori se citesc la grupurile 94-95? Ma gândesc ca ecu imi comanda injectia in funcție de ce informații primește de la senzori, poate de acolo si mirosul înțepător. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ca dpf-ul e spart si anulat din soft (-276)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat este ca încă își face regenerări, cam ciudate ce-i drept, la modul ca atunci când începe regenerarea sta turata la peste 2000 rpm si scoate fum alb foarte dens cam 15-20 min. Câteodată primesc si avertizări de la colegii din trafic. Cutia este automata dsg apropo de turație. 

Si încă ceva, valorile de pe dpf încă imi da valori de încărcare cu masa de cenușă si restul, presiuni si așa mai departe 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pd-urile nu stau turate pe timpul regenerarilor.

CR-urile stau la aprox 1000 rpm.

La tine  e alta problema.

Posteaza grupurile 67-68-73 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu Ma refer la turația la relanti, ci la turația  in mers

Nu știu cum sa trimit foto dar scriu valorile:

gr 67-    162,0.   108.0.   5.10.    -12,75

gr 68-     5,1%.     46.0.    0,0%

gr73-       13,2 l.    120km.    288.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmareste valoare de 120 km (daca se modifica )

gr73-       13,2 l.    120km.    288.0

Cate resoftari apar la Adv.ID ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu unde găsesc ce imi ceri. Ma poți ajuta puțin ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok mulțumesc. Am așa...tradus in romană scriu ce am gasit: 

stare flash

      Încercări de programare: 1

      Programări reușite :1

Sper sa fie ce imi ceri. Poate sa fie un upgrade de putere de la 140 la 170 cp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are o modificare adusa softului original,poate fi orice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, are cu siguranta un upgrade de putere, pentru ca l-am făcut eu 

Este o singura modificare deci nu e la filtrul de particule 

Vineri,08,Decembrie,2017,15:13:46:42813
Versiune VCDS: ROJ 17.1.3
                Adresa 01: Motor
    Numãr piesã modul comandã: 03G 906 021 JC
    Component ºi/sau versiune: R4 2,0L EDC G001AG  0142
                  Codare soft: 0000078
                Numãr atelier: WSC 65536
                      VCID: 69D3D29D40DEDF095E-803C

Identificare avansatã
     Numãr serial: SKZ7Z0G4222340
     Identificare: BPG-810
     Revizie: --H07---
     Data: 16.04.07
     Numãr Test stand: 1312
     Numãr fabricant: 0666
Stare Flash
     Încercãri de programare: 1
     Programãri reuºite: 1
     Starea programãrii: 00000000
     Condiþii necesare: 00000000
     Cod aparat Flash: 00000 000 65536
     Data Flash: 00.00.00
Software
     P0101
     HAXE  
Alte.
     numãr Hardware: 03G 906 021 AB
Info maºinã
     Numãr ºasiu: TMBBE61Z172152491
VCDS Info:
       VCID: 69D3D29D40DEDF095E-803C
       Eticheta: ROJ\03G-906-021-BMM.clb
       Gata de funcþie: Nu existã script accesibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizavi de regenerarea filtrului, sunt normale simptomele descrise ? Fumul alb timp de 15-20 min ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici turatia nici fumul timp de 15-20 min nu sunt normale,cum am zis si asta e o problema

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!