Jump to content

kye04
 Share

Postare recomandată

Am fost la un servis si mi sa spus ca e ori de la ulei si filtru , adica filtrul este imbacsit , ori este convertizorul , asta e mai mica probabilitatea , trebuie sa schimb uleiul si filtru , dar mi se tot recomanda mai de toti , sa ma duc la reprezentanta , cat o costa un schimb de ulei si filtru la reprezentanta ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema. De când a venit frigul m-am trezit că mașina "dârdâie" inițial câteva smucituri, apoi la 2 zile mai rău, semăna cu o debraiere incorecta la plecarea de pe loc la manuală... Azi a făcut urat rău, smucituri, tremurături... Chiar si in N si P tremura, iar când o pun în D smuceste... Am cumpărat ulei, filtru... Mă bate gândul să trec pe manual. A făcut cineva treaba asta? Eu am Bora 2001 1.9 tdi, ajm... Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt chiar asa de sigur ca e de la ulei . Inainte facea asa ? Iti face asta doar la prima plecare sau mai mereu ? Dardaie in P sau N cand o scoti din D in P-N ?? Si la mine dardaie , cam 2 secunde dimineata la prima plecare , daca las motorul la incalzit un minut nu am treaba , am intrebat la reprezentanta , fiind frig afara , uleiul se ingroasa , iar filtrul de ulei al cutiei , este imbacsit , pana se subtiaza uleiul putin si se aseaza cu filtrul , face asa , daca las un minut sa isi ia filtrul bine ulei , iar e bine . Deci in cazul asta al meu , e de la filtru , la tine , daca face asa continuu , chiar si in mers , e posibil sa fie convertizorul . Dar cel mai bine , dute si fa o diagnoza , sa nu fie vreun senzor sau ceva pe la cutie , ca si de la asta mai face asa , e 50 de lei .. Mie mi.au cerut cei de la reprezentan 1.420 lei (14 milioane) pe un schimb de ulei la cutie ;) Deci , vezi cum faci .

Modificat de taz21
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus tester si e o eroare pe un injector, mai exact nr 1, pe partea electrica... Totuși de ce îmi smuceste când bag in D, hai variațiile de turație sunt de la injector dar smuceala? Sa rezolv cu injectorul si vad apoi... E tiptronic în 5 trepte

A făcut cineva conversie pe manual?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 18.10.2016 at 11:43 PM, mihaioprinoiu said:

... Am cumpărat ulei, filtru... 

la tiptronic(5 trepte) ca sa schimbi filtrul trebuie demontata cutia!cati litri de ulei ai luat?pt ca daca vrei sa-i faci un schimb corect ai nevoie de vreo 10 litri iar daca vrei sa-i faci improspatare(nu recomand) vreo 3 litri.nu cred ca smuciturile sa aiba legatura cu acel injector sau cu uleiul,dupa parerea mea(am avut tiptronic) este de la blocul de valve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/24/2016 at 9:31 PM, R Z F said:

la tiptronic(5 trepte) ca sa schimbi filtrul trebuie demontata cutia!cati litri de ulei ai luat?pt ca daca vrei sa-i faci un schimb corect ai nevoie de vreo 10 litri iar daca vrei sa-i faci improspatare(nu recomand) vreo 3 litri.nu cred ca smuciturile sa aiba legatura cu acel injector sau cu uleiul,dupa parerea mea(am avut tiptronic) este de la blocul de valve.

La reprezentanta in 4 trepe mi.au cerut 1420 lei pe schimb de ulei , si se da jos si in 4 trepte . 6 litri intra . Se schimba garnitura la cutie , vede exact daca e convertizorul , uleiul etc . Deci , e mai ok sa dai jos cutia si sa schimbi uleiul , ori cum cred ca smucirile sunt de la convertizor . Nu sunt specialist , dau o parere :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am curățat papucii la injectoare, i-am strâns și merge... Este ok, am să merg să fac și schimbul de ulei la cutie să stau liniștit. Revin cu date după ce reușesc să fac schimbul. Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare!! De curand am cumparat un G4, 1.9 alh,cutie automată..am observat ca in treapta a4 a face figuri, se tureaza si nu trage, exact cum ar patina ambreiajul. Mentionez ca am schimbat uleiul si filtrul si nici o remediere. Ce ar putea fi? Atasez eroarea. Va mulțumesc!!

IMG_20170624_055603.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,am de vreo 2 ani un golf 4 1.9 tdi cutie automata.Cutia schimba foarte frumos si fara smucituri,schimba aproape insesizabil.De cateva zile, probabil de la frig, dimineata cand sunt in trafic , cu piciorul pe frana si in drive, asteptand la semafor imi da cate un sut ca si cum m-ar lovi cineva din spate, piciorul sta in continuare pe frana.S-a mai intalnit cineva cu asa ceva pana acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat vreodata uleiul la cutie? Din cate stiu se schimba la 60 de mii de km, in carte defapt scrie ca se verifica nivelul numai. Se poate sa fie de la ulei vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la vw i am facut service uleti filtre tot ce au considerat ei, am insistat cu schimbul de ulei din cutie si au zis ca producatorul nu da interval de schimb la ulei deci au verificat doar nivelul si atat.Masina are 320.000 km 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare,

     Am un Golf 4 2001, motor 1.6 AVU, cutie automata cu 4 trepte. a mers bine pana asta iarna. I-am schimbat de 2 ori uleiul di filtrul cu OEM. Problemele persista si par sa se accentueze. M-am cam saturat de tot felul de mecanici care diagnosticheaza   probabil gresit problema. ma pun sa schimb diverse, apoi problema e aceeasi..

Simptomele:

- pierd ulei (gasesc pata) si nu imi dau seama de unde

- In Drive - are intarziere la plecarea de pe loc _3-5 secunde, uneori nu pleaca daca nu accelerez (In R e impecabila)

- Uneori da un mic sut la schimbarea 2-3 fara sa vad un patern in asta

- Mi s-a intamplat de 4-5 ori in ultimul an ca la plecarea de pe loc in D sa nu plece deloc, se accelera in gol. Opream si reporneam si mergea impecabil.

-  Uneori intra in avarie si ramane intr-a 3-a (rar)

-  Imi da o eroare de senzor de turatie uneori

-  A aparut in bord EPC aprins si nu mai merge Cruise Control de atunci. (stopurile de frana se aprind si releul la apasarea pedalei se aude)

 

   Am schimbat din iarna de 2x uleiul si filtrele, radiatorul de ulei si nu am rezolvat nimic (uleiul si filtrul l-am mai schimbat si acum 3 ani). 

  Acum mecanicul a zis ca trebuie sa schimb convertizorul. Faza e ca manopera e cam 4-5 milioane si daca iau un convertizor si tot asa face? ce naiba ii fac?

 

Dati-mi si mie va rog o idee, ce pot sa fac? Unde sa rezolv problema fara ca reparatia sa depaseasca valoarea masinii. Am vb cu diversi (care se ocupa doar cu cutii) din tara si toti spun ca intre 35-55 milioane si n-are a face cu convertizorul .  Daca cunoasteti un mecanic bun pe automate in Iasi sau chiar Bucuresti.

Modificat de Mr.Chow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mesajul de eroare la o scanare cu torque este P0740 si EPC aprins. Stopurile de frana merg.

Am observat ceva: daca o pun (Nu in D) in 3 sau 2, masina pleaca lin schimband lin, fara smuncituri, fara patinare (care e resimtita in D). Am inceput sa folosesc in oras pozitia 3 caci schimba pana la 3 impecabil.

Peste tot unde am mers la service....    fara sa se uite macar: nu stim automate, trebuie schimbata cutia complet, etc. adica nimeni care sa stie macar sa scaneze  si sa interpreteze un cod. Cu Torque cred ca e ceva generic, neprofesional.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A murit de tot. Nimeni din oras nu se baga. Ultima data mergea cu fata si daca o bagam in R. apoi in suturi si gata. nu mai merge deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am avut o problemă la cutia automată de viteze constând prin faptul că nu mai reuşeam să o scot din P. Totul a fost cauzat de  switch-ul de la pedala de frână care s-a blocat şi nu se mai aprindeau luminile da la stop pe frână. Este bine de ştiut.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare

Vin si eu cu o problema: un var mi-a trimis un Golf 1.9 Alh cu cutie automata in 4. El a mers cu masina o vreme si intr-o zi s-a auzit o pocnitura si nu mai intra in viteza de atunci.

Chestia e ca nu intra doar vitezele inainte, inapoi merge.

A mai intampinat cineva problema? sau macar poate ati mai auzit de ea

Modificat de Cristi_T
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti. Am o problema la vechi meu golf4. Este diesel 1.9 101 cp cutie automata tiptronic. Nu mai merge in spate....nu am nicio eroare pe tester... Am scos borna...am verificat toate sigurantele. Am scos si bagat inapoi toate releele... cutia nu este in eroare. Nu stiu ce sa mai fac...ce ziceti sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Mă poate ajuta și pe mine cineva am o bora cu cutie automata și nu mai funcționează în ori ce treapta o cuplez merge doar in fața și nu depășește viteza de 60 km chiar și cînd e pe P/N/R merge tot în fața 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu de zis din telefon, din păcate. Trebuie sa consulti un specialist în cutii automate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare! 
Am un golf 4 2003, ASZ, cutie automata, 1.9 tdi

De jumatate de an, masina ''smuceste'' cand plec de pe loc + cand schimba vitezele + cand stau la semafor tinand piciorul pe frana
Am schimbat uleiul, nicio schimbare.

Aveti idee ce ar putea sa fie? Recomandati vreun ''specialist'' in zona Brasovului, pt probleme de genul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut cu respect colegi. 

Are cineva vreun clip cum se schimbă uleiul la cutia automată tiptronic ELD09A de pe golf4 motor Atd 1,9 tdi 2001? 

Ms anticipat 

Modificat de docalucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • serginio89ro changed the title to Golf 4 1.9TDI cutie automata 5 trepte triptonica

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!