Jump to content

Nu baga caldura in masina


albert
 Share

Postare recomandată

N-ar fi primul caz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua,a început operațiunea Z,să schimb caloriferul.

IMG_20181022_142842.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Succes! Nu te invidiez. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,a meritat efortul, acum simt ce înseamnă să ai căldura în mașină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare. Am o mare problema poate stie cineva o rezolvare. Motor 1.9.

Nu baga caldura masina. Deloc.

Ambele furtune care intra in calorifer sunt reci. Motorul merge ok. Ajunge la 90 grade pornesc ventilatoarele totul ok însă turul din motor (distribuitorul montat pe chiulasa) către termoflot si din termoflot către calorifer cat si returul din calorifer sunt reci. Restul furtunelor sunt calde.. fierbinti.

Am băgat apa cu presiune pe furtunul de la vas si vine pe retur. Am băgat apa pe furtunul care duce la termoflot si se intoarce pe returul de la calorifer. Am schimbat pompa de apa si termostatul..  si dupa toate astea tot nu se încălzesc furtunele deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce masina vorbim ? ca 1.9 s-a  pus  si pe Dacia papuc. Daca furtunele-s reci nu circula agentul. Ori aer, ori calorifer infundat.  Si pt. ce atatea teste, nu se poate baga apa pe tur calorifer ? Daca e motor transversal, mna , mai  multa munca, asta e ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, 42miticutza said:

Despre ce masina vorbim ? ca 1.9 s-a  pus  si pe Dacia papuc. Daca furtunele-s reci nu circula agentul. Ori aer, ori calorifer infundat.  Si pt. ce atatea teste, nu se poate baga apa pe tur calorifer ? Daca e motor transversal, mna , mai  multa munca, asta e ...

Salut. Am băgat apa pe calorifer cu furtunul si nu e înfundat. Skoda octavia 2 1.9 bjb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudata faza, cauta in istoric modificari de furtune ... inlocuiri sau improvizatii ...

 

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut. Ma poate ajuta cineva in Bucuresti cu curățarea caloriferului de căldură la un passat 1.9? , contra cost evident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ai ce curata la un calorifer infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua am si eu o problema cu caldura la un passat b5. Furtunele care duc la calorifer sunt fierbinti dar tot nu baga cald deloc daca ma poate ajuta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nu ai citit putin mai sus variantele date de colegi?

spala radiatorul din bord sau schimba-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se da un Passat B5.5 din 2003 cu motor 2.0i 8V 115CP (cod AZM), recend adus din afara.

Problema e ca motorul se incingea considerabil, adica plasticele si in general in compartimentul motor era foarte cald dar apa statea la 70-80gr in mers si la semafor urca la 90gr si baga caldura ft slab asa ca am schimbat termostatul si acum am 90gr la apa indiferent daca merg pe autostrada sau la semafor, motorul este rece, iar in habitaclu baga caldura asa cum ar trebui.

 

Intrebarea e, in acesti kilometri in care am mers cu termostatul stricat si motorul incins, e posibil sa-l fi afectat cumva?

Modificat de dan_ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
gabrieladrian.miron

Va salut. Va aduc la cunoștință si problema mea ,sa ne sfatuim împreună.

Passat b5.5 climatronic,fara erori pe climă, motorasul v68 de caldura curatat,gresat, lamele intarite. Apa sta la 90 grade perfect. Intrarile in calorifer nu mi se par fierbinti, intrarile la termoflot (cu termostatul deschis) nici nu poți pune mana pe ele. Masina a stat 2luni.

Am schimbat ax cu came,tacheti ,cuzineti si dupa 200km am observat diminuarea caldurii,desi era pe 28 grade. Abia cu HI si recirculare are o adiere usoara. La relanti se simte putin,dar cand pun masina in miscare da numai rece. Nu se auzeau bolboroseli in calorifer inainte sa umblu la furtunul de iesire calorifer.( A intrat aer pe acolo,greseala mea ca antigelul era rece). Am aerisit bine si acum nu se mai aud. Presiune in instalatie nu este, decat normal. 

Antigelul este ruginiu,desi a fost schimbat acum 1an si 10luni. 

 Eu bănuiesc calorifer infundat,dar tare frica imi e de pompa de apa,desi la 130 140 km/h nu sare de 90grade. Caloriferul stiu cum sa il spal,dar vreau sa va intreb cu ce pot spala toata instalatia de racire?. As vrea sa fac o treaba buna și corectă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu sare de lamaie. Bagi vreo 3 pliculete in apa si circuli 2-3 zile, apoi clatesti instalatia cu apa curata si bagi antigel. Nu lasi doar cu apa pentru ca o sa rugineasca imediat. Antigelul are inhibitori de rugina si va mentine instalatia curata. 

Insa inainte de toate bagi niste apa cu presiune prin calorifer, sa scoti cat mai mult din depuneri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabrieladrian.miron

Deci sare de lamaie peste antigelul de acum? Sau scot ,pun apa distilata si sare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti mizeria aia de antigel si bagi apa chioara. Distilata sau nu, in contact cu metalul nu mai e distilata. Dar sarea de lamaie isi va face treaba.

Am facut eu la un moment dat. Uite rezultatul: 

47851649Xjs.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabrieladrian.miron

Mulțumesc mult. Acum astept sa se încălzească un pic,sa treaca termometrul pe+.

Modificat de gabrieladrian.miron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabrieladrian.miron

Salut. Nu am  apucat sa spal instalatia si radiatorul,dar sunt zile in care baga caldura de te omoara.

Sa am caldura fac in felul urmator: pun contactul,apas recirculare ,aer catre fata si căldura pe hi. Apoi pornesc morotul. Asa imi da caldura si pot regla si totul e ok. Daca incep sa dau pe parbriz sau sa schimb comenzile ,gata baga rece numai rece orice as face. Trebuie oprit motorul si facuta procedura de mai sus sa mearga.

Am eroare intermitenta  pe v71 si v85 , de aici sa am eu probleme cu caldura? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
gabrieladrian.miron

Va salut. Am rezolvat cu caldura, ieri am conectat un furtun de gradina la iesirea caloriferului, intercalând la aproximativ 50cm un robinet de coloana( furtun). 1-2 minute a iesit numai mâl. am procedat asa: am lasat sa curga mizeria cateva minute,apoi am dat socuri ( închizând și deschizând) robinetul de coloana lasand sa curga 15 20 sec dupa fiecare șoc.

A iesit mizerie cu fiecare șoc, făcând aceasta operațiune se 2 ori pe retur si o data pe tur( am inceput cu returul). 

Acum am caldura de ma leșină. Urmeaza sa scap de golurile de aer ce se aud,aerisind instalatia. 

 Eu sunt multumit ca nu este caloriferul infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicu Constanța

Salut am și eu un passat b5 cu climatronic acu imi sta la 90 grade dar nu îmi bagă căldură pe rece merge vara îți îngheață picioarele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Va salut,problema este asa la passat B5 tdi,9o cp,an 2000,dau drumul la cadura,[climatronic]afara fiind pana in 8 grade,  si se cupleaza compresorul ac,in scurt timp baga aer rece,nu trece pe aer cald,ci doar din inertie am aer cald.Nu am gasit un raspuns concret uitandu-ma pe forum la sectiunea aceasta.Clapetele de aer functioneaza,toate directiile.Caldura nu functioneaza decat cu ventilatorul? fara compresor pe vreme rece?

Daca a intalnit careva aceasta problema,va rog un raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Fiind mai rece afară am pornit caldura. Cu toate ca temperatura motorului era la 9o gr clima setata pe hi, aveam puțină căldură pe stg la sofer (la mine), soția a cam tremurat. Cine a mai pățit mă poate lamuri? Nu stiu dacă am întrebat unde trebuie. 

Modificat de FlorinNistor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se verifica cu vcds sau odis, in blocurile de masura, valori servomotoare,  senzori temp,etc. Daca aceste componente lucreaza corect, se inlocuieste caloriferul (OE,Denso sau Nissens) , deoarece este parțial infundat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!