Jump to content

Nu baga caldura in masina


albert
 Share

Postare recomandată

Antigel completez cam la 2 saptamani cu  juma de litru in borcan dar n-am tinut cont daca dispare cand ii dau talpa.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un litru la luna este mult. Daca nu lasa pete pe asfalt pierde in mers si este posibil sa-ti faca pompa figuri. De aici lipsa caldurii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! La masina din semnatura intampin urmatoarea problema : Apa 90 grade, furtunele care intra in radiatorul de incalzire habitaclu sunt fierbinti amandoua dar caldura inauntru nu baga deloc. M-am uitat sub bord si m-am jucat cu temperatura pe climatronic, se vede ca motorasul invarte ceva 90 grade. Am fost la service, au pus diagnoza dar nu sunt erori pe partea de climatronic. A mai intampinat cineva problema asta ?  Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate furtunele din calorifer, baga un furtun cu apa de la robinet pe una din conducte si vezi daca trece apa. Ambele furtune calde nu inseamna neaparat ca apa si circula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bun curatator de radiator caldura este sarea de lamaie!

Se gaseste vrac pe la cofetari,costa in jur de 10 lei/kg,cant necesara 300-400grame si se lasa in jur 2h motor pornit,eventual 2 zile de circulat obisnuit!

Curatarea cea mai buna este fara termostat!

Se are in vedere timpi de racire (a se lasa timpi racire si la golire lichd si la realimentare,limpezire)

 Limpezirea ulterioara a instalatiei!

Eu bag presiune si pe radiator(cu furtune scoase)

Succes garantat de 30 ani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pierderi pe la niste coliere , dupa o noapte parcata gasesc antigel pe asfalt , dar mai zicea cineva ca mai poate fi de la clapete cica ar avea un burete pe ele si sa mancat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-un post parca spuneai ca ai schimbat caloriferul. Nu ai dat jos clima ? nu ai verificat clapetele ?

Cel putin pe recirculare ar trebui sa dea cald, si la mine buretii de etansare erau varza, mai putzin pe recirculare.  Daca iau in calcul schimbul de calorifer si pierderea din coliere rezulta ca pompa este ok. Totusi  nu cred ca merg ok clapetele, trebuie sa le verifici miscarea, daca fac cursa intreaga.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cursa o fac completa, pe recirculare intradevar baga caldura , cand am dat bordu jos de am schimbat caloriferu nu am verificat etansitatea clapetelor , dupa am aflat ca dispare buretele si nu l-as mai da odata jos. O sa fac pierderile de antigel si dupa o sa mai vad.

Modificat de Greg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 01.11.2017 at 10:26 PM, radu_gospodaru said:

Salutare ! La masina din semnatura intampin urmatoarea problema : Apa 90 grade, furtunele care intra in radiatorul de incalzire habitaclu sunt fierbinti amandoua dar caldura inauntru nu baga deloc. M-am uitat sub bord si m-am jucat cu temperatura pe climatronic, se vede ca motorasul invarte ceva 90 grade. Am fost la service, au pus diagnoza dar nu sunt erori pe partea de climatronic. A mai intampinat cineva problema asta ?  Ms

Acceasi problema . Am verificat următoarele :
1. Ventilatorul din unitatea de climatronic => functioneaza bine
2. Am curatat senzorul de temperatura G56 --( termistorul ) aferent unitatii de climatronic .
3. Am verificat concordanta intre temperatura interioara afişata de unitatea climatronic si temperatura reala măsurata in dreptul senzorului cu un termometru digital si am ajuns la următoarele :
3.1 Temperatura afişata climatronic = 12 grade --- temperatura reala = 10 grade
3.2 Temperatura afişata climatronic = 14 grade --- temperatura reala = 11 grade
3.3 Temperatura afişata climatronic = 16 grade --- temperatura reala = 12 grade
3.4 Temperatura afişata climatronic = 17 grade --- temperatura reala = 13 grade
3.5 Temperatura afişata climatronic = 18 grade --- temperatura reala = 14 grade
3.6 Temperatura afişata climatronic = 20 grade --- temperatura reala = 15 grade
3.7 Temperatura afişata climatronic = 22 grade --- temperatura reala = 16 grade
3.8 Temperatura afişata climatronic = 24 grade --- temperatura reala = 16 grade
3.9 Temperatura afişata climatronic = 26 grade --- temperatura reala = 17 grade
3.10 Temperatura afişata climatronic = 28 grade --- temperatura reala = 18 grade
3.11 Temperatura afişata climatronic = 30 grade --- temperatura reala = 19 grade
3.12 Temperatura afişata climatronic = 32 grade --- temperatura reala = 21 grade
3.13 Temperatura afişata climatronic = 34 grade --- temperatura reala = 22 grade
3.14 Temperatura afişata climatronic = 36 grade --- temperatura reala = 23 grade
3.15 Temperatura afişata climatronic = 38 grade --- temperatura reala = 24 grade
Am ajuns la concluzia ca senzorul este defect ( decalibrat ) si cand setez de exemplu pe 22 grade unitatea de climatronic opreşte încălzirea mult mai repede pe la 16=>17 grade .
Deci pentru o temperatura reala de 22 de grade trebuie setat climatronicul pe 27=>28 grade .
Având in vedere cele de mai sus am căutat un senzor ( termistor ) cu 9.1 kohm la 25 grade dar in România nu am gasit si in Germania sunt la un pret de 30=>40 euro deci nu rentează .
In concluzie am hotarat sa schimb unitatea de climatronic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si pierderile de antigel si nimic, tot aceasi caldura o am adica numai pe Hi baga pe la parbriz un pic , Ma gandesc sa nu fie din clima sa nu dea gradele care le setez ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil. Parca a mai patit cineva aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul tocmai a schimbat caloriferul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

On 11/19/2017 at 8:09 AM, Greg said:

Am facut si pierderile de antigel si nimic, tot aceasi caldura o am adica numai pe Hi baga pe la parbriz un pic , Ma gandesc sa nu fie din clima sa nu dea gradele care le setez ?

 

16 hours ago, C o s m i n said:

E posibil. Parca a mai patit cineva aici.

da, se mai intampla - cu VCDS-ul se pot verifica valorile din blocurile de masura si prinzi daca e o problema la modul comanda climatronic si/sau senzori

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma gandesc daca era problema cu unitatea totusi pe hi se duce clapeta la maxim si trebuia sa bage ceva aer, acuma baga doar pe sus la parbriz , daca o tin pe auto  pe hi si pe recirculare, pe sus baga  caldut si la picioare vine rece in acelasi timp, am facut scanare pe clima , test cu vcds , nici o eroare , functioneaza toate clapetele , calorifer schimbat , apa sta la 90 constant , nustiu ce sa-i mai fac , e motor pe benzina toti zic ca trebuie sa bage caldura . A mai patit cineva asa ?

Modificat de Greg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu cumva ai probleme cu pompa de apa si nu e suficient debitul de apa prin calorifer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu riscul de a repeta ce au scris unii colegi si a confirma ce au scris alti colegi adaug si eu pataniile mele in legatura cu lipsa de caldura la masina din semnatura. Iarna trecuta mai pe la sfarsit observ ca nu mai am caldura cum trebuie. Primul lucru verific furtunele de la caloriferul din bord. Concluzia : Ambele furtune fierbinti si cu aceiasi temperatura. Punctul doi. Termostatul , pe care il schimb cu unul nou. Rezultatul: Motorul sta in 90 grade dar caldura nui. Acum o saptamana schimb distributia si pompa de apa dar caldura ca inainte. Azi ma hotarasc sa spal radiatorul din bord si mare a fost surpriza cand am vazut ce a iesit din el. Mizerie rugina antigel pietrificat, cu toate ca am folosit la masina doar antigel G12 si apa distilata. Cum am facut: Am scos aproximativ 4 litri de antigel pe la radiator, dupa care am desfacut furtunele de la radiatorul de caldura. Am bagat apa cu presiune de la robinet incepand cu o presiune mai mica pana la presiunea maxima schimband alternativ furtunul in furtunele de intrare si iesire din calorifer pana a iesit numai apa curata. Mizeria a iesit treptat iar acum am caldura.

Modificat de toni tl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari si multumim pentru feedback. Acelasi lucru l-am mai spus si eu in trecut, insa prea putini citesc. In pagina urmatoare iar se gaseste vreunul sa intrebe de ce n-are caldura.

Legat de intamplarea ta, am mai spus-o: antigelul trebuie inlocuit odata la 3-4 ani, tocmai pentru ca incepe sa faca depuneri. Cand inlocuiesti distributia, pui antigel nou si daca esti pretentios speli instalatia. E un efort neinsemnat, Insa cati fac asta? Multi nu stiu nici ca uleiul servo e consumabil. La fel cu lichidul de frana, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ! Antigelul l-am schimbat odata cu distributia dar nefacand prea multi kilometri cu masina (in jur de opt mii pe an) distributia am schimbat-o la peste cinci ani. Antigelul l-am reinprospatat in aceasta perioada dar cred ca acesta este efectul perioadelor mai lungi de utilizare. Concluzia mea este asa cum zice Cosmin  schibarea antigelului se face la 3-4 ani cu spalarea instalatiei.

 

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare , pot sa zic ca de aseara am caldura de stau in tricou la 22gr pe clima, problema a fost dupa cum am si banuit , clapele care directioneaza aeru au gauri care trebuia sa fie acoperite in schimb la mine numai era nimic pe ele . Am pus banda adeziva  gri pinzata pe toate clapele.

Am ramas cu o eroare ma gandesc sa nu fi pus vreo mufa ceva ?

1 Fault Found:

00785 - Temp Sensor in Instrument Panel (G56)
            30-00 - Open or Short to Plus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Marinache Alexandru

Salutare baieti , am o problema cam ciudata si diferita fata de ce am citit in acest topic...

La un passat 1.9 tdi avf , clima baga o perioada caldura , apoi baga rece si se ridica apa in bord , ca exemplu aseara a ajuns apa undeva aproape de rosu , am oprit clima si apa a revenit la normal , apoi am dat drumu la clima si baga caldura.

Azi la fel a facut , de la ce ar putea sa fie???

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine bine s-a dus pe rosu, dar furtunele erau fierbinti ? A fiert apa sau era doar pe ceas? Sa nu cumva sa fie sonda de temperatura defecta sa indice aiurea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtunasul subtire ce intra in vasul de expansiune si stutul acestuia. Exista posibilitatea ca acesta sa se infunde si atunci pompa de apa nu se aeri

seste facand  o bula de aer in ea si automat in termostat. Termostatul avand aer in el nu se deschide si pompa de apa nu functioneaza normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Buna ziua,cum a venit frigul climatronicul nu mai vrea sa bage căldura,la un passat 1.9,afn.Am desfăcut torpedoul,să văd daca funcționează sistemul de închidere.Totul este ok, probabil că am caloriferul înfundat,cu toate că ambele furtune sunt fierbinți,iar temperatura sta la 90 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!